Opóźniony patch dystansu. itp |
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Opóźniony patch dystansu. itp |
|
Witam,
wiem że wielu z Was od jakiegoś czasu czeka na patch broni dystansowych.
W związku z tym, że mamy jesień (taki klimat) ludzie chorują.
W efekcie od ponad tygodnia robię tylko to co trzeba.
Jest nas dwóch Ja i Konrad. Gdy jeden z nas jest chory to pozostaje 50% teamu. (to tak jak grać mecz w 6ciu).
Tyle w kwestii wyjaśnienia dlaczego jest poślizg.
Teraz konkrety:
Kołkownica umarła śmiercią tragiczną.
- prowadziła do frustracji, gracz nie wiedział skąd biorą się takie a nie inne wyniki w raporcie (szczególnie gdy nie był to właściciel kołkownicy), a do tego wprowadzała monotonie.
Bonusy w tatuażach.
- także nie przeszły. Powodowały, że w nadchodzącym systemie osiągnięć TRZEBA było mieć tatuaż pod dystans by robić osiągnięcia pod broń dystansową.
To co znajdzie się w wersji finalnej to synergie.
Wybrane suffixy będą miały bonusy do danego typu broni.
Bronie będą miały bonusy w połączeniu z danym suffixem.
Przykładowo:
Szybkostrzelność:
dsk0 - +1 dodatkowy atak przeciwko potworom dla Łuku refleksyjnego i Pilum
dsk5 - +1 dodatkowy atak przeciwko potworom dla Łuku refleksyjnego i Pilum
Łuk refleksyjny:
dsk+3 - +20% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 - +30% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 - +40% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
Pilum:
dsk+3 +20 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 +30 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 +40 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
Celem takiej konstrukcji będzie stworzenie alternatywnych buildów dla różnych tatuaży podnoszących ich sprawność przeciwko potworom.
Bonus przeciw potworom - będzie działał na wszystkich przeciwników na ekspedycjach i KW oraz wszystkich innych przeciwników w walkach rozgrywanych algorytmem ekspedycyjnym lub KW.
W przyszłym tygodniu postaram się zamieścić oficjalną wersję patcha broni dystansowych z wiarygodnymi (potestowymi) wartościami tak by każdy mógł się z nim zapoznać oraz wyrazić swoje zdanie.
A teraz lecę po dziecko i do lekarza.
Z życzeniami zdrowia i udanych podbić,
SM
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
14-11-2014 16:02 |
|
|
TheBill
Member
Data rejestracji: 19-10-2014
Postów: 42
|
|
Alve zwroc uwage, ze Sushi tam napisal PRZYKLADOWO, a pozniej jeszcze dodal, ze dopiero poda info o konkretniejszych wartosciach. Wiec wstrzymaj hejt na razie.
Oby te potestowe wartosci byly faktycznie potestowane :-)
Czekamy
|
|
14-11-2014 18:13 |
|
|
Okrutnik
King
Data rejestracji: 30-11-2006
Postów: 849
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
haha ale kupa.
Policzmy
Legendarne Doskonałe Pilum Szybkostrzelności (+5)
Typ: Broń dystansowa dwuręczna (ciężka)
Obrażenia: 119 - 140
Cechy: trafienie +54, ilość ataków na rundę: 5, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie zasadzki, szansa trafienia bronią zwiększona o 30 %, łączne obrażenia broni +15 %, szansa trafienia krytycznego -30 %
Wymagania: POZIOM: 109, SIŁA: 120, ZWINNOŚĆ: 122, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 72, INTELIGENCJA: 104, WIEDZA: 104, Postać musi być w akcie: 2
po pathu przeciwko potworom:
Legendarne Doskonałe Pilum Szybkostrzelności (+5)
Typ: Broń dystansowa dwuręczna (ciężka)
Obrażenia: 159 - 180
Cechy: trafienie +54, ilość ataków na rundę: 7, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie zasadzki, szansa trafienia bronią zwiększona o 30 %, łączne obrażenia broni +15 %, szansa trafienia krytycznego -30 %
Wymagania: POZIOM: 109, SIŁA: 120, ZWINNOŚĆ: 122, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 72, INTELIGENCJA: 104, WIEDZA: 104, Postać musi być w akcie: 2
niby nieco lepiej niż kusza :
egendarna Doskonała Ciężka kusza Szybkostrzelności (+5)
Typ: Broń dystansowa dwuręczna (ciężka)
Obrażenia: 91 - 165
Cechy: trafienie +54, ilość ataków na rundę: 6, szansa trafienia krytycznego +34 %, broń ignoruje 98 % obrony przeciwnika, szansa trafienia bronią zwiększona o 30 %, łączne obrażenia broni +15 %
Wymagania: POZIOM: 112, SIŁA: 123, ZWINNOŚĆ: 125, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 72, INTELIGENCJA: 105, WIEDZA: 104, Postać musi być w akcie: 2
Cena: 856 800 PLN ; Cena sprzedaży: 428 400 PLN ; Mana: 12787 ; Nanity: 5725
PŁEĆ: Dowolna
a ścislej doliczając ignora mamy (680-20%(all blachy)z680)/4=136 łał - czyli dmg porównywalne z kusza
bo niższe jednostkowo ale aż jeden atak wiecej
to samo bedzie z refleksem:
przed:
Legendarny Doskonały Łuk refleksyjny Szybkostrzelności (+5)
Typ: Broń dystansowa dwuręczna (ciężka)
Obrażenia: 106 - 129
Cechy: trafienie +34, ilość ataków na rundę: 7, szansa trafienia bronią zwiększona o 30 %, łączne obrażenia broni +15 %, szansa trafienia krytycznego -30 %
Wymagania: POZIOM: 103, SIŁA: 102, ZWINNOŚĆ: 103, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 61, INTELIGENCJA: 104, WIEDZA: 99, Postać musi być w akcie: 2
Cena: 847 800 PLN ; Cena sprzedaży: 423 900 PLN ; Mana: 7051 ; Nanity: 2641
po:
Legendarny Doskonały Łuk refleksyjny Szybkostrzelności (+5)
Typ: Broń dystansowa dwuręczna (ciężka)
Obrażenia: 106 - 129
Cechy: trafienie +34, ilość ataków na rundę: 9, szansa trafienia bronią zwiększona o 30 %, łączne obrażenia broni +15 %, szansa trafienia krytycznego -30 % +40% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom
Wymagania: POZIOM: 103, SIŁA: 102, ZWINNOŚĆ: 103, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 61, INTELIGENCJA: 104, WIEDZA: 99, Postać musi być w akcie: 2
Cena: 847 800 PLN ; Cena sprzedaży: 423 900 PLN ; Mana: 7051 ; Nanity: 2641
ale przykład - że tak powiem gracze zostali zdecydowanie wyruchani
Co do thebill - no niestety nie masz racji dowolna taka konstrukcja nie za wiele daje - chyba że wartości beda gigantyczne bo dystans ciezki bez ignora to 100 dmg mniej po prostu od kuszy.
__________________ Okrutnik r5
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Okrutnik: 14-11-2014 18:22.
|
|
14-11-2014 18:20 |
|
|
groszekZpuszki Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Sushi, nie wiem czy którys z was wogóle wziął kalkulator w ręke i policzył jaką głupote stworzył. |
hahaha xD dobre podsumowanie "balansu" jaki dostał dystans xD
http://r2.bloodwars.interia.pl/test_item...=1&playerLvl=80
7(8 bo łuk r na szybko) ataków, 0 ignora defa, -30!!!! % krytyka, dmg Obrażenia: 106 - 129, mod kryta 3,9
http://r2.bloodwars.interia.pl/test_item...=1&playerLvl=80
5(6 bo pilum na szybko) ataków, 0 ignora defa, -30!!!!% krytyka, dmg Obrażenia: 159 - 180, mod kryta 3,5
http://r2.bloodwars.interia.pl/test_item...=1&playerLvl=80
6 ataków, 98% ignora defa, 34% na krytyka, Obrażenia: 91 - 165, mod kryta 3,5
i teraz moje pytanie - czy macie problem ze wzrokiem?
od razu widać co jest lepsze xD
cytat: |
ale przykład - że tak powiem gracze zostali zdecydowanie wyruchani |
i to bez wazeliny
dystans nadal kupą
ps. i tak właśnie wygląda wasza znajomość własnej gry
żadnemu z was nie chce się nawet policzyć nic, tylko "ooo mam pomysła!!!11"
no i te pomysły się już graczom odbijają xD
cytat: |
Oby te potestowe wartosci byly faktycznie potestowane :-) |
wierzysz w to? będzie tak jak zwykle tzn. "hmmm, nikt nie hejtuje, czyli wartości są ok, wprowadzamy!!!11"
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez groszekZpuszki: 14-11-2014 18:27.
|
|
14-11-2014 18:20 |
|
|
rozwod09
Full Member
Data rejestracji: 23-11-2007
Postów: 73
Kraina: Moria VI Skąd: Rzeszów
|
|
Dodajcie jeszcze 10% ignora dla krótkiego łuku na dsk5...
|
|
14-11-2014 18:34 |
|
|
Okrutnik
King
Data rejestracji: 30-11-2006
Postów: 849
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
albo jakiś inny debilizm - swoja droga poniekąd dziękuje za odpowiedz w tym temacie dotyczącą run.
Tzn to co tu zostało przedstawione jasno pokazało że runy nie wejdą w życie i to ściema.
A jak wejdą to tylko i jedynie w celu zmuszenia nas do ataków na graczy i kupowania premki żeby te esencje gromadzić.
__________________ Okrutnik r5
|
|
14-11-2014 18:37 |
|
|
Shandril
Lord
Data rejestracji: 11-05-2008
Postów: 271
Klan: Dimmuborgir Kraina: Moria II Skąd: wziąć na wódkę??:P
|
|
RE: Opóźniony patch dystansu. itp |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Kołkownica umarła śmiercią tragiczną.
- prowadziła do frustracji, gracz nie wiedział skąd biorą się takie a nie inne wyniki w raporcie (szczególnie gdy nie był to właściciel kołkownicy), a do tego wprowadzała monotonie.
|
A nie było tak, że rzuciliście hasło, ludzie się podjarali, poszliście w totalnie złą stronę i dlatego pomysł upadł? Bo to tłumaczenie jest trochę naciągane.. każda broń jest opisana; co daje albo co odejmuje, więc co to za filozofia? A monotonia jest mile widziana, bardziej denerwują uniki z d.. lub słaby krytyk przy maxie. Losowość w pewnym stopniu być musi - ok, ale jeśli wszystko jest prosto i klarownie rozpisane to nie rozumiem w czym problem..
pohejtowałam, a teraz do rzeczy..
Bronie są dla dystansu praktycznie od poczatku serwa spartaczone - początkowo był bodajże problem z shuri zemsty, sufy zostało poprawione, a bronie? W każdym buildzie jest właściwie 1 lub 2 ścieżki do wyboru, bo reszta opcji jest po prostu NIEOPŁACALNA. Do klejenia są potrzebne, a użytku nie ma z nich żadnego.. więc skupianie się na KILKU innych broniach, i kombinowaniu, że niby to coś urozmaici - skomentuje tylko tak "nie. robisz to źle".
Skupcie się albo na 1 broni nawet już istniejącej toporku lub lck może dmg z wiedzy albo ignor jakiś - to są dobre opcje. Atak - nie jest dobrym pomysłem, daje zbyt mało przy dystansie.. krytyk - NIE. Dlaczego? To i tak jest losowość i będzie prowadzić do frustracji
Buildów jest pare i na każdym jakoś trzeba sobie z tym radzić z innym eq, da się. Na śmierć secie + łowcy trochę brakuje, ale jak ktoś już robi taki build to dobrze wie jaką ma postać, co musi zrobić żeby ją wyprowadzić na śmierć set, może kupować jednorazy + szczęście ma z rasy, lub umagi do kryta, a i tak nigdy nie wiadomo czy siądzie. Proste rozwiązania! Bo jedna mała acz znacząca zmiana jest szybka, płynna i przyjemna to raz, a dwa za bardzo kombinując w kilku itemach mogą się zmiany na innych płaszczyznach również pojawić, i to niechciane zmiany.. i będą hejty, frustracja, kasacja..
__________________
Kiedy jestem dobra, jestem bardzo dobra, ale kiedy jestem zua, jestem jeszcze lepsza
|
|
14-11-2014 19:36 |
|
|
Sir Death
Member
Data rejestracji: 27-07-2009
Postów: 36
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Synergie to ciekawy pomysł, o ile to co zostało podane w przykładzie nie wyczerpuje tematu
Fajna np. byłaby synergia taka :
śmiercionośny set + tatu Łowca Skarbów > wymagania tatu -50%
jastrzębie + szybkostrzelność > +50 do charyzmy
itp.
generalnie pomysł mi osobiście się podoba, ale szybko mozna to położyć wdrażając coś zupełnie odjechanego typu wspomninego już wcześniej krótkiego łuku dsk+5
__________________ R2 Sidred
|
|
14-11-2014 20:06 |
|
|
RwaczMałolat
Lord
Data rejestracji: 22-06-2008
Postów: 461
Klan: Dracula/Illuminati Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria; Moria III
|
|
o widze jak wrocilem do gry jakies ze 2 lata temu musialem szuriken wyrzucic i wziac toporek, teraz kolejny cudowny balans ciach dający bedzie polegał na +10 dmg w ogolnym rozliczeniu no i wywalenie toporka a zalozenie czegos innego czego jeszcze nie bylo ;]
to jest brak słow. Na szczescie juz mnie to nie bedzie dotyczylo
__________________ r2: RwaczMalolat - Zabójca (oddane)
r9: Tristan - Łowca / Łowca Skarbów
r17: Tristan - Mnich (skasowane)
"Bloodwars - Nie dla idiotów"
a jednak...
|
|
14-11-2014 20:17 |
|
|
Sabio
Top Forum Spamer 2013
Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria IV Skąd: Bydgoszcz
|
|
A pomyślał ktoś że może to są przykładowe propozycje? I może CK + reakcja/szybkostrzelnosc/wilk tez ma jakieś nowe bonusy tylko nie chca tego odkrywać i podawać gotowca? ludzie pomyslcie lub poczekajcie do wgrania patcha bo znowu leci hejt a nie wiadomo co to jeszcze bedzie...
__________________
cytat: |
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ-- |
|
|
14-11-2014 20:30 |
|
|
dune
Full Member
Data rejestracji: 27-09-2009
Postów: 73
Kraina: Moria IV; Moria V
|
|
jak to czytam to zastanawiam sie kogo pogieło...ciekawe kto nagle zacznie grac łukiem albo pilium...to miala byc ta poprawa dystansu? hmmm w mózgach sie chyba przewraca,albo tak zwana polska robota na odp
|
|
14-11-2014 20:59 |
|
|
RwaczMałolat
Lord
Data rejestracji: 22-06-2008
Postów: 461
Klan: Dracula/Illuminati Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria; Moria III
|
|
cytat: |
Sabio napisał(a)
A pomyślał ktoś że może to są przykładowe propozycje? I może CK + reakcja/szybkostrzelnosc/wilk tez ma jakieś nowe bonusy tylko nie chca tego odkrywać i podawać gotowca? ludzie pomyslcie lub poczekajcie do wgrania patcha bo znowu leci hejt a nie wiadomo co to jeszcze bedzie... |
no tak, jak pamietam ostatnio obiecał wyjscie z bagna broni dystansowej dosc dawno, ludzie czekali pewniez nadzieja nie zmieniajac tatkow, inni zmieniali z cisnienia z czego na pewno ucieszyli sie admini bo dodatkowa kasa, teraz ludzie pozmieniaja tatki z nerwow bo tym info (kolejna kasa) pozniej fala placzu itp na forum, zrobia jakis balans ktory utworza sami gracze i znowu zmiany tatkwo kolejna kasa
sprytne to wszystko
ale mimo to zmarnujcie jak najmniej kasy na ta gr e bo ona przyszlosci zadnej nie ma a przeszlosc jest niesistotna
__________________ r2: RwaczMalolat - Zabójca (oddane)
r9: Tristan - Łowca / Łowca Skarbów
r17: Tristan - Mnich (skasowane)
"Bloodwars - Nie dla idiotów"
a jednak...
|
|
14-11-2014 21:01 |
|
|
Okrutnik
King
Data rejestracji: 30-11-2006
Postów: 849
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
wystarczyło dać nowy przedmiot kołkownica parametry jak kusza i do przedmiotów dopisać dwie cechy:
Szybkostrzelność:
dsk0 - +1 dodatkowy atak przeciwko potworom dla Kołkownicy
dsk5 - +1 dodatkowy atak przeciwko potworom dla Kołkownicy
Kołkownica:
dsk+3 - +20% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 - +30% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 - +40% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dałoby to idealnie sensowne rozwiązanie na expy dla każdej rasy pod dystans i zamknęłoby temat - takie głupoty jak sushi napisał tu zacytuje "
Kołkownica umarła śmiercią tragiczną.
- prowadziła do frustracji, gracz nie wiedział skąd biorą się takie a nie inne wyniki w raporcie (szczególnie gdy nie był to właściciel kołkownicy), a do tego wprowadzała monotonie."
toż to uraga naszej graczy inteligencji - każdy z nas umie liczyć niektórzy nawet lepiej niż administracja - wiec gdzie widzicie admini problem?
Naprawdę żałość mnie ogarnia że w tak prosty sposób można było się z tej kołkownicy wyłgać a wy żeście po prostu pokazali że po raz kolejny działacie na odpier.ol się w stosunku do własnych obietnic składanych graczom.
__________________ Okrutnik r5
|
|
14-11-2014 21:07 |
|
|
proch
Member
Data rejestracji: 18-10-2014
Postów: 41
|
|
RE: Opóźniony patch dystansu. itp |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
A teraz lecę po dziecko i do lekarza.
SM |
to w końcu kto jest chory?
a jakie to ma znaczenie?
|
|
14-11-2014 21:29 |
|
|
Krysti@no
Viking
Data rejestracji: 21-10-2006
Postów: 598
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV
|
|
Współczuje Sushiemu, że musi się męczyć z takimi rozmówcami....
__________________ obecnie r13 - Zshifuarimota
kiedyś adamuss
|
|
14-11-2014 21:40 |
|
|
Dafit
Lord
Data rejestracji: 27-08-2006
Postów: 322
Klan: PARAD0X Kraina: Moria III
|
|
Przykładowo wygląda to tragicznie....
Pozostaje tylko poczekać aż SM wyjaśni wszystko do końca w przyszłym tygodniu, bo dzisiejszy post tylko wprowadził zamieszanie oraz falę domysłów.
Ciekawym rozwiązaniem by było to co okrutnik napisał odnośnie kołkownicy
Ja proponuję bonusy dodać do ciężkiej kuszy. Gdyż jest najwyższym nośnikiem dystansu.
Nie trzeba było by nic zmieniać tylko podrasować ck.
__________________
|
|
14-11-2014 22:08 |
|
|
Xerter
Zbanowany
Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria V Skąd: Z dobrego domu
|
|
Kołkownica nie ma sensu, bo dystans będzie wtedy potrzebował osobnej wbitej broni, którą będzie używał wyłącznie na ekspy, niektórzy mogą sobie na to pozwolić, a co z mniejszymi graczami? Kołkownica nie wchodzi i dobrze.
Synergia? Wygląda dobrze, ale rozumiem że wszystkie bonusy które wprowadzicie będą działały tylko przeciwko potworom?
A synergia będzie levelowana? Daleki zasięg z krótkim łukiem/łukiem, precyzja z shurikenem, zemsta z długim łukiem? (przykładowo)
cytat: |
Pilum: dsk+3 +20 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 +30 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 +40 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością. |
a to nie da się rozłożyć bardziej? chodzi tylko o poziom wbicia
dsk1 ...
dsk3 ...
dsk5 ...
|
|
15-11-2014 09:24 |
|
|
Sabio
Top Forum Spamer 2013
Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria IV Skąd: Bydgoszcz
|
|
cytat: |
Xerter napisał(a)
cytat: |
Pilum: dsk+3 +20 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 +30 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 +40 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością. |
a to nie da się rozłożyć bardziej? chodzi tylko o poziom wbicia
dsk1 ...
dsk3 ...
dsk5 ... |
a wszystko na start bez wysilku moze jeszcze? miotacz tez ataki od dsk4 dopiero dostaje
__________________
cytat: |
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ-- |
|
|
15-11-2014 09:35 |
|
|
Shandril
Lord
Data rejestracji: 11-05-2008
Postów: 271
Klan: Dimmuborgir Kraina: Moria II Skąd: wziąć na wódkę??:P
|
|
cytat: |
Okrutnik napisał(a)
wystarczyło dać nowy przedmiot kołkownica parametry jak kusza i do przedmiotów dopisać dwie cechy:
Szybkostrzelność:
dsk0 - +1 dodatkowy atak przeciwko potworom dla Kołkownicy
dsk5 - +1 dodatkowy atak przeciwko potworom dla Kołkownicy
Kołkownica:
dsk+3 - +20% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 - +30% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 - +40% modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potoworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dałoby to idealnie sensowne rozwiązanie na expy dla każdej rasy pod dystans i zamknęłoby temat |
Mądrze radzi, polać mu!
Proste i skuteczne rozwiązanie, a co do problemu bo nowy item i trzeba go wbić - ale tylko pod expy, więc masz jakieś eq, a tamto możesz spokojnie kleić i wbijać. Nikt nie miał praktycznie takiej wygody, że mógł używać innej broni a drugą spokojnie wbijać, ile osób się skasowało przez leg snajpy?
spalone albo nie wbite po raz x. Z tym już nie przesadzajcie, że trzeba item na JUŻ, zaraz po wejściu patcha.. spokojnie, to kolejny cel który nas by utrzymywał przez jakiś czas w grze
Propsy ;p
__________________
Kiedy jestem dobra, jestem bardzo dobra, ale kiedy jestem zua, jestem jeszcze lepsza
|
|
15-11-2014 10:08 |
|
|
kici_kici
Lord
Data rejestracji: 23-04-2009
Postów: 257
|
|
ciach macie 17 serwerów i nie stać was na zatrudnienie 3 osoby??
Teraz żeby grac to premka za 30 zł starcza na nie cale 2 miesiace
Zmniejszenie czasu szpiegowania, ataków oraz wypraw 10 dni
Wyprawy deluxe 15 dni
Karawana deluxe 30 dni
Zbrojownia 10 dni
i 15 x w miesiącu 1 dzień premki na łowy i 1 na skończenie expy 30
+ 1 dzień premium na każdy dzień 30
mi wychodzi 125 za 3 dychy mamy 180 dni wiec nawet na 2 miechy nie starcza a wy ciągle nie macie kasy żeby kogoś zatrudnić i ciągle wszystko idzie powoli
Więc zatrudnijcie kogoś i zróbcie porządek z tą grą!!
|
|
15-11-2014 14:58 |
|
|
|
Nie każdy gra z premką i nie każdy wykupuje wszystkie bonusy
|
|
15-11-2014 15:41 |
|
|
rikitiki
Lord
Data rejestracji: 17-09-2013
Postów: 278
Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
kici_kici napisał(a)
Ku*wa macie 17 serwerów i nie stać was na zatrudnienie 3 osoby??
Teraz żeby grac to premka za 30 zł starcza na nie cale 2 miesiace
Zmniejszenie czasu szpiegowania, ataków oraz wypraw 10 dni
Wyprawy deluxe 15 dni
Karawana deluxe 30 dni
Zbrojownia 10 dni
i 15 x w miesiącu 1 dzień premki na łowy i 1 na skończenie expy 30
+ 1 dzień premium na każdy dzień 30
mi wychodzi 125 za 3 dychy mamy 180 dni wiec nawet na 2 miechy nie starcza a wy ciągle nie macie kasy żeby kogoś zatrudnić i ciągle wszystko idzie powoli
Więc zatrudnijcie kogoś i zróbcie porządek z tą grą!! |
100% prawdy
cytat: |
KanarkiKikkers napisał(a)
Nie każdy gra z premką i nie każdy wykupuje wszystkie bonusy Smile |
Nie każdy ale większosc chce grac w normalnych warunkach a nie 30 minut pielga ? Serio, 3 wendole na serwer ?
__________________
|
|
15-11-2014 17:27 |
|
|
Xerter
Zbanowany
Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria V Skąd: Z dobrego domu
|
|
cytat: |
Sabio napisał(a)
cytat: |
Xerter napisał(a)
cytat: |
Pilum: dsk+3 +20 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 +30 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 +40 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością. |
a to nie da się rozłożyć bardziej? chodzi tylko o poziom wbicia
dsk1 ...
dsk3 ...
dsk5 ... |
a wszystko na start bez wysilku moze jeszcze? miotacz tez ataki od dsk4 dopiero dostaje |
Co ma miotacz do sufiksu szybkostrzelności?
|
|
15-11-2014 17:54 |
|
|
Sabio
Top Forum Spamer 2013
Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria IV Skąd: Bydgoszcz
|
|
cytat: |
Xerter napisał(a)
cytat: |
Sabio napisał(a)
cytat: |
Xerter napisał(a)
cytat: |
Pilum: dsk+3 +20 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 +30 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 +40 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością. |
a to nie da się rozłożyć bardziej? chodzi tylko o poziom wbicia
dsk1 ...
dsk3 ...
dsk5 ... |
a wszystko na start bez wysilku moze jeszcze? miotacz tez ataki od dsk4 dopiero dostaje |
Co ma miotacz do sufiksu szybkostrzelności?
|
piszesz o rozbiciu poziomów bonusu juz od dsk1... ciezko wlasne slowa zinterpretowac?
__________________
cytat: |
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ-- |
|
|
15-11-2014 20:22 |
|
|
groszekZpuszki Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Sabio napisał(a)
cytat: |
Xerter napisał(a)
cytat: |
Sabio napisał(a)
cytat: |
Xerter napisał(a)
cytat: |
Pilum: dsk+3 +20 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+4 +30 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością.
dsk+5 +40 obrażeń przeciwko potworom w powiązaniu z szybkostrzelnością. |
a to nie da się rozłożyć bardziej? chodzi tylko o poziom wbicia
dsk1 ...
dsk3 ...
dsk5 ... |
a wszystko na start bez wysilku moze jeszcze? miotacz tez ataki od dsk4 dopiero dostaje |
Co ma miotacz do sufiksu szybkostrzelności?
|
piszesz o rozbiciu poziomów bonusu juz od dsk1... ciezko wlasne slowa zinterpretowac? |
macie problem
wszystkie bonusy mogłyby być nawet od dsk5 pod warunkiem że warto by było dla nich spawać i wbijać nową broń
bonus rzędu 100dmg na rundę to raczej kpina jak pacz
|
|
15-11-2014 20:48 |
|
|
Gangnam.muzg
Lord
Data rejestracji: 16-08-2012
Postów: 455
Kraina: Moria IV Skąd: Stalowa Wola
|
|
hmm tak mi sie przypomniało... moglibyscie od razu w tym patchu wprowadzic zmiany dla wyzszych podstaw w zbrojach bo poki co to peleryna>>>>ciach>>>doradzctwo inwestycyjne>>> inne podsatwy
obraza i wulgaryzm
|
|
15-11-2014 21:51 |
|
|
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej
Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.300
Klan: BW Team Rasa w grze: Władca Zwierząt Kraina: Moria; Moria VI; Moria S Skąd: Województwo łódzkie
|
|
radzę uspokoić emocje i nie używać słów wulgarnych i obraźliwych
__________________
Wielki, zły Buc
__________________
Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________
cytat: |
Buc napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada
|
Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm. |
|
|
16-11-2014 11:07 |
|
|
|