Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
|
|
Runy – wersja open beta – już od 1 sierpnia 2015
Z wielką przyjemnością chcemy Was poinformować o zakończeniu prac nad runami!
Bardzo nam zależało by nowy system ujrzał światło dzienne w nadchodzącą rocznicę BW, dlatego też postanowiliśmy wydać go w formie open beta.
Oznacza to, że wszystkie zaplanowane przez nas funkcjonalności już działają, natomiast całość nadal wymaga finalnego szlifu i ostatecznego balansu.
Dlatego prosimy Was o komentarze i uwagi do tego, jak Waszym zdaniem sprawdza się opracowany przez nas system.
UWAGA! Wszystko co zdobędziecie w trakcie Open Bety POZOSTANIE na Waszych kontach!
Zdobywanie run
Runy to niewielkie kamienie mocy, które można znaleźć na nowej mapie ekspedycyjnej. Czym wyższa lokacja tym większa szansa na znalezienie runy. Dla lokacji pierwszej jest to 10% dla każdej kolejnej o 10% więcej, czyli kolejno 20, 30...
W przypadku lokacji 11 będzie to 110% czyli 1 "gwarantowana" runa oraz 10% szansy na kolejną.
Znaleziona runa ma ZAWSZE poziom 1.
Zdobycie medalu na drugiej mapie ekspedycji będzie premiowane dodatkową, gwarantowaną runą!
W grze będzie łącznie 14 rodzajów run podzielonych na 4 kolory, każda runa będzie mogła mieć 4 poziomy. Wszystkie runy mają taką samą szansę na wypadnięcie: 1/14.
Żywioły, limit run
Runy dzielą się na żywioły: ogień, woda, ziemia oraz dusza.
Można mieć "w plecaku" dowolną ilość każdej runy, ale jednocześnie postać może używać maksymalnie TRZECH run z każdego żywiołu. Tzn: 3 runy ognia, 3 runy wody, 3 runy ziemi oraz 3 runy duszy.
Siła run
Runy same w sobie dają tylko niewielki bonus do wybranego parametru.
Przykładowo: runa ognia może zostać wylosowana z premią do: ignorowania obrony, obrażeń lub szansą na trafienie krytyczne. Premie te występują TYLKO przy runach ognia.
Pozostałe żywioły także posiadają swoje specyficzne premie: woda daje premię do statystyk, ziemia premię do punktów żywotności oraz obrony, a dusza do szczęścia oraz modyfikatora obrażeń krytycznych.
Poziom runy
Runy mogą mieć poziom od 1 do 4.
Przykładowo: runa ognia „Moc” dodaje ignorowanie obrony kolejno 1, 2, 3, 4%
Aktywowanie runy
By runa działała, musi być włożona do dowolnego talizmanu. Niezależnie czy dany talizman jest KOMPLETNY czy nie, to i tak włożone do niego runy są aktywne i zapewniają premię dla gracza oraz zdobywają esencję runiczną podczas ataków.
Podnoszenie poziomu run
By uzyskać runę poziomu drugiego trzeba połączyć trzy takie same runy poziomu pierwszego oraz zużyć 300 punktów esencji runicznej. Łączone runy muszą być dokładnie takie same - nie wystarczy, że są tego samego koloru.
Przykładowo:
By uzyskać runę ognia „Moc” poziomu drugiego trzeba posiadać trzy runy „Moc” poziomu pierwszego oraz 300 punktów esencji ognia.
Analogicznie trzeba trzy runy drugiego poziomu oraz 900 punktów esencji by otrzymać jedną runę trzeciego poziomu itd.
Esencja runiczna
Za każdym razem gdy atakujemy innego gracza otrzymamy pewną ilość esencji runicznych.
Ilość ta jest równa ilości zdobytych punktów ewo razy ilość aktywnych (umieszczonych w talizmanach) run z danego żywiołu.
Przykładowo: jeżeli gracz posiada dwie aktywne runy ognia oraz jedną aktywną runę wody to gdy zdobywa 2 punkty ewo za atak, otrzymuje także 2x2=4 pkt esencji ognia oraz 2x1=2 pkt esencji wody.
Wszelkie premie zwiększające zdobywane pkt ewolucji (bonusy czasowe, eventy, bonusy dziennie), zwiększają również ilość otrzymywanych esencji.
TALIZMANY
Prawdziwa siła run tkwi w talizmanach. Te prastare, magiczne symbole powstają z unikalnych kombinacji żywiołów i zapewniają posiadaczowi dostęp do mistycznych mocy.
Każda runa umieszczona w talizmanie jest Aktywna tzn: gracz otrzymuje za nią punkty esencji runicznej oraz efekt runy wzmacnia postać gracza.
By talizman był KOMPLETNY wszystkie miejsca na runy muszą być wypełnione.
Tylko gdy talizman jest KOMPLETNY zapewnia on dodatkową premię dla gracza.
Talizman będzie działał z siłą proporcjonalną do NAJSŁABSZEJ runy jaka została w nim umieszczona.
Przykładowo:
Talizman wymaga 1 czerwonej runy, 1 zielonej runy oraz 1 runy niebieskiej.
Jeżeli gracz umieści w nim czerwoną runę poziom 3, zieloną runę poziom 2 oraz niebieską runę poziom 1 to moc talizmanu będzie dostępna z poziomu 1 (najsłabszej użytej runy).
Każda postać dysponuje taką samą ilością talizmanów (na start będzie ich 18) i każdy z nich może być aktywowany w dowolnym momencie, jeśli tylko posiadamy odpowiednie runy.
Talizmany różnią się między sobą ilością i kolorem slotów (od 3 do 5 slotów) oraz efektami, które dają po ich skompletowaniu.
Limit talizmanów
Nie ma limitu talizmanów jakich gracz może używać. Jedyne co Was ogranicza to maksymalna liczba run z danego żywiołu jaka w danym momencie może być aktywna (3).
To jak je rozdzielicie i jakie talizmany postanowicie aktywować zależy tylko od Was.
Przenoszenie run między talizmanami nic nie kosztuje i może być dokonywane w każdym momencie.
Podsumowanie
1) Zdobywaj runy na 2 mapie ekspedycji.
2) Zdobyte runy od razu umieszczaj w talizmanach, by generowały esencję i dawały bonusy Twojej postaci. W razie czego można je w dowolnym momencie zamienić, tak jak zmienia się ekwipunek w grze. A zdobytą esencję możesz wydać na inną runę tego samego koloru.
3) Twórz kombinacje kompletnych talizmanów wg swojego uznania, by jeszcze bardziej wzmocnić swoją postać. Jedyne, co Cię ogranicza to stan posiadanych run oraz limit 3 aktywnych run każdego koloru.
4) Zdobywaj esencję i podnoś poziomy wybranych run, by zwiększyć korzyści płynące z używania samych run oraz wyższych poziomów talizmanów.
Wiemy, że ten krótki opis nie wyczerpał wszystkich pytań jakie macie na temat run ale mamy też nadzieję, że przybliżył Wam działanie systemu.
Pozdrawiamy
BWTeam.
PS. Zasady działania nowej mapy ekspedycyjnej można znaleźć w tym wątku: Rozpoczynamy testy drugiej mapy ekspedycyjnej!
PS2. Lista rzeczy, które zostaną wydane już po wprowadzeniu talizmanów:
1) Pokazywanie aktywnych/kompletnych talizmanów w raporcie szpiegowskim.
2) Zapisywanie zestawów konfiguracji talizmanów (na takiej samej zasadzie jak zapisy zestawów w zbrojowni).
3) Brakujące grafiki (3x talizmany, nowe moby)
4) Handlowanie runami - do rozważenia - ew wymiana runa za runę.
__________________
|
|
24-07-2015 08:48 |
|
|
Bolo1962
Koleś of fejsa
Data rejestracji: 12-03-2009
Postów: 147
Klan: Asylum Kraina: Moria
|
|
"Tylko gdy talizman jest KOMPLETNY zapewnia on dodatkową premię dla gracza."
"2) Zdobyte runy od razu umieszczaj w talizmanach, by generowały esencję i dawały bonusy Twojej postaci."
TO CHYBA SIĘ WYKLUCZA?
|
|
24-07-2015 09:33 |
|
|
Riper_Angel
Viking
Data rejestracji: 21-01-2011
Postów: 638
Kraina: Moria IV
|
|
nie wyklucza się, to są osobne bonusy
|
|
24-07-2015 09:37 |
|
|
Bolo1962
Koleś of fejsa
Data rejestracji: 12-03-2009
Postów: 147
Klan: Asylum Kraina: Moria
|
|
aaa ok czaje runy dają swoje bonusy a pełny talizman daje swoje bonusy w zależności od talizmanu i poziomu run wsadzonych do talizmanu
|
|
24-07-2015 09:39 |
|
|
limit
Member
Data rejestracji: 17-07-2007
Postów: 32
Kraina: Necropolia
|
|
Wiem, że moje podejście jest malkontenckie, ale od tych nowości coraz bardziej nie chce mi się w BW grać.
__________________ ID Nekropolia (R1) 50779
ID Nekropolia III (R4) 4407
ID Nekropolia IV (R6) 38448
ID Nekropolia V (R7) 73126
|
|
24-07-2015 09:44 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
Autor tematu
|
|
cytat: |
Jak liczone są pry za lokacje? Czy mogę samarytować stawianie ekspedycji? |
To pytanie dotyczące drugiej mapki? Bo nie widzę związku z runami albo nie rozumiem, co masz na myśli.
cytat: |
Wiem, że moje podejście jest malkontenckie, ale od tych nowości coraz bardziej nie chce mi się w BW grać. |
Nie przejmuj się - na świecie są setki gier, może nie tak dobrych jak BW, ale przynajmniej od kilku lat nic się w nich nie zmienia
__________________
|
|
24-07-2015 09:46 |
|
|
Porno
I am Groot
Data rejestracji: 09-10-2007
Postów: 1.717
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia II
|
|
cytat: |
Originally posted by Konrad
cytat: |
Jak liczone są pry za lokacje? Czy mogę samarytować stawianie ekspedycji? |
To pytanie dotyczące drugiej mapki? Bo nie widzę związku z runami albo nie rozumiem, co masz na myśli. |
Na mapce 1szej mój poziom powoduje, że za hydrę i czerwonego nie dostaję już pr, ale kiedy robilem pierwsza lokacje na drugiej mapce, pry były przyznawane i, skoro jak widzę, zasada nie jest taka sama jak z pierwszej mapki, to chciałem ją poznać.
A co do Samarytowania, to tu był post : Runy, czemu jeszcze ich nie ma?
__________________
R3: Groot
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Porno: 24-07-2015 09:55.
|
|
24-07-2015 09:50 |
|
|
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej
Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.302
Klan: BW Team Rasa w grze: Władca Zwierząt Kraina: Moria; Moria VI; Moria S Skąd: Województwo łódzkie
|
|
cytat: |
Sonny Psycho napisał(a)
W wersji pre-alfa wspomnieliście o tym, że runami będzie można handlować. Czy w wersji open beta ten pomysł został zarzucony? Pytanie to powstało, bo nie napisaliście o tym w pierwszym poście.
I drugie pytanie: kiedy będą obrazki z nowymi przeciwnikami?
Jeśli można prosić to dajcie chociaż jeden obrazek, bardzo proszę
|
Rozpoczynamy testy drugiej mapy ekspedycyjnej!
__________________
Wielki, zły Buc
__________________
Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________
cytat: |
Buc napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada
|
Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm. |
|
|
24-07-2015 09:51 |
|
|
Sonny Psycho
Viking
Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX Skąd: Poznań
|
|
cytat: |
Buc napisał(a)
cytat: |
Sonny Psycho napisał(a)
W wersji pre-alfa wspomnieliście o tym, że runami będzie można handlować. Czy w wersji open beta ten pomysł został zarzucony? Pytanie to powstało, bo nie napisaliście o tym w pierwszym poście.
I drugie pytanie: kiedy będą obrazki z nowymi przeciwnikami?
Jeśli można prosić to dajcie chociaż jeden obrazek, bardzo proszę
|
Rozpoczynamy testy drugiej mapy ekspedycyjnej! |
Ok, musiałem przeoczyć ten post. Przepraszam za spam.
__________________ R14 - Sonny Psycho
|
|
24-07-2015 09:56 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
Autor tematu
|
|
Porno, na dziś dzień nie ma limitu dla 2 mapki - jeśli okaże się, że będzie potrzebny (małe mobki wybijane przez mocnych graczy), to go wprowadzimy.
Runy może zdobyć tylko założyciel ekspedycji, więc nie ma znaczenia, czy dołączasz jako samarytanin.
Edit: Aha, w tym sensie. Jeśli wprowadzimy opcję zrezygnowania z doświadczenia, to zapewne przedmioty i runy będzie się dobywało normalnie.
__________________
|
|
24-07-2015 09:57 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
Kilka pytań.
1. Czy będą talizmany, nie wymagające np Run Ognia (nie chcę ignorowania, nie chcę dmg) bym mógł się skupić na statach, lucku i mod tk
2. Czy będzie możliowść handlu runami (lub wymiany nimi) ??
Ok widzę, na koncu.. ale jaki przelicznik sugerujecie? 1za1? 1za1 ale ten sam kolor a inny efekt?
3. Najważniejsze, czy Runy będą wpływać na ogół postaci czy będą modyfikować pewne parametry przedmiotów jak np. Oborna, wymagania?
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez milan109: 24-07-2015 10:05.
|
|
24-07-2015 10:00 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
Autor tematu
|
|
1. Są takie talizmany, ale to, że nie włożysz żadnej czerwonej runy nie sprawi, że włożysz więcej innych run. Także nawet jeśli włożysz do talizmanów cokolwiek czerwonego, to i tak na tym nie stracisz.
2. Edytowałem 1 post - rozważamy wprowadzenie takiej opcji w przyszłości.
Przelicznik: szansa na każdą jest dokładnie taka sama, więc zapewne runa za runę.
3. Będą to efekty postaci. Przykładowo jeśli runa lub talizman dodaje obronę, to efekty zerujące obronę wynikającą z przedmiotów nie będą jej zerować. Analogicznie runy/talizmany nie będą miały wpływu na wymagania tatuaży itd.
__________________
|
|
24-07-2015 10:05 |
|
|
Insanity
Member
Data rejestracji: 11-04-2013
Postów: 48
|
|
Czy poznamy bonusy talizmanów przed 1 sierpnia ? (chociaż jakieś z 2-3 pierwsze lepsze)
|
|
24-07-2015 10:07 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
Autor tematu
|
|
Efekty talizmanów, np:
- każdy poziom arkana Skóra Bestii zwiększa PKT ŻYCIA o 30, każdy poziom arkana Skóra Bestii zwiększa PKT ŻYCIA Twoich sojuszników o 5
- ZWINNOŚĆ zwiększona o 60 % SIŁY, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ zwiększona o 60 % INTELIGENCJI i WIEDZY
- każdy poziom arkana Dziki Szał daje +1% szansy na kontratak przy pomocy obu broni za każdym razem, gdy otrzymasz obrażenia niekrytyczne, maksymalna szansa na kontratak: 60% (nie działa na ataki specjalne, kontrataki i gdy postać jest unieruchomiona)
- każdy poziom arkana Cisza Krwi daje +4% szansy na aktywację Grozy w pierwszej rundzie zasadzki (max 50%), każdy poziom arkana Cisza Krwi daje +4% szansy na aktywację dodatkowej Grozy w drugiej rundzie oblężenia lub ekspedycji (max 50%)
Zanim zaczniecie narzekać, że są za mocne, weźcie pod uwagę, że są to efekty talizmanów na 4 (najsilniejszym) poziomie, do którego dojście trochę czasu zajmie
__________________
|
|
24-07-2015 10:10 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Konrad napisał(a)
2. Edytowałem 1 post - rozważamy wprowadzenie takiej opcji w przyszłości.
Przelicznik: szansa na każdą jest dokładnie taka sama, więc zapewne runa za runę.
|
Wg mnie taka opcja z czasem będzie koniecznością, inaczej sprowadzi się do roli epików na necro.. dropnałem, nie jest mi potrzebna muszę mieć ją i tak...
czy ewenetualna wymiana będzie na zasadzie aukcji publicznej? tzn, moja oferta będzie widoczna dla każdego i "kto pierwszy się lognie, ten lepszy"??
czy można to będzie robić w obrębie np swoich znajomych?
BTW, to, że szansa na wypadnięcie danej runy jest taka sama jak innej, nie oznacza że ich subiektywna wartość w oczach graczy będzie jednakowa.
co do efektów... to KOZACKIE.. może i mocne, ale dają duużo nowych możliwości... plus ode mnie
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez milan109: 24-07-2015 10:15.
|
|
24-07-2015 10:11 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
Autor tematu
|
|
milan109, możesz używać czerwonej runy, której nie potrzebujesz, czerpać bonusy z talizmanów (nie ma znaczenia, którą czerwoną runę tam umieścisz) i zbierać za esencję, którą możesz równie dobrze wydać na inną czerwoną runę, gdy ją znajdziesz. Także aż takich dysproporcji raczej nie będzie. Ale do tematu wymiany run wrócimy po ich wydaniu i zobaczeniu, jak sprawdzają się w praktyce.
__________________
|
|
24-07-2015 10:15 |
|
|
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej
Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.302
Klan: BW Team Rasa w grze: Władca Zwierząt Kraina: Moria; Moria VI; Moria S Skąd: Województwo łódzkie
|
|
cytat: |
milan109 napisał(a)
cytat: |
Konrad napisał(a)
2. Edytowałem 1 post - rozważamy wprowadzenie takiej opcji w przyszłości.
Przelicznik: szansa na każdą jest dokładnie taka sama, więc zapewne runa za runę.
|
Wg mnie taka opcja z czasem będzie koniecznością, inaczej sprowadzi się do roli epików na necro.. dropnałem, nie jest mi potrzebna muszę mieć ją i tak...
czy ewenetualna wymiana będzie na zasadzie aukcji publicznej? tzn, moja oferta będzie widoczna dla każdego i "kto pierwszy się lognie, ten lepszy"??
czy można to będzie robić w obrębie np swoich znajomych?
BTW, to, że szansa na wypadnięcie danej runy jest taka sama jak innej, nie oznacza że ich subiektywna wartość w oczach graczy będzie jednakowa. |
Kwestia handlu runami, to sprawa drugiego planu. Sam się zacząłem nad tym zastanawiać i albo wymagałoby stworzenia bardzo rozbudowanego systemu ogólnego barteru (ktoś wystawia runę i czeka na oferty co dostanie w zamian, wybiera najlepszą propozycję i wciska OK). Jest prostsza metoda - użycie systemu handlu znanego z Necropolii - na forum wystawiamy ogłoszenia o sprzedaży, w formie postów składane są propozycje, a następnie w grze zainteresowani wymieniają się przedmiotami przez rynek.
Wydaje mi się, że póki nie będzie się miało wypełnionych wszystkich talizmanów runami, to problem handlu i wymiany będzie marginalny. Dopiero gdy runy zaczną zalegać, to wtedy będzie potrzebna wymiana handlowa.
__________________
Wielki, zły Buc
__________________
Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________
cytat: |
Buc napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada
|
Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm. |
|
|
24-07-2015 10:17 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Buc napisał(a)
cytat: |
milan109 napisał(a)
cytat: |
Konrad napisał(a)
2. Edytowałem 1 post - rozważamy wprowadzenie takiej opcji w przyszłości.
Przelicznik: szansa na każdą jest dokładnie taka sama, więc zapewne runa za runę.
|
Wg mnie taka opcja z czasem będzie koniecznością, inaczej sprowadzi się do roli epików na necro.. dropnałem, nie jest mi potrzebna muszę mieć ją i tak...
czy ewenetualna wymiana będzie na zasadzie aukcji publicznej? tzn, moja oferta będzie widoczna dla każdego i "kto pierwszy się lognie, ten lepszy"??
czy można to będzie robić w obrębie np swoich znajomych?
BTW, to, że szansa na wypadnięcie danej runy jest taka sama jak innej, nie oznacza że ich subiektywna wartość w oczach graczy będzie jednakowa. |
Kwestia handlu runami, to sprawa drugiego planu. Sam się zacząłem nad tym zastanawiać i albo wymagałoby stworzenia bardzo rozbudowanego systemu ogólnego barteru (ktoś wystawia runę i czeka na oferty co dostanie w zamian, wybiera najlepszą propozycję i wciska OK). Jest prostsza metoda - użycie systemu handlu znanego z Necropolii - na forum wystawiamy ogłoszenia o sprzedaży, w formie postów składane są propozycje, a następnie w grze zainteresowani wymieniają się przedmiotami przez rynek.
Wydaje mi się, że póki nie będzie się miało wypełnionych wszystkich talizmanów runami, to problem handlu i wymiany będzie marginalny. Dopiero gdy runy zaczną zalegać, to wtedy będzie potrzebna wymiana handlowa. |
nie będzie marginalny, bo jeżeli efekty talizmanów będą znane, gracz może się ukierunkować na 3-4 talizmany i je grindować... wobec tego będzie potrzebował większej liczby okreslonych run...
opcja rozbudwananego barteru, gdzie wystawiamy runy i definiujemy niejako co chcemy w zamian jest lepsze wg mnie niż forum...
|
|
24-07-2015 10:20 |
|
|
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej
Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.302
Klan: BW Team Rasa w grze: Władca Zwierząt Kraina: Moria; Moria VI; Moria S Skąd: Województwo łódzkie
|
|
PS2. Lista rzeczy, które zostaną wydane już po wprowadzeniu talizmanów:
2) Zapisywanie zestawów konfiguracji talizmanów (na takiej samej zasadzie jak zapisy zestawów w zbrojowni).
w najbliższym czasie żonglerka Cię nie ominie
__________________
Wielki, zły Buc
__________________
Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________
cytat: |
Buc napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada
|
Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm. |
|
|
24-07-2015 10:25 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
Autor tematu
|
|
Myślę, że do czasu aż będziesz miał już czym żonglować, wprowadzimy zapisywanie zestawów
__________________
|
|
24-07-2015 10:32 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
a ja troche z innej beczki... zmienicie cos w mobach na tego 1 sierpnia?
9 lokacja, mob z 1800 defa, czy musze mowic cos wiecej?
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
24-07-2015 10:35 |
|
|
Dyzma2222
Triple Ace
Data rejestracji: 28-03-2013
Postów: 230
Klan: RaVeN2 Kraina: Moria II
|
|
- każdy poziom arkana Cisza Krwi daje +4% szansy na aktywację Grozy w pierwszej rundzie zasadzki (max 50%), każdy poziom arkana Cisza Krwi daje +4% szansy na aktywację dodatkowej Grozy w drugiej rundzie oblężenia lub ekspedycji (max 50%)
Nie uważasz że to trochę jest przesadzone?
Po co w takiej sytuacji są potrzebne potępy?
Lepiej zaryzykować duo bez potępa z szansą na groze niż brać trzeciego.
To akurat powinniście przemyśleć
|
|
24-07-2015 10:49 |
|
|
Azur
Triple Ace
Data rejestracji: 09-05-2008
Postów: 189
Kraina: Moria IV
|
|
Czy bonusy z talizmanow beda widoczne od razu czy dopiero po wypelnieniu potrzebnych slotow? Dobrze rozumiem, ze kazdy gracz od razu bedzie mial wszystkie talizmany dla jego rasy i kazdy talizman z tych 17 ma inny bonus?
|
|
24-07-2015 10:52 |
|
|
Typhoon-ik
Lord
Data rejestracji: 15-01-2011
Postów: 281
Klan: Alamut Kraina: Moria IV Skąd: Jelenia Góra
|
|
Uwierz że nowych mobow dlugo w duecie nie będziesz robił
|
|
24-07-2015 10:52 |
|
|
Regio90
Lord
Data rejestracji: 19-02-2011
Postów: 325
|
|
cytat: |
Dyzma2222 napisał(a)
- każdy poziom arkana Cisza Krwi daje +4% szansy na aktywację Grozy w pierwszej rundzie zasadzki (max 50%), każdy poziom arkana Cisza Krwi daje +4% szansy na aktywację dodatkowej Grozy w drugiej rundzie oblężenia lub ekspedycji (max 50%)
Nie uważasz że to trochę jest przesadzone?
Po co w takiej sytuacji są potrzebne potępy?
Lepiej zaryzykować duo bez potępa z szansą na groze niż brać trzeciego.
To akurat powinniście przemyśleć |
to 4lvl poziom wiec kilka miesiecy zejdzie zanim wbijesz poza tym musisz wbic z cisza krwi czyli olewasz inne arcana ktore normalnie dajesz na ta expe/kw wiec to nie bedzie takie piekne i latwe w rzeczywistosci
__________________ r3 mrrr
r12 fififa
|
|
24-07-2015 10:54 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
Autor tematu
|
|
cytat: |
Azur napisał(a)
Czy bonusy z talizmanow beda widoczne od razu czy dopiero po wypelnieniu potrzebnych slotow? |
Już 1 sierpnia będziesz mógł zobaczyć bezpośrednio w grze efekty wszystkich run i wszystkich talizmanów na wszystkich poziomach.
cytat: |
Dobrze rozumiem, ze kazdy gracz od razu bedzie mial wszystkie talizmany dla jego rasy i kazdy talizman z tych 17 ma inny bonus? |
Prawie dobrze - talizmany będą takie same dla każdej rasy.
__________________
|
|
24-07-2015 10:58 |
|
|
|