specjalista Niezarejestrowany
|
|
zrównanie ekspa w tatkach? w końcu i dziękuję. teraz na nowo będę rozważał przyszłość swojej postaci, a nie jak dotąd wybór między dwoma tatuażami. dobry paczu
|
|
08-05-2014 13:45 |
|
|
SuperSpamix
Newbie
Data rejestracji: 24-03-2014
Postów: 9
|
|
|
08-05-2014 13:46 |
|
|
Scorpion7
Double Ace
Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 108
Kraina: Moria
|
|
cytat: |
specjalista napisał(a)
zrównanie ekspa w tatkach? w końcu i dziękuję. teraz na nowo będę rozważał przyszłość swojej postaci, a nie jak dotąd wybór między dwoma tatuażami. dobry paczu |
j.w
|
|
08-05-2014 13:47 |
|
|
nóóp
Double Ace
Data rejestracji: 05-11-2013
Postów: 124
|
|
terminu jak zwykle brakuje kiedy to zostanie wgrane
|
|
08-05-2014 13:49 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
[MORIA] Zrównano bonus do doświadczenia we wszystkich tatuażach dla Aktu III.
co się cieszycie mordki? Zrównano do berka, w dół
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
08-05-2014 13:51 |
|
|
Adana
Lord
Data rejestracji: 22-11-2007
Postów: 255
Kraina: Necropolia III
|
|
mozna? mozna. w koncu.
__________________ r4, r9: Adana
KUPIĘ r4:
Leg dsk msciwy pierscień szczęścia/szaleńca
leg dsk tytanowy pierscien/amulet lewitacji
dsk czarny lancuch lewitacji
KUPIĘ r9:
nic, biedny jestem
|
|
08-05-2014 13:53 |
|
|
nóóp
Double Ace
Data rejestracji: 05-11-2013
Postów: 124
|
|
cytat: |
Cerbin napisał(a)
[MORIA] Zrównano bonus do doświadczenia we wszystkich tatuażach dla Aktu III.
co się cieszycie mordki? Zrównano do berka, w dół
|
moze byc i w dol wazne zeby byl jednakowy
|
|
08-05-2014 13:55 |
|
|
profes79 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Cerbin napisał(a)
[MORIA] Zrównano bonus do doświadczenia we wszystkich tatuażach dla Aktu III.
co się cieszycie mordki? Zrównano do berka, w dół
|
A co to za różnica biorąc pod uwagę rozwój na wysokich poziomach? Efekt byłby ten sam czyli równy rozwój postaci niezależnie od wybranego tatuażu. Ale mimo wszystko nie wierzę w takie rozwiązanie, jakie przypuszczasz
|
|
08-05-2014 13:56 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
Jak to "co za różnica"? Sewer forum się spali jak wpadnie tu wataha gangsterów i CRów z pianą na ryjkach. Gooood :>
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
08-05-2014 13:59 |
|
|
Drakanus
Lord
Data rejestracji: 26-10-2007
Postów: 497
|
|
Plakali plakali i wyplakali
|
|
08-05-2014 14:03 |
|
|
specjalista Niezarejestrowany
|
|
bez obaw, nie padnie. nie przebiją tego wyniku, choć się zlecieli:
Rekord: 1.556 użytkowników dnia 07-02-2010 o godzinie 13:14.
|
|
08-05-2014 14:03 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
Jak to mówi Chris Teager z Parks and recreation: It's literally najdurniejszy post jaki czytałem w tym kwartale.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
08-05-2014 14:06 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Petrusek napisał(a)
MAm wrażenie, że administracja już swoje co miała do powiedzenia powiedziała a teraz tylko wysłuch*e lamentów i płaczu graczy i leci z wszystkim tak jak oni chcą. Może usuńmy wszystkie rasy tatki i arkana i na gołe klaty walczmy?
Tak wiem, zgodziłem się na wszystko w momencie zakladania konta. To teraz proponuję, wytłumaczyć ludziom, czemu nie mogą wrócić do starego tatka, wielu pewno zmieniło tatek, żeby wiecej doświadczenia zdobywać przykładowo, teraz to wrócić mogą nie wiem gdzie chyba do podstawówki
Oj panowie, niby jak mamy polecać komuś tą grę, jak wycinane są z dnia na dzień numery |
hah
zmiana tatka tylko dla wiekszego % do expa?
smieszne
6% roznicy w tatkach to jest jakies 1300pr na smerfie na asysie i 2600 jak zakladasz
nikt dla takich smiesznych kwot nie zmienial tatka
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
08-05-2014 14:08 |
|
|
78dyzio
King
Data rejestracji: 28-05-2007
Postów: 951
Klan: PARAD0X Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: 3city
|
|
cytat: |
twardy napisał(a)
hah
zmiana tatka tylko dla wiekszego % do expa?
smieszne
6% roznicy w tatkach to jest jakies 1300pr na smerfie na asysie i 2600 jak zakladasz
nikt dla takich smiesznych kwot nie zmienial tatka
|
jak widać wyżej jednak zmieniał
każdy ma swoje priorytety
wracając do tematu
Zmiana bardzo dobra i wyczekiwana. przydałby się jakiś termin no ale nie można mieć wszystkiego.
__________________ r259:78dyzio
r3:78dyzio - oddane
|
|
08-05-2014 14:14 |
|
|
Drex
Lord
Data rejestracji: 20-12-2007
Postów: 398
Kraina: Moria
|
|
To ja czekam na poprawki do snajpera...
|
|
08-05-2014 14:39 |
|
|
NaughtyBoY
Lord
Data rejestracji: 02-10-2008
Postów: 452
Kraina: Necropolia VI
|
|
RE: Nadchodzący patch 1.5.2 |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
[MORIA] Zrównano bonus do doświadczenia we wszystkich tatuażach dla Aktu III.
|
DZIĘKUJEMY !!!
__________________
|
|
08-05-2014 14:43 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Petrusek napisał(a)
Powód mało istotny, podejście do graczy się liczy. Jeszcze majka poproście, że uwalili całkiem. W każdej grze jest zawsze, że w tej profesji to jest lepsze w innej coś innego. Tu dąży się do zrównania wszystkiego |
wez nie zartuj
w czym jest lepszy snajper od gangstera, ze ma mniejszy % do expa?
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
08-05-2014 14:45 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
juz mogliscie zrownac do 24%, jako zadoscuczynienie dla tatkow, ktore tyle czasu byly poszkodowane
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
08-05-2014 14:55 |
|
|
specjalista Niezarejestrowany
|
|
czemu do 20%? przecież te prawdziwie wysokie lvle wbija się tak żmudnie, że imo nie ma po co zmniejszać tych %.
|
|
08-05-2014 14:58 |
|
|
78dyzio
King
Data rejestracji: 28-05-2007
Postów: 951
Klan: PARAD0X Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: 3city
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Tak, zrównane będzie do 20% dla wszystkich w a3.
W niższych aktach nadal będzie działało 24%.
Termin, niedługo. |
W mojej opinii to dobra decyzja.
Obniży to chociaż minimalnie absurdalnie duży przyrost kamieni na hi-lvl.
A co za tym idzie, może (podkreślam może) obniżyć dynamikę inflacji.
PS. Termin niedługo rozumiem jako "bez zbędnej zwłoki"
__________________ r259:78dyzio
r3:78dyzio - oddane
|
|
08-05-2014 15:01 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
taaa Dyziol
chyba wszyscy zapominaja, ze najwiecej expa i kamieni jest z bonusu od lokacji, a nie te marne % z tatka, evo czy erudyty
te 4% w stosunku do tego co jest teraz to jakis 2 kamiene krwi dziennie
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
08-05-2014 15:04 |
|
|
specjalista Niezarejestrowany
|
|
nie rozumiem czemu rozpatrujesz w perspektywie jednej ekspy. z takim patrzeniem na sprawę tauaży do doświadczenia można by olać całą kwestię równania, bo to przecież tak niewiele. jednak w dłuższej perspektywie każdy 1% ma znaczenie. im dłuższa ta perspektywa, tym większe. szczególne znaczenie ma to dla topki starych morii, gdzie, jak sam powinieneś wiedzieć, długo wbija się poziomy i każdy % więcej jest bardzo przydatny.
i tak, byli ludzie, którzy zmieniali tatki dla tych 6%
|
|
08-05-2014 15:11 |
|
|
RaZor86
Triple Ace
Data rejestracji: 16-02-2010
Postów: 214
Kraina: Necropolia VI
|
|
RE: Nadchodzący patch 1.5.2 |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Witam,
małe info o nadchodzącym patchu:
[NECRO v1 i v2] Zwiększono częstotliwość wypadania prefixu Rubinowy w pierścieniach i amuletach.
[MORIA] Zrównano bonus do doświadczenia we wszystkich tatuażach dla Aktu III.
[Wszystkie serwery] Arena: Wprowadzono możliwość przedłużenia działania premii czasowej przy wyborze tego samego poziomu premii.
[Wszystkie serwery] Arena: Wprowadzono możliwość zrezygnowania z premii czasowej w dowolnym czasie przed upłynięciem jej terminu ważności.
[Wszystkie serwery] Arena: Wprowadzono podgląd rankingu globalnego dla aren drużynowych i klanowych.
Pozdrawiam
SM |
ja sie pytam gdzie jest nerf majestatu w pvp dla morii
__________________
|
|
08-05-2014 15:13 |
|
|
Anemia
Full Member
Data rejestracji: 07-02-2010
Postów: 73
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria VII
|
|
Teraz jedyna słuszna opcja od początku gry to Łapacz - snajper
|
|
08-05-2014 15:16 |
|
|
specjalista Niezarejestrowany
|
|
od początku, ale nie do końca, bo na end game ten tatek ssie i to z połykiem, czyli status quo
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez specjalista: 08-05-2014 15:18.
|
|
08-05-2014 15:18 |
|
|
<BAM>
Member
Data rejestracji: 01-01-2014
Postów: 31
Kraina: Necropolia V
|
|
Skąd się wziął pomysł z rubinami?
|
|
08-05-2014 15:20 |
|
|
|