Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
BadBoy190
Lord
Data rejestracji: 19-05-2011
Postów: 373
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria V; Necropolia XI Skąd: Chorzów
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
cytat: |
Cronxxx napisał(a)
Stawiam kratę albo nie dwie kraty browarów na to, że run nie będzie w tym roku. Ktoś podejmuje zakład?
|
ja
gdzie mieszkasz
To nie jest miejsce na takie dyskusje. +1 za spam
__________________
R15-Bumblebee (oddane)
R19-Tony Stark (skasowane)
cytat: |
Dwim napisał(a)
Konrad żarty żartami ale kiedy otworzycie ten sklep? kupiłbym parę epików
|
|
|
29-03-2015 00:31 |
|
|
woj123 Niezarejestrowany
|
|
Powodzenia z nowym serwem życzę ( jak tak samo będziecie zmieniać zasady gry to myślę że prawie nikt premki nie zapłaci )
|
|
29-03-2015 01:25 |
|
|
SzatanCieZje
Forum Ace
Data rejestracji: 28-01-2011
Postów: 80
Klan: Fairy Tail Kraina: Necropolia X Skąd: Poznań
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
"operator - Szeszej" - No to klapa....
__________________ R16 - Wróżek Adam
|
|
29-03-2015 07:05 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
kox patch - fajna sprawa, ale raczej na lokacje typu slumsy i th
wyżej nie widzę w tym zbytnio przyszłości z racji widełek levelowych
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
29-03-2015 11:37 |
|
|
CIPIOR
Double Ace
Data rejestracji: 26-10-2008
Postów: 131
Kraina: Moria Skąd: r2, r13
|
|
cytat: |
shockth napisał(a)
kox patch - fajna sprawa, ale raczej na lokacje typu slumsy i th
wyżej nie widzę w tym zbytnio przyszłości z racji widełek levelowych |
Zrób targowisko na morii mając 110lvl++
|
|
29-03-2015 11:56 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
nie wiem jak jest na morii,
ale ze względu na levele na r1, MB już robimy we 3jkę, a i to jak jest pech to nie wejdzie.
fajnie wszystko, nowe patche itp. ale stare mechanizmy nie są regulowane pod grę
wszystko idzie do przodu, zmienia się, ale widełki zarówno na expach jak i KW stoją w miejscu i lokacje stają się niegrywalne
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
29-03-2015 11:59 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
shockth napisał(a)
kox patch - fajna sprawa, ale raczej na lokacje typu slumsy i th
wyżej nie widzę w tym zbytnio przyszłości z racji widełek levelowych |
chyba na r1 ;p na pozostałych necro jest całkiem fajnie
dla przydkładu kużnie 1 i 2 zrobiliśmy ostatnio bez ataku żadnego moba praktycznie, moze jeden zaatakował 2 razy ;p a pare ich było
a lvl to 60-90 w takich składach byliśmy także dzieki temu patchowi byłaby szansa, żebyśmy na full hp wpadli od razu na kuźnie 3
według mnie pomysł bardzo dobry i nie tylko na slumsy i th
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
29-03-2015 12:00 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
jak masz takich graczy to owszem, ale kiedy widełki masz na 80-84 i wbija 3ch graczy z lvl 100 ++ bo więcej się nie mieści zaczynają się problemy. w małych klanach na pewno mieścicie się w widełkach ale w większych nie ma takich graczy
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
29-03-2015 12:24 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
shockth napisał(a)
jak masz takich graczy to owszem, ale kiedy widełki masz na 80-84 i wbija 3ch graczy z lvl 100 ++ bo więcej się nie mieści zaczynają się problemy. w małych klanach na pewno mieścicie się w widełkach ale w większych nie ma takich graczy |
No na r1 to fakt ;p bo na necro V2 jest lepiej nawet na wyższych lvl (jak byłem w BD to tam prawie same 90-100+ xD) i dawaliśmy radę
a próbowaliście z wilczym stadem?
ewentualnie może spróbujcie zgarnąć do klanu kogoś mniejszego i brać go na kw
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
29-03-2015 12:34 |
|
|
el_czupakabra
Viking
Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV
|
|
W koncu zaczniecie odpalac wilcze stado
|
|
29-03-2015 14:10 |
|
|
tomi1974 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
shockth napisał(a)
kox patch - fajna sprawa, ale raczej na lokacje typu slumsy i th
wyżej nie widzę w tym zbytnio przyszłości z racji widełek levelowych |
Na Nocy Bohaterów myślę ze wyższe lokacje do przejścia
|
|
29-03-2015 14:50 |
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
Jeszcze narzekacie? Dostajecie ułatwienie, przy odrobinie szczęścia możliwość wykonania 2-3 poziomów w 1 dzień zamiast w 4-6 i jeszcze się nie podoba.. Brawo.
Patch wygląda ciekawie, zobaczymy jak to wyjdzie.
Szkoda, że runy aż tyle czasu będą kodowane.. Ale oby warto było na nie czekać
__________________ R6 - Locke Lamora
Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
|
|
29-03-2015 17:42 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
cytat: |
sil123 napisał(a)
Jeszcze narzekacie? Dostajecie ułatwienie, przy odrobinie szczęścia możliwość wykonania 2-3 poziomów w 1 dzień zamiast w 4-6 i jeszcze się nie podoba.. Brawo.
Patch wygląda ciekawie, zobaczymy jak to wyjdzie.
Szkoda, że runy aż tyle czasu będą kodowane.. Ale oby warto było na nie czekać
|
Ludzie tu zawsze narzekają. I wiecznie jest im zbyt trudno. A jak wypłaczą zmiany, to potem płaczą, że jest za łatwo. Patch na plus, premiowane będzie myślenie przy stawianiu kw, ale ludziom i tak źle
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
29-03-2015 18:05 |
|
|
Bartt
Triple Ace
Data rejestracji: 06-11-2007
Postów: 187
Kraina: Necropolia
|
|
Cytadela > wilcze stado > 10 osob > minimum dwa pierwsze lvle srednio pewnie 3
Wiec nie lapie w czym problem. Widze sporo kw bez imba koxow ktore sa rozgrywane bez ataku mobow albo same specjale na nizszych lokacjach tak do kuzni wlacznie wiec tam tez pojdzie. Powyzej kuzni wilcze stado krew zycia i dobrany z glowa sklad i dalej mozna jechac kw. Use your brains
__________________ Nick w grze Bartt
|
|
29-03-2015 18:57 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
Idąc dalej, to proponowałbym jednak podnieść z 70% na 100% i dodatkowo ustawić, że po przegranej zaczyna się od poziomu, na którym się skończyło.
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
29-03-2015 19:07 |
|
|
barti93
Emperor
Data rejestracji: 20-01-2012
Postów: 1.333
Klan: KoDeX Kraina: Necropolia II Skąd: Warszawa
|
|
cytat: |
Bartt napisał(a)
Cytadela > wilcze stado > 10 osob > minimum dwa pierwsze lvle srednio pewnie 3
Wiec nie lapie w czym problem. Widze sporo kw bez imba koxow ktore sa rozgrywane bez ataku mobow albo same specjale na nizszych lokacjach tak do kuzni wlacznie wiec tam tez pojdzie. Powyzej kuzni wilcze stado krew zycia i dobrany z glowa sklad i dalej mozna jechac kw. Use your brains |
Jak ktos ma pile i 8 atakow i kazdego moba na hita to tak, tak moze kw wygladaja. Powyzej kuzni przejsc kw z mala strata hp jest ciezko chyba ze losowator dopisze i dobrze rozloza sie ataki.
__________________
r3 barthi
|
|
29-03-2015 19:19 |
|
|
Sabio
Top Forum Spamer 2013
Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria IV Skąd: Bydgoszcz
|
|
cytat: |
barti93 napisał(a)
cytat: |
Bartt napisał(a)
Cytadela > wilcze stado > 10 osob > minimum dwa pierwsze lvle srednio pewnie 3
Wiec nie lapie w czym problem. Widze sporo kw bez imba koxow ktore sa rozgrywane bez ataku mobow albo same specjale na nizszych lokacjach tak do kuzni wlacznie wiec tam tez pojdzie. Powyzej kuzni wilcze stado krew zycia i dobrany z glowa sklad i dalej mozna jechac kw. Use your brains |
Jak ktos ma pile i 8 atakow i kazdego moba na hita to tak, tak moze kw wygladaja. Powyzej kuzni przejsc kw z mala strata hp jest ciezko chyba ze losowator dopisze i dobrze rozloza sie ataki. |
To przejdziesz jeden poziom i nastepny za dwa dni jak teraz
Nowe co moze komus pomóc a placz ze zle i nie dobre
I tydzien po wgraniu w bugach tematy beda ze jak to 70% jak mi caly czas jeden lvl losuje...
Ludzie nie macie co robic w domach tylko hejtujecie cos czego nie ma. I kto powiedzial ze na raz 6 poziomow cytadeli bedziecie robic...
__________________
cytat: |
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ-- |
|
|
29-03-2015 19:25 |
|
|
Bartt
Triple Ace
Data rejestracji: 06-11-2007
Postów: 187
Kraina: Necropolia
|
|
cytat: |
barti93 napisał(a)
cytat: |
Bartt napisał(a)
Cytadela > wilcze stado > 10 osob > minimum dwa pierwsze lvle srednio pewnie 3
Wiec nie lapie w czym problem. Widze sporo kw bez imba koxow ktore sa rozgrywane bez ataku mobow albo same specjale na nizszych lokacjach tak do kuzni wlacznie wiec tam tez pojdzie. Powyzej kuzni wilcze stado krew zycia i dobrany z glowa sklad i dalej mozna jechac kw. Use your brains |
Jak ktos ma pile i 8 atakow i kazdego moba na hita to tak, tak moze kw wygladaja. Powyzej kuzni przejsc kw z mala strata hp jest ciezko chyba ze losowator dopisze i dobrze rozloza sie ataki. |
Polecam czytanie ze zrozumieniem bo osmieszyles sie tym co napisales
Ale zeby dac Ci pozywke bo hejting is jor lajf moje kw beda wygladaly tak ze cala cytke zrobie za 1 razem jesli wbije mi tyle poziomow nawet bez wilczego stada
2 pily epik demon leg dsk demon do tego starcza^^
PS. Moze teraz zauwazysz ze wyzej opisywalem nizsze lokacje bez pily oraz wyzsze z wilczym stadem tez bez pily.
PS2. 9 atakow
nie znasz sie nie pisz^^
__________________ Nick w grze Bartt
|
|
29-03-2015 19:52 |
|
|
Szeszej
Pogromca serwerów R3+R6, R17+R11, EN i TR
Data rejestracji: 16-10-2006
Postów: 6.534
Klan: Teh 0perat0rz Kraina: Necropolia III Skąd: Patrząca Otchłań
|
|
|
30-03-2015 07:58 |
|
|
Gierek
Viking
Data rejestracji: 05-09-2008
Postów: 543
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria II
|
|
z tym 70% to lipa jest.
Kto miał pecha będzie nadal miał to samo, a ci co mieli farta będą mieć teraz 2x fart - dobre umagi dużo częściej:-)
zmieniłbym na 100% zwłaszcza ze dla topowych lokacji jest to dosyć problematyczne aby przejść je na luzie bez strat.
a robienie slumsów na 120 lvl co 2 dzień byłoby troszkę lepsze zwłaszcza ze ze slumsów rzadko są dobre umagi ze względu na niską podstawę punktów łaski.
|
|
30-03-2015 08:20 |
|
|
masterofpapets
Lord
Data rejestracji: 06-10-2006
Postów: 479
Klan: Night Lords Kraina: Moria Skąd: R1, R2
|
|
cytat: |
Gierek napisał(a)
z tym 70% to lipa jest.
Kto miał pecha będzie nadal miał to samo, a ci co mieli farta będą mieć teraz 2x fart - dobre umagi dużo częściej:-)
zmieniłbym na 100% zwłaszcza ze dla topowych lokacji jest to dosyć problematyczne aby przejść je na luzie bez strat.
a robienie slumsów na 120 lvl co 2 dzień byłoby troszkę lepsze zwłaszcza ze ze slumsów rzadko są dobre umagi ze względu na niską podstawę punktów łaski. |
Na wszystkie poziomy to może nie, ale chociaż na 2lvl w każdej lokacji by się przydało 100%.
__________________ R2 Nemesis83
R12 Nemesis83
|
|
30-03-2015 08:57 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
stawiamy np. targowisko1
na drugi poziom mamy gwarantowane 90%
na trzeci poziom mamy gwarantowane 70%
na czwarty 50%
na piąty 50%
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
30-03-2015 09:33 |
|
|
Sergio
Lord
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 311
|
|
Prawda jest taka, że na tym kw każdy wyjdzie na plus.
Przecież jak przejdzie jeden poziom w drabince, to nie traci nic w porównaniu do tego co miał poprzednio. Te zasoby są już zagwarantowane nawet jeśli nie przebrnie drugiego poziomu w drabince nie znaczy to że coś straci (tyle krwi co łyknie uzupełnienie większej straty hp... całe +/-2k krwi... przy kilkudziesięciu tysiącach łupów... gigantyczna strata nie ma co). Jak nie przejdzie 2 poziomu... nic się nie dzieje, żadna strata, ale jeśli przejdzie, to już oszczędza sobie czasu idąc do umaga, a może i zyska kolejną porcję łupów??
Więc całkowicie nie rozumiem głosów krytyki wobec tego pomysłu... nie mają one najmniejszego sensu. No chyba że komuś nie pasuje, że on przejdzie tylko 2 poziomy drabinki podczas gdy inni 3 lub 4 za jednym podejściem, ale to także bez sensu. Te osoby i tak zwykle mają już imbo umagi, więc jedyny zysk dla nich to zasoby, a to z kolei także zysk dla reszty, bo na pvp można z nich zbierać znacznie większe ilości krwi czy ludzi.
|
|
30-03-2015 10:43 |
|
|
kfiecio
Lord
Data rejestracji: 17-10-2007
Postów: 463
Rasa w grze: Ssak Skąd: inąd
|
|
Tez bym optowal za 100% na kazdy nastepny poziom kw, ale mozna by wtedy na przyklad (1-2) dodatkowych przeciwnikow dolosowywac na nastepnym poziomie i (2-3) na jeszcze nastepnym, tak zeby te 70% na probe zaliczania nastepnego poziomu zastapic mniejsza szansa na jego zaliczenie przez zwiekszenie poziomu trudnosci.
Przykladowy sposob utrudnienia podalem mozna by np 10% wiecej hp dac mobom czy dmg/def im zwiekszac nieznacznie z kazdym kolejnym lvlem.
__________________ Zbieram na wino
|
|
30-03-2015 10:52 |
|
|
Ksionc
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: łódz
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
cytat: |
SzatanCieZje napisał(a)
"operator - Szeszej" - No to klapa.... |
Wybacz ale lekko przesadzasz. Nie wiem jak to dokładnie jest na innych serwach
tylko raz mialem sytuacje w której złamałem regulamin - i to nieumyslnie
i z własnego doświadczenia wiem ze Szeszej jest twardy (taki być powinien dobry GO - naprawde nie zazdroszcze roboty
) ale mozna sie z nim dogadac. i jest otwarty na argumenty, oraz skłonny do rozsadnego kompromisu. Ja rozumiem ze wiekszosc graczy wolała by by GO lekcewazyli swoje obowiazki :/ ale w takim wypadku gra była by calkiem pozbawiona zasad :/
Ja prawdopodobnie 10.04.15r dostane bana na r16
chyba ze do tego terminu wywiaże sie ze zobowiazań - co jest malo prawdopodobne
jednak jesli miałbym wybrać GO na nowy serwer to z własnego doświadczenia postawiłbym na Szeszeja
a zapewne bede grał na r18
Gra ma być stosunkowo RÓWNA dla wszystkich
a nie równiejsza dla tych co łamia zasady i gdzieś maja tych co grają uczciwie.
Czy "spryt" bo "im sie udało" i oszustwem zyskuja przewage i psują innym gre naprawde jest OK twoim zdaniem?
POWODZENIA
__________________ Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
|
|
30-03-2015 11:42 |
|
|
Raghveir
Lord
Data rejestracji: 15-08-2010
Postów: 299
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VII
|
|
cytat: |
Arius napisał(a)
Idąc dalej, to proponowałbym jednak podnieść z 70% na 100% i dodatkowo ustawić, że po przegranej zaczyna się od poziomu, na którym się skończyło. |
Przecież jest tak ustawione... w tej chwili po zaliczeniu pierwszego poziomu losujesz następny - jak się nie uda - następnym razem zaczynasz od drugiego, jak się uda walczysz dalej. Jak przegrasz, następnym razem zaczynasz od drugiego, jak wygrasz masz szansę walczyć dalej.
W skrócie - po przegranej/niefarcie w losowaniu zawsze zaczynasz od poziomu na którym się wyłożyłeś.
A z tymi procentami to na razie bym nie szalał - wprowadzą, potestujemy, zobaczymy jak wyjdzie w praniu i wtedy się pomyśli.
Przypominam że to ma być przyspieszenie zaliczania słabszych/łatwiejszych KW, na trudniejsze to taka opcja bonusowa dająca więcej szans na zaliczenie.
__________________
" Whenever you think you can or think you can't, either way you are right. " (Henry Ford)
|
|
30-03-2015 12:21 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
cytat: |
kfiecio napisał(a)
Tez bym optowal za 100% na kazdy nastepny poziom kw, ale mozna by wtedy na przyklad (1-2) dodatkowych przeciwnikow dolosowywac na nastepnym poziomie i (2-3) na jeszcze nastepnym, tak zeby te 70% na probe zaliczania nastepnego poziomu zastapic mniejsza szansa na jego zaliczenie przez zwiekszenie poziomu trudnosci.
Przykladowy sposob utrudnienia podalem mozna by np 10% wiecej hp dac mobom czy dmg/def im zwiekszac nieznacznie z kazdym kolejnym lvlem. |
http://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=13e9ced11b
i co, chcesz to jeszcze utrudnić? zeby było np. 5 koruptorów a nie dwóch? no bez przesady, wtedy w 1 rundzie padną wszyscy i dowidzenia
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
30-03-2015 12:51 |
|
|
Arkangell
Member
Data rejestracji: 16-06-2009
Postów: 40
Klan: PuB Kraina: Necropolia VI Skąd: śląsk
|
|
Bez kitu śmiechłem tak bardzo xDD Nie z powodu patcha, ale osoby która rozdaje wspaniałe żółte upomnienia
D Który to pajac?
Gracz pisze - jak to nie wkręt to daje 10tkę! ( zadowolony zmianami, popiera administracje )
BOOM +1 XD
Gracz piszę - dawno nie grałam, ale chyba spróbuje ( przyciągnięta zmianami, popiera je i zamierza wrócić do gry )
BOOM +1
No normalnie uśmiałem się
BOOM +1
Trzyliterowy żółty pajac dał ostrzeżenie za spam
__________________ R10 - Aye
Możliwe raty, negocjacje.
Jak zarabiać w internecie
|
|
30-03-2015 15:42 |
|
|
kfiecio
Lord
Data rejestracji: 17-10-2007
Postów: 463
Rasa w grze: Ssak Skąd: inąd
|
|
cytat: |
shockth napisał(a)
cytat: |
kfiecio napisał(a)
Tez bym optowal za 100% na kazdy nastepny poziom kw, ale mozna by wtedy na przyklad (1-2) dodatkowych przeciwnikow dolosowywac na nastepnym poziomie i (2-3) na jeszcze nastepnym, tak zeby te 70% na probe zaliczania nastepnego poziomu zastapic mniejsza szansa na jego zaliczenie przez zwiekszenie poziomu trudnosci.
Przykladowy sposob utrudnienia podalem mozna by np 10% wiecej hp dac mobom czy dmg/def im zwiekszac nieznacznie z kazdym kolejnym lvlem. |
http://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=13e9ced11b
i co, chcesz to jeszcze utrudnić? zeby było np. 5 koruptorów a nie dwóch? no bez przesady, wtedy w 1 rundzie padną wszyscy i dowidzenia |
To jest raczej problem z koruptorem, bylo juz o tym na forum mowione ze przydalo by sie jego dzialanie troche oslabic, chociazby przez otrzasniecie sie opentanego po smierci koruptora co akurat u was by nic nie dalo.
http://r12.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=4d18a94f7e
To akurat na luckowym evencie, ale nizsze lokacje czesto tak wygladaja na wysokich lvlach
Cos administracja kierowalo wprowadzajac te 70% na nastepna lokacje, prawdopodobnie to zeby topka nie robila co 2 dni calej lokacji. Mozna by optowac za daniem 100% i koniec, ale moglo by to byc za doze ulatwienie, co do skali utrudnienia nastepnych lokacji to trzeba by bylo to przemyslec,
teraz sa 2,
70% ze sie bedzie je robic
brak regena hp.
Z czego mysle 1 sporej ilosci osob nie odpowiada
Ci z nich co lubia latwa gre chcieli by tego poprostu nie miec, dla mnie moze to byc zastapione innym utrudnieniem, 3 mozliwe podalem w poprzednim poscie.
__________________ Zbieram na wino
|
|
30-03-2015 15:42 |
|
|
maIef
Full Member
Data rejestracji: 12-06-2014
Postów: 68
Kraina: Moria III
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
RUNY oraz dodatkowa mapa ekspedycyjna
Wraz z wprowadzeniem powyższych zmian rozpoczynamy prace związane z zakodowaniem nowych przeciwników oraz systemu run. Nie wiemy ile czasu nam to zajmie, natomiast na pewno nie stanie się to w ciągu jednego lub dwóch miesięcy, raczej czterech lub pięciu.
|
Skoro dopiero zaczynacie to ja bym tu rozważał okres czterech czy pięciu ale lat znając tempo waszych prac...
__________________
|
|
30-03-2015 16:16 |
|
|
|