Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
Nowości BW TEAM
1 Kwietnia 2015
Z ogromną przyjemnością chcemy poinformować Was o nadchodzących zmianach:
KW – kox patch
Zdajemy sobie sprawę, że część z Was, pomimo wprowadzenia systemu Łaski Pana Ciemności nadal ma problemy ze zdobyciem odpowiednio mocnych umagicznień, dlatego postanowiliśmy by naprawdę silni gracze mieli szansę pokonania kilku poziomów KW za jednym podejściem.
Gracz po ukończeniu wybranego poziomu KW będzie miał 70% szansy, że rozegrany zostanie kolejny poziom KW oraz 70% na kolejne poziomy aż do zakończenia lokacji lub porażki.
Kolejny poziom KW jest rozgrywany BEZ REGENERACJI punktów życia.
Przedmiot jednorazowy oraz Arkana działają na wszystkich dodatkowych poziomach KW bez dodatkowych kosztów.
W przypadku przegrania na dodatkowym poziomie gracz będzie mógł kontynuować daną lokację od ostatniego udanego poziomu KW, czyli przykładowo: po zaliczeniu poziomu 1 slumsów gracz kończy poziom 2 slumsów, ale na poziomie 3 przegrywa. Następnym razem slumsy będzie rozgrywał od poziomu 3, poziomy 1 oraz 2 będą zaliczone.
Nagrody dodatkowe przyznawane są dla każdego poziomu oddzielnie.
Patch broni dystansowych - Moria!
W najbliższych dniach na wszystkie serwery typu Moria zostanie wgrany patch broni dystansowych dający im dodatkowe efekty przeciwko potworom.
Szybkostrzelność:
dodatkowe ataki przeciwko potworom dla: Łuk refleksyjny i Pilum (od dsk+0: 1, 1, 1, 1, 1, 2)
obrażenia przeciwko potworom dla: Łuk refleksyjny (od dsk+1: 40, 60, 80, 100, 100)
trafienie przeciwko potworom dla: Łuk refleksyjny (od dsk+1: 20, 40, 60, 80, 100)
ignorowanie obrony przeciwko potworom dla: Łuk refleksyjny (od dsk+3: 20%, 30%, 50%)
ignorowanie obrony przeciwko potworom dla: Pilum (od dsk+1: 20%, 40%, 60%, 80%, 100%)
szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom dla: Pilum (od dsk+1: 30%, 40%, 50%, 60%, 70%)
obrażenia przeciwko potworom dla: Pilum (od dsk+3: 20, 30, 40)
Driada:
szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom dla: Łuk refleksyjny i Nóż do rzucania (od dsk+2: 40%, 50%, 60%, 70%)
modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potworom dla: Łuk refleksyjny i Nóż do rzucania (od dsk+3: 20%, 30%, 40%)
obrażenia przeciwko potworom dla: Łuk refleksyjny (od dsk+1: 10, 20, 30, 40, 50)
dodatkowe ataki przeciwko potworom dla: Nóż do rzucania (od dsk+1: 1, 1, 2, 2, 3)
Wilka:
procentowa szansa trafienia przeciwko potworom dla Pilum i Noża do rzucania (od dsk+1: 20%, 20%, 30%, 30%, 40%)
dodatkowe ataki przeciwko potworom dla Noża do rzucania (od dsk+1: 1, 1, 2, 2, 3)
obrażenia przeciwko potworom dla Noża do rzucania (od dsk+1: 10, 20, 30, 40, 50)
ignorowanie obrony przeciwko potworom dla Pilum (od dsk+1: 20%, 40%, 60%, 80%, 100%)
modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potworom dla: Pilum (od dsk+1: 20%, 40%, 60%, 80%, 100%)
szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom dla Pilum (od dsk+3: 70%, 100%, 130%)
Anubis i Wendigo dla Necro
Zgodnie z Waszymi sugestiami postanowiliśmy zwiększyć mnożnik doświadczenia zdobywanego za pokonanie ww potworów kolejno o 1,5 oraz 1,7 razy.
Balans aren klanowych
Wsłuchując się w Wasze problemy związane z arenami klanowymi postanowiliśmy 4-krotnie zwiększyć ilość zdobywanych punktów rankingowych dzięki czemu klany powinny dynamiczniej zmieniać swoją pozycję w rankingu.
Balans klanowych punktów sezonowych
Obecny algorytm naliczania punktów sezonowych zostanie zastąpiony nowym wzorem, który bardziej promuje aktywność graczy.
Pełen wzór: 50/max_możliwych_graczy_w_klanie * ilość_dołączonych
RUNY oraz dodatkowa mapa ekspedycyjna
Wraz z wprowadzeniem powyższych zmian rozpoczynamy prace związane z zakodowaniem nowych przeciwników oraz systemu run. Nie wiemy ile czasu nam to zajmie, natomiast na pewno nie stanie się to w ciągu jednego lub dwóch miesięcy, raczej czterech lub pięciu.
Na pierwszy ogień pójdą nowe moby dla drugiej mapy ekspedycyjnej po zakodowaniu mobów oraz ich ataków specjalnych przejdziemy do kodowania nowych efektów specjalnych dla zestawów run oraz nowego interfejsu gry, tak by obejmował on używanie run, ich rozwój oraz wszystkie potrzebne nowe opcje.
Dlatego moja osobista prośba: postarajmy się być dla siebie mili i uprzejmi, zarówno w grze jak i na forum. Czym mniej zbędnych swar i kłótni, które musi rozstrzygać administracja tym więcej czasu uda się nam poświęcić na pracę nad nowym patchem.
Zamiast zgłaszać błąd gry bezpośrednio do mnie lub Konrada zastanówcie się czy jest to na pewno błąd gry, czy raczej błąd ludzki wynikający z Waszego działania.
W pierwszej kolejności napiszcie pytanie do operatora swojego serwera, są to osoby z wielkim doświadczeniem i znajomością gry, jeżeli nie będą potrafili dać Wam odpowiedzi to na pewno zasugerują najlepsze rozwiązanie np. zgłoszenie sprawy w dziale bugi zamiast pisania PW do, któregoś z adminów.
R18 – serwer rodzinny
Wiele osób zadawało nam pytanie: kiedy otworzycie kolejny serwer. Ten czas właśnie nadszedł. Postanowiliśmy w praktyce spróbować innego podejścia do kwestii uczciwości w grze i całkowicie zaufać Wam, graczom.
Na serwerze R18 nie będą obowiązywały ograniczenia związane z multikontami oraz zasiadaniem. W praktyce oznacza to, że będziecie mogli grać z dowolną osobą, lub kilkoma osobami, na tym samym urządzeniu, a operator nie będzie tego weryfikował.
UWAGA! Będziemy ze szczególną uwagą śledzić Wasze działania w zakresie handlu i eliminować wszelkie próby oszustw.
Dane serwera:
silnik – Nekropolia 2
handel – Tylko aukcyjny
patch antynajemniczy – brak - nie będą aktywne opcje wymienione w http://wiki.bloodwars.interia.pl/index.p..._antynajemniczy
operator - Szeszej
Oczywiście wraz z patchem wejdzie wiele mniejszych poprawek i zmian, o których przekonacie się w grze lub wiecie z innych tematów.
Pozdrawiam
SM
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
26-03-2015 17:15 |
|
|
over86
Viking
Data rejestracji: 20-01-2007
Postów: 569
Kraina: Necropolia II
|
|
proponuje najpierw wprowadzic zmiany na jakis testowy serwer albo cos takiego zeby nie było jak z epikami ze w 5s ludzie dropili na bliskich epickie skorpiony
ale pomysl popieram i daje 10!
__________________ r1, r3 over86+
r6 - over86+
r16
|
|
26-03-2015 17:31 |
|
|
Jabolus
Triple Ace
Data rejestracji: 20-02-2008
Postów: 170
Klan: - Kraina: Necropolia III Skąd: mmz
|
|
Jak to nie wkret na 1 to daje 10 mega pomysl
+1 za spam
__________________ I co przed kompem się puszysz?
A mamuchna nadal myje Tobie jajka, czyści uszy?
r16 kruk05
|
|
26-03-2015 17:33 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
Bardzo fajne zmiany, szczególnie co do rankingu aren ;D i to kw całkiem fajnie się zapowiada xD
A co do R18 oby tylko szeszej od początku pilnował puszów itd. żeby nie było, że po roku czy dwa ktoś za push dostanie bana, albo zostanie ułaskawiony a postać bedzie spushowana . . . .
bo nawet na aukcyjnych można pushować i to nawet łatwiej niż na handlowych, bo wielu za niskich cen opy nie cofają ;d i ktoś potem sobie z nadwyżka sprzedaje i ma darmowe pr
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
26-03-2015 17:33 |
|
|
Neodo
Member
Data rejestracji: 28-01-2008
Postów: 47
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia IX Skąd: Chodzież
|
|
|
26-03-2015 17:33 |
|
|
Damjan
Emperor
Data rejestracji: 24-07-2008
Postów: 1.327
Klan: Ku Klux Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Necropolia IV Skąd: mam wiedziec czego chcesz ode mnie?
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Nowości BW TEAM
1 Kwietnia 2015
Z ogromną przyjemnością chcemy poinformować Was o nadchodzących zmianach:
|
Tyle
Nie ma zmian, sa tylko halucynacje od ciaglego bicia wendoli i kasacja konta.
Nic rzeczowego w tym poście nie widzę
__________________ r5 - Postal Dude ID 46038
r6 - Damjan ID 27188
Juz moge pisac co mi sie podoba.
img710.imageshack.us/img710/1807/damjans.png
Autor obrazka - Sley
|
|
26-03-2015 17:34 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.670
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Kolejny poziom KW jest rozgrywany BEZ REGENERACJI punktów życia. |
ma to jakis sens dla slumsow, th czy mb, ale powyzej to juz leci zniszczenie w drugiej rundzie, wiec no nie wiem czy to az tak bardzo cos zmieni
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
26-03-2015 17:35 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
twardy napisał(a)
cytat: |
Kolejny poziom KW jest rozgrywany BEZ REGENERACJI punktów życia. |
ma to jakis sens dla slumsow, th czy mb, ale powyzej to juz leci zniszczenie w drugiej rundzie, wiec no nie wiem czy to az tak bardzo cos zmieni |
na evencie na min przeciwnikow, to można sporo osiągnąć ;p szczególnie z mocną ekipą ;D
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
26-03-2015 17:38 |
|
|
Karwan
King
Data rejestracji: 04-01-2007
Postów: 938
Klan: CD Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Necropolia Skąd: Warszawa
|
|
cytat: |
Wraz z wprowadzeniem powyższych zmian rozpoczynamy prace związane z zakodowaniem nowych przeciwników oraz systemu run. Nie wiemy ile czasu nam to zajmie, natomiast na pewno nie stanie się to w ciągu jednego lub dwóch miesięcy, raczej czterech lub pięciu. |
Powodzenia Wam Życzę.
Walicie nas ostro na każdym kroku względem upgradów żeby napisać, iż to potrwa kolejne pół roku.
Śmiech na sali i dalej będę powtarzał, że 3 osobowa firma, która chce trzymać poziom to jakieś nieporozumienie.
A tak z ciekawości co z KULTYSTĄ na R1?
Bo widzę, że nadal krew życia dająca mi całe 23 hp na rundę robi robotę...
Dno, dno, dno jeszcze raz dno.
I nie pisać mi zaraz "nie pasuje Ci nie graj", bo 90 % osób, które będą chciały mnie skwitować nie wiedziały jeszcze, że istnieje coś takiego jak BW, a mściwe sety o wartości 50 k pr są im obce...
__________________
R1: Paradoksalnie_Emeryt
|
|
26-03-2015 17:43 |
|
|
padrezg
Forum Ace
Data rejestracji: 16-04-2014
Postów: 82
Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
twardy napisał(a)
cytat: |
Kolejny poziom KW jest rozgrywany BEZ REGENERACJI punktów życia. |
ma to jakis sens dla slumsow, th czy mb, ale powyzej to juz leci zniszczenie w drugiej rundzie, wiec no nie wiem czy to az tak bardzo cos zmieni |
Bedzie szansa przynajmniej przyspiezyc kw z 8 lub wiecej dni na 4
jak nawet 2 lokacje uda Ci sie zaliczyc w jednej próbie
PS. o ile to nie żart na prima aprilis ;D
|
|
26-03-2015 17:45 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
padrezg napisał(a)
cytat: |
twardy napisał(a)
cytat: |
Kolejny poziom KW jest rozgrywany BEZ REGENERACJI punktów życia. |
ma to jakis sens dla slumsow, th czy mb, ale powyzej to juz leci zniszczenie w drugiej rundzie, wiec no nie wiem czy to az tak bardzo cos zmieni |
Bedzie szansa przynajmniej przyspiezyc kw z 8 lub wiecej dni na 4
jak nawet 2 lokacje uda Ci sie zaliczyc w jednej próbie
PS. o ile to nie żart na prima aprilis ;D |
a i jeszcze zostaje noc bohaterów xD
wtedy jak sie uda to mozna wiele zrobić ;D
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
26-03-2015 17:49 |
|
|
Marky
Member
Data rejestracji: 01-01-2008
Postów: 28
Kraina: Necropolia III
|
|
Super, wreszcie się coś ruszyło, bardzo fajny pomysł z wielopoziomowym KW a i nowy serwer to także miła wiadomość będzie można się sprawdzić po raz kolejny i to w przyjemniejszych warunkach.
__________________ r10 -> KiraX
r14 -> Drake Dragonborn
r16 -> MarkyZ
coś kupiłem? coś sprzedałem? napisz w grze i najlepiej złóż offe tak będzie szybciej
jeśli za drogo? to zawsze można negocjować.
|
|
26-03-2015 17:50 |
|
|
olipo
Triple Ace
Data rejestracji: 22-02-2008
Postów: 241
|
|
Co do kw załóżmy cytadela gdzie jest 6 poziomów:
poziom 1 trafiamy 70% szansy na dodatkowy poziom i w tym pomęcie po zakończeniu znowu mamy szanse na trafienie kolejnej lokacji/ do końca czy koniec 100%?
|
|
26-03-2015 17:57 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
olipo napisał(a)
Co do kw załóżmy cytadela gdzie jest 6 poziomów:
poziom 1 trafiamy 70% szansy na dodatkowy poziom i w tym pomęcie po zakończeniu znowu mamy szanse na trafienie kolejnej lokacji/ do końca czy koniec 100%? |
cytat: |
Gracz po ukończeniu wybranego poziomu KW będzie miał 70% szansy, że rozegrany zostanie kolejny poziom KW oraz 70% na kolejne poziomy aż do zakończenia lokacji lub porażki. |
Raczej jasno napisane ;D po przejściu każdego poziomu masz 70% szans na kolejny
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
26-03-2015 17:59 |
|
|
olipo
Triple Ace
Data rejestracji: 22-02-2008
Postów: 241
|
|
jak byk pisze "wybranego" czyli zakładam że chodzi tylko o jeden poziom który wybraliśmy, kolejne poziomy nie są juz wybierane tylko były by narzucone z automatu
|
|
26-03-2015 18:03 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
olipo napisał(a)
jak byk pisze "wybranego" czyli zakładam że chodzi tylko o jeden poziom który wybraliśmy, kolejne poziomy nie są juz wybierane tylko były by narzucone z automatu |
Wybranego . . . .
Wybieram poziom 1 cytadela, wygrałem 70% szansy na cytke 2, udało sie, wygrałem 70% na cytke 3, udało sie wygrałem, 70% na cytke 4, udało sie, wygrałem, 70% na cytke 5, nieudało sie, koniec KW na cytadeli 4, wiec next kw stawiasz juz cytke 5
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
26-03-2015 18:08 |
|
|
Emia_Regis
Member
Data rejestracji: 26-01-2008
Postów: 41
Klan: Assamici Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI Skąd: Gdańsk
|
|
cytat: |
Originally posted by olipo
Co do kw załóżmy cytadela gdzie jest 6 poziomów:
poziom 1 trafiamy 70% szansy na dodatkowy poziom i w tym pomęcie po zakończeniu znowu mamy szanse na trafienie kolejnej lokacji/ do końca czy koniec 100%? |
Po skończeniu każdego lvlu masz próbę z szansa 0.7/1 na kolejną lokację. Każdy następny lvl to próba z takim samym poziomem 0.7/1. Przecież jest to napisane w 1 poście.
__________________ R9PL ParanoiX
R17PL Kaleidescape
|
|
26-03-2015 18:14 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Nowości BW TEAM
1 Kwietnia 2015
Z ogromną przyjemnością chcemy poinformować Was o nadchodzących zmianach:
KW – kox patch
Zdajemy sobie sprawę, że część z Was, pomimo wprowadzenia systemu Łaski Pana Ciemności nadal ma problemy ze zdobyciem odpowiednio mocnych umagicznień, dlatego postanowiliśmy by naprawdę silni gracze mieli szansę pokonania kilku poziomów KW za jednym podejściem.
Gracz po ukończeniu wybranego poziomu KW będzie miał 70% szansy, że rozegrany zostanie kolejny poziom KW oraz 70% na kolejne poziomy aż do zakończenia lokacji lub porażki.
Kolejny poziom KW jest rozgrywany BEZ REGENERACJI punktów życia.
Przedmiot jednorazowy oraz Arkana działają na wszystkich dodatkowych poziomach KW bez dodatkowych kosztów.
W przypadku przegrania na dodatkowym poziomie gracz będzie mógł kontynuować daną lokację od ostatniego udanego poziomu KW, czyli przykładowo: po zaliczeniu poziomu 1 slumsów gracz kończy poziom 2 slumsów, ale na poziomie 3 przegrywa. Następnym razem slumsy będzie rozgrywał od poziomu 3, poziomy 1 oraz 2 będą zaliczone.
Nagrody dodatkowe przyznawane są dla każdego poziomu oddzielnie.
|
Sugestia - w przypadku udanego losowania i zaliczenia poziomu niech każdy kolejny poziom kw daje 50% niższą nagrodę w przypadku wyjścia z repem, tj.
Robimy slumsy, 1k repa + 100k zasobów na każdym poziomie, mamy farta z losowaniem (czyli 3 poziomy za jednym podejściem klepiemy i nam wychodzą) ---> 1 poziom = 1k repa + 100k zasobów, drugi poziom = 500 repa + 50k zasobów, trzeci poziom = 250repa + 25k zasobów.
Analogicznie na innych lokacjach.
|
|
26-03-2015 18:20 |
|
|
toldo
Lord
Data rejestracji: 21-11-2007
Postów: 300
Klan: NBH Kraina: Moria III
|
|
Ważne pytanie,
jak do kolejnego etapu kw wejdę sam, to moby będą z dopałką?
|
|
26-03-2015 18:22 |
|
|
kris23
Junior Member
Data rejestracji: 03-06-2011
Postów: 14
|
|
cytat: |
Rumci napisał(a)
3 dodatkowe ataki dla Noża Wilka - przecież o tym nie było mowy? z dopałem + 50 dmga to jakiś żart będzie....GOD MODE dla SSAKów którzy na łsach tak już mają GOD MODE.
BETA było tak długo otwarta a nie wrzuciliście takiej konfiguracji do testowania. Przecież SSAKI na Wilku bez ataków robiły podobny DMG jak inne rasy na Driadzie, a co dopiero gdy wilk dostał 3 ataki, o których nigdy nie było z Waszej strony mowy , ani nie było to testowane na becie.
Masakra jakaś. |
jak nie bylo a to:
http://beta.bloodwars.net/showmsg.php?mi...&key=f291c42606
(nie mój link wiec jak zostanie usuniety to juz nie moja wina
)
|
|
26-03-2015 18:26 |
|
|
DuszyCIen
Ex-OP FR
Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
Trova napisał(a)
cytat: |
olipo napisał(a)
jak byk pisze "wybranego" czyli zakładam że chodzi tylko o jeden poziom który wybraliśmy, kolejne poziomy nie są juz wybierane tylko były by narzucone z automatu |
Wybranego . . . .
Wybieram poziom 1 cytadela, wygrałem 70% szansy na cytke 2, udało sie, wygrałem 70% na cytke 3, udało sie wygrałem, 70% na cytke 4, udało sie, wygrałem, 70% na cytke 5, nieudało sie, koniec KW na cytadeli 4, wiec next kw stawiasz juz cytke 5 |
no nie do konca. w tylko konkretnym przypadku to masz jak zaliczysz 4lvl a wtopisz na 5lvl to przy nastepnej probie zaczynasz od 5lvl a nie od 4lvl.
|
|
26-03-2015 18:26 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
Duszycien czutaj ze zrozumieniem, napisałem 70% szans na cytke 4, udało się, wygrałem ;p wiec zaczynasz od 5 poziomu, a w razie porażki zaczynasz od 4 poziomu
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
26-03-2015 18:30 |
|
|
Marky
Member
Data rejestracji: 01-01-2008
Postów: 28
Kraina: Necropolia III
|
|
Zapomniałem zapytać wcześniej o której godzinie ruszy r18?
__________________ r10 -> KiraX
r14 -> Drake Dragonborn
r16 -> MarkyZ
coś kupiłem? coś sprzedałem? napisz w grze i najlepiej złóż offe tak będzie szybciej
jeśli za drogo? to zawsze można negocjować.
|
|
26-03-2015 19:09 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
Marky napisał(a)
Zapomniałem zapytać wcześniej o której godzinie ruszy r18? |
właśnie xD i przede wszystkim kiedy? 1 kwietnia? ;d
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
26-03-2015 19:10 |
|
|
Rumci
Triple Ace
Data rejestracji: 02-05-2010
Postów: 176
Klan: Night Blood Hunters Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III Skąd: R9
|
|
cytat: |
kris23 napisał(a)
cytat: |
Rumci napisał(a)
3 dodatkowe ataki dla Noża Wilka - przecież o tym nie było mowy? z dopałem + 50 dmga to jakiś żart będzie....GOD MODE dla SSAKów którzy na łsach tak już mają GOD MODE.
BETA było tak długo otwarta a nie wrzuciliście takiej konfiguracji do testowania. Przecież SSAKI na Wilku bez ataków robiły podobny DMG jak inne rasy na Driadzie, a co dopiero gdy wilk dostał 3 ataki, o których nigdy nie było z Waszej strony mowy , ani nie było to testowane na becie.
Masakra jakaś. |
jak nie bylo a to:
http://beta.bloodwars.net/showmsg.php?mi...&key=f291c42606
(nie mój link wiec jak zostanie usuniety to juz nie moja wina
) |
No tak, było. Ale na becie Nożyk Wilka nie miał 3 dodatkowych ataków. Był testowany tylko z dopałem do DMGa i wcale źle nie wychodził w porównaniu do niessaków na driadzie. A tu z kapeluszu administracja daje mu 3 ataki? Nie zapominajmy , że suf wilka ma większy dmg niż driada , w dodatku po patchu dostaje aż 50 DMGa dodatkowego oraz 3 ataki! To jakaś parodia. SSAk na łsie teraz to będzie jakiś potwór. Beta była kupe czasu, mogli wrzucić Nożyk Wilka z trzema atakami, zobaczyłbyś co by na takim Nożyku robiły ssaki. Masakra , bez komentarza.
|
|
26-03-2015 19:16 |
|
|
Dżinjus
Triple Ace
Data rejestracji: 28-09-2011
Postów: 236
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI
|
|
Kolejne pół roku czekania, serio BWT?
Skołujcie sobie 1 albo 2 osoby i będzie to o wiele szybciej szło..
|
|
26-03-2015 19:17 |
|
|
DuszyCIen
Ex-OP FR
Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
Trova napisał(a)
Duszycien czutaj ze zrozumieniem, napisałem 70% szans na cytke 4, udało się, wygrałem ;p wiec zaczynasz od 5 poziomu, a w razie porażki zaczynasz od 4 poziomu |
hehe mea culpa zmeczenie materialu
|
|
26-03-2015 19:26 |
|
|
|