Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (12): « pierwszy ... « poprzednie 3 4 [5] 6 7 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny 79 Ankieta - średnia ocena: 8,0079 Ankieta - średnia ocena: 8,0079 Ankieta - średnia ocena: 8,00
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
BadBoy190
Lord


images/avatars/avatar-25406.jpg

Data rejestracji: 19-05-2011
Postów: 373
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria V; Necropolia XI
Skąd: Chorzów

RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Cronxxx napisał(a)
Stawiam kratę albo nie dwie kraty browarów na to, że run nie będzie w tym roku. Ktoś podejmuje zakład? chytry



ja

gdzie mieszkasz Tongue

To nie jest miejsce na takie dyskusje. +1 za spam

__________________


R15-Bumblebee (oddane)
R19-Tony Stark (skasowane)
cytat:

Dwim napisał(a)
Konrad żarty żartami ale kiedy otworzycie ten sklep? kupiłbym parę epików Big Grin

29-03-2015 00:31 BadBoy190 jest offline Szukaj postów użytkownika: BadBoy190 Dodaj BadBoy190 do Listy kontaktów
woj123
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Powodzenia z nowym serwem życzę ( jak tak samo będziecie zmieniać zasady gry to myślę że prawie nikt premki nie zapłaci )
29-03-2015 01:25
SzatanCieZje
Forum Ace


images/avatars/avatar-24228.jpg

Data rejestracji: 28-01-2011
Postów: 80
Klan: Fairy Tail
Kraina: Necropolia X
Skąd: Poznań

RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

"operator - Szeszej" - No to klapa....

__________________
R16 - Wróżek Adam
29-03-2015 07:05 SzatanCieZje jest offline Szukaj postów użytkownika: SzatanCieZje Dodaj SzatanCieZje do Listy kontaktów
shockth
Forum Legend


Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z Nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

kox patch - fajna sprawa, ale raczej na lokacje typu slumsy i th

wyżej nie widzę w tym zbytnio przyszłości z racji widełek levelowych

__________________
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. .

29-03-2015 11:37 shockth jest offline Strona domowa shockth Szukaj postów użytkownika: shockth Dodaj shockth do Listy kontaktów AIM Screen Name of shockth: xxx YIM Account Name of shockth: xxx Zobacz profil MSN shockth
CIPIOR
Double Ace


Data rejestracji: 26-10-2008
Postów: 131
Kraina: Moria
Skąd: r2, r13

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
shockth napisał(a)
kox patch - fajna sprawa, ale raczej na lokacje typu slumsy i th

wyżej nie widzę w tym zbytnio przyszłości z racji widełek levelowych


Zrób targowisko na morii mając 110lvl++
29-03-2015 11:56 CIPIOR jest offline Szukaj postów użytkownika: CIPIOR Dodaj CIPIOR do Listy kontaktów
shockth
Forum Legend


Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z Nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

nie wiem jak jest na morii,
ale ze względu na levele na r1, MB już robimy we 3jkę, a i to jak jest pech to nie wejdzie.

fajnie wszystko, nowe patche itp. ale stare mechanizmy nie są regulowane pod grę

wszystko idzie do przodu, zmienia się, ale widełki zarówno na expach jak i KW stoją w miejscu i lokacje stają się niegrywalne

__________________
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. .

29-03-2015 11:59 shockth jest offline Strona domowa shockth Szukaj postów użytkownika: shockth Dodaj shockth do Listy kontaktów AIM Screen Name of shockth: xxx YIM Account Name of shockth: xxx Zobacz profil MSN shockth
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa


images/avatars/avatar-14362.jpg

Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zgorzelec

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
shockth napisał(a)
kox patch - fajna sprawa, ale raczej na lokacje typu slumsy i th

wyżej nie widzę w tym zbytnio przyszłości z racji widełek levelowych


chyba na r1 ;p na pozostałych necro jest całkiem fajnie

dla przydkładu kużnie 1 i 2 zrobiliśmy ostatnio bez ataku żadnego moba praktycznie, moze jeden zaatakował 2 razy ;p a pare ich było
a lvl to 60-90 w takich składach byliśmy także dzieki temu patchowi byłaby szansa, żebyśmy na full hp wpadli od razu na kuźnie 3

według mnie pomysł bardzo dobry i nie tylko na slumsy i th

__________________
Nick R6 Włóczykij

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
29-03-2015 12:00 Trova jest offline Szukaj postów użytkownika: Trova Dodaj Trova do Listy kontaktów
shockth
Forum Legend


Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z Nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jak masz takich graczy to owszem, ale kiedy widełki masz na 80-84 i wbija 3ch graczy z lvl 100 ++ bo więcej się nie mieści zaczynają się problemy. w małych klanach na pewno mieścicie się w widełkach ale w większych nie ma takich graczy

__________________
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. .

29-03-2015 12:24 shockth jest offline Strona domowa shockth Szukaj postów użytkownika: shockth Dodaj shockth do Listy kontaktów AIM Screen Name of shockth: xxx YIM Account Name of shockth: xxx Zobacz profil MSN shockth
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa


images/avatars/avatar-14362.jpg

Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zgorzelec

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
shockth napisał(a)
jak masz takich graczy to owszem, ale kiedy widełki masz na 80-84 i wbija 3ch graczy z lvl 100 ++ bo więcej się nie mieści zaczynają się problemy. w małych klanach na pewno mieścicie się w widełkach ale w większych nie ma takich graczy


No na r1 to fakt ;p bo na necro V2 jest lepiej nawet na wyższych lvl (jak byłem w BD to tam prawie same 90-100+ xD) i dawaliśmy radę

a próbowaliście z wilczym stadem?

ewentualnie może spróbujcie zgarnąć do klanu kogoś mniejszego i brać go na kw

__________________
Nick R6 Włóczykij

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
29-03-2015 12:34 Trova jest offline Szukaj postów użytkownika: Trova Dodaj Trova do Listy kontaktów
el_czupakabra
Viking


Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W koncu zaczniecie odpalac wilcze stado Smile
29-03-2015 14:10 el_czupakabra jest offline Szukaj postów użytkownika: el_czupakabra Dodaj el_czupakabra do Listy kontaktów
tomi1974
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
shockth napisał(a)
kox patch - fajna sprawa, ale raczej na lokacje typu slumsy i th

wyżej nie widzę w tym zbytnio przyszłości z racji widełek levelowych



Na Nocy Bohaterów myślę ze wyższe lokacje do przejścia chytry
29-03-2015 14:50
sil123
King


Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jeszcze narzekacie? Dostajecie ułatwienie, przy odrobinie szczęścia możliwość wykonania 2-3 poziomów w 1 dzień zamiast w 4-6 i jeszcze się nie podoba.. Brawo.

Patch wygląda ciekawie, zobaczymy jak to wyjdzie.

Szkoda, że runy aż tyle czasu będą kodowane.. Ale oby warto było na nie czekać Smile

__________________
R6 - Locke Lamora

Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Big Grin

Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
29-03-2015 17:42 sil123 jest offline Szukaj postów użytkownika: sil123 Dodaj sil123 do Listy kontaktów
nithrom
Emperor


images/avatars/avatar-25496.gif

Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :)
Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
Skąd: Kłębkolandia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
sil123 napisał(a)
Jeszcze narzekacie? Dostajecie ułatwienie, przy odrobinie szczęścia możliwość wykonania 2-3 poziomów w 1 dzień zamiast w 4-6 i jeszcze się nie podoba.. Brawo.

Patch wygląda ciekawie, zobaczymy jak to wyjdzie.

Szkoda, że runy aż tyle czasu będą kodowane.. Ale oby warto było na nie czekać Smile



Ludzie tu zawsze narzekają. I wiecznie jest im zbyt trudno. A jak wypłaczą zmiany, to potem płaczą, że jest za łatwo. Patch na plus, premiowane będzie myślenie przy stawianiu kw, ale ludziom i tak źle

__________________
pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków Smile


PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
29-03-2015 18:05 nithrom jest offline Szukaj postów użytkownika: nithrom Dodaj nithrom do Listy kontaktów
Bartt
Triple Ace


Data rejestracji: 06-11-2007
Postów: 187
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Cytadela > wilcze stado > 10 osob > minimum dwa pierwsze lvle srednio pewnie 3
Wiec nie lapie w czym problem. Widze sporo kw bez imba koxow ktore sa rozgrywane bez ataku mobow albo same specjale na nizszych lokacjach tak do kuzni wlacznie wiec tam tez pojdzie. Powyzej kuzni wilcze stado krew zycia i dobrany z glowa sklad i dalej mozna jechac kw. Use your brains

__________________
Nick w grze Bartt
29-03-2015 18:57 Bartt jest offline Szukaj postów użytkownika: Bartt Dodaj Bartt do Listy kontaktów
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Idąc dalej, to proponowałbym jednak podnieść z 70% na 100% i dodatkowo ustawić, że po przegranej zaczyna się od poziomu, na którym się skończyło.

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
29-03-2015 19:07 Arius jest offline Szukaj postów użytkownika: Arius Dodaj Arius do Listy kontaktów
barti93
Emperor


Data rejestracji: 20-01-2012
Postów: 1.333
Klan: KoDeX
Kraina: Necropolia II
Skąd: Warszawa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Bartt napisał(a)
Cytadela > wilcze stado > 10 osob > minimum dwa pierwsze lvle srednio pewnie 3
Wiec nie lapie w czym problem. Widze sporo kw bez imba koxow ktore sa rozgrywane bez ataku mobow albo same specjale na nizszych lokacjach tak do kuzni wlacznie wiec tam tez pojdzie. Powyzej kuzni wilcze stado krew zycia i dobrany z glowa sklad i dalej mozna jechac kw. Use your brains


Jak ktos ma pile i 8 atakow i kazdego moba na hita to tak, tak moze kw wygladaja. Powyzej kuzni przejsc kw z mala strata hp jest ciezko chyba ze losowator dopisze i dobrze rozloza sie ataki.

__________________

r3 barthi
29-03-2015 19:19 barti93 jest offline Szukaj postów użytkownika: barti93 Dodaj barti93 do Listy kontaktów
Sabio
Top Forum Spamer 2013


Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria IV
Skąd: Bydgoszcz

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
barti93 napisał(a)
cytat:
Bartt napisał(a)
Cytadela > wilcze stado > 10 osob > minimum dwa pierwsze lvle srednio pewnie 3
Wiec nie lapie w czym problem. Widze sporo kw bez imba koxow ktore sa rozgrywane bez ataku mobow albo same specjale na nizszych lokacjach tak do kuzni wlacznie wiec tam tez pojdzie. Powyzej kuzni wilcze stado krew zycia i dobrany z glowa sklad i dalej mozna jechac kw. Use your brains


Jak ktos ma pile i 8 atakow i kazdego moba na hita to tak, tak moze kw wygladaja. Powyzej kuzni przejsc kw z mala strata hp jest ciezko chyba ze losowator dopisze i dobrze rozloza sie ataki.




To przejdziesz jeden poziom i nastepny za dwa dni jak teraz

Nowe co moze komus pomóc a placz ze zle i nie dobre


I tydzien po wgraniu w bugach tematy beda ze jak to 70% jak mi caly czas jeden lvl losuje...


Ludzie nie macie co robic w domach tylko hejtujecie cos czego nie ma. I kto powiedzial ze na raz 6 poziomow cytadeli bedziecie robic...

__________________
cytat:
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ--

29-03-2015 19:25 Sabio jest offline Szukaj postów użytkownika: Sabio Dodaj Sabio do Listy kontaktów
Bartt
Triple Ace


Data rejestracji: 06-11-2007
Postów: 187
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
barti93 napisał(a)
cytat:
Bartt napisał(a)
Cytadela > wilcze stado > 10 osob > minimum dwa pierwsze lvle srednio pewnie 3
Wiec nie lapie w czym problem. Widze sporo kw bez imba koxow ktore sa rozgrywane bez ataku mobow albo same specjale na nizszych lokacjach tak do kuzni wlacznie wiec tam tez pojdzie. Powyzej kuzni wilcze stado krew zycia i dobrany z glowa sklad i dalej mozna jechac kw. Use your brains


Jak ktos ma pile i 8 atakow i kazdego moba na hita to tak, tak moze kw wygladaja. Powyzej kuzni przejsc kw z mala strata hp jest ciezko chyba ze losowator dopisze i dobrze rozloza sie ataki.




Polecam czytanie ze zrozumieniem bo osmieszyles sie tym co napisalesSmile


Ale zeby dac Ci pozywke bo hejting is jor lajf moje kw beda wygladaly tak ze cala cytke zrobie za 1 razem jesli wbije mi tyle poziomow nawet bez wilczego stadaSmile 2 pily epik demon leg dsk demon do tego starcza^^


PS. Moze teraz zauwazysz ze wyzej opisywalem nizsze lokacje bez pily oraz wyzsze z wilczym stadem tez bez pily.

PS2. 9 atakowSmile nie znasz sie nie pisz^^

__________________
Nick w grze Bartt
29-03-2015 19:52 Bartt jest offline Szukaj postów użytkownika: Bartt Dodaj Bartt do Listy kontaktów
Szeszej
Pogromca serwerów R3+R6, R17+R11, EN i TR


images/avatars/avatar-25351.jpg

Data rejestracji: 16-10-2006
Postów: 6.534
Klan: Teh 0perat0rz
Kraina: Necropolia III
Skąd: Patrząca Otchłań

RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Originally posted by SzatanCieZje
"operator - Szeszej" - No to klapa....


Smutek Frown

__________________
Operator serwerów R3, R7
Skargi na działanie operatorów należy zgłaszać do C47

30-03-2015 07:58 Szeszej jest offline Strona domowa Szeszej Szukaj postów użytkownika: Szeszej Dodaj Szeszej do Listy kontaktów
Gierek
Viking


Data rejestracji: 05-09-2008
Postów: 543
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

z tym 70% to lipa jest.
Kto miał pecha będzie nadal miał to samo, a ci co mieli farta będą mieć teraz 2x fart - dobre umagi dużo częściej:-)

zmieniłbym na 100% zwłaszcza ze dla topowych lokacji jest to dosyć problematyczne aby przejść je na luzie bez strat.
a robienie slumsów na 120 lvl co 2 dzień byłoby troszkę lepsze zwłaszcza ze ze slumsów rzadko są dobre umagi ze względu na niską podstawę punktów łaski.
30-03-2015 08:20 Gierek jest offline Szukaj postów użytkownika: Gierek Dodaj Gierek do Listy kontaktów
masterofpapets
Lord


images/avatars/avatar-1499.jpg

Data rejestracji: 06-10-2006
Postów: 479
Klan: Night Lords
Kraina: Moria
Skąd: R1, R2

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Gierek napisał(a)
z tym 70% to lipa jest.
Kto miał pecha będzie nadal miał to samo, a ci co mieli farta będą mieć teraz 2x fart - dobre umagi dużo częściej:-)

zmieniłbym na 100% zwłaszcza ze dla topowych lokacji jest to dosyć problematyczne aby przejść je na luzie bez strat.
a robienie slumsów na 120 lvl co 2 dzień byłoby troszkę lepsze zwłaszcza ze ze slumsów rzadko są dobre umagi ze względu na niską podstawę punktów łaski.


Na wszystkie poziomy to może nie, ale chociaż na 2lvl w każdej lokacji by się przydało 100%.

__________________
R2 Nemesis83

R12 Nemesis83




30-03-2015 08:57 masterofpapets jest offline Szukaj postów użytkownika: masterofpapets Dodaj masterofpapets do Listy kontaktów
shockth
Forum Legend


Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z Nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

stawiamy np. targowisko1

na drugi poziom mamy gwarantowane 90%
na trzeci poziom mamy gwarantowane 70%

na czwarty 50%
na piąty 50%

__________________
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. .

30-03-2015 09:33 shockth jest offline Strona domowa shockth Szukaj postów użytkownika: shockth Dodaj shockth do Listy kontaktów AIM Screen Name of shockth: xxx YIM Account Name of shockth: xxx Zobacz profil MSN shockth
Sergio
Lord


Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 311

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Prawda jest taka, że na tym kw każdy wyjdzie na plus.
Przecież jak przejdzie jeden poziom w drabince, to nie traci nic w porównaniu do tego co miał poprzednio. Te zasoby są już zagwarantowane nawet jeśli nie przebrnie drugiego poziomu w drabince nie znaczy to że coś straci (tyle krwi co łyknie uzupełnienie większej straty hp... całe +/-2k krwi... przy kilkudziesięciu tysiącach łupów... gigantyczna strata nie ma co). Jak nie przejdzie 2 poziomu... nic się nie dzieje, żadna strata, ale jeśli przejdzie, to już oszczędza sobie czasu idąc do umaga, a może i zyska kolejną porcję łupów??
Więc całkowicie nie rozumiem głosów krytyki wobec tego pomysłu... nie mają one najmniejszego sensu. No chyba że komuś nie pasuje, że on przejdzie tylko 2 poziomy drabinki podczas gdy inni 3 lub 4 za jednym podejściem, ale to także bez sensu. Te osoby i tak zwykle mają już imbo umagi, więc jedyny zysk dla nich to zasoby, a to z kolei także zysk dla reszty, bo na pvp można z nich zbierać znacznie większe ilości krwi czy ludzi.
30-03-2015 10:43 Sergio jest offline Szukaj postów użytkownika: Sergio Dodaj Sergio do Listy kontaktów
kfiecio
Lord


Data rejestracji: 17-10-2007
Postów: 463
Rasa w grze: Ssak
Skąd: inąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Tez bym optowal za 100% na kazdy nastepny poziom kw, ale mozna by wtedy na przyklad (1-2) dodatkowych przeciwnikow dolosowywac na nastepnym poziomie i (2-3) na jeszcze nastepnym, tak zeby te 70% na probe zaliczania nastepnego poziomu zastapic mniejsza szansa na jego zaliczenie przez zwiekszenie poziomu trudnosci.

Przykladowy sposob utrudnienia podalem mozna by np 10% wiecej hp dac mobom czy dmg/def im zwiekszac nieznacznie z kazdym kolejnym lvlem.

__________________
Zbieram na wino
30-03-2015 10:52 kfiecio jest offline Szukaj postów użytkownika: kfiecio Dodaj kfiecio do Listy kontaktów
Ksionc
Double Ace


images/avatars/avatar-25002.jpg

Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: łódz

RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SzatanCieZje napisał(a)
"operator - Szeszej" - No to klapa....


Wybacz ale lekko przesadzasz. Nie wiem jak to dokładnie jest na innych serwach Tongue tylko raz mialem sytuacje w której złamałem regulamin - i to nieumyslnie Tongue i z własnego doświadczenia wiem ze Szeszej jest twardy (taki być powinien dobry GO - naprawde nie zazdroszcze roboty Frown ) ale mozna sie z nim dogadac. i jest otwarty na argumenty, oraz skłonny do rozsadnego kompromisu. Ja rozumiem ze wiekszosc graczy wolała by by GO lekcewazyli swoje obowiazki :/ ale w takim wypadku gra była by calkiem pozbawiona zasad :/
Ja prawdopodobnie 10.04.15r dostane bana na r16 Tongue chyba ze do tego terminu wywiaże sie ze zobowiazań - co jest malo prawdopodobne Tongue jednak jesli miałbym wybrać GO na nowy serwer to z własnego doświadczenia postawiłbym na Szeszeja Tongue a zapewne bede grał na r18 Smile

Gra ma być stosunkowo RÓWNA dla wszystkich Tongue a nie równiejsza dla tych co łamia zasady i gdzieś maja tych co grają uczciwie.
Czy "spryt" bo "im sie udało" i oszustwem zyskuja przewage i psują innym gre naprawde jest OK twoim zdaniem?

POWODZENIA Smile

__________________
Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
30-03-2015 11:42 Ksionc jest offline Szukaj postów użytkownika: Ksionc Dodaj Ksionc do Listy kontaktów
Raghveir
Lord


Data rejestracji: 15-08-2010
Postów: 299
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Arius napisał(a)
Idąc dalej, to proponowałbym jednak podnieść z 70% na 100% i dodatkowo ustawić, że po przegranej zaczyna się od poziomu, na którym się skończyło.


Przecież jest tak ustawione... w tej chwili po zaliczeniu pierwszego poziomu losujesz następny - jak się nie uda - następnym razem zaczynasz od drugiego, jak się uda walczysz dalej. Jak przegrasz, następnym razem zaczynasz od drugiego, jak wygrasz masz szansę walczyć dalej.

W skrócie - po przegranej/niefarcie w losowaniu zawsze zaczynasz od poziomu na którym się wyłożyłeś.

A z tymi procentami to na razie bym nie szalał - wprowadzą, potestujemy, zobaczymy jak wyjdzie w praniu i wtedy się pomyśli.

Przypominam że to ma być przyspieszenie zaliczania słabszych/łatwiejszych KW, na trudniejsze to taka opcja bonusowa dająca więcej szans na zaliczenie.

__________________
" Whenever you think you can or think you can't, either way you are right. "
(Henry Ford)

30-03-2015 12:21 Raghveir jest offline Szukaj postów użytkownika: Raghveir Dodaj Raghveir do Listy kontaktów
shockth
Forum Legend


Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z Nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
kfiecio napisał(a)
Tez bym optowal za 100% na kazdy nastepny poziom kw, ale mozna by wtedy na przyklad (1-2) dodatkowych przeciwnikow dolosowywac na nastepnym poziomie i (2-3) na jeszcze nastepnym, tak zeby te 70% na probe zaliczania nastepnego poziomu zastapic mniejsza szansa na jego zaliczenie przez zwiekszenie poziomu trudnosci.

Przykladowy sposob utrudnienia podalem mozna by np 10% wiecej hp dac mobom czy dmg/def im zwiekszac nieznacznie z kazdym kolejnym lvlem.


http://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=13e9ced11b

i co, chcesz to jeszcze utrudnić? zeby było np. 5 koruptorów a nie dwóch? no bez przesady, wtedy w 1 rundzie padną wszyscy i dowidzenia

__________________
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. .

30-03-2015 12:51 shockth jest offline Strona domowa shockth Szukaj postów użytkownika: shockth Dodaj shockth do Listy kontaktów AIM Screen Name of shockth: xxx YIM Account Name of shockth: xxx Zobacz profil MSN shockth
Arkangell
Member


images/avatars/avatar-25346.jpg

Data rejestracji: 16-06-2009
Postów: 40
Klan: PuB
Kraina: Necropolia VI
Skąd: śląsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Bez kitu śmiechłem tak bardzo xDD Nie z powodu patcha, ale osoby która rozdaje wspaniałe żółte upomnienia Big Grin D Który to pajac?

Gracz pisze - jak to nie wkręt to daje 10tkę! ( zadowolony zmianami, popiera administracje )
BOOM +1 XD

Gracz piszę - dawno nie grałam, ale chyba spróbuje ( przyciągnięta zmianami, popiera je i zamierza wrócić do gry )
BOOM +1 Big Grin

No normalnie uśmiałem się

BOOM +1

Trzyliterowy żółty pajac dał ostrzeżenie za spam


__________________
R10 - Aye
Możliwe raty, negocjacje.

Jak zarabiać w internecie
30-03-2015 15:42 Arkangell jest offline Szukaj postów użytkownika: Arkangell Dodaj Arkangell do Listy kontaktów
kfiecio
Lord


Data rejestracji: 17-10-2007
Postów: 463
Rasa w grze: Ssak
Skąd: inąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
shockth napisał(a)
cytat:
kfiecio napisał(a)
Tez bym optowal za 100% na kazdy nastepny poziom kw, ale mozna by wtedy na przyklad (1-2) dodatkowych przeciwnikow dolosowywac na nastepnym poziomie i (2-3) na jeszcze nastepnym, tak zeby te 70% na probe zaliczania nastepnego poziomu zastapic mniejsza szansa na jego zaliczenie przez zwiekszenie poziomu trudnosci.

Przykladowy sposob utrudnienia podalem mozna by np 10% wiecej hp dac mobom czy dmg/def im zwiekszac nieznacznie z kazdym kolejnym lvlem.


http://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=13e9ced11b

i co, chcesz to jeszcze utrudnić? zeby było np. 5 koruptorów a nie dwóch? no bez przesady, wtedy w 1 rundzie padną wszyscy i dowidzenia


To jest raczej problem z koruptorem, bylo juz o tym na forum mowione ze przydalo by sie jego dzialanie troche oslabic, chociazby przez otrzasniecie sie opentanego po smierci koruptora co akurat u was by nic nie dalo.

http://r12.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=4d18a94f7e

To akurat na luckowym evencie, ale nizsze lokacje czesto tak wygladaja na wysokich lvlach
Cos administracja kierowalo wprowadzajac te 70% na nastepna lokacje, prawdopodobnie to zeby topka nie robila co 2 dni calej lokacji. Mozna by optowac za daniem 100% i koniec, ale moglo by to byc za doze ulatwienie, co do skali utrudnienia nastepnych lokacji to trzeba by bylo to przemyslec,
teraz sa 2,

70% ze sie bedzie je robic
brak regena hp.

Z czego mysle 1 sporej ilosci osob nie odpowiada
Ci z nich co lubia latwa gre chcieli by tego poprostu nie miec, dla mnie moze to byc zastapione innym utrudnieniem, 3 mozliwe podalem w poprzednim poscie.

__________________
Zbieram na wino
30-03-2015 15:42 kfiecio jest offline Szukaj postów użytkownika: kfiecio Dodaj kfiecio do Listy kontaktów
maIef
Full Member


images/avatars/avatar-25471.jpg

Data rejestracji: 12-06-2014
Postów: 68
Kraina: Moria III

RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)

RUNY oraz dodatkowa mapa ekspedycyjna
Wraz z wprowadzeniem powyższych zmian rozpoczynamy prace związane z zakodowaniem nowych przeciwników oraz systemu run. Nie wiemy ile czasu nam to zajmie, natomiast na pewno nie stanie się to w ciągu jednego lub dwóch miesięcy, raczej czterech lub pięciu.



Skoro dopiero zaczynacie to ja bym tu rozważał okres czterech czy pięciu ale lat znając tempo waszych prac...

__________________

30-03-2015 16:16 maIef jest offline Szukaj postów użytkownika: maIef Dodaj maIef do Listy kontaktów
Strony (12): « pierwszy ... « poprzednie 3 4 [5] 6 7 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH