Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
|
|
Od dłuższego czasu przewijają się w kółko te same tematy, które są olewane, niestety.
Więc zrobimy temat zbiorczy rzeczy najbardziej irytujących, które każdy, ale to każdy zna aż za dobrze ;p
Po pierwsze i najważniejsze:
DROP!
Cały system wyprawek jest do gruntownego przemodelowania, i to na wczotaj.
Z pielg w A3 lecą same śmieci, luck nie ma wpływy kompletnie na nic, ani na to, na co powinien, ani na to, na co nie powinien, przy lucku 200+ wpadają gołe itemy, często ŻADEN nie ma affixu, w 99% affix ma tylko 1 z 4 itemów, a 2 affixy na jednym itemie to raz, może 2 razy na 24 wyprawy się zrzaży, do tego lecą kompletne śmieci, bo na jakość dropa nie ma wpływu NIC.
Jak masz pecha, to jesteś w czarnej dupie, dobranoc.
Mi na R5 z pielg w A3 leci to samo przeważnie, co z dalekich w A1 na R19...
Przecież to skandal jest.
A porównując pielgi i dalekie w A3, różnic prawie nie ma, czasem na dalekich 1 item mniej wpada, ale przeważnie wpada tyle samo, jakość dropa bez zmian, jedyna różnica jest taka, że pielg nie da się robić bez premium, a przynajmniej bez skrótu, co imho jest nieczystą zagrywką - w innych przypadkach skrót to bardziej udogodnienie, ale pielgi trwają normalnie 30 min...
Komplet to 12 godzin, 6 bez premki, kto tyle czasu spędzi?
A karawana darmowa to szajs, którego chyba nikt nie używa obecnie.
Druga rzecz, powiązana z pierwszą, to zaliczanie, jest to upierdliwe, niepotrzebne i złe, nikt tego nie chce, może czas najwyższy się tego wreszcie pozbyć w cholerę i zrobić tak, by raz zaliczone wyprawy pozastawały zaliczone już na zawsze, a nie, żeby każde przejście do kolejnego aktu, które powinno cieszyć i dawać satysfakcję, wiązało się jednocześnie z najbardziej upiornym elementem tej gry.
Trzecia rzecz, losowator jako taki, który krwi potrafi napsuć równio.
Coś mi się zdaje, że przy kodowaniu pomagał Murphy - Ten od tzw Prawa Murphyego, bo jeśli jest szansa na coś, choćby minimalna, to wiedz, że coś się stanie
Hydra na białej wieży na łowach? Co drugie podejście.
Kra na czarnym? To nawet kkilka razy pod rząd, standard.
I szczerze mówiąc średnio mnie interesuje, czy to się mieści w marginesie błędu czy nie, jest to złe i koniec, wymaga poprawienia.
Podobnie jak wszystko inne zresztą, na wbijanie itemu na Z5 na R19 potrafi 20kk przy 80% zejść, 5 razy atak na 90% pod rząd nie wchodzi...
Mam jż tego dość, gram w tą grę prawie 10 lat i właśnie doszedłem do wniosku, że mam dość...
To nie są nowe problemy, ldzie od lat piszą i nic się nie zmienia...
Jak było dużo graczy to jeszcze jakoś to przechodziło wszystko, ale teraz gra jest po prostu niegrywalna.
Pomijam już milczeniem plan dwudziestoletni(czyli kw, jak by ktoś się nie domyślił) źle zbalansowane moby, które czysto losowo zapewniają porażkę na danej lokacji, której nie da się nijak przeskoczyć, i masę innych drobniejszych problemów.
__________________ [
|
|
12-01-2017 19:04 |
|
|
nokia3319
Top Dyktator 2016
Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282
|
|
No dobra, ponarzekales, ulzylo Ci, czesciowo racje masz.
Ale jaki jest sens tego tematu bez jakichs propozycji itp?
|
|
12-01-2017 23:47 |
|
|
Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
Autor tematu
|
|
A jaki sens ma pisanie propozycji, skoro administracha nawet jej nie przeczyta? ;p
Temat ma na celu raczej mobilizację, że tak to określę.
Jak bym dostawał złotówkę za każdy dobry pomysł, którego administracja nie raczyła choćby skomentować, to bym był ustawiony do końca życia :p
Na razie oficjalne stanowisko Teamu jest takie, że wszystko jest ok, tak jak ma być i nie ma potrzeby nic zmieniać, poza tym jak można podać konkretny pomysł?
Ile % na affix daje dana ilość lucka?
Jaka jest bazowa szansa na dany item?
W skrócie, nie mając danych nie można proponować konkretnych zmian, no i w tym przypadku to się mija z celem, bo tutaj chodzi o zmiany elementarne, sprowadzające się głównie do zmian pewnych wartości.
Natomiast jeśli chodzi np o nie wchodzącw ataki przy 90%, to oczywiste jest rozwiązanie, zmienić to na 100%, innej możliwości nie ma.
Zaliczanie wypraw - tu masz konkretną propozycję podaną ;p
__________________ [
|
|
13-01-2017 01:58 |
|
|
pieczarr
Lord
Data rejestracji: 11-09-2014
Postów: 425
Kraina: Necropolia VIII
|
|
Zaczynamy miec talki p4, a jestesmy w polowie drugiej mapy (Kazdy farmi Agrameona)
Co dalej?
|
|
13-01-2017 09:17 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
robisz wszystkie talki na lvl4 i wracasz bic smerfa duo na pierwsza mape
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
13-01-2017 11:12 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
Twardy, wcześniej można jeszcze nazbierać komplet run, które najlepiej nam odpowiadają. Jednak 4x zwina będzie lepsza niż 4x intel
Ale tak to masz rację.
Drop MUSI zostać podkręcony. Epiki wystarczająco na necro rozwaliły rynek i teraz żeby coś na handlu i dropie zarobić to musi wpaść totalny unikat.
|
|
13-01-2017 11:55 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
sa rozne przypadki
mozna sobie zadac pytanie co wbijesz szybciej 12 zwiny w treningu (+4 zwiny) robiac smerfa duo czy 3 runy zwina 4lvl robiac drzewo w 4 czy 5 osob
drop dropem... ale ja to bym chcial zobaczyc polepszenie dropa z exp i skarbow... to jest troche idiotyczne, ze na expie, ktora mozesz odpalic raz na 2dni... zabijasz maszkare i przynosisz leg dsk palke sekty
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
13-01-2017 12:02 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
Prawda, ale wszystko kwestią tego, ile już mamy w treningu. Niemniej mając już komplet run na 4 poziomie można zacząć bawić się w palenie runek, więc wtedy będzie to już trochę szybsze.
W sumie ilość przedmiotów na ekspie powinna zależeć od lokacji, np. numer lokacji=ilość przedmiotów z ekspy + jakieś modyfikatory, żeby za trudniejsze ekspy z drugiej mapy nie było mniej itemków niż za takiego robota.
|
|
13-01-2017 12:24 |
|
|
Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
Autor tematu
|
|
Ja w ciągu 6 lat gry na R5 miałem JEDEN drop z expy, twardy geniuszu albo mądrości na szyję, nie pamiętam ;p
Drop z wendola.
Ze skarbu nie miałem ani jednego dropu, a biorę odkąd wszedł, na R5 nigdy nic innego jeszcze nie wziąłem.
Wyprawki w pierwszym poście opisałem, teraz robię tylko dalekie, pielgi ssą, no i obecnie gram bez skrótu, więc pielgi nieco niewygodne są
Co swoją drogą jest nieczystym zagraniem imho, pielga powinna albo bez skrótu 10 min trwać, albo karawana zwykła powinna jek deluxe działać.
Kto będzie klikał pielgi przez 6 godzin?
Albo jeszcze lepiej 12, jak z premką?
Skrót jest must-have i nie da się bez niego grać, karawaba zwykła ma takie minusy, że jest nieopłacalna, paradoksalnie kupno premki jeszcze bardziej wymusza kupno skrótu, bo jest więcej wypraw, ale też zajmują więcej czasu.
Skoro same kupno premki nie daje mi NIC - bo mam więcej wypraw, ale wcale nie mam więcej dropa, a do tego wyprawy zajmują na premce tyle czasu, że muszę wykupić dodatkową premkę, by mi dnia starczyło na ich zrobienie
W dodatku jak wejdą liczniki 24h to będę skracał każdą expę premką, bo repy mi szkoda, a to jest 30 dni, więc tak na prawdę ile kosztuje miesiąc gry?
Na razie wychodzi mi minimum 75 dni premki na miesiąc, 30 samej premki, 30 na skrót na nowym liczniku, 15 na wyprawy de luxe...
Właśnie doszedłem do wniosku, że to za dużo ;p
Usługi premium to powinny się zakończyć na zmianie tatka, czy rasy, obecnie same premium nie daje nic, a usługi są kilkukrotnie droższe od samego premium, tak że NO WAY.
__________________ [
|
|
16-01-2017 01:04 |
|
|
pieczarr
Lord
Data rejestracji: 11-09-2014
Postów: 425
Kraina: Necropolia VIII
|
|
Rozumiem jakby premka byla po 30zl/miesiac... ale jest duzo duzo tansza.. Jak dla mnie system premium jest ok.
|
|
16-01-2017 11:52 |
|
|
Kasztaniasty
Full Member
Data rejestracji: 21-11-2016
Postów: 60
|
|
Koniecznie trzeba zmienić ilość otrzymywanego expa za ataki..
grając na r19, mając Erudytę na poz 5, dostaję za atak na gracza wyżej w rankignu w 4s oszałajamiające 58 PR..
58 PR..
58 PUNKTÓW ROZWOJU
|
|
16-01-2017 12:31 |
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
cytat: |
pieczarr napisał(a)
Rozumiem jakby premka byla po 30zl/miesiac... ale jest duzo duzo tansza.. Jak dla mnie system premium jest ok. |
Ile czasu wymaga BW by można było normalnie grać? 7 godzin klikania?
Założmy, że mamy tylko premium, na Necro NIE ROBIENIE pielg = nie ma sensu gry. Po prawdzie od ponad roku [ w zasadzie więcej jak 1,,5 roku] na pielgrzymkach nie mam nawet najmniejszego dropu, za 5k pr, epiki też się dla mnie skończyły, może to efekt komentarzy na tym forum, Sushi pisał o tym, że jak można podejrzewać, że są tacy zawistni by...w sumie wcale by mnie to nie zdziwiło. Na pewno nie podejrzewam ich o nic dobrego.
Tak więc 12 wypraw po 30 minut...PRZYNAJMNIEJ 6 godzin klikania na czas, ale wiadomo, że jeszcze ekspy, KW, ataki, areny, można śmiało założyć, że z 7-8 albo i 9, bycia mniej lub bardziej aktywnym. Kto tak może?
Ano nikt
Tak więc skrót - 3 minuty. No tak już można grać. Ale czy na pewno?
24 wyprawy to ponad godzina klikania non stop, bo przecież trzeba odebrać karawanę, kupić jednoraz [opcja] i wysłać nową. Kto tak może?
Ano dzieci i emeryci.
Słabo trochę. Jeszcze pozostają ataki, 4-5 minut *16 i dalej życie klanowe, ekspy, areny pilnowanie wszystkiego. Można więc założyć, że dla osoby dorosłej, która ma pracę, rodzinę, obowiązki...jedyną opcją jest: PREMIUM, KARAWANA, SKRÓT, SKRÓT ATAKÓW. Ta gra jest tak skonstruowana, że po prostu trzeba to mieć, gdy chce się mieć życie i na grę nie poświęcać dużo czasu.
premka 180 dni - 30 zł i na miesiąc -15 premki za skrót, -30 premki za karawanę, -15 premki za skrót ataków. W miesiąc to daje bagatela 60 premki.
Czyli w sumie 180 dni dla normalnego człowieka to 2 miesiące [przypominam, że czas premium nie jest zawieszony i też leci]
Zatem BW miesięcznie kosztuje 15 zł. Czy to dużo czy to mało, to nie wiem. Ludzie płacili za zbrojownie, zmianę nicku, lidera...i jeszcze kilka innych rzeczy, dojdzie zmiana rasy bo karuzele z rasami są już na porządku dziennym. [a co tam, utniemy teraz skórę bestii i znowu dopakujemy ŁM, bo coś ostatnio jest najgorszą rasą].
Można więc powiedzieć, że BW to koszt około 200 zł rocznie, jak ktoś gra z nimi 10 lat, to wydał [no nie było wszystkich opcji premium jeszcze] ponad 1000 zł [to na pewno]. Czy to dużo? Zastanów się czy to dużo. Jak dla mnie BW to droga zabawa gdy spojrzy się na to na przestrzeni czasu. I w sumie za takie pieniądze, ta gra powinna być fachowa, zarządzana, administracja wrażliwa na to co piszą gracze.
Jak jest?
[tak sobie teraz liczę w głowie, na R14 na bank premkę płaci przynajmniej 200 osób, to daje 40 000 zł rocznie z 1 serwera, inne może są gorsze, ale w sumie jak na 2 osoby źle z nami nie mają, oczywiście to wielka tajemnica, przychody BW, a Konrad i Sushi muszą żebrać na ulicy dlatego nie mają czasu zająć się grą].
Otóż jest tak, że Sushi pojawia się raz na miesiąc, czasami nawet nie aż tak często. Wszystkie tematy w systemie są już z góry zlewane, wszystkie dyskusje takie jak ta, w ogóle nie czytane, może z rzadka gdy jest od cholery komentarzy wściekłych ludzi i mod jakiś zwróci się do sushiego...chociaż z tą dewastującą debilizmem loterią, autorstwa jednego z kukuńków...no cóż, reakcja żadna.
Nie wiem w sumie co powiedzieć o sushim, wpadnie, napisze coś "nie będzie, nie, nie, nie chce nam się, nie da się, nie wiem, zarobiony jestem, nie było, będzie bo było nie było, bla bla bla" Napisze zapowiedzi zmian, wiadomo, że trzeba liczyć termin + 2 razy tyle +4 razy tyle na balans +2 razy tyle aż to będzie miało ręce i nogi. Żal pisać, że od patchu epików, nie doczekały się one balansu oficjalnego, a [co widzą wszyscy gracze] ucięcia drop rate w jakimś czasie. Skończyło się na tym, że jedni mają pełne end game epickie eq, a inni nie mają nic, jakieś tam może pojedyncze elementy i fair drop - brak balansu, w ogóle założenie jest enigmatyczne, a wiara w fair dropa po prostu śmieszna. ZATEM DROP.
W sumie talizmany też nie doczekały się balansu, dalej jest to po prostu idiotyczne, tak jak arena 3vs3, dajcie 3 kultystów na full krwi życia, jak mają dobre klocki, walka nie ma sensu. Potęp w PVP osiąga już 100k HP, a WZ ścina kryta, co w prawdzie nie jest do końca takie oczywiste. Co robi ssak, to wiadomo, ŁM jak wbije majka, to i tak jest stratny do innych ras [nie gram ŁM]. Brak balansu, ale ciągłe zmiany, że ludzie mają dosyć i żonglują rasami. ZATEM CIĄGLE TO SAMO - TALIZMANY I BALANS RAS
KW - od zmian na KW minęło już tyyyyle czasu i ciągle jest to jakiś dramat. Dramat tych, co nie mieli ŁPC na urodziny, a potem nie wylosowali ani razu pakietu ŁPC na święta. Dla sushiego to normalka, przecież KAŻDY DOSTAŁ ŁPC NA ŚWIĘTA [do wylosowania]. Tusk przy sushim to rozsądny, słowny i uczciwy gość.
...co się musi zmienić[?] już nie gram na premce, gram dla znajomych i klanu. Przestałem widzieć potrzebę wyprawkowania czy atakowania, nie mam dropa, nie mam umagów na KW takich jak inni. Jasne, 1-2 w miarę dobry, ale bez 2 pozytywnych cech. Nie widzę w tym potrzeby zmiany, ale pazerni gracze krzyczą, że chcą 3 pozytywne cechy na KW, no tak...
Ja wiem co się musi zmienić by gra się zmieniła
ADMINISTRACJA
Bo ja tam nie wierzę, że nagle Sushi i Konrad na poważnie siądą i zmienią coś w swojej grze, wyrównają mankamenty, które narastają. TO jest ważne słowo. Nie jest tak, że oni nie pracują, ale efekt jest tylko coraz gorszy. Bo nawet jeśli coś zrobią, to jest to wadliwe, zniechęcające do gry, a gdy gracze piszą jak to poprawić, po...pół roku wychodzi kolejny patch - najezony mankamentami, na szybko poprawka do patcha, ale inne kłopoty z nim się nie kończą, poprzedni patch bez balansu, czeka na poprawę, nowy też...a tu zapowiedź kolejnego, Sushiego nie ma miesiąc, zero odzewu, wpada Sushi po miesiącu, mówi, że coś tam zrobią, a potem wychodzi kolejny patch:
- nowa ewolucja lekkość bytu [wtf]
- nowy kolorek w profilu
- +5 nowych linijek na sb
- ŁM dostaje +1 do trafienia z bonusu rasowego.
TA DAM!
Z nimi ta gra już nie pójdzie do przodu, nie wiem, może powinni zatrudnić kogoś nowego, kto chce, kto może, kto ma czas. Nie wiem, to ich sprawa i ich gra, ja nie widze już żadnej przyszłości dla BW, nie ma reklam, nie ma promocji, nie ma w zasadzie nic takiego, co sugerowałoby, że ten projekt jest dalej rozwijany.
T o t y l k o a g o n a l n e d r g a w k i
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Hornet87: 16-01-2017 13:11.
|
|
16-01-2017 12:54 |
|
|
Kylin
Moderator
Data rejestracji: 21-11-2009
Postów: 300
Klan: Uroboros Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia Skąd: Piekło
|
|
Kubus_Puchatek +1 wulgaryzm
Proszę osoby wypowiadające się w temacie o konkretniejsze propozycje/ wskazówki co do zmiany w grze/forum itp, a nie same ogólniki jak to było kiedyś i co zła administracja zepsuła.
__________________ R1 : Kylin
Moderator:
System gry
Pytania/zażalenia/uwagi/pomysły/propozycje - wiadomości kierować na PW
Zamknąłem temat, który chcesz reaktywować/uzupełnić pisz wiadomość najlepiej z linkiem do tematu
|
|
17-01-2017 08:44 |
|
|
mlesniak
Viking
Data rejestracji: 08-12-2007
Postów: 673
Klan: Bractwo Nocnych Kruków, Night Mare Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia II
|
|
DObrze gada polać mu!!!
drop, w wejsciu epikow 2.0 powinien wejść nowy akt czyli IV. okolice jak dlaekie w a3, dalekie jak pielgi w a3, a pielgi kazdy przedmiot znaleziony bedzie posiadał prefix lub/i sufix jeśli to mozliwe ( bron palna i dystnas) nawet niech wpadaja te dosk kasajace palki sekty ale lepsze to niz dob bandana czy dosk kask. oczywiscie przedmioty min dosk.
zamiast eksp bym bardziej poruszyl kwestie kw i umgacznien typi 2 i 3. ( tak wiem zmiany zaraz przyjada ale te zmiany nic nie dadza na 2 i 3) tylko dzienne ekspy.
Kiedys pisałem zeby było tak, jak ktos ma szczescie to wpadna mu te 3 umagi nawet za 1 podejsciem slamsow ale pechowcy ktorych multum na serwerach i maja plan na swoja postac to niestety sa karceni przez ten losowator.
sytuacja by wygladala tak, jeżeli zbierzemy 24999 lpc z jakiejsc lokacji to zaczynamy szukac dla 2 lukacji umaga typu mam 24999 1/4 dmg i zaczynam szukac dalej. wpada mi umag 1/4dmg +2 wygladu to bedzie w oknie wygladac to tak 24999+ 2 np jezeli przekroczymy kolejny 24999+24999 to szukamy 3 umaga na takiej samej zasadzie ze nowej puli umagow szukamy fajnie by bylo gdyby mozna bylo mozna jeszcze zatrzymac umaga i szukac dalej ale to juz na kiedys tam.
wiadomo ze po kilku miesiacach ( latach) beda potworki typu 1/4 dmg + 1 atak + 15% ignora ale zanim ktos to zlapie to pare lat minie, aaa i nie moge byc 2 takich samych umagow typu 1 umag 1/4 dmg to 2 i 3 nie moze taki byc.
i wtedy bylo by fajnie nie kazdy by szedl przetarta sciezka tylko mial by wizje na swoja postac to by do niej darzył nie to co teraz jak wielki losowator nas potraktuje laskawie to da nam 15 ignora + cos a jak nie to gnij z pojedynczymi umagami, ( przynajmniej bedzie ta marchewka osciagalna dla wszystkich)
__________________ Mlesniak i wszystko jasne
|
|
17-01-2017 10:45 |
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
@up
Ale dlaczego zakładasz, że "coś trzeba zrobić" i że z tego powodu to będzie niby zrobione. Dlaczego zakładasz, że jak dasz logiczne i mądre, a nawet proste do wykonania poprawki w grze, co więcej - bardzo potrzebne, to nagle "ktoś" to zakoduje. Jakie szaleństwo pchnęło Cię do takiej dziwacznej myśli? Dlaczego zakładasz, że Sushi czy Konrad siedzą i myślą o BW? Przecież to w ogóle nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.
Propozycje jakie powinny padać to "dlaczego premka jest taka droga, a administracja w ogóle nic nie robi w grze". Przecież zmiana rasy weszła dlatego, że brakuje kasy, tak samo zaraz będą jakieś nowe opcje związane z premium. Coraz mniej osób gra i coraz mniej kasy im spływa, więc macie jak w banku to, że niedługo będzie jakiś kraft przedmiotów połączony jakoś z usługą premium. Coś w stylu:
połącz itemy - 2h czekania w warsztacie
ALBO
usługa premium "kowal",- skrót do 1 minuty. Niby myślenie o maksymalizacji zysków jest ok, ale jeśli gra straciła jakość w tak drastycznym stopniu, a zaangażowanie administracji można opisać cyfrą 0, to debata o tym co powinno się zmienić nie ma sensu. Niestety tyle w temacie.
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
|
|
18-01-2017 13:58 |
|
|
mpower
Full Member
Data rejestracji: 28-07-2012
Postów: 69
Klan: Demony Świtu Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
Co do dropa, to mam 2 pomysły, przy czym można by je albo wprowadzić razem, albo jeden z nich (oczywiście, pozostała by decyzja administracji i pozytywna opinia graczy, no ale...)
1. Mamy obecnie premię czasową "Okruchy Szczęścia" (+20 lucka i 2x pkty skarbu na pierwszej wypce danego dnia). Sprawa numer jeden: dodać do tego "gwarantowany przedmiot pref/suf" - co najmniej raz dziennie będzie szansa na znalezienie czegoś ciekawego, a to już coś.
2. Zmienić drop itemów na pielgach - na pieldze zawsze co najmniej jeden przedmiot posiada minimum jeden affix LUB posiada zarówno prefa, jak i sufa
No i można by podnieść drop rate legend w A2 na pielgach i A3 nadalekich i pielgach przynajmniej do poziomu 80% szansy na przedmiot legendarny (w przypadku A3 dalekich może być mniejsza, powiedzmy 60%). Co do affixów - niech lucek ma wpływ na ich jakość (zrobić np 3 progi lucka i podzielić prefy i sufy na 3 grupy względem jakości -> na morii np względem tabeli łączeń, nie wiem, jak wygląda jakość itemów na necro)
Co by to zmieniło:
w przypadku wprowadzenia pierwszej zmiany, istniała by szansa na zwiększenie się ilości przydatnych przedmiotów pref/suf, zarówno na aukcjach, jak i dla osób, które chcą coś kleić albo potrzebują do własnego eq.
w drugim przypadku zwiększa to sens klikania pielg w A2 i A3, a także dodało sens maxowania nie tylko szans na udaną wyprawę, ale też szczęścia.
Jak wam się coś takiego podoba?
__________________ R5 - mimoz
R19 - Mimoz
|
|
18-01-2017 14:44 |
|
|
Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
Autor tematu
|
|
Ja przwde wszystkim bym całkowicie przemodelował system wypraw - obecnie z całym szacunkiem dla Teamu, jest od żałośnie słaby.
Po pierwsze, poziom wypraw - wyprawy różnią się praktycznie tylko ilością itemów, przy tak niskim drop rate nie jest to żadna różnica.
Szanse w A1 to kolejno 90%,80%,70% - podejżewam, że nawet jakby ilość itemów się różniła, to biorąc pod uwagę mniejszą szansę większości ze 100 dalekich wypada podobna ilość przedmiotów, co ze 100 pielg.
Mi w A3 zresztą na dalekich wypafa CZASAMI 1 item mniej, niż na pielgach, a dalekich wchodzi gdzieś o 50% więcej niż pielg, pomimo różnicy zaledwie 5%.
Poziom wbicia itemów też bez sensu, co mi robi za różnice, czy wpada z5, czy db2?
Na low lvl ma to jakąś tam różnicę, ale na low lvl jest się w A1, a tam wpadają same zwykłe, dopiero na pielgach wpadają db bodajże.
Jednakże, w a3 powinny itemy wpadać minimum dsk na pielgach.
Powaga, ja z pielgi nigdy itemu na dsk nie widziałem, NIGDY.
Najwyższy mi chyba db5 wpadł.
Niech te wyprawy się różnią czymkolwiek istotnym, bo na razie jest to bez sensu.
Pielgi dodatkowo imho powinny mieć skrócony na stałe czas, 30min to obecnie za długo - z premką, ale bez skrótu nie da się grać, skrót powinien być opcją pozwalającą na zaoszczędzenie czasu, a nie wymogiem koniecznym - drogi teamie, jak myślicie, ile osób będzie klikać pielgi przez 12h, dropiąc co 30 min kolejną pałkę?
Nawet te 10 min na dalekiej to zbyt długo, chciałbym zauważyć, że czas wypraw został ustalony, gdy w tej grze nie było nic innego do roboty, teraz gra ma więcej elementów i po prostu pochłania zbyt wiele czasu.
Rozumiałbym, gdyby to była opcja dla wygody, ale obecnie nikt bez skrótu nie gra, bo się nie da.
Ja obecnie bez premki zacząłem grać, bo mam dzięki temu więcej czasu O.o
Premkę płacę sms, wykupienie wszystkich skrótów etc.to dla mnie prawie 30zł miesięcznie, to za dużo.
Sama premka zaś jest tania, ale zaś zbyt mało daje, co jest paradoksem - 2 x więcej wypraw i ataków, ale też 2 x więcej czasu wymaganego do ich wykorzystania.
Sama premka powinna skracać o 50% czas wszystkiego, żeby komplet ataków i wypraw trwał tyle, co bez premki.
Ale to i tak za mało.
Komplet pielg bez żadnych pielg to powinien być MAX 3h, a lepiej 2h, więcej nie mam zamiaru tej grze poświęcać, a już na pewno nie 12h!
Skrótu wykupować też.nie zamoerzam, z prostwko powodu - premka nie jest droga, owszem, ale to trochę tak, jakby w salonie samochodowym można było tanio auto kupić, a po zakupie by się okazało, że muszę dokupić osobno paliwo i akumulator, albo muszę pchać do domu ;D
W każdym razie premka powinna być zmodyfikowana, albo też czas trwania wypraw musi być zmodyfikowany - przecież nawet ten podstawowy skrót wspólny dla wypraw i ataków to teraz przeżytek, komplet 24 pielg to 4 godziny!
Nawet karawana nic nie rozwiązuje, bo pielgi się robi na lucku klanowym przeważnie, kto na 4h lucka weźmie?
Teamie, czas, gdy ludzie siedzieli na bw całymi dniami dawno minął, jeśli chcecie zatrzymać graczy, musicie zacząć zmieniać pewne rzeczy, od czasu jakiego wymagacie od graczy począwszy, przez wyprawy i drop aż do kw i całej reszty, na którą w przypadku niektórych rzeczy gracze narzekają od lat, bez odzewu
__________________ [
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ahanaell: 19-01-2017 05:23.
|
|
19-01-2017 05:22 |
|
|
Beek
Triple Ace
Data rejestracji: 24-06-2007
Postów: 158
|
|
pamiątki, bw team już wymyślił, że to był błąd, teraz mamy dodatkowe evo
jestem za tym by naprawić ten błąd na dobre - czyli usunąć wszystkie pamiątki z serwera (nagroda główna, pamiątki eventowe i itemy ze skarbów - chociaż z tego pewnie nikomu nic nie wleciało)
__________________ r16 Beek
|
|
20-01-2017 00:24 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
moim zdaniem konieczne do zmiany sa dwie rzeczy: cisza i spokoj oraz ilosc contentu. gram w bw juz ladnych pare lat a mimo to nie pamietam, zeby dodawane byly nowe itemy, sety czy sufixy. jak na razie tylko bonusy za areny i moze evo jakos trzymaja poziom swiezosci
cytat: |
Beek napisał(a)
pamiątki, bw team już wymyślił, że to był błąd, teraz mamy dodatkowe evo
jestem za tym by naprawić ten błąd na dobre - czyli usunąć wszystkie pamiątki z serwera (nagroda główna, pamiątki eventowe i itemy ze skarbów - chociaż z tego pewnie nikomu nic nie wleciało) |
w twoim klanie jest epik tygrysi speed ze skarbu
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
20-01-2017 03:29 |
|
|
Asmiran123456
Lord
Data rejestracji: 15-11-2010
Postów: 367
Kraina: Necropolia VIII
|
|
Cisza i spokój...
Niedawno wszedłem do aktu III
zmagam się obecnie z próbą siły na pielgrzymce (65% na zaliczenie, czyli max). około 30 wypraw i nawet nie trafiłem próby, nie mówiąc o jej zaliczeniu/niezaliczeniu.
Moja propozycja:
Wraz z większą ilością % na zaliczenie danej wyprawy niech również rośnie szansa na wylosowanie próby.
Niech przy 65% będzie 30% szansy na wylosowanie próby, a przy każdym 1% mniej niech również spada o 1% szansa na wylosowanie próby. Niech spada do minimum jakim może być 5-10% na jej wylosowanie.
__________________ r18: Asmiran
|
|
20-01-2017 10:10 |
|
|
Beek
Triple Ace
Data rejestracji: 24-06-2007
Postów: 158
|
|
cytat: |
Asmiran123456 napisał(a)
Cisza i spokój...
Niedawno wszedłem do aktu III
zmagam się obecnie z próbą siły na pielgrzymce (65% na zaliczenie, czyli max). około 30 wypraw i nawet nie trafiłem próby, nie mówiąc o jej zaliczeniu/niezaliczeniu.
Moja propozycja:
Wraz z większą ilością % na zaliczenie danej wyprawy niech również rośnie szansa na wylosowanie próby.
Niech przy 65% będzie 30% szansy na wylosowanie próby, a przy każdym 1% mniej niech również spada o 1% szansa na wylosowanie próby. Niech spada do minimum jakim może być 5-10% na jej wylosowanie. |
no stary wyjadacz jakby chciał od początku zagrać to raczej wymięknie jak dojdzie do zaliczania pielgrzymek. Chyba że na ~30 lvlu kupi premium z karawaną i wyprawami delux :d
Ludzi mało w grze, a bezsensowność gry bez premium na pewno nie spowoduje, że ich przybędzie.
__________________ r16 Beek
|
|
21-01-2017 00:28 |
|
|
|