Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Oblężenie o zasoby, ciekawszy? » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Oblężenie o zasoby, ciekawszy? 13 Ankieta - średnia ocena: 7,4613 Ankieta - średnia ocena: 7,46
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
SimonKSD
Viking


Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia VI
Skąd: Grox

Attention Oblężenie o zasoby, ciekawszy? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Moja propozycja:

Etap 1.

Wprowadzamy w grze nowy budynek klanowy "Kopalnia diamentów" dzięki której w grze mamy do dyspozycji nowym zasobem jakie będą "Diamenty"
Każdy poziom kopalni będzie generował codziennie określona ilość diamentów.
Oprócz tego każdy członek klanu będzie generował diamenty każdego dnia, liczby do ustalenia.

Etap 2.

Wprowadzenie nowej zakładki w siedzibie klanu do której dostęp będzie miał Szef, i Zielony w klanie.
Będzie można tam wydawać diamenty na nagrody. Nagrody mają być wypasione, do ustalenia, lecz podam swoje przykłady:
- 1-2 dniowe eventy serwerowe nie losowe a wybrane przez gracza, odpalane na drugi dzień.
- 1-7 dniowe premie czasowe dla danego klanu całkiem nowe, np dajace jakas dopalke na arenach 3 vs 3 lub klan vs klan, czy zwiekszajace % na 2 i 3 umag (ogolnie do ustalenia)
- nagrody w postaci zlotych monet, srebnych, ewolucji?, wolnych LPC...
itd.
Koszt zalezny od nagrody.
Sklep ten ma bys serwerowy, jak jeden klan kupi jakas nagrode, to nagroda bedzie juz niedostepna, do czasu az wszystkie nagrody zostana wykupione. Za każdym razem nagrody mogą być losowe ale podobne do poprzednich, podobnie jak ma sie to za logowanie sie codzienne.

Etap 3.

Teraz to co najwazniejsze, oblężenia o zasoby.
W takim oblężeniu oprocz kasy,krwi i ludzi klan będzie mógł wygrać "Diamenty" w ilości 30-50% posiadanych przez klan.

Limity:
-Klan atakujący zyskuje diamenty zależnie od róznicy pkt miedzy Atakujacym a obrońcą:
0-10% różnicy w pkt miedzy klanami 100% zyskanych diamentów.
11%-20% różnicy w pkt miedzy klanami 80% zyskanych diamentów.
21%-30% różnicy w pkt miedzy klanami 50% zyskanych diamentów.
31%-40% różnicy w pkt miedzy klanami 20% zyskanych diamentów.
41%-100% różnicy w pkt miedzy klanami 0% zyskanych diamentów.
(Pkt mozna jak najbardziej zamienic na lvl)

-Gracze którzy dołączą do klanu w trakcie 1 fazy oblezenia o zasoby nie moga do niego dolaczyc

-1 oblezenie mozna zalozyc od godziny 00:01-23:59

-Podczas 1 i 2 fazy oblezenie klany biorace udział nie moga korzystac ze sklepu.

Jaki jest cel?
Wprowadzenia nowej waluty o ktora moga bic sie klany, ktore dadza im wzamian cos co potrzebuja, oblezenia zyskaja na atrakcyjnosci a nie tylko pustaki lub oblezenie na kase jednego spiocha.

Zapraszam do dyskusji.

edit.
Zmiana w limitach.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez SimonKSD: 29-06-2017 12:10.

23-06-2017 16:52 SimonKSD jest offline Strona domowa SimonKSD Szukaj postów użytkownika: SimonKSD Dodaj SimonKSD do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

i prosze, jak niewiele trzeba, zeby nadac oblom nowy sens

nie jestem pewien co do tej ilosci zdobywanych diamentow, 30%-50% pozwoli prawie calkowicie wyssac slabszy klan z diamentow przez jeden silniejszy. moim zdaniem 20% bedzie odpowiedniejsze i wciaz bedzie duzym ciosem. co wazne, bonusy za diamenty nie powinny wplywac na oblezenia, inaczej roznica miedzy lepszym a slabszym klanem bedzie stale rosla

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
23-06-2017 17:01 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
druga kawa
Lord


images/avatars/avatar-25581.jpg

Data rejestracji: 23-11-2016
Postów: 482

RE: Oblężenie o zasoby, ciekawszy? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

1. Istnieją już złote i srebrne monety.
Po co tworzyć nowy zasób robiący to samo? Dający bonusy?
Nic nie stoi na przeszkodzie by oblężenia o zasoby zabierały
jakiś % złota czy srebra Klanowiczom. Niedołączonym również...

2. Co ze znęcaniem się klanu silniejszego nad słabszym?
Pustak-owanie zabiorą więc wymyślmy koniecznie coś nowego do bezkarnego grabienia?
Pamięta ktoś może o warunku przyznania reputacji w oblęzeniu?... Wink
Tutaj ten warunek by zagrabić złoto/srebro powinien też obowiązywać.

W kwestii pkt 2 to mam nadzieję że Sushi pamięta stary temat o zazębianiu faz

Udział w kilku oblężeniach na raz...


edit: spacja. Smile

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez druga kawa: 23-06-2017 17:13.

23-06-2017 17:12 druga kawa jest offline Szukaj postów użytkownika: druga kawa Dodaj druga kawa do Listy kontaktów
SimonKSD
Viking


Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia VI
Skąd: Grox

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SimonKSD
RE: Oblężenie o zasoby, ciekawszy? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
druga kawa napisał(a)
1. Istnieją już złote i srebrne monety.
Po co tworzyć nowy zasób robiący to samo? Dający bonusy?
Nic nie stoi na przeszkodzie by oblężenia o zasoby zabierały
jakiś % złota czy srebra Klanowiczom. Niedołączonym również...

2. Co ze znęcaniem się klanu silniejszego nad słabszym?
Pustak-owanie zabiorą więc wymyślmy koniecznie coś nowego do bezkarnego grabienia?
Pamięta ktoś może o warunku przyznania reputacji w oblęzeniu?... Wink
Tutaj ten warunek by zagrabić złoto/srebro powinien też obowiązywać.

W kwestii pkt 2 to mam nadzieję że Sushi pamięta stary temat o zazębianiu faz

Udział w kilku oblężeniach na raz...


edit: spacja. Smile


1.Przykladowe to sa nagrody, nie kazdy klan by tez chcial srebne lub zlote bo woleli by cos innego.
2.Pomysl z grabieniem graczy ze zlota i srebna przy okazji, hmm do przemyslenia.
3.Zaznaczylem ze jezeli silniejszy klan bedzie bil slabszy to oprocz ludzi, krwi i pln nie zyska diamentow.
4.Wiem ze chcialbys aby 2 klany bily jeden i wedlug Ciebie to by bylo sprawiedliwe, ale nikt nie powiedzial ze 2 slabsze klany dadza rade 1 wypasionemu.


Szerlok dobrze zaznaczył że wartosci za wygranie moga byc nizsze, i bonusy nie powinny dzialac na oblezeniach, ale na arenach wedlug mnie jak najbardziej
23-06-2017 17:22 SimonKSD jest offline Strona domowa SimonKSD Szukaj postów użytkownika: SimonKSD Dodaj SimonKSD do Listy kontaktów
Dynia
Triple Ace


Data rejestracji: 21-05-2017
Postów: 201
Klan: halo odbjur
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia XI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Można by ustalić jakąś stałą wartość np: 25/30%, która byłaby pomniejszana przez procentową różnicę pomiędzy nadwyżką punktową mocniejszego klanu w porównaniu z klanem obleganym - w teorii uniemożliwi to grindowanie diamentów przez najsilniejszy klan.

edit: pomysł spoko

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Dynia: 23-06-2017 18:35.

23-06-2017 18:35 Dynia jest offline Szukaj postów użytkownika: Dynia Dodaj Dynia do Listy kontaktów
bujak
Lord


images/avatars/avatar-4720.gif

Data rejestracji: 21-06-2007
Postów: 338
Kraina: Moria V
Skąd: Qtno

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wydaje mi się że nawet te 20% rabowanych diamentów było by za duże, zakładając że każdy członek generuje jakąś wartość + kopalnia generująca kolejne. dajmy na to członek generuje 1 diax dziennie x 50 + kopalnia niech daje (poziom kopalni *ilość członków klanu\100) co 1 godzinę ( w końcu to kopalnia pracująca cały czas).

Potrzebne by było jakieś ograniczenie żeby top 1 klan nie farmił każdego.

Ja bym to widział tak,

Klan top 1 300k pkt atakuje klan top 2 mający 200k pkt
system generuje z aktywnych osób na serwie kolejne 100k pkt i dobija do oblegu.
mamy klan 300k pkt walczący z klanem 300k pkt
liczba członków 50 vs 70
dla urozmaicenia nawet by dodatkowe osoby mogły być losowane z wszystkich serwerów Big Grin ( areny międzyserwerowe już są). By był dreszczyk emocji czy się uda i kogo dolosuje Smile


Wtedy nawet top 1 jak by zaatakował top 10 to ten mniejszy by miał szanse się wybronić



AD druga kawa pkt 1

fajne, ale niech osoby niedołączające do oblegów odczują to bardziej, powiedzmy 50% liczone łącznie ze złomem który jest teraz nie do ruszenia. Zmotywuje to ludzi do wbijania w oble, a kara w postaci bloku akcji na działania klanowe za trolowanie będzie dotkliwa.

__________________
r13/15:Siratha
ID: 3696 / 94
24-06-2017 09:33 bujak jest offline Szukaj postów użytkownika: bujak Dodaj bujak do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Top 1,2 zyskują diamenty reszta jest tylko farmą. Klany z top będą się 2-3x szybciej rozwijały od pozostałych.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


27-06-2017 14:34 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
SimonKSD
Viking


Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia VI
Skąd: Grox

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SimonKSD
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Top 1,2 zyskują diamenty reszta jest tylko farmą. Klany z top będą się 2-3x szybciej rozwijały od pozostałych.


Masz racje, chyba ze zrobicie ograniczenia tak aby przy oblegu klanu top 1 na slabszy klan , nic nie dostali diamentów tak jak pisałem o różnicy w pkt.
28-06-2017 09:48 SimonKSD jest offline Strona domowa SimonKSD Szukaj postów użytkownika: SimonKSD Dodaj SimonKSD do Listy kontaktów
pewalker92
Lord


Data rejestracji: 21-10-2011
Postów: 389
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Top 1,2 zyskują diamenty reszta jest tylko farmą. Klany z top będą się 2-3x szybciej rozwijały od pozostałych.


To jest moim zadniem ciekawa propozycja na rozwiązanie tego problemu:

cytat:
Bujak napisał(a)
Ja bym to widział tak, Klan top 1 300k pkt atakuje klan top 2 mający 200k pkt system generuje z aktywnych osób na serwie kolejne 100k pkt i dobija do oblegu. mamy klan 300k pkt walczący z klanem 300k pkt liczba członków 50 vs 70 dla urozmaicenia nawet by dodatkowe osoby mogły być losowane z wszystkich serwerów Big Grin ( areny międzyserwerowe już są). By był dreszczyk emocji czy się uda i kogo dolosuje Smile Wtedy nawet top 1 jak by zaatakował top 10 to ten mniejszy by miał szanse się wybronić


I cały ten pomysł zamieszczony w tym temacie wydaje mi się dużo lepszy od tego, który zaproponowałeś Ty Sushi w tym temacie:
System wojen

__________________

28-06-2017 10:04 pewalker92 jest offline Szukaj postów użytkownika: pewalker92 Dodaj pewalker92 do Listy kontaktów
SimonKSD
Viking


Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia VI
Skąd: Grox

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SimonKSD
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
pewalker92 napisał(a)
cytat:
SushiMaker napisał(a)
Top 1,2 zyskują diamenty reszta jest tylko farmą. Klany z top będą się 2-3x szybciej rozwijały od pozostałych.


To jest moim zadniem ciekawa propozycja na rozwiązanie tego problemu:

cytat:
Bujak napisał(a)
Ja bym to widział tak, Klan top 1 300k pkt atakuje klan top 2 mający 200k pkt system generuje z aktywnych osób na serwie kolejne 100k pkt i dobija do oblegu. mamy klan 300k pkt walczący z klanem 300k pkt liczba członków 50 vs 70 dla urozmaicenia nawet by dodatkowe osoby mogły być losowane z wszystkich serwerów Big Grin ( areny międzyserwerowe już są). By był dreszczyk emocji czy się uda i kogo dolosuje Smile Wtedy nawet top 1 jak by zaatakował top 10 to ten mniejszy by miał szanse się wybronić


I cały ten pomysł zamieszczony w tym temacie wydaje mi się dużo lepszy od tego, który zaproponowałeś Ty Sushi w tym temacie:
System wojen


Dobieranie graczy mialo by tylko sens, jezeli bylaby taka lista najemnikow.
np. Gracz deklaruje sie na branie udzialu w oblezeniach jako najemnik, zapisuje swoje talki, arkany i eq. System losowo dobiera graczy do oblezenia.
Powinna byc tez nagroda dla takiego najemnika aby oplacalo mu sie brac udzial.

Lub tak jak pisałem w temacie ograniczyc mozliwosci zdobywania diamentow wzaleznosci od ilosci pkt posiadanych przez klan.
0-10% różnicy w pkt miedzy klanami 100% zyskanych diamentów.
11%-20% różnicy w pkt miedzy klanami 80% zyskanych diamentów.
21%-30% różnicy w pkt miedzy klanami 50% zyskanych diamentów.
31%-40% różnicy w pkt miedzy klanami 20% zyskanych diamentów.
41%-100% różnicy w pkt miedzy klanami 0% zyskanych diamentów.

Dodajac do tego aktualizacje TR tak aby slabszy klan mial szanse bronienia się.
28-06-2017 10:31 SimonKSD jest offline Strona domowa SimonKSD Szukaj postów użytkownika: SimonKSD Dodaj SimonKSD do Listy kontaktów
pewalker92
Lord


Data rejestracji: 21-10-2011
Postów: 389
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SimonKSD napisał(a)
cytat:
pewalker92 napisał(a)
cytat:
SushiMaker napisał(a)
Top 1,2 zyskują diamenty reszta jest tylko farmą. Klany z top będą się 2-3x szybciej rozwijały od pozostałych.


To jest moim zadniem ciekawa propozycja na rozwiązanie tego problemu:

cytat:
Bujak napisał(a)
Ja bym to widział tak, Klan top 1 300k pkt atakuje klan top 2 mający 200k pkt system generuje z aktywnych osób na serwie kolejne 100k pkt i dobija do oblegu. mamy klan 300k pkt walczący z klanem 300k pkt liczba członków 50 vs 70 dla urozmaicenia nawet by dodatkowe osoby mogły być losowane z wszystkich serwerów Big Grin ( areny międzyserwerowe już są). By był dreszczyk emocji czy się uda i kogo dolosuje Smile Wtedy nawet top 1 jak by zaatakował top 10 to ten mniejszy by miał szanse się wybronić


I cały ten pomysł zamieszczony w tym temacie wydaje mi się dużo lepszy od tego, który zaproponowałeś Ty Sushi w tym temacie:
System wojen


Dobieranie graczy mialo by tylko sens, jezeli bylaby taka lista najemnikow.
np. Gracz deklaruje sie na branie udzialu w oblezeniach jako najemnik, zapisuje swoje talki, arkany i eq. System losowo dobiera graczy do oblezenia.
Powinna byc tez nagroda dla takiego najemnika aby oplacalo mu sie brac udzial.

Lub tak jak pisałem w temacie ograniczyc mozliwosci zdobywania diamentow wzaleznosci od ilosci pkt posiadanych przez klan.
0-10% różnicy w pkt miedzy klanami 100% zyskanych diamentów.
11%-20% różnicy w pkt miedzy klanami 80% zyskanych diamentów.
21%-30% różnicy w pkt miedzy klanami 50% zyskanych diamentów.
31%-40% różnicy w pkt miedzy klanami 20% zyskanych diamentów.
41%-100% różnicy w pkt miedzy klanami 0% zyskanych diamentów.

Dodajac do tego aktualizacje TR tak aby slabszy klan mial szanse bronienia się.


Podoba mi się ten pomysł z najemnikami Smile

__________________

28-06-2017 11:04 pewalker92 jest offline Szukaj postów użytkownika: pewalker92 Dodaj pewalker92 do Listy kontaktów
SimonKSD
Viking


Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia VI
Skąd: Grox

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SimonKSD
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Niestety pod wzgledem kodowania, moze to byc bardzo czasochlonne i nie wiem czy da sie to ogarnac, pytanie do Konrada....
No i oczywiscie taki najemnik powinien tez cos tracic jezeli oleje lub bedzie sie podkladal na oblach.
Np jezeli przegra straci 30 srebnych monet jezeli wygra zyska 30 srebnych monet. Czy coś w tym stylu.
Dodałbym też aby klan mogl wl czy chce najemnikow czy nie, i aby to kosztowalo np zlote monety lub młotki.
Ilość najemników też powinna być ograniczona aby nie przesadzić z ilością osób.

Przykład jak ja bym to widział.

Klan A oblega klan B

Klan A posiada 1 000 000 pkt
Klan B posiada 700 000 pkt

Miedzy klanami jest róznica 30% wiec klan A walczy TYLKO o 50% diamentów. Klan A i B od samego początku mają info o ile diamentów walczy klan atakujący.
Klan B wł opcję że chce zatrudnić najemników płaci np 10 złotych monet lub 20 młotków, a system dobiera do klanu graczy aby wyrownac roznice czyli w sumie ok 300 000 pkt.
Najemników dobiera zawsze pod wzgledem różnic pkt calego klanu, a nie osob które dolacza do oblężenia.
Klan A nadal walczy o 50% diamentów nie zaleznie od tego czy klan B zatrudni najemnikow czy nie.

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez SimonKSD: 28-06-2017 12:05.

28-06-2017 11:11 SimonKSD jest offline Strona domowa SimonKSD Szukaj postów użytkownika: SimonKSD Dodaj SimonKSD do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
pewalker92 napisał(a)
cytat:
SushiMaker napisał(a)
Top 1,2 zyskują diamenty reszta jest tylko farmą. Klany z top będą się 2-3x szybciej rozwijały od pozostałych.


To jest moim zadniem ciekawa propozycja na rozwiązanie tego problemu:

cytat:
Bujak napisał(a)
Ja bym to widział tak, Klan top 1 300k pkt atakuje klan top 2 mający 200k pkt system generuje z aktywnych osób na serwie kolejne 100k pkt i dobija do oblegu. mamy klan 300k pkt walczący z klanem 300k pkt liczba członków 50 vs 70 dla urozmaicenia nawet by dodatkowe osoby mogły być losowane z wszystkich serwerów Big Grin ( areny międzyserwerowe już są). By był dreszczyk emocji czy się uda i kogo dolosuje Smile Wtedy nawet top 1 jak by zaatakował top 10 to ten mniejszy by miał szanse się wybronić


I cały ten pomysł zamieszczony w tym temacie wydaje mi się dużo lepszy od tego, który zaproponowałeś Ty Sushi w tym temacie:
System wojen


Dodawanie "duchów" do słabszego klanu odpada. BARDZO SKOMPLIKOWANE.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


04-07-2017 12:39 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Oblężenie o zasoby, ciekawszy?

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH