JelenMaster
Triple Ace
Data rejestracji: 25-09-2007
Postów: 174
Klan: DROPSY Kraina: Necropolia V Skąd: Bełchatów
|
|
|
16-05-2013 22:19 |
|
|
Immort
Kuchorz
Data rejestracji: 31-10-2006
Postów: 411
Klan: Wojownik Khorna Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia Skąd: z... wielu miejsc...
|
|
Sorry an error occurred.
Nie działa, może tylko u mnie.
__________________
|
|
17-05-2013 17:34 |
|
|
kubapl6
Lord
Data rejestracji: 08-06-2008
Postów: 353
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI
|
|
Działa, fajna sprawa
__________________
|
|
17-05-2013 17:37 |
|
|
KR33P
Forum Legend
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
|
|
Działa
Propsy za ogarnięcie tematu Jelonek.
IMO temat do podpięcia w Poradach albo Misz-Maszu
__________________
|
|
17-05-2013 17:59 |
|
|
|
Proforma
Junior Member
Data rejestracji: 13-05-2013
Postów: 14
|
|
U mnie też działa, temat przydatny, ciekawe czy wypowie się na ten temat "góra"
|
|
17-05-2013 18:27 |
|
|
JelenMaster
Triple Ace
Data rejestracji: 25-09-2007
Postów: 174
Klan: DROPSY Kraina: Necropolia V Skąd: Bełchatów
Autor tematu
|
|
Wchodziłem na laptopie i też miałem "Sorry an error occurred."
Radzę spróbować wejść przez Google Chrome może to pomoże.
__________________
|
|
18-05-2013 10:24 |
|
|
JelenMaster
Triple Ace
Data rejestracji: 25-09-2007
Postów: 174
Klan: DROPSY Kraina: Necropolia V Skąd: Bełchatów
Autor tematu
|
|
Zaktualizowane wszystkie dane.
- Zwiększona została szansa na rubinowy w pierścieniach i amuletach
- Podane % na konkretny przedmiot względem wszystkich przedmiotów, a nie tylko tych z konkretnej grupy.
- Dane zaokrąglone do 2 miejsca zamiast do 4 co powinno spowodować lepszą przejrzystość
Mam nadzieję, że się podoba
__________________
|
|
01-06-2014 16:14 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
Ja mam zapytanie jak obliczałeś tę szansę?
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
01-06-2014 16:30 |
|
|
JelenMaster
Triple Ace
Data rejestracji: 25-09-2007
Postów: 174
Klan: DROPSY Kraina: Necropolia V Skąd: Bełchatów
Autor tematu
|
|
Każdy przedmiot, prefiks i sufiks mają swoją własną wartość w PLNach i na tej podstawie określone są wszystkie procenty. Kiedyś potwierdziła to administracja a także potwierdził to ostatni patch, który zwiększył szansę na rubinowe zmniejszając ich wartość w PLNach.
Ogólnie wszystko bazuje na zależnościach sumy wartości wszystkich przedmiotów/prefiksów/sufiksów występujących w danej strefie a wartością konkretnego jednego.
Np dla pałki wyglądało to tak: Dla każdej strefy zsumowałem wartości występujących w niej broni jednoręcznych, a następnie obliczyłem w jakim stosunku wyraża się ta suma do wartości pałki. Następnie otrzymany stosunek dzielimy przez sumę stosunków wszystkich broni białych jednoręcznych w tej strefie.
Brzmi skomplikowanie ale wystarczyło wklepać wartości i formułę do excela i mamy gotowe wyniki
Jak widać też prawdopodobnie procenty były projektowane pod 4 strefę bo wyniki w niej są najokrąglejsze
__________________
|
|
01-06-2014 16:48 |
|
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
JelenMaster napisał(a)
Każdy przedmiot, prefiks i sufiks mają swoją własną wartość w PLNach i na tej podstawie określone są wszystkie procenty. Kiedyś potwierdziła to administracja a także potwierdził to ostatni patch, który zwiększył szansę na rubinowe zmniejszając ich wartość w PLNach.
Ogólnie wszystko bazuje na zależnościach sumy wartości wszystkich przedmiotów/prefiksów/sufiksów występujących w danej strefie a wartością konkretnego jednego.
Np dla pałki wyglądało to tak: Dla każdej strefy zsumowałem wartości występujących w niej broni jednoręcznych, a następnie obliczyłem w jakim stosunku wyraża się ta suma do wartości pałki. Następnie otrzymany stosunek dzielimy przez sumę stosunków wszystkich broni białych jednoręcznych w tej strefie.
Brzmi skomplikowanie ale wystarczyło wklepać wartości i formułę do excela i mamy gotowe wyniki
Jak widać też prawdopodobnie procenty były projektowane pod 4 strefę bo wyniki w niej są najokrąglejsze
|
Nie tak sskomplikowanie jak matma którą brałem na studiach na informatyce ;p
Ogólnie dość ciekawe
choć przez 6 lat pielg w sumie nie wypadł mi żaden cenny pref/suf, który mógłbym sprzedać dla graczy xd wszystko szło do sklepu ;d
Dopiero w tym roku pojawiły się dropy jak dsk lekki speed
Graty w każdym razie
że Ci się chciało to robić xd
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
01-06-2014 17:28 |
|
|
|
Kargho
Zło w proszku
Data rejestracji: 17-08-2007
Postów: 908
Skąd: Poznań
|
|
link może być bardzo przydatny więc przyklejam temat.
__________________
|
|
28-06-2014 00:41 |
|
|
egalpas
Newbie
Data rejestracji: 15-09-2014
Postów: 2
Kraina: Necropolia II
|
|
|
15-09-2014 11:56 |
|
|
pieczarr
Lord
Data rejestracji: 11-09-2014
Postów: 425
Kraina: Necropolia VIII
|
|
Pozwolisz ze zaimplementuje to do programu ktory pisze?
|
|
22-11-2015 10:54 |
|
|
|
|
|