danio9616
Junior Member
Data rejestracji: 28-12-2009
Postów: 19
Kraina: Necropolia VII
|
|
Legenda:
L=Luck
i=bonusowy item na wyprawie
E=epik
l=legendarny item
Ż=runa żółta
Z=zielona
N=niebieska
C=czerwona
@=wszystkie statystyki
M=max szansa na zaliczenie wyprawy
Nie ma w ogóle talków typowo pod wyprawki, więc przydałoby się parę takich.
UWAGA! Talizmany mają działać tylko na wyprawach!
1. Dukat (grafika jakaś złota moneta):
-runy: Ż+Ż+Z+C (kolejność bez znaczenia)
-efekt: +10L +25% szans na dodatkowy i(efekt antykwariusza)/+20L + 50%i/+30L +100%i/ +40L +200%i
2. Denar (srebrna moneta):
-runy: Ż+Ż+C+N
-efekt: +10L +0,25% szansy na E + 1% szansy na l/ +20L + 0,5%E + 2%l/ +30L + 1%E + 3%l/ +40L +2%E +5%l
3. Balans (jakieś runy ułożone w krąg):
-runy: C+Z+N+Z
-efekt: +1 @ + 1M%/ +2@ + 2M%/ +3@ + 3M%/ +5@ + 5M%
Ogólny zamysł jest taki żeby odpalić jedną z monet + balans oraz żeby odpalić obie monety + balans trzeba mieć formę astralną na 4 lvl, bo nikt tego nie rozwija i tak, więc albo gaja, albo to, żeby nie było za łatwo.
Wstępne podsumowanie samych bonusów:
a)lvl 3 talków:
3@ + 3%M
18L z run + 30L z talka
+1%E + 3%l LUB + 100%i
48L da nam 9% szansy na zaliczenie pielgi, 0,2%E (jeśli przyrost jest liniowy) oraz podniesie jakosciowo affixy (o ile nie wiem, bo w tutorialu nie ma dokładnych danych)
b)lvl 4 talków:
5@ + 5%M
24L z run + 40L z talka
+2%E + 5%l LUB +200%i
64L da nam 12% szansy na zaliczenie pielgi, 0,26%E(jeśli przyrost liniowy) oraz lepsze affixy j.w.
c)lvl4 talków+ forma na 4 lvl
5@ + 5%M
32L z run + 80L z talków
+2%E + 5%l + 200%i
112L da nam 22% szansy na pielgę, 0,44%E oraz lepsze affixy
Realny wpływ na grę
Jako punkt odniesienie przyjmuję gracza z 50% śr. na pielge, antykwariuszem na 5 oraz 200L na s4(na s4 dlatego żeby dodatkowy L miał wpływ na affixy), myslę, że to dość miarodajne dane.
a)gracz bez talków(200L 50% śr.)
46,8 itemów dziennie -> 327 tyg -> 9,17E tyg
b)gracz z dukatem+balansem lvl 3 (248L 62% śr.)
72 dziennie -> 510 tyg -> 16E tyg +50L lepsze affixy
c) dukat+balans lvl 4 (264L 67% śr.)
94 dziennie -> 664 tyg -> 21E tyg +64 L lepsze affixy
d) denar+balans lvl 3 (248L 62% śr.)
58 dziennie -> 406 tyg -> 17E tyg+ 12 legendarnych itemów więcej + 50L lepsze affixy
e) denar+balans lvl 4 (264L 67% śr.)
63 dziennie -> 438 tyg -> 23E tyg + 21l więcej + 64L lepsze affixy
f) cały komplet lvl 4 (312L 70% śr)
99 dziennie -> 693 tyg -> 34E tyg + 34l wiecej +112L lepsze affixy
Wydaje się za mocne, ale to wystarczy cyferki pozmieniać w talkach i obniżyć o połowę wartości, wtedy efekt końcowy będzie mniej więcej wynosi 0,7 obecnego.
Z drugiej strony efekt wymaga dużej ilości run na 4 lvlu i obecnie zbędnej formy astralnej.
Zalety:
- nie dostajemy tego za darmo, mimo wszystko trzeba mieć runy, evo
- zyski rosną wraz z rozwojem run i evo, więc nie będzie maluchów droperów z dnia na dzień
- więcej itemów = więcej dobrych i średnich itemów, które można wystawić, zatem pomysł automatycznego wystawiania można odłożyć w czasie
- zachęta do rozwoju formy astralnej
- w żaden sposób nie narusza pvp, aren, exp itd.
- dość łatwy do zaimplementowania, większość efektów już gotowa np. w evo(harmonijny) w bonusie dziennym(gorączka złota) itd.
- od kiedy mamy 20 slotów na talki 1 zestaw więcej na wyprawy nikomu nie zaszkodzi
Wady:
- wysyp itemów na serwerze (projekt limitu zbrojowni i jej czyszczenia musiałby szybko wejść w życie)
- spadek wartości złomu
- nie jest to przystosowane do morii
- trzeba się mocno zastanowić nad cyferkami żeby nie zrobić nagle wszystkich koxami
Jeśli ktoś chce mogę wrzucić sposób w jaki to liczyłem, ale mam nadzieję, że uwierzycie mi na słowo
. Wszystkie dane brałem z tutoriala.
Zapraszam do dyskusji oraz zaproponowania tych talków w wersji dla morii.
|
|
25-06-2017 16:51 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
Wincyj skrótów, bo na pewno każdemu chce się cały czas zerkać, co dany skrót oznacza
|
|
26-06-2017 13:17 |
|
|
kryczTRYBSON
Double Ace
Data rejestracji: 05-12-2013
Postów: 137
Kraina: Necropolia; Necropolia V Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
|
jak najbardziej na tak ;-) brakuje talków na wyprawy
__________________
cytat: |
nithrom napisał(a)
Pomysł jest prosty. Jak każdy mój. I może durny, jak większość moich
|
|
|
29-06-2017 11:00 |
|
|
SimonKSD
Viking
Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI Skąd: Grox
|
|
Sam pomysl jak najbardziej na tak, niestety kompletnie nie czytelnie napisane
|
|
29-06-2017 11:33 |
|
|
Yato
Double Ace
Data rejestracji: 18-11-2013
Postów: 111
Klan: Raven Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia III Skąd: Wrocław
|
|
Talizmany nic nie zmienią, dropa jak nie było tak nie będzie tutaj problem leży w generatorze/puli itemow tam trzeba zacząć najpierw.
__________________ R4 Nameczanin
Konto premium=drop
|
|
29-06-2017 12:37 |
|
|
|