Ułatwienie odbudowania pustaka |
SedziwojzSanoka
Double Ace
Data rejestracji: 05-03-2008
Postów: 123
Kraina: Moria III Skąd: WW
|
|
Ułatwienie odbudowania pustaka |
|
Propozycja pomagająca spustakowanym
:
Możliwość zrobienia kolejki zadań budowlanych ograniczony do budynków S5, tak aby można było możliwe później już pojedynczo stawiać budynki z wyższych stref.
Przykładowo jestem na pustaku z s4 to mogę ustawiam kolejkę następujących budynków:
POŚREDNIAK 1
DOM PUBLICZNY 1-7
RZEŹNIA 1
POSTERUNEK POLICJI 1
SCHRONISKO DLA BEZDOMNYCH 1
AGENCJA OCHRONY 1
ZBROJOWNIA 1
STARY RYNEK 1
POSTÓJ TAXI 1
i nic więcej.
Reszta budowy jak dotychczas.
Koszty budowy w moim odczuciu można wywindować nawet nr_kolejki x 10 x koszty_budynku.
__________________ R9 - SedziwojzSanoka
|
|
12-05-2017 09:49 |
|
|
Magico
Tap płacz 2014
Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?
|
|
Nie. Moim zdaniem właśnie powinniśmy kombinować jak bardziej uprzykrzyć życie spustakowanym bo aktualnie wojny przestają tracić sens.
|
|
12-05-2017 10:01 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
na pewno na nie dla nowych serwerow - czyt do powiedzmy 1-2 lat istnienia, bo spowoduje to ze beda sie koksy znajomym raz podkladac i caly zestaw budnkow postawiony, gdzie reszta by za kazdym razem kombinowala zasoby
co do starych serwerow nie widze sensu - akurat kompletnych pustakow malo kto bedzie bral- poszuka raczej klocka ktory jest choc troche rozbudowany z jakims spiochem
nawet odczekanie d konca obla i tak sie oplaci
zgadzam sie z przedmowca ze jakies utrudnienie dla spustakowanego musi byc
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
12-05-2017 11:22 |
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
cytat: |
Magico napisał(a)
Nie. Moim zdaniem właśnie powinniśmy kombinować jak bardziej uprzykrzyć życie spustakowanym bo aktualnie wojny przestają tracić sens. |
co?
Chyba nigdy nie brałeś udziału w żadnej wojnie albo zawsze uciekałeś do klanu top1 i udawałeś wielkiego woja, ładując pustaki do mniejszego klanu. Jak ktoś ma klocek, który budował sobie latami, a potem w wyniku wojny, [co na BW oznacza masakrę, a nie wojnę, bo słabszy klan nie ma szans się obronić] zostaje on spalony, to uwierz, że to jest już zbyt przykre i właśnie dlatego wojny tracą sens. Normalnie rozumujący ludzie nie palą innym klocków na starych serwerach, bo nie chcą tracić na nim graczy. Tylko skończeni głupcy rozpętują wojnę dla zabawy, bo wojna właśnie zbyt drogo kosztuje.
Temat też jest bez sensu, bo ktoś po pustaku raczej będzie wolał przejąć inni klocek niż budowac od nowa.
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
|
|
12-05-2017 11:40 |
|
|
SedziwojzSanoka
Double Ace
Data rejestracji: 05-03-2008
Postów: 123
Kraina: Moria III Skąd: WW
Autor tematu
|
|
cytat: |
Hornet87 napisał(a)
Temat też jest bez sensu, bo ktoś po pustaku raczej będzie wolał przejąć inni klocek niż budowac od nowa. |
Zgodzę się z tym stwierdzeniem w początkowym fazie wojny. Tak było. Przesadzili na pustaka (wtedy się wydawał pustakiem) to się szukało lepszego klocka w słabszym klanie lub u "martwej duszy" i po 18h oblegu dalej miało się niezły klocek.
Tylko, że teraz pustak to pustak. Nie szuka się lepszego klocka u martwej duszy ani w słabszym klanie, bo go zaraz stracisz.
Rozbudowuje się klocek w sposób umiarkowany, tzn minimalne poziomy budynków na s5 co by HB podnosisz do 5-10 lvl, i spokojnie czekasz, aż za jakiś tydzień dwa i ten "wypasiony klocek" tracisz.
__________________ R9 - SedziwojzSanoka
|
|
12-05-2017 13:32 |
|
|
Satyna
Triple Ace
Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
@hornet, wszystko prawda co napisales nt wojny na bw. jest tylko jedno ale - na r9 nie ma juz nawet "pustkow" do przejecia. z mojego klanu sa zabierane klocki, ktorych rozbudowanie kosztuje 30-50 kostek zlomu i trwa jakies pare godzin. dlatego propozycja skolejkowania podstawowych budynkow nie jest taka zla. gracz z db klockiem nie skorzysta, bo nie ma takiej potrzeby, ale osobom regularnie trafiajacym do s5 ulatwi to zycie
@magico, klan w ktorym jestem stracil w ciagu ostatnich dwoch lat 60% skladu, bo ludzie regularnie trafiali na pustaki. tutaj juz nie ma czego utrudniac, wrecz przeciwnie, trzeba ludziom jakos pomoc, zeby sie nie wykruszali
__________________ r9 - nick: Kamea
|
|
12-05-2017 13:54 |
|
|
Bac^
King
Data rejestracji: 09-11-2008
Postów: 992
Klan: Night Blood Hunters Kraina: Moria Skąd: Łódź
|
|
w duzej ilosci gier sa takie kolejki posiadajac konto premium , nie wiem czmeu tutuaj mialoby tego nie byc ?
__________________ Ex Trade Moderator
R2 - Bac - Emerytura
R9 - Bac - NBH
Zbanowany za rozmowki na Sb klanowym
|
|
12-05-2017 14:02 |
|
|
SedziwojzSanoka
Double Ace
Data rejestracji: 05-03-2008
Postów: 123
Kraina: Moria III Skąd: WW
Autor tematu
|
|
cytat: |
Szerlok napisał(a)
temu, ze na nowym serwerze wszystkie zasoby schowane bylyby w kolejkach budowlanych |
Ograniczenie tylko do serwerów powyżej 2-3 lat istnienia powinno wyeliminować ten problem.
Choć nie wiem czy potrzebne, marne szanse, że na serwerze który ma już pół roku, ktoś by siedział na klocku który ma rozbudowę na poziomie:
POŚREDNIAK 1
DOM PUBLICZNY 1-7
RZEŹNIA 1
POSTERUNEK POLICJI 1
SCHRONISKO DLA BEZDOMNYCH 1
AGENCJA OCHRONY 1
ZBROJOWNIA 1
STARY RYNEK 1
POSTÓJ TAXI 1
A mi w pomyślę nie chodzi o dodawanie opcji na kolejkowanie budowy, a raczej na wybudowaniu za jednym zamachem HBlv1 i nic wyżej.
__________________ R9 - SedziwojzSanoka
|
|
12-05-2017 14:27 |
|
|
Satyna
Triple Ace
Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Szerlok napisał(a)
temu, ze na nowym serwerze wszystkie zasoby schowane bylyby w kolejkach budowlanych |
jesli na nowym serwerze jest az tak kiepsko z surka, to nie zebralbys jej dosc zeby uruchomic kolejke - wczesniej wszedlby atak i tyle byloby z kolejki. poza tym opcja skolejkowania budowy moglaby pojawiac sie tylko w strafach s4-s1, albo tylko dla graczy, ktorzy weszli do a2.
__________________ r9 - nick: Kamea
|
|
12-05-2017 14:27 |
|
|
bimbher
Triple Ace
Data rejestracji: 21-03-2009
Postów: 247
Kraina: Necropolia VII
|
|
To może opcja z lvl że kolejka budowy dostępna np od 80 90 czy 100lvl albo od 3 aktu (65)
|
|
12-05-2017 14:59 |
|
|
Carnivor
King
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia III
|
|
Jak dla mnie to w ogóle nie powinno być coś takiego jak wymiany kwadratów, a wojny powinny toczyć się o coś innego. Kwadrat powinien być przypisany do konta, bo jednak inwestuje się w niego bardzo dużo, PERMANENTNYM kosztem swojej postaci (bo nikt nie zwróci ci pr/złomu jak ktoś ci go zabierze lub wyśle cię na pustaka, prawda?), więc powinien być przypisany do konta. Inaczej to trochę tak jakby inni gracze mogli ci zabierać itemy/runy, obniżać staty, czy wysysać z ciebie evo...
Zaś wojny powinny się toczyć o coś innego - tak jak teraz KvK są świetnym rozwiązaniem, tak normalne oblegi "wojenne" mogłyby dawać jakieś bardzo dobre bonusy, jak reputacja kiedyś. A nie zabierać klocki, tym bardziej że wiadomo, że pustaki i tak spadają do mniejszych klanów :f
__________________ r2: Carnivor
r4: Carnivor
|
|
12-05-2017 15:59 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
Problem osoby, którą wysłano na pustaka nie polega na czasochłonnej odbudowie!
Problemem takiej osoby jest to że punkty rozwoju, które wydał na rozbudowę sfajczyły się bezpowrotnie. Jeżeli pokrzywdzony odbuduje swój domek to znaczy, że wyciągnął niewłaściwe wnioski i zapewne niedługo jego inwestycja spłonie ponownie.
Wojna chyba każdemu kojarzy się z z konfliktem w którym obydwie strony ponoszą straty. Historia uczy nas że zwycięzcy ponoszą większe strony niż pokonani. Przykładem może być wojna w Wietnamie
Na BW nie ma wojen!
Tutaj jest tylko pastwienie się nad słabszym bez żadnego ryzyka ani kosztów. Im starszy serwer tym bardziej to co miało być wojną przypomina egzekucję związanego
Więcej wojen i walk by było gdyby nie można było palić kwadratów a jedynie przejmować!
__________________ R14 : Brzydall
|
|
12-05-2017 16:11 |
|
|
Satyna
Triple Ace
Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Albano napisał(a)
Problem osoby, którą wysłano na pustaka nie polega na czasochłonnej odbudowie!
Problemem takiej osoby jest to że punkty rozwoju, które wydał na rozbudowę sfajczyły się bezpowrotnie. Jeżeli pokrzywdzony odbuduje swój domek to znaczy, że wyciągnął niewłaściwe wnioski i zapewne niedługo jego inwestycja spłonie ponownie.
|
no z tym "sfajczeniem sie pktow rozwoju" to gruba przesada. sprzet, trening, ewo itd nie znikaja. co wiecej, nawet z byle pustaka da rade wykonac skuteczne ataki. wiem to z dosc duzego doswiadczenia w tej materii heh. i dla takich pogorzelcow, ktorzy uruchomia kolejke i za godzine beda mieli "pustaka z ktorego mozna wykonac ataki", to naprawde duze ulatwienie.
edit @down:
gralam na necro ladnych pare lat temu i na pewno wiele od tego czasu sie zmienilo, ale chyba nadal nei ma tam obowiazku kupowania zlomu, prawda? komu sie spieszy ten kupi zlom za absurdalne pr, a komu sie nie spieszy az tak, to usklada go z kawy i wyprawkowego zlomu, zgadza sie? pod tym wzgledem moria i necro sie nei roznia. na kazdym serwerze mozna zlom kupic albo uskladac.
__________________ r9 - nick: Kamea
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Satyna: 12-05-2017 21:01.
|
|
12-05-2017 19:00 |
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
@up może inaczej jest na Morii, tutaj mowa o realiach Necro, gdzie na złom wydaje się pr, a nie kamienie z exp [nie pamiętam, ale chyba tak to wygląda na Morii, nie?] wyobraź sobie, że na tylko 1 poziom PP wydajesz 2kk pr, a na cały klocek z 20kk albo i więcej, a potem puszczają ci go z dymem. Wielu na Necro żegna się wtedy z grą.
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
|
|
12-05-2017 19:32 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
up
Dodam jeszcze że na BW jak w życiu - biją się żołnierze a cierpią cywile:/
Kiedyś na R14 była prawdziwa wojna (walczyły dwa klany o zbliżonym potencjale bojowym).
Raz jeden był górą a raz drugi. Jedni chcieli przejąć s1 a drudzy chcieli pozbyć się zagrożenia.
Wojna trwała chyba z rok a obydwa klany miały piękne klocki. Jak to możliwe?
Otóż mimo że klan, który finalnie przegrał tę wojenkę dostawał codziennie pustaka to odbijał go sobie w mniejszym klanie:/
Gracze z mniejszym stażem na BW którzy byli za słabi żeby być znaleźć się w topce wielokrotnie byli pozbawiani kwadratów które sami budowali. U mnie w klanie są ludzie, którzy stracili dziesiątki milionów PR w trakcie tej wojny ponieważ niektórzy po 3 razy tracili kwadrat w który inwestowali!
Szybsza odbudowa pustaka to ma być rekompensata albo ułatwienie jakieś?
To jest chyba szybsza droga do zajechania postaci która zamiast eq i treningu będzie miała kosmiczny level i zrujnowany kwadrat!
__________________ R14 : Brzydall
|
|
12-05-2017 19:56 |
|
|
Carnivor
King
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
no z tym "sfajczeniem sie pktow rozwoju" to gruba przesada. sprzet, trening, ewo itd nie znikaja. co wiecej, nawet z byle pustaka da rade wykonac skuteczne ataki. wiem to z dosc duzego doswiadczenia w tej materii heh. i dla takich pogorzelcow, ktorzy uruchomia kolejke i za godzine beda mieli "pustaka z ktorego mozna wykonac ataki", to naprawde duze ulatwienie. |
Nie ma w tym ani krzty przesady. To takie samo zmarnowanie pr jak np. kupienie przedmiotu za ogromną ilość pr a potem sprzedanie go za dużo mniejszą cenę.
Jeśli wydasz pr na złom na budowę, a potem ktoś ci to odbierze, to jest to właśnie sfajszenie pktów rozwoju. Co z tego że "da rade wykonac skuteczne ataki" - z jakiegoś powodu się ten kwadrat jednak budowało i w niego inwestowało, prawda?
__________________ r2: Carnivor
r4: Carnivor
|
|
12-05-2017 21:15 |
|
|
Satyna
Triple Ace
Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
no dobrze - gracz zainwestowal w kwadrat, potem domek zostal spalowy, pr za ktore kupil zlom (choc nie musial) poszly w bloto. ale co dalej? kasujesz konto i rezygnujesz z gry? bo jesli nie, to trzeba mozliwie szybko i sprawnie dorobic sie nowego domu. a jesli nie ma od kogo przejac w miare dobrego kwadratu, to przyda sie kolejkowanie budowy. q.e.d.
__________________ r9 - nick: Kamea
|
|
12-05-2017 23:59 |
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
cytat: |
Satyna napisał(a)
no dobrze - gracz zainwestowal w kwadrat, potem domek zostal spalowy, pr za ktore kupil zlom (choc nie musial) poszly w bloto. ale co dalej? kasujesz konto i rezygnujesz z gry? bo jesli nie, to trzeba mozliwie szybko i sprawnie dorobic sie nowego domu. a jesli nie ma od kogo przejac w miare dobrego kwadratu, to przyda sie kolejkowanie budowy. q.e.d. |
Nic nie rozumiesz, naprawdę.
Władowałaś 20kk w klocek, masz wojnę z klanem top1, klan top1 pali ci klocka, co robisz? Budujesz od nowa i wywalasz znowu ileś tam milionów prów? Nie! Nie budujesz klocka, bo za chwilę znowu Ci spalą. Użyłem złego słowa, to nie jest wojna tylko po prostu rzeź, bo nie masz jak się obronić. Tak wygląda niszczenie serwerów i to się teraz odbywa na R14.
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
|
|
13-05-2017 01:00 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
cytat: |
Hornet87 napisał(a)
cytat: |
Satyna napisał(a)
no dobrze - gracz zainwestowal w kwadrat, potem domek zostal spalowy, pr za ktore kupil zlom (choc nie musial) poszly w bloto. ale co dalej? kasujesz konto i rezygnujesz z gry? bo jesli nie, to trzeba mozliwie szybko i sprawnie dorobic sie nowego domu. a jesli nie ma od kogo przejac w miare dobrego kwadratu, to przyda sie kolejkowanie budowy. q.e.d. |
Nic nie rozumiesz, naprawdę.
Władowałaś 20kk w klocek, masz wojnę z klanem top1, klan top1 pali ci klocka, co robisz? Budujesz od nowa i wywalasz znowu ileś tam milionów prów? Nie! Nie budujesz klocka, bo za chwilę znowu Ci spalą. Użyłem złego słowa, to nie jest wojna tylko po prostu rzeź, bo nie masz jak się obronić. Tak wygląda niszczenie serwerów i to się teraz odbywa na R14. |
A spytam z ciekawosci - Co ma zrobic ten gracz ktoremu spalono klocka? Przestac grac? Siedziec na pustym? (zakladajac, ze nie ma od kogo ukrasc).
|
|
13-05-2017 05:09 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
up
Otóż gracz któremu spalono klocka może oczywiście go odbudować ale wydaje się to rozsądnym rozwiązaniem tylko w momencie gdy ryzyko dostania kolejnego pustaka zniknęło lub zostało mocno zminimalizowane. Jeżeli wiesz, że w każdej chwili możesz dostać kolejnego pustaka to każdy punkt rozwoju zainwestowany w kwadrat jest budową na grząskim gruncie.
Równie dobrze mógłbyś kupować złom za 300 i wystawiać na aukcję po 200 - wpływ takiego zabiegu na rozwój postaci w grze byłby podobny
__________________ R14 : Brzydall
|
|
13-05-2017 10:58 |
|
|
mike_spelun
Newbie
Data rejestracji: 20-10-2011
Postów: 8
|
|
Problemem nie jest sam pustak - bo nie oszukujmy się osoby mocno przywiązane do klocków albo podlizują się na siłe do klanu top1 albo dawno się juz pokasowały
Problemem jest to ze atakujący nie ponosi absolutnie ŻADNEGO kosztu związanego z atakiem
Dorypmy osobie stawiającej obla dzień bez możliwości stawiania ekspy i kw na początek(w sensie ze jak postawiłeś dzisiaj kw albo ekspe to nie mozesz obla i vice versa), a potem pomyślmy o jakiś większych kosztach dalej.
NIe oszukujmy się nie ma praktycznie już prawdziwych wojen na BW są tylko gnojenia innych
Druga opcja - nagroda za pokonanie klanu wyzej w rankingu, w tej chwili nikt nie zaryzykuje walki z potencjalnie silniejszym klanem bo jak przegra to witajcie pustaki a jak wygra to de facto nic z tego nie ma ( jezeli jest s1 to i tak jest tr a roznice pomiedzy topowymi klockami nie sa az takie duze)
Kolejne koszty dla atakujących i nagrody dla słabszych w przypadku zwycięstwa (niewazne czy w ataku czy obronie) sprawią że każde oblęzenie będzie musiało być przemyślaną decyzją
|
|
13-05-2017 11:22 |
|
|
Satyna
Triple Ace
Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Albano napisał(a)
up
Otóż gracz któremu spalono klocka może oczywiście go odbudować ale wydaje się to rozsądnym rozwiązaniem tylko w momencie gdy ryzyko dostania kolejnego pustaka zniknęło lub zostało mocno zminimalizowane. Jeżeli wiesz, że w każdej chwili możesz dostać kolejnego pustaka to każdy punkt rozwoju zainwestowany w kwadrat jest budową na grząskim gruncie.
Równie dobrze mógłbyś kupować złom za 300 i wystawiać na aukcję po 200 - wpływ takiego zabiegu na rozwój postaci w grze byłby podobny
|
na r9 wojna trwa cos 4 lata. dlatego nikt z klanu, ktory dostaje pustaki , nie rozbudowuje kwadratu do jakichs niesamowitych rozmiarow - o tym pisal autor tematu na samym poczatku. i wlasnie do tego jest potrzebna zaproponowana kolejka, zeby za jednym zamachem rozbudowac wszystkie budynki z s5 wymagane do budowy hb. potem dorzucasz kilka poziomow hb i mozesz jechac z atakami. koszt calkowity - okolo 20 kostek zlomu, a z kw zarabia sie dziennie po 50+ kostek...
dlatego powracam do poczatkowego pytania - jakie sa racjonalne powody, dla ktorych protestujecie przeciwko kolejkowaniu. i poprosze o odpowiedzi merytoryczne, a nie emocjonalne. z gory dzieki
edit @down
czyli kolejkowanie jest jednak ok, i tego dotyczlylo pytanie
to jest rozwiazanie ktore zaproponowano, bo oblegi wygladaja obecnie tak, jak wygladaja. jesli zas proponujecie zmiany w systemie obli, to moze powinno sie zalozyc osobny topik. pozdr
__________________ r9 - nick: Kamea
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Satyna: 13-05-2017 15:36.
|
|
13-05-2017 11:36 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
Brak możliwości postawienia ekspy i kw dla osoby stawiającej oblężenie to słabe rozwiązanie:/
Zawsze znajdzie się jakiś zawodnik który zrezygnuje z eksp i kw w celu wręczania pustaków.
Przecież żeby dać komuś pustaka to trzeba najpierw kilkanaście godzin samemu na nim siedzieć a mimo to chętnych nie brakuje
Nawet największe niewygody na jakie będziemy skazywać gracza który zakłada oblężenie nie zmienią tutaj nic! Każdy klan będzie miał od tego mutlikonto (na przykład założone z telefonu żony
) które będzie służyło do wręczania pustaków.
Koszty założenia oblężenia powinny jednak być dotkliwe dla całego klanu. Koszta powinny być wprost proporcjonalne do różnicy punktowej między klanami w momencie zakończenia 2 fazy!
Jeżeli system BW katalizuje taki model serwera na którym klan top1 jest wielokrotnie silniejszy od wszystkich innych klanów to o jakich wojnach marzymy?
Im starszy serwer tym różnica pomiędzy top klanem a resztą rośnie w postępie geometrycznym!
Na nowych zaludnionych serwerach jest tak wielu graczy że wszyscy nie pomieszczą się w topce. Można zawsze zrobić fuzję i zrzucić lidera z tronu. Jest przestrzeń na dyplomację zarówno dla lidera jak i dla pozostałych. Na starych wymarłych serwerach układ sił cementuje się coraz bardziej z dnia na dzień i zamiast wojen jest pastwienie się silniejszego nad bezbronnymi!
__________________ R14 : Brzydall
|
|
13-05-2017 11:40 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
cytat: |
Satyna napisał(a)
latego powracam do poczatkowego pytania - jakie sa racjonalne powody, dla ktorych protestujecie przeciwko kolejkowaniu. i poprosze o odpowiedzi merytoryczne, a nie emocjonalne. z gory dzieki |
Kolejkowanie budowy nie jest złym pomysłem! To wygodne rozwiązanie które powinno funkcjonować od dawna.
Błędem logicznym jest jednak postrzeganie kolejkowania jako remedium na pustaka
To jakby osobie, która tonie w długach tłumaczyć że rozwiązaniem jego problemu jest ułatwienie dostępu do kolejnego kredytu!
__________________ R14 : Brzydall
|
|
13-05-2017 11:43 |
|
|
bla_bla_bla
Viking
Data rejestracji: 19-09-2015
Postów: 732
Kraina: Necropolia Skąd: BW → Bloody Warns
|
|
cytat: |
Albano napisał(a)
Koszty założenia oblężenia powinny jednak być dotkliwe dla całego klanu. Koszta powinny być wprost proporcjonalne do różnicy punktowej między klanami w momencie zakończenia 2 fazy! |
Może to i jest jakiś pomysł, ale czy lepszym nie byłyby systemowe sojusze klanowe, o których kiedyś przebąkiwano na forum?
Może wtedy skończyłoby się sprzedawanie pustaków z wojenek klanów top1 vs top2 do klanów 10 oczek w ranku niżej (i ~20x pkt mniej), bo "koxy" serwera miałyby świadomość tego, że jak serwer wkur...zą, to ten w odwecie może spuścić im tradycyjny staropolski łomot (w układzie sił np. 250:50 osób)...
__________________
cytat: |
Co jest tej, lepiej postaw litr, siadaj, gadaj co masz
Polej raz i pij, albo będzie peace albo damy se w pysk
Nie powiedziałeś tego w ryj to jakbyś chłopcze znikł |
|
|
13-05-2017 12:09 |
|
|
Indywidualista
Triple Ace
Data rejestracji: 04-10-2012
Postów: 167
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: PDM
|
|
Serwerowy sojusz działający tylko w obronie jakieś rozwiązanie by było. Tylko znając życie w temacie pustakowania i tak się nic nie zmieni
__________________ 1..50 - brak minimum
50..100 - min 5
100..500 - 20
500..1k - 50
1k..5k - 100
5k..10k - 500
10k..50k - 1K
50k..100k - 5K
100k..500k - 10K
500k..1kk - 50K
1kk..5kk - 100K
5kk... - 500K
|
|
13-05-2017 13:12 |
|
|
druga kawa
Lord
Data rejestracji: 23-11-2016
Postów: 482
|
|
cytat: |
bla_bla_bla napisał(a)
ale czy lepszym nie byłyby systemowe sojusze klanowe, o których kiedyś przebąkiwano na forum?
|
cytat: |
Indywidualista napisał(a)
Serwerowy sojusz działający tylko w obronie jakieś rozwiązanie by było. Tylko znając życie w temacie pustakowania i tak się nic nie zmieni |
W temacie pustakowania pogrzebane na forum są dwa,
według mnie bardzo dobre rozwiązania:
1. systemowe sojusze.
2. zazębianie drugiej fazy.
I było sporo innych mniej dopracowanych pomysłów.
Niestety oba bardzo dobre rozwiązania, które sporo świeżej bryzy wniosłyby do gry,
są jedynie okazyjnie przypominane na forum
"że kiedyś takie zwierzę było pokazywane w klatce".
.
Co do tematu, kolejkowanie budowy samo w sobie,
tym bardziej za premium, niczego w grze nie psuje.
Nawet jest po myśli agresorów bo więcej
tłustych domków będzie do spalenia z nudów.
|
|
13-05-2017 17:24 |
|
|
Kylin
Moderator
Data rejestracji: 21-11-2009
Postów: 300
Klan: Uroboros Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia Skąd: Piekło
|
|
Albano
+ 1 ostrzeżenie
multiposting
__________________ R1 : Kylin
Moderator:
System gry
Pytania/zażalenia/uwagi/pomysły/propozycje - wiadomości kierować na PW
Zamknąłem temat, który chcesz reaktywować/uzupełnić pisz wiadomość najlepiej z linkiem do tematu
|
|
14-05-2017 08:48 |
|
|
Sonny Psycho
Viking
Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX Skąd: Poznań
|
|
Odkurzę trochę temat.
Mechanikę oblężeń trzeba zmienić i to nie ulega wątpliwości. kiedyś była to rywalizacja, były ustawki po reputację. Dzisiaj to nie jest wyzwanie, ale rzeź i pogrom przez dużo silniejszy klan(patrzę na to z perspektywy R14, gdzie jeden hegemon pustakuje klan trzykrotnie słabszy!). Te n stan rzeczy powoduje masowe frustracje wśród graczy, którzy praktycznie co chwila tracą kwadraty warte miliony PR, właśnie, dlaczego? Z tego co wiem albo dla nudy, albo dla zabawy, albo dla uprzykrzenia komuś życia...
Można to rozwiązać systemowo. Kiedyś nad tym dumałem i oto, co można(moim zdaniem zrobić).
Propozycja ta zakłada lekkie odkurzenie mechaniki oblężeń i wygląda tak:
-Klan atakujący nie może oblegać członka klanu, który ma przynajmniej dwa razy mniej punktów od klanu atakującego(czyli klan mający 10000 pkt nie może założyć oblężenia na klan mający mniej niż 5000 punktów),
-Ograniczenie to nie dotyczy osób będących poza klanem i osób, które w chwili założenia
oblężenia będą poza klanem,
-Zmiana działania kanałów burzowych:
-Kanały burzowe znoszą powyższe ograniczenia,
-Zmiana sposobu odnowienia kanałów:
-Jeden członek klanu nie może użyć kanałów więcej niż raz na 3 dni od momentu zakończenia
drugiej fazy oblężenia,
-Ten sam gracz nie może być oblegany kanałami burzowymi więcej niż raz na 14 dni,
-Gracz, który niedawno co wstąpił do klanu nie może użyć kanałów burzowych w przeciągu 3
dni od momentu wejścia do klanu,
-Pozostałe działanie kanałów burzowych pozostaje bez zmian, można tylko pomyśleć nad zwiększeniem limitów obrońców.
Co to da? Ano to, że w dalszym ciągu możliwe będzie pustakowanie innych osób, jednak proces ten będzie dłuższy i będzie wymagał aktywności większej liczy osób. Jak dla mnie wartości można dopracować, jednak chodzi mi o samą myśl i o jakiś impuls do działania.
Moim zdaniem to na pewno nie rozwiąże problem pustakowania, natomiast pomoże ono nieco załagodzić jego bardzo dotkliwe skutki.
__________________ R14 - Sonny Psycho
|
|
17-05-2017 16:46 |
|
|
|