Sephiroth
Mroczna Bestyjka - Operatorka Serwera R1
Data rejestracji: 29-01-2007
Postów: 3.686
Klan: Templars, The Cursed Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia; Moria V Skąd: nieistotne
|
|
Na rażący w oczy problem (ludzkiej nieznajomości oraz braku chęci zerkania w różne miejsca) zrobie małe sprostowanie:
1. Zanim wystawisz item, warto zorientować się w jego cenie.
Na końcowy efekt składa się zatówno brak wiedzy o odpowiednim CM, jak również ilość chętnych i pora wystawienia (np. w środku nocy) Wystawianie itemów bez CM i schodzenie ich za bezcen są wynikiem często bezmyślnego wystawiania itemów za 0 - przez co zaniżana jest ich wartość.
2. Nie ma itemu, który został sprzedany ZA TANIO.
Zgłaszanie takich aukcji operatorowi to tylko dodawanie mu niepotrzebnej roboty - może zostać uznane za spam i ukarane banem w grze.
Takie aukcje nie są uznawane za push.
Item wystawiony bez cm, w nieodpowiedniej porze i okazyjny zakup uznawany za wine sprzedającego.
3. Jeśli wylicytowałeś/sprzedałeś przedmiot a aukcja została zgłoszona jako "wątpliwa" (zgłoszona do operatora) - masz obowiązek przez 3 dni trzymać PR/KAMIENIE.
W innym przypadku operator może wyciągnąć odpowiednie konsekwencje.
OPERATOR MOŻE WRÓCIC DO AUKCJI (COFNĄĆ/OBCIĄĆ) W KAŻDYM MOMENCIE PO JEJ ZAKOŃCZENIU (o ile są możliwości techniczne)
4. Masz obiekcje co do zapłaconej/otrzymanej kwoty - zgłoś aukcję do operatora. Jeśli masz dodatkowe uwagi - napisz dodatkowo PW do niego.
5. Zależy Ci na itemie? Chcesz przepłacić bo jest on dla Ciebie tyle wart? Proszę bardzo! Masz do tego prawo! Tylko zgłoś to do operatora, wyjaśnij sytuację - żeby nie być posądzonym o push.
Nadwyżka zapłaconych pr/kamieni nie wraca do Ciebie.
6. Jeśli operator ścina pr/kamienie z aukcji, nie wracają one do kupującego!
Byłoby to bez sensu i zezwalało na licytację do oporu (kamieni/pr) bez ich straty.
7. Z nieregulaminowych aukcji Operator najczęściej ścina nadwyżkę. COFANIE transakcji następuje wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach:
a). ktoś pomylił się w licytacji itemu (np. chodziło mu o ten wyzej)
b). pomylił się w cenie wpisując kamienie/pr z ręki (o jedno zero za dużo itp.)
c). pomylił item przy wystawieniu*
d). pomylił się przy ustawianiu CW*
e). wybitny unikat, by ustalać jego cenę na podstawie powtórnej licytacji, bo coś było nie tak w pierwszej.
* bardzo naciągane jako, że można wycofać samemu item jeśli nie padła na niego oferta
NA WNIOSEK KTÓREJŚ ZE STRON, NAJCZĘŚCIEJ ZGŁOSZONY W TRAKCIE TRWANIA LICYTACJI, NIE ZAŚ PO JEJ ZAKOŃCZENIU!
W razie jakichkolwiek obiekcji, problemów, pytań - piszcie do Operatora - pomaga to w uniknięciu wielu późniejszych problemów jak np. posądzenie o push czy ustawianie aukcji!
Od każdej sytuacji mogą być wyjątki - każda sprawa jest zawsze rozpatrywana indywidualnie i oceniana według wielkości przewinienia.
__________________ ____________
Operator R1
"Bydlatko srednio poczciwe i podle"
Dyskusje odnosnie
Skarg i Pręgierza:
R1
"When you stare into the abyss, the abyss stares back into you"
|
|