Patch BW - Moria |
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Witam,
poniżej zamieszczam listę planowanych zmian do wprowadzenia w patchu balansującym dla serwerów typu MORIA.
UWAGA! Zmiany są w fazie testowej i jeszcze daleka droga do ich finalnej postaci i wdrożenia w grze!
1. Tatuaż Mnich
- otrzyma bonus łatwości podobny do tego znanego z WD.
- otrzyma dodatkowy efekt zwiększający damage przy zadawaniu obrażeń krytycznych
2. Pojawią się dwa nowe eventy związane z KW
3. Rebalansu doczekają się wszystkie przedmioty jednorazowe.
3.1 Prawdopodobnie dodana zostanie dodatkowa drabinka przedmiotów jednorazowych. Dotychczasowe przedmioty poziom 1 i 2 doczekają się poziomu 3.
4. Tchnienie śmierci potępionego będzie działało wcześniej oraz miało mniejszą karę do zwinności.
5. Przebudowany zostanie mechanizm działania Żaru Krwi Kultysty.
W PvP będzie zmniejszał odporność/obronę ostateczną przeciwnika proporcjonalnie do użytych przez przeciwnika arkan. Działa tylko dla arkan o cenie powyżej 25 pkk
Działanie, opis:
(Koszt arkan użytych przez przeciwnika -25)x poziom arkan użytych.
Przykładowo: (40pkk-25)*10poziomów odpalonego arkana = -150 odporności/obrony
6. Niewielki nerf Majestatu.
7. Rebalansu (wzmocnienia, nie dotyczy korbacza, ten będzie osłabiony) doczekają się przedmioty i affixy:
7.1. Dystans:
- Nóż do rzucania (trafienie, ilość ataków)
- Toporek do rzucania (ilość ataków, obrażenia)
- Wilka (trafienie, obrażenia)
- Driady (wpływy)
7.2 Biała 2h:
- Korbacz (ZMNIEJSZONY DMG)
Reszta otrzyma ZWIĘKSZENIA
- Pika (obrażenia, spostrzegawczość)
- Halabarda (obrażenia, spostrzegawczość)
- Katana (obrażenia, ataki w zamian za obrażenia)
- Piła łańcuchowa (obrażenia, szansa na krytyka)
7.3 Palna 2h:
- Miotacz ognia (zwinność, spostrzegawczość, trafienie, ataki, obrażenia)
- Strzelba (zwinność, wpływy, UWAGA! wzrosną wymagania inteligencji i zwinności do poziomu FNFAL)
- FN FAL (dodatkowy atak od +14, kolejny na +17, UWAGA! spadną wymagania inteligencji i zwinności do poziomu Strzelby)
7.4 Palna 1h:
- Deset Eagle (wpływy, charyzma)
- MP5 (zwinność)
7.5 Biała 1h: (dzięki Dydu za sugestie)
- Rapier (+1/4 obrony na poziom, +2/4 obrony na poziom)
- Kama (dodatkowy atak na +14, kolejny na +17)
- Topór (obrażenia; stałe nie tak jak sugerował Dydu)
- Wakizashi (dodatkowy atak na +17, spostrzegawczość)
Zapraszam do KONSTRUKTYWNEJ dyskusji.
SushiMaker
Odpowiedzi:
cz1 Patch BW - Moria
cz2 Patch BW - Moria
cz3 Patch BW - Moria
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
10-04-2012 15:41 |
|
|
99CESARZ
Viking
Data rejestracji: 13-09-2006
Postów: 521
|
|
wilk będzie miał większe obrażenia od reakcji?
__________________ Co to???
|
|
10-04-2012 15:55 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.670
Kraina: Moria III
|
|
w temacie 'matce'
cytat: |
przynajmniej część wątpliwości kiedy |
po konkursie na r15?
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
10-04-2012 15:57 |
|
|
Geheth
Triple Ace
Data rejestracji: 12-08-2010
Postów: 171
Kraina: Moria
|
|
Jak tu można o czymkolwiek dyskutować jak żadne proponowane parametry nie zostały podane? czyli mamy tak.
1.Łatwość dodatkowo?w zamian za co? Jak % ma wyglądać zwiększenie obrażeń przy krytycznym uderzeniu. Rozumiem że chcecie zrobić nie alternatywę zabójcy, ale jedyny słuszny tatuaż dla 1h?
2.Tutaj się nie wypowiem bo nic nie wiadomo.
3.Zdało by się napisać jak te przedmioty jednorazowe mają wyglądać.
4. Tutaj duży plus, oczywiście nie pogardzimy jakimiś liczbami.
5.Koszt żaru pozostaje bez zmian? Całkiem ciekawe rozwiązanie przeciwko majestatowi;p Jakieś zmiany na eskpach?
6.Liczby liczby liczby...
7.Totalny bezsens;] nie wiem czemu osoby które mają poskładany korbacz mają na tym coś tracić.
7.1 Liczby?
Nasuwa się pytanie czy teraz shuriken odejdzie do lamusa? czyli wszystkie osoby mają nagle przerzucać się na noże/toporki?
7.2 Wzmocnienie Pki/Halabardy/Katany jestem za, piła łańcuchowa chyba wzmocnienia nie potrzebuję.
7.3 Też by się zdały jakieś liczby, wątpię że będzie bardziej efektywny jak ak-47, ale niech chociaż będzie lepszy od snajperki.
__________________ Chcesz dropić? zostań moderatorem.
Czyściciel- zdaniem administracji jest to boss czyli coś co powinno występować w liczbie 1, a nie 5-6.
Zrozumieć rozumowanie administracji-niemożliwe.
|
|
10-04-2012 15:58 |
|
|
Madmen
Forum Legend
Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria
|
|
7.2 Biała 2h:
- Korbacz (ZMNIEJSZONY DMG)
Reszta otrzyma ZWIĘKSZENIA
- Pika (obrażenia, spostrzegawczość)
- Halabarda (obrażenia, spostrzegawczość)
- Katana (obrażenia, ataki w zamian za obrażenia)
- Piła łańcuchowa (obrażenia, szansa na krytyka)
Można sie dowiedziec Po co bialej 2h spost????
__________________ This battle's not the same which they have led us to believe
A synthesis of propaganda, terror and deceit
We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline
r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
|
|
10-04-2012 15:58 |
|
|
Szynek
Emperor
Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
5. Przebudowany zostanie mechanizm działania Żaru Krwi Kultysty.
W PvP będzie zmniejszał odporność/obronę ostateczną przeciwnika proporcjonalnie do użytych przez przeciwnika arkan. Działa tylko dla arkan o cenie powyżej 25 pkk
Działanie, opis:
(Koszt arkan użytych przez przeciwnika -25)x poziom arkan użytych.
Przykładowo: (40pkk-25)*10poziomów odpalonego arkana = -150 odporności/obrony
|
"powyżej 25pkk" łacznie? powyżej? czyli np 10 majka=250pkk? o to chodzi?
+a jak będzie działał żar na ekspedycjach? czy ciągle kultek białas nadal będzie musiał używać nie swoich arkan?
__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii
Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.
|
|
10-04-2012 15:58 |
|
|
|
cytat: |
Madmen napisał(a)
Można sie dowiedziec Po co bialej 2h spost???? |
Dla hecy
3.1 Prawdopodobnie dodana zostanie dodatkowa drabinka przedmiotów jednorazowych. Dotychczasowe przedmioty poziom 1 i 2 doczekają się poziomu 3.
Poziom 3 przedmiotów jednorazowych będzie za pieniądze?
|
|
10-04-2012 16:06 |
|
|
Olivia
Lord
Data rejestracji: 01-10-2009
Postów: 472
Kraina: Moria IV Skąd: Stalowa Wola
|
|
Z dystansu:
zmienic zemste - jako jedynu suff w grze nie spelnia wymagan zadnego tatu dedykowanego pod bron dystansowa
zmienic kusze - jako jedyna bron radzi sobie lepiej bez tatu (mowa o slonkach)
Z kw:
Czysciciele
Z tatuazy:
CR. Na poczatku ssie, pozniej jedynie garstka osob z unikatowymi itemami co najwyzej dorownuje Berkowi. Tez wymaga rebalansu.
|
|
10-04-2012 16:07 |
|
|
Trekmi
Lord
Data rejestracji: 03-01-2012
Postów: 262
Klan: Public_Enemies,Mrocz
ny Legion Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VI; Necropolia VII Skąd: In the distortion of space and time..
|
|
cytat: |
SiewcaZemsty napisał(a)
cytat: |
Madmen napisał(a)
Można sie dowiedziec Po co bialej 2h spost???? |
Dla hecy
3.1 Prawdopodobnie dodana zostanie dodatkowa drabinka przedmiotów jednorazowych. Dotychczasowe przedmioty poziom 1 i 2 doczekają się poziomu 3.
Poziom 3 przedmiotów jednorazowych będzie za pieniądze? |
A jak jest teraz?
odowiedz sobie sam...
__________________
R10 nick: Raptor, R7 nick: Sheri
|
|
10-04-2012 16:09 |
|
|
lord_zul
Triple Ace
Data rejestracji: 13-07-2010
Postów: 153
Klan: PhoenixObsessed Kraina: Moria Skąd: zkontowni
|
|
A może od razu zaproponować wszystkim żeby się skasowali...
A co z kosą w 2h nic nie dostanie?? nic nie straci??
__________________ W życiu liczą się tylko chwile i debile, których wspominać należy mile...
|
|
10-04-2012 16:10 |
|
|
Dydu
Lord
Data rejestracji: 13-04-2008
Postów: 437
Klan: A-OBS Kraina: Moria
|
|
Czy biała 1h i palna 1h zostana tez zbalansowane?
Pałka, nóż, sztylet, kastet, PN - ok
Miecz, rapier, kama, topór, wakizashi - przydałoby się wzmocnienie:
Miecz - +dmg bazowy (1-2 na poziom ulepszenia)
Rapier - +1/4 defa od dsk, 2/4 defa od dsk+3 + do sposta
Kama - 2 atak na dsk+2, 3 atak na dsk+5
Topór - +20% siły do dmg
Wakizashi - 4 atak na dsk+5, +2dmg bazowego na kazdy poziom ulepszenia + do sposta
Palna 1h
Glock, Bereta, Uzi, Skorpion - ok
Magnum, DE, Mp5k - wzmocnić znacznie
Magnum - dmg z wiedzy 1vs1
DE - ignorowanie 50% obrony
Mp5k - zwiekszenie dmg bazowego o 4 na kazdy poziom ulepszenia
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Dydu: 10-04-2012 16:27.
|
|
10-04-2012 16:13 |
|
|
Trekmi
Lord
Data rejestracji: 03-01-2012
Postów: 262
Klan: Public_Enemies,Mrocz
ny Legion Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VI; Necropolia VII Skąd: In the distortion of space and time..
|
|
Jak pięknie, że gram kultkiem
ah, - Pika (obrażenia, spostrzegawczość)
- Halabarda (obrażenia, spostrzegawczość)
Jedno pytanie, 2h ok, przyda się nowy rebalans ale spost jest zbędny..., ktoś mi wytłumaczy?
__________________
R10 nick: Raptor, R7 nick: Sheri
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Trekmi: 10-04-2012 16:18.
|
|
10-04-2012 16:17 |
|
|
CoComw
Double Ace
Data rejestracji: 19-08-2010
Postów: 146
Kraina: Moria IV
|
|
Tak, CR wymaga rebalansu. Zaletą CR'a w 2 akcie był def, w 3 akcie stracił on całkowicie sens więc
Proponuje którąś z tych opcji:
Opcje ze zwiększeniem defa
1.) Do któregoś tatuażu dodać coś w stylu : zwiększa obronę o x zwinnosci (200 zwinki = + 200 defa)
2.) Obrona postaci zwiększona x2 (tu chyba nie trzeba wyjaśniać)
3.)Zmienić ewolucje "Pancerz" , żeby dla tatuażu CR'a dawała coś w stylu +50% obrony
4)Dodać ewolucję lub w tatuażu , 1 siły = 2 defa
Opcje ze zwiększeniem dmg bazując na defie
5.)Dodać do któregoś tatuażu opcje, +1 dmg na każde X obrony w sali tronowej (7-8 myślę najoptymalniej, porównując do zemsty w berku , ktora daje okolo 50 dmg)
6.) 1 obrażeń na każde 2 odporności
Berek ma uniki z tygrysów, to niech CR ma korzyść ze swojego defa, i prosze administracje nie pisać, no przecież def CR'a działa, odejmujac 100 obrazen mobowi ktory atakuje 5 razy na runde po 1k, przy 4k hp postaci...
|
|
10-04-2012 16:19 |
|
|
pszczolkamaya
Viking
Data rejestracji: 15-07-2009
Postów: 528
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Trekmi napisał(a)
Jak pięknie, że gram kultkiem
ah, - Pika (obrażenia, spostrzegawczość)
- Halabarda (obrażenia, spostrzegawczość)
Jedno pytanie, 2h ok, przyda się nowy rebalans ale spost jest zbędny..., ktoś mi wytłumaczy? |
dodatkowy spost= większa suma, to chyba jasne
a co z kultem, jeśli łapacz używa adonisa w obronie, to jak będzie działał żar?
__________________
(...)znana w wielu kregach aktywistka spolecznosci Blood Wars
Koniec na r9
Było fajnie, dzięki!
|
|
10-04-2012 16:20 |
|
|
Madmen
Forum Legend
Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria
|
|
cytat: |
pszczolkamaya napisał(a)
cytat: |
Trekmi napisał(a)
Jak pięknie, że gram kultkiem
ah, - Pika (obrażenia, spostrzegawczość)
- Halabarda (obrażenia, spostrzegawczość)
Jedno pytanie, 2h ok, przyda się nowy rebalans ale spost jest zbędny..., ktoś mi wytłumaczy? |
dodatkowy spost= większa suma, to chyba jasne
a co z kultem, jeśli łapacz używa adonisa w obronie, to jak będzie działał żar? |
To teraz dajmy na to + 20 sposta z broni dsk+1 np
+ przeklety
mamy ponad +40 sposta , daje to ponad 100 sposta w pvp dla bialej 2h???
to co zabojcy maja lazic w przyjacielskich na Crów zeby sie wbijac na 90%?? no bez jaj
__________________ This battle's not the same which they have led us to believe
A synthesis of propaganda, terror and deceit
We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline
r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
|
|
10-04-2012 16:22 |
|
|
Izales
Triple Ace
Data rejestracji: 27-12-2008
Postów: 209
Kraina: Necropolia IV
|
|
Wszystko ok, tylko po co i dlaczego nerf korbacza. Albo inaczej, jakie będę rekompensaty dla posiadaczy takowych.
Na tylu broniach już mam w dupę, że mi się coraz mniej chce. Wzmacniającą kriwiopijcy znerfiliście do dna, def crom znerfiliście strasznie to jeszcze rozwalcie mi moją korbę. Przecież to pikuś kupić jadowity topór 2h ołowiu w legendzie i przekleić na kosę. Odda mi ktoś te około 100kd?????
Dajcie spokój z taką zmianą.
|
|
10-04-2012 16:28 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Zmiany w mnichu, miotaczu i tchnieniu się nie spodziewałem
Wielu graczy na pewno będzie zadowolonych. Przedmioty jednorazowe - super pomysł, obecnie kupuje się je chyba dla spokoju sumienia. Rebalans broni również się przyda, nie widziałem chyba nigdy w akcji kogoś z np. toporkiem do rzucania. Co do żaru - nie za bardzo ogarniam tego, poza walkami z łapaczami używającymi majestatu będzie on bezużyteczny? Mam trochę mieszane uczucia.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
10-04-2012 16:31 |
|
|
Pieczka xD
Lord
Data rejestracji: 04-09-2009
Postów: 487
|
|
Popieram izalesa w 100% - gram snajperem wiec jestem obiektywny
Dlaczego ktos ma tracic tylko i wylacznie dlatego , ze ma korbe ? no ja rozumiem - inne 2h w bazie trzeba zmodyfikowac , ale co komu nie pasuje w korbie ? jeszcze ma minus do trafienia korba wiec zupelnie nie rozumiem o co chodzi
co do reszty zmian , narazie niema co gadac , bo dopiero trwaja prace , zobaczymy jak w praktyce wyjdzie
no moze jeszcze do tego miotacza wroce , zalezy od jakiego wbicia co bedzie dawac , ale juz moge pobawic sie w proroka , ze za pare dni rynek bedzie zapelniony leg snajpami , bo kazdy bedzie sie chcial wyzbyc
P
|
|
10-04-2012 16:32 |
|
|
lee781
Member
Data rejestracji: 17-11-2008
Postów: 36
Kraina: Moria
|
|
W końcu jakiś ruch względem kultka. Aktualnie graniem nim ociera się o sado-maso. Żar w porównaniu do przegiętego na maxa majestatu, dodatkowego ataku WZ i niwelacji przy ssaku to jakaś porażka. Przydało by się delikatne wzmocnienie krwi życia, bo w a3 też lekko nieprzydatna się stała...
|
|
10-04-2012 16:39 |
|
|
LORD_DIVINE
Full Member
Data rejestracji: 06-11-2007
Postów: 74
Kraina: Moria IV
|
|
7.1. Dystans:
- Nóż do rzucania (trafienie, ilość ataków)
- Toporek do rzucania (ilość ataków, obrażenia)
- Wilka (trafienie, obrażenia)
- Driady (wpływy)
Co to zmieni? zmieni to że zamiast shurika reakcji będzie używany też nóż i toporek. Do wilka musiała by być kosmiczna dopałka dmg by ktoś zrezygnował z reakcji. Driada z plusem większym do wpływów będzie się sprawdzać do PVP.
Z tym że zmiany te to zmiany które polepszą tatuaż łowcy. A przydało by się by odrodzić trochę pozostałe tatuaże do dystansu.
Proponuję dołożyć Refleksowi ignorowanie obrony. Wymagania powodują że jak już jest używany to tylko przez WD. WD ma problem z krytem na legendach, więc w tej chwili może w sumie używać tylko Ciężkiej kuszy i tylko na ssaku. Czyli ma jedną broń i to bardzo ciężką do złożenia. Drugą taką bronią był by dla niego łuk refleksyjny który z racji ignorowania obrony mógłby być grywalny na tym tatuażu. Do wilka dołożył bym też dodatkowe ataki, co dało by wtedy pograć tym na WD i Łowcy Skarbów. Intencją moją jest zrobienie alternatywy dla łowcy oraz innych broni. Snajper może sobie iść w snajpę albo w ak. Chciał bym mieć w dystansie do wyboru też coś podobnego. WD i łowca skarbów bez kryta ale za to z kilkoma mocnymi atakami. A nie tylko łowca z full krytem, wieloma atakami słabymi.
__________________ R13-Randzjel
|
|
10-04-2012 16:40 |
|
|
Rayneven
Forum God
Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Hula niczym wiatr po polu
|
|
Myślę, że warto by było wrzucić do tego tematu wykorzystanie defa przez CR do czegoś innego niż zasadzki... Najtrudniejszy tatuaż do osiągnięcia na 4 i 5 level a zerom pożytku z tego...
__________________ Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897
|
|
10-04-2012 16:49 |
|
|
xxxlxxx
Member
Data rejestracji: 12-05-2008
Postów: 31
|
|
tym co chcecie zrobić z CR a szczególnie upodlić korbę i na jakiej podstawie ma za duże obrażenia ? ciekawe co za geniusz to wymyślił ? A czemu nie z balansujecie np legendarną kusze reakcji ma krytki większe od korbacza a czemu nie z balansujecie snajperki ? ma podobne krytyki jak korbacz . Złożenie rozsądnej legendy w,g, adminów to pikuś bo na rynku są ich setki . Mam dość mieszania w tej grze bo komuś tam nie spasował korbacz. Żenujące to jest , zamiast poprawiać to tylko psujecie tą gre
|
|
10-04-2012 16:49 |
|
|
Mikel-Angelo
Triple Ace
Data rejestracji: 23-09-2007
Postów: 152
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria; Moria II
|
|
cytat: |
5. Przebudowany zostanie mechanizm działania Żaru Krwi Kultysty.
W PvP będzie zmniejszał odporność/obronę ostateczną przeciwnika proporcjonalnie do użytych przez przeciwnika arkan. Działa tylko dla arkan o cenie powyżej 25 pkk
Działanie, opis:
(Koszt arkan użytych przez przeciwnika -25)x poziom arkan użytych.
Przykładowo: (40pkk-25)*10poziomów odpalonego arkana = -150 odporności/obrony |
To ja proponuję, żeby Żar PRZEJMOWAŁ obronę/odporność przeciwnika, tak jak majestat przejmuje hp. Wtedy skorzystają na tym nawet osoby, których broń i tak ignoruje 100% obrony przeciwnika [Snajperzy] i WD/ŁS używający Legendarnej C. Kuszy Reakcji [92% ignorowania obrony].
edit:
Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że to trochę przegięte, ale żeby się przed tym obronić, wystarczy użyć arkan których koszt jest mniejszy niż 25pkt krwi. Czyli w walce z kultysta Łapacz rezygnuje z Majestatum, a WZ z Cienia, etc.
__________________
"Władza nie słuzy konkretnemu celowi. Ona jest celem samym w sobie."
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Mikel-Angelo: 10-04-2012 17:10.
|
|
10-04-2012 16:58 |
|
|
Eoina
Member
Data rejestracji: 12-10-2011
Postów: 28
Klan: PSD Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Witam,
7.3 Palna 2h:
- Miotacz ognia (zwinność, spostrzegawczość, trafienie, ataki, obrażenia)
Zapraszam do KONSTRUKTYWNEJ dyskusji.
SushiMaker |
a nie pomyśleli o półautomacie i Fenku -
chociaż zmiany w zapalniczce wyglądają obiecująco -
__________________ by Izales: Chyba musicie być naprawdę sadystyczni(PSD - przyp), skoro Wochu, miły i spokojny człowiek, bardzo na r9 szanowany przy kontakcie z Wami na becie wszedł w posiadanie takiej dawki agresji, że zaczął bluzgać w opisie postaci.
|
|
10-04-2012 17:02 |
|
|
Martenes
Lord
Data rejestracji: 22-04-2008
Postów: 377
Klan: Troy, Black Sparta Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Na własnym przykładzie chciałbym pokazać jaka sytuacja berserkera jest w tym momencie i do czego doprowadza niektore z zaproponowanych zmian
OBRAŻENIA
5× 422 - 494 Doskonały Zabójczy Korbacz Samobójcy (+1)
+67 siły z arkan
+ 12 obrażen z kłów
Razem
501-573 - srednia 537
Na bazylu z obroną 400
537-180= 357
357 x 5 x 0,9 x 3,55= 5703 obrazenia na runde
Porownanie na tym samym eq i tym samym tatuazu przy broni jednorecznej
OBRAŻENIA
8× 346 - 357 Doskonała Zwinna Pięść Niebios Męstwa (+1)
7× 345 - 415 Doskonała Zabójcza Pięść Niebios Samobójcy
+67 z arkan
+20 obrazen z kłów
razem
OBRAŻENIA
8× 433 - 444 Doskonała Zwinna Pięść Niebios Męstwa (+1)
7× 432 - 502 Doskonała Zabójcza Pięść Niebios Samobójcy
Srednia
8 x 438,5 Doskonała Zwinna Pięść Niebios Męstwa (+1)
7 x 467 Doskonała Zabójcza Pięść Niebios Samobójcy
Na bazylu z obroną 400
(czyli minus 180 obrazen)
8x 258,5 x 0,9 x 1,80 = 3350
7x 287 x 0,9 x 1,80 = 3254
Razem 6604 obrazenia na runde
Czy nikomu nie wydaje się dziwne, ze berserker, ktorego podstawowa bronią jest biała dwuręczna zadaje niemal 1000 obrazeń mniej bronia dwureczna niz jednoreczna?
Czy rzeczywiscie ten nieszczesny korbacz wymaga jeszcze osłabienia?
A skoro berserkerowi bardziej opłaca sie biegac z bronia biała jednoreczna to zwracam uwage jak bardzo berserker odstaje od zabójcy.
Mam wbity korbacz na poziom dsk +1, zeby utrzymac te obrazenia, bede musiał go przerobic na co najmniej kose. Jak mozna takie rzeczy wprowadzac, kiedy ludzie władowali mase kamieni w podbicie tych przedmiotów?
|
|
10-04-2012 17:04 |
|
|
|