SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
|
Witam,
poniżej znajdziecie bogatą listę nadchodzących oraz planowanych na najbliższy czas zmian.
W związku z nadchodzącymi Mistrzostwami Świata w Siatkówce rozgrywanymi w Polsce przygotowaliśmy dla Was serię eventów:
30.08 - 31.08 Pierwszy serwis
szczęście +20
02.09 - 07.09 Pierwszy serwis
szczęście +20
10.09 - 14.09 Szczęście sprzyja lepszym
szczęście +30
16.09 - 18.09 Tylko dla orłów
szczęście +40
20.09 - 21.09 Zwycięzca jest tylko jeden
szczęście +50
By upamiętnić tragiczne wydarzenia II Wojny Światowej dodany został nowy stały event:
01.09 Pamięci ofiar II WŚ
efekt1: zasadzki i areny są rozgrywane bez bonusów z budynków
efekt2: budynki działają w oblężeniach oraz na ekspedycjach
Patch 1.5.6
Jak zwykle w wakacje postanowiliśmy skoncentrować się na wielu mniejszych poprawkach, które pomimo, że potrzebne przegrywały zazwyczaj z dużymi updateami.
W pierwszej kolejności przygotowaliśmy poprawki mające uprzyjemnić grę nowym graczom na nowych i starych (powyżej 1 roku) serwerach.
- Skrócenie czasu trwania ataków i wypraw dla postaci niskopoziomowych.
Dla nowych serwerów:
poziom 1 - 90%
poziom 2 - 80%
poziom 3 - 70%
poziom 4 - 60%
poziom 5 - 50%
poziom 6 - 40%
poziom 7 - 30%
poziom 8 - 20%
poziom 9 - 10%
Dla starszych serwerów:
poziom 1, 2 - 90%
poziom 3, 4 - 80%
poziom 5, 6 - 70%
poziom 7, 8 - 60%
poziom 9, 10 - 50%
poziom 11, 12 - 40%
poziom 13, 14 - 30%
poziom 15, 16 - 20%
poziom 17, 18 - 10%
- Przyspieszenie zdobywania doświadczenia i dropu dla postaci z poziomów 1-20 na starszych serwerach.
Postacie otrzymają darmową opcję premium podwajającą ilość zdobywanego doświadczenia oraz ilość znajdowanych przedmiotów, w przypadku gdy gracz nie otrzymał by żadnego przedmiotu, otrzyma jeden przedmiot.
- Przyspieszenie zdobywania doświadczenia dla postaci z poziomów 21-40 na starszych serwerach.
Wymagane jest posiadanie konta premium!
Gracz otrzymuje dostęp do darmowej opcji premium, którą można wyłączać i włączać podwajającej ilość zdobywanego doświadczenia.
Następnie dodaliśmy kilka postulowanych przez graczy ulepszeń gry mających uprzyjemnić rozgrywkę, więcej na ich temat możecie przeczytać w tematach na forum gry.
- Automatyczna wiadomość informacyjna przy zyskiwaniu poziomu pozwalającego na korzystanie z dodatkowych opcji.
Gracz otrzymywał będzie automatyczną wiadomość o odblokowaniu niektórych opcji w grze wymagających danego poziomu postaci.
- Odwróć zaznaczenie przy wysyłaniu zaproszeń.
Jest to opcja postulowana przez graczy korzystających z telefonów komórkowych i postanowiliśmy, że warto będzie się przychylić do ich próśb.
- Przypomnienie o kończeniu się premium przeniesione z 3 dni na 5 dni przed końcem.
- Ułatwienie licytowania w przypadku zostania przebitym.
W wiadomości o tym, że zostałeś przebity na aukcji zostanie dodany link odsyłający do "listy aukcji", na której będzie widoczna tylko ta jedna aukcja oraz automatycznie otwarte okno licytowania.
- Zakończenie 1 Fazy ekspedycji za 1 dzień premium lub punkty reputacji (tyle ile za założenie łowów).
- Zaznaczenie "Waszego" nicka w raporcie na fioletowo.
- Podgląd znalezionego przedmiotu z poziomu raportu z wyprawy.
- Gracz, który zalogował się z telefonu komórkowego będzie oznaczony inną ikonką online/offline na liście członków klanu i w oknie zaproszeń.
Na sam koniec zostawiliśmy kilka zmian balansowych.
- Berserker - nowa zdolność Furia.
W momencie otrzymania śmiertelnego ciosu w walce Berserker odzyskuje 1 punkt życia. Efekt może wystąpić jeden raz na walkę. Zdolność ta dostępna będzie na ostatnim poziome tatuażu Poświęcenie.
- Beta Moria: wymagania tatuażu Zabójca zostaną zmienione na: maksymalnie 50/80/50 punktów obrony na poziomie 5.
Postanowiliśmy przetestować proponowaną przez Was zmianę i dla serwerów Moria wgrać testową wersję wymagań tatuażu Zabójcy.
poziom 1 - 7/15/7
poziom 2 - 15/25/15
poziom 3 - 25/40/25
poziom 4 - 35/60/35
poziom 5 - 50/80/50
Balans broni dystansowych. - Na chwilę obecną pracujemy nad ustaleniem ostatecznego wyglądu przygotowywanej zmiany dla broni dystansowych. Planowany termin udostępnienia to jesień 2014.
Przedmioty epickie. - ogólnie założenia
Na chwilę obecną przedmioty epickie są przeznaczone tylko na serwery necro.
Za każdym razem gdy znajdujecie jakiś przedmiot będzie niewielka szansa, że będzie to przedmiot Epicki.
Szansa to 1% + 0,2% za daleką oraz 0,4% za pielgrzymkę (wstępnie) + 0,1% za każde 100 pkt szczęścia (wliczając w to bonusy klanowe, eventy, oraz dodatek za wyższą strefę)
Na chwilę obecną skłaniamy się by przedmioty Epickie nie miały wymagań do noszenia.
Fair drop - monitorowana będzie ilość otrzymywanych przedmiotów epickich, a w przypadku gdy na 100 znalezionych przedmiotów gracz nie wylosuje przedmiotu epickiego jego wylosowanie zostanie wymuszone przez system.
Będzie to gwarantowało, że KAŻDY znajdzie przedmiot Epicki, w najgorszym wypadku co 100 przedmiotów.
Przedmioty Epickie 1.0
Statystyki przedmiotów epickich odpowiadają Legendarnemu "Ponad" doskonałemu przedmiotowi.
Nie mają one jakości, a jedynie affix Epicki.
Przykładowo:
Legendarny Doskonały Tygrysi Kask Adrenaliny
Typ: Hełm
Obrona: 1
Cechy: ZWINNOŚĆ +17, ODPORNOŚĆ +6, obrona przedmiotu -8, SIŁA +11, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -5
Wymagania: SIŁA: 46, POZIOM: 33, Postać musi być w akcie: 2
Epicki Tygrysi Kask Adrenaliny
Typ: Hełm
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ +21, ODPORNOŚĆ +7, obrona przedmiotu -8, SIŁA +14, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -5
Legendarny Doskonały Miotacz płomieni
Typ: Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 41 - 135
Cechy: trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +135 %, ignoruje obronę przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 85, SIŁA: 34, ZWINNOŚĆ: 26, ODPORNOŚĆ: 26, Postać musi być w akcie: 2
Epicki Miotacz płomieni
Typ: Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 52 - 169
Cechy: trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +169 %, ignoruje obronę przeciwnika
Przedmioty Epickie będą przypisane do konta.
Szansa na wyższą "podstawę" będzie zwiększona progresywnie dla osób w Akcie 2 i Akcie 3. Czyli w akcie 2 i 3 rzadziej będą wypadały pałki, a częściej np katany. (w akcie 3 jeszcze rzadziej).
Szansa na lepsze prefixy i sufixy będzie NIEZNACZNIE zwiększona.
Przedmioty Epickie będą wolne od strefowości (będą losowane z pełnej listy affixów).
Szczęście: będzie zwiększało szansę na wystąpienie rzadszej podstawy oraz rzadkich afixów. Dla osób w akcie 2 szczęście będzie liczyło się podwójnie, a dla osób w akcie 3 potrójnie!
Każdy gracz będzie otrzymywał tylko przedmioty epickie dostosowane do płci własnej postaci.
Unikalne Przedmioty Epickie 2.0
UWAGA! Wejdą one tylko jeżeli spodobają Wam się Przedmioty Epickie w wersji 1.0 gdyż ich wprowadzenie wiązałoby się z ogromnym nakładem pracy.
Będzie istniała pewna (obecnie jeszcze nie ustalona) szansa na to, że zamiast "zwykłego" przedmiotu epickiego wylosowany został unikat.
np. 5% +0.5% za każde 100 pkt szczęścia * akt
Przykładowo:
Epicki Miotacz płomieni
Typ: Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 52 - 169
Cechy: trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +169 %, ignoruje obronę przeciwnika
Podpalacz
Typ: Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 52 - 169
Cechy: trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +169 %, ignoruje obronę przeciwnika
Dodatkowo dwóch losowych przeciwników otrzymuje 50-100% obrażeń.
Jak sami widzicie Unikaty zastąpią dotychczasowe przedmioty dodając ich epickim wersjom specjalne efekty.
Lista przykładowych efektów:
- karabin snajperski - 50% szansy, że atak zada podwójne obrażenia krytyczne.
- kask - Twoja odporność liczy się podwójnie
- hełm - Zyskujesz dodatkowe 2% ignorowania obrażeń
- maska - za każdym razem gdy trafisz przeciwnika masz 2% szansy na przyzwanie Piekielnego Ogara do pomocy. (Maksymalnie możesz mieć 1 ogara w danej walce, ogar atakuje od kolejnej rundy po przyzwaniu).
- obręcz- Twoja zwinność jest zwiększona o 20%
- czapka - Twoja spostrzegawczość jest zwiększona o 20%
- kominiarka - Podwaja wszystkie Twoje wpływy
- kapelusz - Twój wygląd dolicza się do charyzmy
- korona - Twoje ataki zyskują 20% ignorowania obrony
- opaska - Twój wygląd dolicza się do charyzmy i wpływów
- bandana - za każdym razem gdy otrzymujesz cios istnieje 20% szansy na wyprowadzenie kontry. (zadającej 50% ostatecznych obrażeń, po uwzględnieniu obrony itd)
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
28-08-2014 13:46 |
|
|
|
Przewodnik
King
Data rejestracji: 30-07-2007
Postów: 834
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia II Skąd: z tamtąd albo stąd
|
|
Pienknie quuuu pienknie
ale co do bonusu do doświadczenie co by to chodziło dopóki "maluszek" będzie mógł korzystać ze zbrojowni klanowej
a co do epickich kiedyś było napisane że będzie TYLKO jeden przedmiot epicki na konto ale ten pomysł jest o niebo lepszy już widzę wysyp epików choć by 1 na 100 to przy dobrym wietrze 1 na dwa dni
i to co ciułacze ciułali na aukcjach jak dla mnie pomysł spoko
powodzenia w realizacji
__________________
cytat: |
Rudek napisał(a)
Przewodnik
Niektórzy nie sa alkoholikami jak Ty i wola kase wydac na inny, znacznie lepszy cel.
|
...A JA PYTAM NA JAKI
...
|
|
28-08-2014 13:56 |
|
|
|
Sabio
Top Forum Spamer 2013
Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria IV Skąd: Bydgoszcz
|
|
Super thx za eventy z okazji ms :-). I to kombinowanie na nb... znowu w nie moj dzien expy xddd
__________________
cytat: |
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ-- |
|
|
28-08-2014 14:04 |
|
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
A co z bonusami setowymi? Bo prędzej czy później ktoś zbierze sobie jakiś set? Będzie liczony leg dsk, czy będzie epicka wersja?
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
28-08-2014 14:14 |
|
|
| |
|
HrB
King
Data rejestracji: 26-02-2008
Postów: 924
Rasa w grze: Kultysta
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
cytat: |
nithrom napisał(a)
A co z bonusami setowymi? Bo prędzej czy później ktoś zbierze sobie jakiś set? Będzie liczony leg dsk, czy będzie epicka wersja?
|
Leg dosk, nie mamy na razie w planach robienia epickiego poziomu bonusów setowych. Chociaż kiedyś, może ale na chwilę obecną nie zamierzamy strzelać sobie w kolano. |
Czyli przykładowo:
Legendarny Doskonały Pajęczy Naszyjnik Siły
Legendarna Doskonała Pajęcza Bransoleta
Epicki Pajęczy Pierścień
bonus setowy:
Legendarny Doskonały Pajęczy
__________________ r6: breH (oddane)
r11: Herberto (oddane - Shadow Warrior)
r14: breH
Przecież to jest kpina z tymi epikami
Sushi: Nie zamierzamy tego zmieniać. Na chwilę obecna drop jest rzadki
|
|
08-09-2014 09:54 |
|
|
|
Alaghai666 Niezarejestrowany
|
|
Zwiększenie przyrostu doświadczenia dla low lvl postaci bez większego sensu moim zdaniem bo każda lub prawie każda nowa postać siedzi teraz ile tylko się da w I akcie i farmi złom, wiec lepiej dajcie obniżenie przyrostu doświadczenia.
I tak pomysł z innej beczki, o którym już kiedyś było pisane jeśli dobrze pamiętam, czyli zróbcie automatyczne zamykanie ekspedycji + anulowanie zapek po osiągnięciu ustalonej ilości graczy (ilość tą zakładający ustawiałby podczas odpalania expy). W ten sposób można by spokojnie odpalić expe np. na noc, rozesłać zapki na cały klan i iść spać bez obawy że wbije więcej osób niż potrzeba.
|
|
28-08-2014 14:29 |
|
|
|
masterofpapets
Lord
Data rejestracji: 06-10-2006
Postów: 479
Klan: Night Lords Kraina: Moria Skąd: R1, R2
|
|
cytat: |
Alaghai666 napisał(a)
Zwiększenie przyrostu doświadczenia dla low lvl postaci bez większego sensu moim zdaniem bo każda lub prawie każda nowa postać siedzi teraz ile tylko się da w I akcie i farmi złom, wiec lepiej dajcie obniżenie przyrostu doświadczenia.
I tak pomysł z innej beczki, o którym już kiedyś było pisane jeśli dobrze pamiętam, czyli zróbcie automatyczne zamykanie ekspedycji + anulowanie zapek po osiągnięciu ustalonej ilości graczy (ilość tą zakładający ustawiałby podczas odpalania expy). W ten sposób można by spokojnie odpalić expe np. na noc, rozesłać zapki na cały klan i iść spać bez obawy że wbije więcej osób niż potrzeba. |
Zwiększenie przyrostu doświadczenia z tego co zrozumiałem jest darmową opcją premium, czyli chcesz to włączasz, nie chcesz to biegasz z normalnym expem.
__________________ R2 Nemesis83
R12 Nemesis83
|
|
28-08-2014 14:35 |
|
|
|
Kaiten
Lord
Data rejestracji: 30-05-2007
Postów: 264
Klan: Fajny Kraina: Necropolia VIII Skąd: Polska...
|
|
RE: Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
- Odwróć zaznaczenie przy wysyłaniu zaproszeń.
Jest to opcja postulowana przez graczy korzystających z telefonów komórkowych i postanowiliśmy, że warto będzie się przychylić do ich próśb.
- Przypomnienie o kończeniu się premium przeniesione z 3 dni na 5 dni przed końcem.
- Ułatwienie licytowania w przypadku zostania przebitym.
W wiadomości o tym, że zostałeś przebity na aukcji zostanie dodany link odsyłający do "listy aukcji", na której będzie widoczna tylko ta jedna aukcja oraz automatycznie otwarte okno licytowania.
- Zakończenie 1 Fazy ekspedycji za 1 dzień premium lub punkty reputacji (tyle ile za założenie łowów).
Balans broni dystansowych. - Na chwilę obecną pracujemy nad ustaleniem ostatecznego wyglądu przygotowywanej zmiany dla broni dystansowych. Planowany termin udostępnienia to jesień 2014.
|
jak dla mnie to najbardziej istotne zmiany na plus
pytanie tylko...kiedy wdrażacie to a kiedy epiki?
działajcie działajcie, powodzenia!
__________________
cytat: |
C47 napisał(a)nikt nie pisał, że 'frajer' czy 'leszcz' nie są słowami obraźliwymi |
|
|
28-08-2014 14:03 |
|
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
No i świetnie, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu
Jeśli idzie o furię to można by jeszcze rozważyć opcję ataku od razu po otrzymaniu tego "śmiertelnego" ciosu, o ile berkowi został jeszcze jakiś wolny atak, tak tylko piszę
|
|
28-08-2014 14:07 |
|
|
|
Yetii
Member
Data rejestracji: 01-04-2010
Postów: 40
Kraina: Necropolia
|
|
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
cytat: |
Yetii napisał(a)
- obręcz- Twoja zwinność jest zwiększona o 20%
- czapka - Twoja spostrzegawczość jest zwiększona o 20%
rozumiem ze r1 znowu bedzie poszkodowane i znowu bonusy bede dodane tylko dla broni bialej? |
? |
Czyli zapomniałeś że na r1 nie ma czapek?
__________________ nick: frytek
|
|
29-08-2014 15:46 |
|
|
|
Exorcist
King
Data rejestracji: 22-04-2007
Postów: 766
Kraina: Moria Skąd: Mroczne Lasy Wielkopolski
|
|
cytat: |
Originally posted by Yetii
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
cytat: |
Yetii napisał(a)
- obręcz- Twoja zwinność jest zwiększona o 20%
- czapka - Twoja spostrzegawczość jest zwiększona o 20%
rozumiem ze r1 znowu bedzie poszkodowane i znowu bonusy bede dodane tylko dla broni bialej? |
? |
Czyli zapomniałeś że na r1 nie ma czapek? |
To nie jest końcowa wersja, tylko przykładowa na podstawie nekro II. Czytanie ze zrozumiem się kłania.
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Mam wrażenie, że kółko i krzyżyk to dla Ciebie wyzwanie intelektualne. |
|
|
29-08-2014 15:56 |
|
|
|
Sherlock
Lord
Data rejestracji: 30-04-2014
Postów: 400
Klan: Fairy Tail r16, Black_Dragons r6 Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Necropolia X; Necropolia XI
|
|
zapowiada sie jeden z lepszych patchow od dawna
chociaz te unikaty wygladaja na bardzo przegiete, farciarz losuje 2-3 unikaty w tydzien i jest bogiem
proponuje upamietnic rowniez ofiary 1ws oraz 3ws
p.s. Sushi, "ich epickim WERSJOM"
__________________ r6: Sherlock Holmes
r16: Sherlock Holmes
r18: Sherlock Holmes
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Zalewajka, mam wrażenie, że kółko i krzyżyk to dla Ciebie wyzwanie intelektualne.
|
|
|
28-08-2014 14:10 |
|
|
|
_KING_
Viking
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 639
Kraina: Moria III; Moria IV
|
|
cytat: |
-Beta Moria: wymagania tatuażu Zabójca zostaną zmienione na: maksymalnie 50/80/50 punktów obrony na poziomie 5.
Postanowiliśmy przetestować proponowaną przez Was zmianę i dla serwerów Moria wgrać testową wersję wymagań tatuażu Zabójcy.
poziom 1 - 7/15/7
poziom 2 - 15/25/15
poziom 3 - 25/40/25
poziom 4 - 35/60/35
poziom 5 - 50/80/50
|
Sushi kurnaaaaa nie o to chodziło! Miało być tak jak proponowała groszek, a nie reszta debili w topicu.
cytat: |
Poziom 1 : obrona hełmu min 1, obrona zbroi min 3, obrona spodni min 1
Poziom 2 : obrona hełmu min 2, obrona zbroi min 6, obrona spodni min 2
Poziom 3 : obrona hełmu min 3, obrona zbroi min 9, obrona spodni min 3
Poziom 4 : obrona hełmu min 4, obrona zbroi min 12, obrona spodni min 4
Poziom 5 : obrona hełmu min 5, obrona zbroi min 15, obrona spodni min 5
|
50/80/50 jest przegięte. Poczytaj uważnie temat.
|
|
28-08-2014 14:15 |
|
|
|
specjalista Niezarejestrowany
|
|
RE: Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
- Zakończenie 1 Fazy ekspedycji za 1 dzień premium lub punkty reputacji (tyle ile za założenie łowów). |
bosko, dzięki. dyszka
|
|
28-08-2014 14:28 |
|
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
RE: Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Witam,
poniżej znajdziecie bogatą listę nadchodzących oraz planowanych na najbliższy czas zmian.
|
A można zapytać o jakiś konkretny dzień wprowadzenia chociaż części tych zmian?
Powiedzmy, QoL changes wchodzą w ciągu najbliższych 7 dni, zmiany berka w ciągu 2ch tygodni, szybszy rozwój dla maluchów na starych serwerach od jutra... możemy liczyć na takową informację w miejsce
cytat: |
nadchodzących oraz planowanych na najbliższy czas |
tej informacji?
|
|
28-08-2014 14:29 |
|
|
|
eurorubel
Forum Ace
Data rejestracji: 17-08-2013
Postów: 76
Kraina: Necropolia VI
|
|
RE: Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
|
Legendarny Doskonały Tygrysi Kask Adrenaliny
Typ: Hełm
Obrona: 1
Cechy: ZWINNOŚĆ +17, ODPORNOŚĆ +6, obrona przedmiotu -8, SIŁA +11, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -5
Wymagania: SIŁA: 46, POZIOM: 33, Postać musi być w akcie: 2
Epicki Tygrysi Kask Adrenaliny
Typ: Hełm
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ +21, ODPORNOŚĆ +7, obrona przedmiotu -8, SIŁA +14, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -5
który z bonusów będzie działał i czy wogle bedzie działał z
Epicki Tygrysi Kask Adrenaliny
leg dsk tygrysia koszulka
leg dsk tygrysie szorty?
a)
Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +14 %, unik przed bronią białą +12 %
b)
Dobry Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +17 %, unik przed bronią białą +15 %
c)
Doskonały Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +19 %, unik przed bronią białą +16 %
d)
Legendarny Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +14 %, unik przed bronią białą +12 %, obrażenia wszystkich broni +10
e)
Legendarny Dobry Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +17 %, unik przed bronią białą +15 %, obrażenia wszystkich broni +15
f)
Legendarny Doskonały Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +19 %, unik przed bronią białą +16 %, obrażenia wszystkich broni +20
__________________ eurorubel r10
|
|
28-08-2014 14:37 |
|
|
| |
|
black_mistress
Full Member
Data rejestracji: 07-08-2007
Postów: 64
Kraina: Necropolia IX
|
|
RE: Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Szansa na wyższą "podstawę" będzie zwiększona progresywnie dla osób w Akcie 2 i Akcie 3. Czyli w akcie 2 i 3 rzadziej będą wypadały pałki, a częściej np katany. (w akcie 3 jeszcze rzadziej). |
Tego to nikt nie widzi?
|
|
29-08-2014 10:28 |
|
|
|
Xerter
Zbanowany
Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria V Skąd: Z dobrego domu
|
|
RE: Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
By upamiętnić tragiczne wydarzenia II Wojny Światowej dodany został nowy stały event:
01.09 Pamięci ofiar II WŚ
efekt1: zasadzki i areny są rozgrywane bez bonusów z budynków
efekt2: budynki działają w oblężeniach oraz na ekspedycjach
|
czy ten event dotyczy też aren 3v3?
|
|
29-08-2014 11:36 |
|
|
|
specjalista Niezarejestrowany
|
|
RE: Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
|
cytat: |
Xerter napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
By upamiętnić tragiczne wydarzenia II Wojny Światowej dodany został nowy stały event:
01.09 Pamięci ofiar II WŚ
efekt1: zasadzki i areny są rozgrywane bez bonusów z budynków
efekt2: budynki działają w oblężeniach oraz na ekspedycjach
|
czy ten event dotyczy też aren 3v3? |
na 3v3 nie
na 1v1 tak
|
|
29-08-2014 11:40 |
|
|
|
Wodnikh
Forum Ace
Data rejestracji: 04-01-2008
Postów: 78
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: BP
|
|
RE: Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
- Przyspieszenie zdobywania doświadczenia i dropu dla postaci z poziomów 1-20 na starszych serwerach.
Postacie otrzymają darmową opcję premium podwajającą ilość zdobywanego doświadczenia oraz ilość znajdowanych przedmiotów, w przypadku gdy gracz nie otrzymał by żadnego przedmiotu, otrzyma jeden przedmiot.
- Przyspieszenie zdobywania doświadczenia dla postaci z poziomów 21-40 na starszych serwerach.
Wymagane jest posiadanie konta premium!
Gracz otrzymuje dostęp do darmowej opcji premium, którą można wyłączać i włączać podwajającej ilość zdobywanego doświadczenia. |
Czy to aby na [pewno zachęci nowych graczy? NIE SĄDZĘ!!!
Po wprowadzeniu patcha v. 1.4.22 w dniu 23 stycznia 2013 dotyczącego:
"By uniemożliwić push złomem wprowadzono ograniczenie zdobywania złomu w ataku do 30.000 pln jeśli przynajmniej jeden z graczy (atakujący lub obrońca) ma poziom 35 lub wyższy."
Zbieranie złomu w dużych ilościach i sprzedawanie go w aktualnych (cholernie wysokich i stale rosnących), to świetny sposób na dobry start dla nowych graczy. Można w ten sposób odłożyć pr na fajny trening i eq...
Samo ograniczenie ilości złomu znacznie utrudniło start na starych serwerach zniechęcając nowych gracz, a teraz czy gracz chce czy nie profitów z tego tytułu będzie jeszcze mniej...
Moim zdaniem lepsze jest pewne kilka tysięcy sztuk złomu uzbieranych do 35 lvl w kieszeni niż wątpliwa szansa na drop...
__________________ r1: Wodnikh
|
|
29-08-2014 13:51 |
|
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
Może i lepsze, ale zdajesz sobie sprawę z tego, jak cholernie nudnym jest te zbieranie złomu? Nic się nie robi, tylko i wyłącznie ataki przez 35 poziomów. Wiele osób przez to nie jest w stanie przetrwać i wiele też nawet nie tworzy nowych postaci, bo wizja takiego klepania ataków ludzi odstrasza.
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
29-08-2014 14:03 |
|
|
|
BABALUMBA
Full Member
Data rejestracji: 04-02-2012
Postów: 58
|
|
|
29-08-2014 17:27 |
|
|
|
zelia
Junior Member
Data rejestracji: 18-01-2010
Postów: 12
Kraina: Moria III
|
|
RE: Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
|
Jak dla mnie pomysł z przedmiotami epickimi jest świetny. Ten patch, choć kosmetyczny, też jest przydatny i się ceni, że o takie szczegóły też dbacie. Mam nadzieję tylko, że wersja 2.0 epickich przedmiotów i na morie trafi
Aczkolwiek jeśli zdanie kogoś takiego jak, kogoś interesuje, to ja bym zaraz po epickich przedmiotach zajął się tym pomysłem o kolejnej mapie mobów ( tych o których była mowa w temacie o runach). Dlaczego?
No bo został tylko jeden mobek, który jest naprawdę ciężki do zabicia w 3 a mianowicie to Kronos. Jeśli wprowadzimy tak zacne itemki to i on nie będzie jakoś specjalnie wymagający, a jak wiadomo gracze lubią wyzwania.
Ciekawi mnie też hipokryzja co niektórych ludzi tutaj. Narzekają na zmiany, a jak nie ma zmian to narzekają, że się nudno robi.
A jeszcze słowo apropo epickich przedmiotów, to chyba oczywiste, że w miarę będzie to zbalansowane, więc nie ma sie co przejmować, że jedni to wydropią i będą over power, a inni nie i będą lamy. Myślę, że administracja jak nikt inny wie jak to jest w tej grze z balansem więc nie ma co płakać :>
|
|
29-08-2014 23:04 |
|
|
|
Barthrax666
Junior Member
Data rejestracji: 17-01-2013
Postów: 10
Klan: Akademia Pana Kleksa Kraina: Necropolia IX
|
|
|
31-08-2014 08:49 |
|
|
|
Kaledonka
Triple Ace
Data rejestracji: 30-05-2014
Postów: 151
|
|
RE: Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Przedmioty epickie. - ogólnie założenia
Szansa to 1% + 0,2% za daleką oraz 0,4% za pielgrzymkę (wstępnie) + 0,1% za każde 100 pkt szczęścia (wliczając w to bonusy klanowe, eventy, oraz dodatek za wyższą strefę)
Fair drop - monitorowana będzie ilość otrzymywanych przedmiotów epickich, a w przypadku gdy na 100 znalezionych przedmiotów gracz nie wylosuje przedmiotu epickiego jego wylosowanie zostanie wymuszone przez system.
Będzie to gwarantowało, że KAŻDY znajdzie przedmiot Epicki, w najgorszym wypadku co 100 przedmiotów.
|
Dobrze, napiszę to tutaj...
Ok to po tym update wygląda to tak...
Zakładam np 200 lucka i mam... szansę na epicki...
1,2% na bliskich...
1,4% na dalekich...
1,6% na pielgrzymkach...
bliskie, dalekie, pielgrzymki mniej więcej 1 do 1 do 1...
i po staremu każde 100 wy-padniętych śmieci z bliskich gwarantuje mi 1 epicki...
epicki lepszy od leg doskonałego...
Sushi naprawdę uważasz że coś się zmieniło?...
Szansa na epicki bliskie do dalekie do pielgrzymki powinna być mniej więcej 1 do 10 do 100 a nie 1 do 1 do 1...
mniej więcej...
i powinien być osobny licznik gwarantowania epickiego
dla każdego rodzaju wyprawy...
na pielgrzymce gwarantowane co 100 śmieci z pielgrzymek,
na dalekiej gwarantowane co 1000 śmieci z dalekich,
i jeśli w ogóle to na bliskiej gwarantowane co 10000 śmieci z bliskich...
mniej więcej...
Proporcje Sushi między rodzajami wypraw powinny być bardziej przemyślane.
Pozdrawiam.
__________________ Złoty medal Twórców
pytanie do...
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kaledonka: 04-09-2014 16:01.
|
|
04-09-2014 15:37 |
|
|
|
|
|