Dziwne działanie Potęgi Mocy na kw |
Dynia
Triple Ace
Data rejestracji: 21-05-2017
Postów: 201
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia XI
|
|
Dziwne działanie Potęgi Mocy na kw |
|
Oświadczam że przeczytałem(-am) temat: Najczęściej zgłaszane bugi i problemy (Najczęściej Zgłaszane Problemy I Ich Rozwiązania) i opisany przeze mnie problem się tam nie znajduje.
Id lub nick w grze: Arbuzowa Dynia (R18)
Przeglądarka internetowa: FF (nie ma znaczenia)
Opis problemu: http://r18.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=d4073cf84e
"Arbuzowa Dynia absorbuje 50 pkt proc. modyfikatora obrażeń krytycznych przeciwnika."
Wbiłem sobie na KW dla testu 71 wysysania mocy. Z racji tego, że używam dla zwiększenia sumy behe4 i kamyk 4 to na potęgę mocy pozostały mi runy poziomu 3, więc powinienem uzyskać 106,5 (czyli 107) moda kryta. W przypadku PVP nigdy nie miałem takiego ograniczenia.
Nasuwa mi się jedno pytanie: czy ten talizman może zabrać tylko moda do wartości 0% (ew. 100% czyli brak moda) ? Czy potwory na KW są tak zaprojektowane, że mają mały mod?
Ponadto, kolejną sprawą jest działanie talizmanu tylko w pierwszej rundzie. Według mnie, po każdym poziomie bonus powinien wygasać i być wysysany na nowo z przeciwnika w każdym nowym poziomie KW (domyślam się, że nie zmienicie działania tego, więc byłaby szansa na większy mod).
Nie testowałem potęgi mocy na ekspach, gdyż to byłby bezsens. Ogólnie przedstawiony przeze mnie przykład doskonale pokazuje, że talizmany ssaka są beznadziejne (na nekro) i nawet mówi to taki fanatyk jak ja.
edit: No i w przypadku tego kw efekty na pieśni krwi miałbym o wiele lepsze, dmg +1000 / hit + regen. Także ssak tylko ssie
edit2: Kolejne przemyślenie: drogi talizman rasowy, który daje mniej niż taki cichy łowca3? To wymaga zmian.
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Dynia: 14-06-2017 15:41.
|
|
14-06-2017 15:37 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
byl juz o tym temat gdzies tu w bugach
jak masz 100% crit moda, to nie wyssiesz wiecej niz 100
po prostu nie uderzysz 'slabiej' niz nie-crit
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
14-06-2017 15:49 |
|
|
Dynia
Triple Ace
Data rejestracji: 21-05-2017
Postów: 201
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia XI
Autor tematu
|
|
To po co jest w ogóle ten talizman?
|
|
14-06-2017 15:51 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
¯\_(ツ)_/¯
no aura tez nie ignoruje wiecej niz 100% obrony/odpornosci
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
14-06-2017 16:19 |
|
|
Dynia
Triple Ace
Data rejestracji: 21-05-2017
Postów: 201
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia XI
Autor tematu
|
|
cytat: |
edit2: Kolejne przemyślenie: drogi talizman rasowy, który daje mniej niż taki cichy łowca3? To wymaga zmian. |
|
|
14-06-2017 16:47 |
|
|
|