Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Nowe talki do wypraw » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Nowe talki do wypraw 25 Ankieta - średnia ocena: 8,9225 Ankieta - średnia ocena: 8,9225 Ankieta - średnia ocena: 8,9225 Ankieta - średnia ocena: 8,92
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
danio9616
Junior Member


Data rejestracji: 28-12-2009
Postów: 19
Kraina: Necropolia VII

Nowe talki do wypraw Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Legenda:
L=Luck
i=bonusowy item na wyprawie
E=epik
l=legendarny item
Ż=runa żółta
Z=zielona
N=niebieska
C=czerwona
@=wszystkie statystyki
M=max szansa na zaliczenie wyprawy

Nie ma w ogóle talków typowo pod wyprawki, więc przydałoby się parę takich.
UWAGA! Talizmany mają działać tylko na wyprawach!
1. Dukat (grafika jakaś złota moneta):
-runy: Ż+Ż+Z+C (kolejność bez znaczenia)
-efekt: +10L +25% szans na dodatkowy i(efekt antykwariusza)/+20L + 50%i/+30L +100%i/ +40L +200%i

2. Denar (srebrna moneta):
-runy: Ż+Ż+C+N
-efekt: +10L +0,25% szansy na E + 1% szansy na l/ +20L + 0,5%E + 2%l/ +30L + 1%E + 3%l/ +40L +2%E +5%l

3. Balans (jakieś runy ułożone w krąg):
-runy: C+Z+N+Z
-efekt: +1 @ + 1M%/ +2@ + 2M%/ +3@ + 3M%/ +5@ + 5M%

Ogólny zamysł jest taki żeby odpalić jedną z monet + balans oraz żeby odpalić obie monety + balans trzeba mieć formę astralną na 4 lvl, bo nikt tego nie rozwija i tak, więc albo gaja, albo to, żeby nie było za łatwo.

Wstępne podsumowanie samych bonusów:

a)lvl 3 talków:
3@ + 3%M
18L z run + 30L z talka
+1%E + 3%l LUB + 100%i
48L da nam 9% szansy na zaliczenie pielgi, 0,2%E (jeśli przyrost jest liniowy) oraz podniesie jakosciowo affixy (o ile nie wiem, bo w tutorialu nie ma dokładnych danych)

b)lvl 4 talków:
5@ + 5%M
24L z run + 40L z talka
+2%E + 5%l LUB +200%i
64L da nam 12% szansy na zaliczenie pielgi, 0,26%E(jeśli przyrost liniowy) oraz lepsze affixy j.w.

c)lvl4 talków+ forma na 4 lvl
5@ + 5%M
32L z run + 80L z talków
+2%E + 5%l + 200%i
112L da nam 22% szansy na pielgę, 0,44%E oraz lepsze affixy

Realny wpływ na grę
Jako punkt odniesienie przyjmuję gracza z 50% śr. na pielge, antykwariuszem na 5 oraz 200L na s4(na s4 dlatego żeby dodatkowy L miał wpływ na affixy), myslę, że to dość miarodajne dane.

a)gracz bez talków(200L 50% śr.)
46,8 itemów dziennie -> 327 tyg -> 9,17E tyg

b)gracz z dukatem+balansem lvl 3 (248L 62% śr.)
72 dziennie -> 510 tyg -> 16E tyg +50L lepsze affixy

c) dukat+balans lvl 4 (264L 67% śr.)
94 dziennie -> 664 tyg -> 21E tyg +64 L lepsze affixy

d) denar+balans lvl 3 (248L 62% śr.)
58 dziennie -> 406 tyg -> 17E tyg+ 12 legendarnych itemów więcej + 50L lepsze affixy

e) denar+balans lvl 4 (264L 67% śr.)
63 dziennie -> 438 tyg -> 23E tyg + 21l więcej + 64L lepsze affixy

f) cały komplet lvl 4 (312L 70% śr)
99 dziennie -> 693 tyg -> 34E tyg + 34l wiecej +112L lepsze affixy

Wydaje się za mocne, ale to wystarczy cyferki pozmieniać w talkach i obniżyć o połowę wartości, wtedy efekt końcowy będzie mniej więcej wynosi 0,7 obecnego.
Z drugiej strony efekt wymaga dużej ilości run na 4 lvlu i obecnie zbędnej formy astralnej.

Zalety:
- nie dostajemy tego za darmo, mimo wszystko trzeba mieć runy, evo
- zyski rosną wraz z rozwojem run i evo, więc nie będzie maluchów droperów z dnia na dzień
- więcej itemów = więcej dobrych i średnich itemów, które można wystawić, zatem pomysł automatycznego wystawiania można odłożyć w czasie
- zachęta do rozwoju formy astralnej
- w żaden sposób nie narusza pvp, aren, exp itd.
- dość łatwy do zaimplementowania, większość efektów już gotowa np. w evo(harmonijny) w bonusie dziennym(gorączka złota) itd.
- od kiedy mamy 20 slotów na talki 1 zestaw więcej na wyprawy nikomu nie zaszkodzi

Wady:
- wysyp itemów na serwerze (projekt limitu zbrojowni i jej czyszczenia musiałby szybko wejść w życie)
- spadek wartości złomu
- nie jest to przystosowane do morii
- trzeba się mocno zastanowić nad cyferkami żeby nie zrobić nagle wszystkich koxami

Jeśli ktoś chce mogę wrzucić sposób w jaki to liczyłem, ale mam nadzieję, że uwierzycie mi na słowo Big Grin . Wszystkie dane brałem z tutoriala.
Zapraszam do dyskusji oraz zaproponowania tych talków w wersji dla morii.
25-06-2017 16:51 danio9616 jest offline Szukaj postów użytkownika: danio9616 Dodaj danio9616 do Listy kontaktów
Wełen
Emperor


images/avatars/avatar-25541.gif

Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wincyj skrótów, bo na pewno każdemu chce się cały czas zerkać, co dany skrót oznacza
26-06-2017 13:17 Wełen jest offline Szukaj postów użytkownika: Wełen Dodaj Wełen do Listy kontaktów
deviljin84
Forum Legend


images/avatars/avatar-14176.jpg

Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II
Skąd: wiesz?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Wełen napisał(a)
Wincyj skrótów, bo na pewno każdemu chce się cały czas zerkać, co dany skrót oznacza


popieram...
mi sie odechcialo przy rozgryzaniu 1 talka...
nie dalo sie tego zrobic prosto?

1lvl: luck +10
2lvl luck +20
3 lvl luck +35
4 lvl luck +50 + 5 stat

1lvl: +1 do max szansy na wyprawe
2lvl +2 do max szansy na wyprawe
3 lvl +3 do max szansy na wyprawe
4 lvl +5 do max szansy na wyprawe

1 lvl +1% szansy na epika
2 lvl +2% szansy na epika
3 lvl +3% szansy na epika
4 lvl +5% szansy na epika

__________________


nick: Deviljin

R3 Smile

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez deviljin84: 27-06-2017 08:32.

26-06-2017 21:01 deviljin84 jest offline Szukaj postów użytkownika: deviljin84 Dodaj deviljin84 do Listy kontaktów
kryczTRYBSON
Double Ace


Data rejestracji: 05-12-2013
Postów: 137
Kraina: Necropolia; Necropolia V
Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jak najbardziej na tak ;-) brakuje talków na wyprawy

__________________
cytat:
nithrom napisał(a)
Pomysł jest prosty. Jak każdy mój. I może durny, jak większość moich Tongue

29-06-2017 11:00 kryczTRYBSON jest offline Szukaj postów użytkownika: kryczTRYBSON Dodaj kryczTRYBSON do Listy kontaktów
SimonKSD
Viking


Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia VI
Skąd: Grox

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sam pomysl jak najbardziej na tak, niestety kompletnie nie czytelnie napisaneTongue
29-06-2017 11:33 SimonKSD jest offline Strona domowa SimonKSD Szukaj postów użytkownika: SimonKSD Dodaj SimonKSD do Listy kontaktów
Yato
Double Ace


images/avatars/avatar-25577.jpg

Data rejestracji: 18-11-2013
Postów: 111
Klan: Raven
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia III
Skąd: Wrocław

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Talizmany nic nie zmienią, dropa jak nie było tak nie będzie tutaj problem leży w generatorze/puli itemow tam trzeba zacząć najpierw.

__________________
R4 Nameczanin


Konto premium=drop
29-06-2017 12:37 Yato jest offline Szukaj postów użytkownika: Yato Dodaj Yato do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Nowe talki do wypraw

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH