Klonowanie |
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Witam,
miałem o tym napisać jutro ale... widzę, że na chwilę obecną wszyscy "TOP" bronią interesu malutkich, bo to oni stracą.
Dlaczego klonowanie zaburzyło balans:
1. Pewnego dnia jedne z WAS napisał do mnie, że ktoś robi ustawki i klonuje przedmiot będący składnikiem na TOP item.
- sprawdziłem aukcję była ok, ceny wyglądało "rynkowo".
- ale sprawa nie dawała mi spać, coś w niej było nie tak i zacząłem drążyć temat, sprawdziłem do czego może to być składnik i okazało się, że do niczego ciekawego, zacząłem pytać graczy do czego to jest używane i wyszło, że chodzi o TOP item.
- zaczęliśmy sprawdzać czemu na serwerach jest inna wersja tabeli połączeń niż ostateczna wersja w dokumentacji, błąd okazał się trywialny, podczas przygotowywania patcha zamiast "1" wstawiono "2" i wgrana została pierwotna, niepoprawiona tabela połączeń.
- samo w sobie nie było to problemem, po prostu na rynku będzie trochę więcej mocnych przedmiotów, można się z tym pogodzić nie zabije to BALANSU.
2. W tym samym czasie jeden z WAS zapytał się co jest grane, bo "Klan A" posiada 2x więcej dks+5 niż "Kan B".
- Teoretycznie kwestia szczęścia ale w dużej liczbie prób wartości powinny się uśredniać..., a tutaj tak się nie działo. Postanowiliśmy sprawdzić co się dzieje, a to wynik sprawdzania kamieni:
Pierwsza tabela - zużyte, druga - posiadane.
+--------+------------------+------------------+-----------------+---------
--------+-------------------+
| clanId | sum(stone_blood) | sum(stone_heart) | sum(stone_life) | sum(stone_soul) |sum(stone_change) |
+--------+------------------+------------------+-----------------+---------
--------+-------------------+
| A| 440306 | 183002 | 127524 | 4644 | 5691 |
| B| 432266 | 170952 | 120341 | 5441 | 5867 |
| C| 384778 | 152567 | 107742 | 3591 | 6108 |
+--------+------------------+------------------+-----------------+---------
--------+-------------------+
| clanId | sum(stone_blood) | sum(stone_heart) | sum(stone_life) | sum(stone_soul) | sum(stone_change) |
+--------+------------------+------------------+-----------------+---------
--------+-------------------+
| A| 93737 | 12302 | 2955 | 3208 | 4701 |
| B| 66641 | 7105 | 1308 | 1721 | 2445 |
| C| 60167 | 6488 | 1972 | 1808 | 2703 |
+--------+------------------+------------------+-----------------+---------
--------+-------------------+
| clanId | class | count(t2.id) |
+--------+-------+--------------+
| A| 17 | 40 |
| B| 17 | 88 |
| C| 17 | 25 |
- Oczywiście ktoś mógł by powiedzieć, szczęście. Ale mając świeżo w pamięci PKT 1! zacząłem przyglądać się jak to wygląda od strony zużytych kamieni.
- Klany A i C wyglądają ok, pomimo różnicy w ilości przedmiotów na dsk+5 występuje różnica w ilości zużytych kamieni na wszystkich rodzajach kamieni.
- Następnie porównujemy Klany B i C.
Niespodzianka jedyne kamienie, których zużyli więcej to KAMIENIE DUSZ.
Może ktoś wymyślił idealny sposób podbijania? Co miesiąc ktoś przychodzi z teorią spiskową. Jednak nie, praktycznie niemożliwe, więc co?
- Spójrzmy na "nieszkodliwy" punkt 1.
Ktoś albo przez łączenia albo przez podbijanie KLONÓW dobijał przedmioty do dsk+5!
3. Ale dlaczego dopiero teraz to widać?
Akt 3.
- Obecnie gracze mają więcej kamieni niż kiedykolwiek wcześnie,
- kuźnia pozwala na łatwiejsze podbijanie, a przedmioty nie znikają, ba nawet jak je wyzeruje można je odsprzedać, bo po co podbijać całą drogę jeżeli klonujemy już częściowo podbite!
- ostatecznie sufixy nabrały wartości nie tylko w tytanach, a dodatkowo wysoko rozwinięte postaci mogą je nareszcie unieść!
Czym dłużej taki stan gry trwa tym większe zaburzenia w BALANSIE gry dlatego nie kombinowaliśmy z jakimiś "patchami" balansującymi tylko od ręki przeprowadziliśmy amputację.
4. Dlaczego ich nie zbanować?
- bo rzeczywiście nie zrobili czegoś czego dotychczas nie robili by inni. Na tytanach od dawna robiono podobne rzeczy oni po prostu odkryli inną furtkę.
Co można ew zrobić, by przywrócić NIESZKODLIWE klonowanie:
- WYŁĄCZYĆ klonowanie przedmiotów z prefixem i sufixem
- wgrać zmodyfikowaną tabelę połączeń
- przesunąć Tytana w tabeli połączeń, bo z nim też jest podobny problem (uwaga! problem NIE dotyczył tytana, o którym wszyscy od dawna wiedzieli).
Zapraszam do wyrażania swoich opinii w temacie jak i w ankiecie.
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
03-07-2013 19:11 |
|
|
Toffi
Lord
Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II
|
|
Sushi, ankieta jest tendencyjna i sugeruje odpowiedzi, jakich twoim zdaniem powinni udzielić gracze, jak choćby:
Oddajcie mi pełne klonowanie, nowych graczy mam tam gdzie słońce nie dochodzi, liczę się tylko ja.
Przedstawiłeś swoje racje, w spokoju je przeczytam i się wypowiem.
Natomiast proszę o to, żeby ta ankieta nie była w formie żartu, to jest lekceważenie ludzi, którzy poświęcają swój czas na grę.
Sugerowane np.:
1. Jestem za ograniczonym klonowaniem.
2. Jestem za całkowitym usunięciem klonowania.
3. Jestem za przywróceniem pełnego klonowania.
4. Nie mam zdania.
__________________ Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Toffi: 03-07-2013 19:32.
|
|
03-07-2013 19:30 |
|
|
kondzioelo
Full Member
Data rejestracji: 06-03-2012
Postów: 68
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
Czyli ten błąd wyglądał tak że przestawiliście jeden affix w tabeli łączeń tak, dobrze rozumiem?
__________________
|
|
03-07-2013 19:33 |
|
|
leinad
Full Member
Data rejestracji: 14-09-2006
Postów: 73
Kraina: Moria III
|
|
Przecież gracze, którzy odkryli tego buga i go nie zgłosili a dodatkowo świadomie z niego korzystali powinni zostać ukarani.
A sam jestem za przywróceniem ograniczonego klonowania.
__________________
|
|
03-07-2013 19:37 |
|
|
_KING_
Viking
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 639
Kraina: Moria III; Moria IV
|
|
1. Co to za mityczny TOP item ? Konkrety proszę
2. Ktoś miał ten słynny bul dupy bo gracze z klanu x potrafili się zorganizować i zrobić sobie dsk5 krew, a w jego byli na to zbyt leniwi xDDD ?
|
|
03-07-2013 19:41 |
|
|
Elric
Viking
Data rejestracji: 20-06-2012
Postów: 564
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia XI Skąd: Warszawa
|
|
To wasz błąd a teraz gracze mają na tym ucierpieć? ...
|
|
03-07-2013 19:46 |
|
|
Seshiro
Triple Ace
Data rejestracji: 26-07-2010
Postów: 190
Klan: Nakunaru Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Jedyne "klonowanie" o jakim wiem, to w przypadku kościanych pałek, gdzie neutralami - ostrymi pałkami db5 - wbijano kościaki na ds5.
Klejeniem itemków od dosyć długiego czasu się zajmuję i nie zauważyłem żadnego buga o którym mogła by być mowa (chyba że chodzi o łączenie czapka + hełm = maska), ale widocznie albo nie było tego buga na wszystkich serwach, albo był na jakichś innych itemach.
Nie wiem czy są jakieś różnice pomiędzy tą tabelą łączeń, którą mam zapisaną a Tą co jest na serwerze, ale jeśli faktycznie jest jakiś błąd, to moglibyście chociaż nam wyjaśnić czego dokładnie dotyczy.
Co do tematu to oczywiście jestem za przywróceniem klonowania, bo na starszych serwach ciężko o lepsze składniki i przeważnie wszystko samemu trzeba sklejać, nawet na kilkadziesiąt łączeń (gdzie na młodych serwerach nieraz wystarczy kilka, by złożyć topowy item).
__________________ R2: Kazeshiro
http://forum.bloodwars.interia.pl/thread...hreadid=1258763
|
|
03-07-2013 20:00 |
|
|
Vilku
Tańczący z Userami
Data rejestracji: 02-10-2006
Postów: 2.263
Klan: Łoczka O_o Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria Skąd: Poznań
|
|
Powinno się pojawić ogłoszenie w grze, żeby się o nim dowiedzieli gracze,
Temat tyczy się Morii więc większość graczy z tych serwerów nie zagląda tu (czyt. forum) nawet
ew. powinna pojawić się ankieta przy logowaniu graczy, wyskakujące okno jak tak przy nadaniu imienia synowi + ew. link do dyskusji na forum
tutaj w żaden sposób nie jest miarodajna
pzdr
edit: prosze też o info dla graczy co się nie orientują co to znaczy kopiowanie przedmiotów i jakie to przedmioty są kopiowane, hasło może mocno wprowadzać w błąd
__________________
|
|
03-07-2013 20:03 |
|
|
zbir
Junior Member
Data rejestracji: 16-06-2008
Postów: 23
|
|
Dokładnie, jestem jak najbardziej za powrotem pełnego klonowania na naszym serwerze nie dość, że nikt nic ciekawego nie dropi to jeszcze jak komuś się coś uda znaleźć to toczą się niekończące batalie.....
No i suma sumarum, żeby coś osiągnąć to trzeba stracić dużo więcej nerwów....
__________________ Zbir
|
|
03-07-2013 20:03 |
|
|
zylleta*
Newbie
Data rejestracji: 08-08-2012
Postów: 2
Kraina: Moria II
|
|
jestem za pełnym klonowaniem
|
|
03-07-2013 20:10 |
|
|
tolek
Newbie
Data rejestracji: 30-06-2009
Postów: 9
Kraina: Moria II
|
|
co to za brednie z tym kolonowanie ?? jeśli miał bym podbijać lekką pelą narkomana śmiercionośną pele szybkości to naprawde rzycze powodzenia
DD fakt że tytany można by było tą droga podbić ale zostają to tylko tytany bo reszta itemów jest po za zasięgiem tej drogi bo niech ktoś spróbuje podbić złotym diamenty / mściwe / spaczone albo słonka ... powodzenia
przestańcie chrzanic i zajmijcie się rzeczywistym bilansem postaci biorąć za punkt wyjścia postać z docelowym eq bojowym na doskonałym +5 poziomie
obecie niech mi ktoś pokarze palniak który jest w stanie zagrozić demagiem mnichiwi, przy dobrym eq mnich wyrania prawie 20 k dmg na runde i wiem co móie bo mam takiego koksa w klanie
z reszta sam mu pomagałem skłądać eq i nie było to trudne;PP a teraz do tego zestawienia weźmy snajpera i wydmuchajmy mu nawet najbardziej wyjechane ciuszki to jak zrobi max dmg na poziomie 12k to by było bajecznie tylko jeszcze zostaje jeden skopół. porównajcie koszty sklejenia tego wyjechanego eq snajpera z mnichem ... NAPRAWDE POZAZDROŚCIĆ GŁOWY DO BALANSU !!!
Pozdrawiam i trzymam kciuki za dalsze zabijanie kreatywności i checi do gry ... OBY TAK DALEJ, OIDZIE wAM ZNAKOMICIE
|
|
03-07-2013 20:18 |
|
|
GrafAir
Ex-Team
Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.772
Kraina: Moria Skąd: mam to wiedzieć?
|
|
Wydaje mi się, że przed zrobieniem ankiety powinno być wyjaśnione dokładnie jak wyglądał błąd, czy problem odnosił się do 1 rodzaju przedmiotów (np tylko zbroi), czy dotyczył wszystkich grup. I ogólnie jak działał cały system.
Chodzi o to, żeby:
1. był pełny obraz buga, czy rzeczywiście ci co z niego korzystali, robili to nie wiedząc że wykorzystują bug, bo z tego co rozumiem tabela łączeń była odmienna od choćby tej (http://laczenia.amberit.pl/), a jeśli tak to trudno nie wiedzieć, że się nie korzysta z buga (ale nie mam pewności)
2. jeśli by się okazało, że wracamy do klonowania takiego jak obecnie, bez naprawiania czegokolwiek, żeby wszyscy mogli z tego skorzystać, a nie jedni dalej będą sobie wbijać itemy taniej, a reszta będzie palić tylko kamienie
Ogólnie sytuacja jest nie wesoła, jeśli jeden klan (świadomie lub nie) uzyskał znaczną przewagę nad pozostałymi i z tym także coś należałoby zrobić.
I niezależnie od wyniku ankiety i podjętej decyzji, przydałoby się udostępnić (bo w sumie są dostępne tylko nieoficjalnie) tabele łączeń, żeby w przyszłości, w podobnej sytuacji nie było mowy o nieświadomości w używaniu buga.
__________________ Wygląd gry Scenariusze/Opisy Sala Trofeum R9 - bywa, że tu bywam
Nie piszcie do mnie nieragulaminowych PW: NIE MAM CZASU BY ODPOWIEDZIEĆ
GrafAir GraFair
|
|
03-07-2013 20:20 |
|
|
AMeer
Member
Data rejestracji: 28-10-2012
Postów: 32
Kraina: Moria IV; Moria V
|
|
Czyli ileś tam czasu temu WY popełniliście błąd, który doprowadził do obecnej sytuacji na serwerach (niewłaściwej w zasadzie tylko wg was!), a teraz, kiedy gracze nauczyli się grać na takim systemie, jaki mają, nagle błąd znaleźliście i postanowiliście zastosować wszelkie drastyczne środki, żeby go usunąć w ogóle nie interesując się konsekwencjami, jakie taka zmiana przyniesie na wszystkich moriach?
Wstyd i żenada. Jestem za przywróceniem kopiowania w pełnej formie. Może administracja uważa to za błąd, ale to gracze na co dzień zmagają się z systemem i jeśli przez tyle czasu dawaliśmy sobie radę, nie uszczęśliwiajcie nas teraz na siłę. Nikt nie bronił klanowi A kopiowania itemów i klejenia sprzętu na ds5. Moria to serwer, na którym liczy się przede wszystkim kreatywność. Klonowanie itemów było powszechnie znane i akceptowane, nie trzeba było "specjalnych praw", by z niego korzystać, a ponadto było ograniczone mechaniką systemu i kopiowały się jedynie niskie afiksy. Łączenie itemów to esencja morii. Po prostu jedni wykorzystują te elementy mądrze, a inni po prostu "egzystują" i mają pretensje do innych o ich zaangażowanie, "bo przecież na pewno nie można grając uczciwie mieć o tyle więcej, niż ja mam"... Dlaczego więc chcecie karać graczy morii za kreatywność? "Ustawianie" aukcji to już inna bajka i to było, jest i będzie. Nie wyobrażam sobie klejenia niektórych udziwnionych top itemów NIE na zamówienie oraz za konkretną cenę, a to przecież ustawianie aukcji.
A już koncepcja "podniesienia" tego nieszczęsnego tytana w tabeli przy jednoczesnym zablokowaniu kopiowania doprowadzi do takich pushów na składnikach, że głowa mała...
Kwestia poprawy tabeli łączeń powinna być rozpatrywana oddzielnie od kwestii kopiowania.
__________________ AMeer R13
VukoDrakkainen R15
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez AMeer: 03-07-2013 20:23.
|
|
03-07-2013 20:22 |
|
|
Darkshu
Forum Legend
Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527
|
|
powinna być pełna transparentność
o co chodzi z bugiem
__________________ Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
|
|
03-07-2013 20:51 |
|
|
janeo Niezarejestrowany
|
|
nie rozumiem z tego bełkotu sushiego nic (na czym u licha ten bug polegał? wytłumaczy mi ktoś? )
jestem za powrotem pełnego klonowania
|
|
03-07-2013 20:53 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
cytat: |
GrafAir napisał(a)
Chodzi o to, żeby:
1. był pełny obraz buga, czy rzeczywiście ci co z niego korzystali, robili to nie wiedząc że wykorzystują bug, bo z tego co rozumiem tabela łączeń była odmienna od choćby tej (http://laczenia.amberit.pl/), a jeśli tak to trudno nie wiedzieć, że się nie korzysta z buga (ale nie mam pewności)
|
GrafAir no co ty. Co jest wiarygodniejsze? Tabelka spisana przez gracza, czy wyniki jakie otrzymuje się w grze? Zwłaszcza, że o amberze chodziły plotki, jakoby strona ta zawierała błędy w łączeniach. Tym pardziej, że po drodze zmieniono tabelę łączeń w dystansie.
I to chyba tego dotyczył ten problem.
Tak więc, skoro studnia dusz w grze mówi, że z A i B otrzymujemy C, a amber mówi, że D, to naturalnym powinno się wydawać, że to gra ma rację, a nie amber.
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
03-07-2013 20:59 |
|
|
GrafAir
Ex-Team
Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.772
Kraina: Moria Skąd: mam to wiedzieć?
|
|
Kiedyś faktycznie były w nim błędy, dystans po zmianie dość długo był nieaktualny, ale korzystałem z niego często i nie natrafiłem na błąd (ale może nie sprawdzałem tam gdzie są błędy).
Poza tym amber jest tylko przykładem, bo jest więcej podobnych tabel, a i wiele osób ma swoje prywatne tabele.
No i do tego jeśli narkomanem można podbić inki (choć nie wiem czy dokładnie o to chodziło), to chyba każdy "kowal" od razu zauważy że coś jest nie tak. Ale to tylko moje spekulacje, dlatego jestem za tym, by podano konkrety buga (bo skoro klonowanie jest wyłączone, to nikt tego teraz i tak nie powtórzy).
Tak czy inaczej, oficjalne tabele mogłyby być udostępnione, by uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
A na koniec: przecież napisałem " (ale nie mam pewności) ", problem w tym, że po wypowiedziach w tym temacie i u mnie w klanie, widać że większość nie ma wątpliwości, że to był bug-using świadomy. Dlatego (jeszcze rz to napiszę) dla pełnej jasności powinno być podane jak dokładnie wyglądał bug i jak szerokie było jego zastosowanie (czy dotyczyło to 1 itemu, jednego rodzaju, czy wszystkich top przedmiotów).
__________________ Wygląd gry Scenariusze/Opisy Sala Trofeum R9 - bywa, że tu bywam
Nie piszcie do mnie nieragulaminowych PW: NIE MAM CZASU BY ODPOWIEDZIEĆ
GrafAir GraFair
|
|
03-07-2013 21:17 |
|
|
Toffi
Lord
Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II
|
|
1.
cytat: |
podczas przygotowywania patcha zamiast "1" wstawiono "2" i wgrana została pierwotna, niepoprawiona tabela połączeń.
- samo w sobie nie było to problemem, po prostu na rynku będzie trochę więcej mocnych przedmiotów, można się z tym pogodzić nie zabije to BALANSU. |
Czyli wgraliście patcha z błędem, pojawiło się trochę top przedmiotów, balansu to nie zabije.
Z tego co widzę, problemu nie ma.
PS Ktoś wiedział, że był bug i go wykorzystał? Nie ma na to paragrafu w regulaminie?
2.
cytat: |
Ktoś albo przez łączenia albo przez podbijanie KLONÓW dobijał przedmioty do dsk+5! |
Oczywiście, jest to normalne, IMO prawidłowe.
Kopiowalne przedmioty są używane do klejenia np. kościaków, tytanów mądrości, elfich uników.
Z perspektywy moich czterech lat na morii, wiesz z jakiego powodu się ludzie najczęściej kasują i nie wracają?
Nieudane wbijanie.
Jedno piwko, no może pięć, wódeczka I sruuu do studni; wyjdzie, będę koks, nie wyjdzie, pi...e grę.
Kopiowanie jest korzystne dla graczy, bo mogą sobie wkładając wysiłek poprawić stopniowo sprzęt. Niektórzy lubią planować rozwój postaci długoterminowo.
I to chyba są Twoi najlepsi klienci, prawda?
I moim prywatnym zdaniem, powinien być wybór - albo piwko, swędzący palec i kaplica albo kopiowanie i mozolne składanie. Wtedy gra jest ciekawsza, nie sprowadza się do jednego. Wynik ten sam - przedmioty na dsk5, ale dwie różne drogi. Jest wybór, jest fajnie.
3.
cytat: |
- Obecnie gracze mają więcej kamieni niż kiedykolwiek wcześnie |
Jak była beta i został wprowadzony ogromy przyrost doświadczenia z ekspedycji tłumaczony zwiększeniem składów, to gracze pisali wyraźnie, że jest to przegięcie i doprowadzi to do inflacji.
Nie zwalaj winy na kopiowanie.
cytat: |
kuźnia pozwala na łatwiejsze podbijanie |
kaplica
cytat: |
- ostatecznie sufixy nabrały wartości nie tylko w tytanach, a dodatkowo wysoko rozwinięte postaci mogą je nareszcie unieść! |
A to jest źle, bo......?
Gra jest przyjemniejsza, mniej frustrująca, chętniej się klika?
cytat: |
- WYŁĄCZYĆ klonowanie przedmiotów z prefixem i sufixem |
Jestem na NIE.
Kopiowanie jest ważnym elementem gry, powinno być zachowane.
Mniejsi mogą złożyć sprzęt, wystarczy się popytać większych graczy, o co kaman z łączeniami, pokleić I albo mieć sprzęt albo zarabiać na handlu.
Na tym polega rynek; nie każdy jest w stanie sobie wszystko sam wyprodukować. Jedni kleją inni kupują gotowce, jedni wolą liczyć na dropa jeszcze inni tylko ekspią itp.
Poza tym zniesienie tego doprowadzi do OGROMNEJ dysproporcji między topką a małymi graczami, którzy nie będą w stanie nadążyć ze sprzętem.
cytat: |
- przesunąć Tytana w tabeli połączeń, bo z nim też jest podobny problem (uwaga! problem NIE dotyczył tytana, o którym wszyscy od dawna wiedzieli). |
Jestem na NIE.
To nie jest rozwiązanie na starych serwerach, będzie tragiczne dla mniejszych i średniaków, tych co są "na dorobku."
Jestem za przywróceniem kopiowania na starych zasadach.
__________________ Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Toffi: 03-07-2013 21:25.
|
|
03-07-2013 21:19 |
|
|
Toffi
Lord
Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
Arius napisał(a)
cytat: |
Toffi napisał(a)
PS Ktoś wiedział, że był bug i go wykorzystał? Nie ma na to paragrafu w regulaminie?
|
Hmm, ale skąd pewność, że wiedział?
Wyświetlał się taki neon nad komputerem: stary to co robisz to jest bug?
Skąd niby gracze mieli wiedzieć, że została wgrana nie ta tabelka łączeń co trzeba?
o_O |
Racja, Arius.
Gdyby w paczu było napisane po bożemu, jakie zostały wprowadzone zmiany w łączeniach, to stawiam dolary przeciw orzechom, że ktoś by wychwycił od razu, że coś nie tak zostało wgrane.
Co nie zmienia faktu, że to NIE jest wina kopiowania jako systemu.
__________________ Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)
|
|
03-07-2013 22:24 |
|
|
Khallayne
Lord
Data rejestracji: 25-02-2009
Postów: 354
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II Skąd: z lasu
|
|
Bez ujawnienia na czym polegał błąd nie ma sensu zabierać głosu.
Dodam, że to nie błąd graczy.
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Mam propozycję, jak Wam tak bardzo wszystko nie pasuje to SKASUJCIE SIĘ albo zamilknijcie, bo czytać się tego nie chce! |
1 przedmiot - 2000kz i nawet nie ds4? Zapomnijcie o premce, za bubel nie płace
|
|
03-07-2013 22:33 |
|
|
Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
|
|
cytat: |
Khallayne napisał(a)
Dodam, że to nie błąd graczy. |
A jako, że to nie błąd graczy, to dajcie każdemu po dsk+5 to wszyscy będą szczęśliwi. A zwłaszcza maluszki, o których ostatnio podobno administracja dba jak o własne dzieci
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
|
|
03-07-2013 23:08 |
|
|
Rayneven
Forum God
Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Hula niczym wiatr po polu
|
|
|
03-07-2013 23:29 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Co można ew zrobić, by przywrócić NIESZKODLIWE klonowanie:
- WYŁĄCZYĆ klonowanie przedmiotów z prefixem i sufixem
- wgrać zmodyfikowaną tabelę połączeń
- przesunąć Tytana w tabeli połączeń, bo z nim też jest podobny problem (uwaga! problem NIE dotyczył tytana, o którym wszyscy od dawna wiedzieli).
Zapraszam do wyrażania swoich opinii w temacie jak i w ankiecie. |
Najlepiej po prostu zostawić daną sytuację tak jak jest obecnie, wyłączyć jedynie opcję kopiowania danego połączenia pref + suf. Dodatkowo, pytanie: czy tu nie chodzi przypadkiem (pomijając kościaki) o d. Lekkie PNki Trafienia czy tam Odwagi na poziomie bodajże d.+2 lub d.+3? Zdaje się, że można je było kopiować, względnie łatwo można też z nich było przejść na dużo mocniejszy sprzęt jak np. zabójcze czy zwinne PNki czegoś tam.
Zagłosowałem za starym systemem anyway, dlaczego pozbawiać kogoś ambitnego możliwości ukręcenia czegoś z niczego?
|
|
04-07-2013 00:00 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
Ten temat jest żenujący. Co niby ma wnieść nowego do sprawy? W analogicznym wypowiedziało się kilkadziesiąt osób, prócz dwóch czy trzech jednogłośnie za powrotem starego porządku. Jakieś wnioski? A skąd. Po co. Lepiej założyć nowy temat, dając jako opcję wyboru "coś spieprzyliśmy ale nie powiemy co, chcecie, żebyśmy naprawili?". Czego ma dowieść ankieta? Że tylko połowa chce dawnego porządku, więc z triumfem na ustach możecie ogłosić, że zmiany są popierane przez połowę ludzi a torpedowane przez beton bloodwarsowy? Że jedyne kogo bada, to uczestników forum, czyli niereprezentacyjny wycinek graczy, wiedzących w dodatku co to jest klonowanie? Że żyjecie w świecie ułudy, w którym istnieje bądź istniało coś takiego jak "balans bw"?
Kpisz z ludzi i udajesz, że jeszcze robisz im dobrze, walcząc z opierającą się zmianom topką wszystkich serwerów.
głos: przywrócić co było.
napiszże mi ktoś na priv jak to się masowo klonuje słońca xxx czy tam jaszczombie a może mściwce używając złotych, bo wyżej nie ma klona afair. [może błędnie zrozumiałem, że to biżu. tajemnicę robi autor]
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Cerbin: 04-07-2013 00:09.
|
|
04-07-2013 00:07 |
|
|
99CESARZ
Viking
Data rejestracji: 13-09-2006
Postów: 521
|
|
na uk byli gracze co cale eq zbudowali na klonowanych
__________________ Co to???
|
|
04-07-2013 06:28 |
|
|
|