SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Zapowiedź balansu broni białej 2h - necro i necro2 |
|
Witam,
jeżeli tylko zdążymy to już jutro dodamy szybki patch balansujący bronie białe 2h.
Zmiany w szczególności obejmują:
- zmniejszenie różnic w szansie na trafienie krytyczne (obcięcie w dół)
- zmniejszenie rozproszenia obrażeń (np zamiast 30-60 to 35-55)
- modyfikację szansy na trafienie, czym lepsza broń tym WIĘKSZY minus do trafienia (ale bez przesady).
Dlaczego tak:
- mam nadzieję, że te zmiany sprawią, że piła i katana będą nadal top broniami ale nie będą 2x lepsze od każdej innej.
- pozwoliło by to odejść od koncepcji nerfienia nagród z loterii, bo przedmioty te przestały by był DETERMINUJĄCE sukces gracza, nadal były by SUPER i WOW ale nie AŻ tak by był o niebo lepsze do czegokolwiek innego.
- pierwotnie katana i piła, ze względu na niszowe występowanie (2 i/lub 1 strefa) miały statystyki na tyle dobre by nawet ze średnimi afiksami przedstawiały ciekawy przedmiot, obecnie gdy drop rate przedmiotów nie jest uzależniony od stref (np podczas loterii) możliwe jest zdobycie przedmiotów, których szansę wylosowania przez graczy ocenialiśmy na MAX 1 na CAŁE ŻYCIE serwera. Oczywiście powodowało to znaczne problemy z balansem.
Mam nadzieję, że wszystko wróci do normy i nie będzie trzeba nikomu "niczego" ucinać.
Pozdrawiam
SM
Poniżej, lista zmian (podane wartości dla przedmioty ZWYKŁEGO - ZWYKŁEGO):
Necropolia 1:
PIKA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 10% na 8%
TOPÓR DWURĘCZNY - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 11% na 9%
MIECZ DWURĘCZNY - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 13% na 10%, Trafienie zmienione z "-1" na 0.
KOSA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 14% na 11%, Trafienie zmienione z "-8" na "-15", obrażenia zmienione z 30-60 na 30-50.
KATANA - - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 20% na 13%, Trafienie zmienione z "-4" na "-20", obrażenia zmienione z 40-70 na 35-60.
PIŁA ŁAŃCUCHOWA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 26% na 14%, Trafienie zmienione z "-8" na "-30", obrażenia zmienione z 50-80 na 45-70.
Necropolia 2:
ŁOM - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 9% na 8%, Trafienie zmienione z "-6" na "-8".
PIKA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 10% na 9%, Trafienie zmienione z "-10" na "-12".
TOPÓR DWURĘCZNY - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 11% na 10%, Trafienie zmienione z "-7" na "-16".
MIECZ DWURĘCZNY - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 13% na 11%, Trafienie zmienione z "-1" na 0.
KOSA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 14% na 12%, Trafienie zmienione z "-8" na "-24", obrażenia zmienione z 30-60 na 35-50.
HALABARDA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 15% na 13%, Trafienie zmienione z "-5" na "-28", obrażenia zmienione z 35-65 na 40-55.
KORBACZ - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 15% na 13%, Trafienie zmienione z "-12" na "-22", obrażenia zmienione z 30-70 na 35-65.
KATANA - - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 20% na 14%, Trafienie zmienione z "-4" na "-34", obrażenia zmienione z 40-70 na 40-65.
PIŁA ŁAŃCUCHOWA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 26% na 15%, Trafienie zmienione z "-8" na "-40", obrażenia zmienione z 50-80 na 50-70.
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
22-09-2015 17:09 |
|
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
czyli zamiast obciac parunastu loteriarzy to obciniacie bron wiekszosci bialasom
super pomysl poprostu
.............................................................
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
22-09-2015 17:14 |
|
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
kacik napisał(a)
czyli zamiast obciac parunastu loteriarzy to obciniacie bron wiekszosci bialasom
super pomysl poprostu
............................................................. |
Nie gram białą 2h i jestem zadowolony z tego co Adminsitracja proponuje ;d
Dlaczego przez płacze i żale niektórych osób (wskazywać palcami nie będę) ludzie mają potracić broń i przez to stracić cały potencjał ;d dasz im jakąś inną broń? Czy powiesz, przerób się, a do czasu złożenia nowego EQ lub kupienia nowej broni będziesz wegetował nie robiąc nic . . . .
Poza tym balans był potrzebny już dawno białej 2h ;d
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
22-09-2015 17:17 |
|
|
|
pirs37
Newbie
Data rejestracji: 12-02-2011
Postów: 6
Klan: horda sfc Kraina: Moria II
|
|
dlaczego przez cały czas wprowadzacie zmiany dla białasów , może tak by łapacza coś odjąć . naprawdę grac się nie chce. i jeszcze napisze ci taki ze to nie wielkie zmiany
(
|
|
23-09-2015 13:14 |
|
|
|
rapier
Lord
Data rejestracji: 25-09-2008
Postów: 364
Klan: PINK Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Necropolia V Skąd: ByDGoszcz/Poznań
|
|
Każdy balans w dół na propsie, proponuję jeszcze tak:
-obciąć ignora kuszom,
-obciąć ilość ataków ze skorpionów
-zmniejszyć ilość zwinki w demonach 1h
__________________ R6-rapier
R7-rapier
|
|
23-09-2015 13:16 |
|
|
|
Hato1992
Full Member
Data rejestracji: 01-07-2009
Postów: 74
Klan: 300! Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia IX
|
|
Czyli zamiast leczyć przyczynę, leczycie objawy. Tak się nie godzi. Co z tego, że te kilka osó z serwera będą biły trochę mniej, czy czasami nie trafią, skoro i tak będzie to przepaśc między loteriowiczami a zwykłymi graczami.
I jak mówili poprzednicy, będzie to wieczne koło nerfienia i boostowania kolejno broni, które się nie skończy. Bo nerf na wszystkich broniach jest po prostu z założenia zły. A sama broń 2h też z założenia jest zle skonstruowana. Jej Kryt Mod jest wysoki, a dodatkowo jeszcze ma wysoki Crit Rate. A przeskoczenie 1 ataku jest proste ze speedem czy bonusami z kw. Posiadając piłe/waki/korbacz czy coś podobnego już nie ma kwesti wyboru większej ilości ataków nad krytem z ubrań, czy też wiekszej sumy na rzeczy kryta. Broń 2h jest tak skonstruowana, że jest jedyny słuszny build, który niszczy wszystko. A np. Dystans już można rozwinąc na kilka sposobów: albo polecieć w sumę aby trafiać i nikt nie trafiał w Ciebie, albo w kryta.
__________________ R18 Hato
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Hato1992: 22-09-2015 17:39.
|
|
22-09-2015 17:33 |
|
|
|
M&M's
Double Ace
Data rejestracji: 19-05-2011
Postów: 109
Klan: LOŻA Kraina: Moria VI
|
|
Najgorszy z możliwych pomysłów administracji w kwestii rozwiązania problemu Loterii.
__________________ r18 - SubZero
|
|
22-09-2015 17:45 |
|
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
Hato1992 napisał(a)
Czyli zamiast leczyć przyczynę, leczycie objawy. |
Nie wierzę co czytam.
Skopany balans to jest przyczyna!!!! Loteria, drop, skarb to OBJAW!!!!
|
|
22-09-2015 19:13 |
|
|
|
|
RE: Zapowiedź balansu broni białej 2h - necro i necro2 |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
obecnie gdy drop rate przedmiotów nie jest uzależniony od stref (np podczas loterii) możliwe jest zdobycie przedmiotów, |
Kłótnia Bogów jest zbyt rzadkim eventem byś tak mógł napisać Sushi.
Wprowadźcie skarby w postaci np 6 wypek jak w 1 strefie to coś to realnie zmieni w strefowości na necro.
A bez-strefowość obecnych skarbów w postaci jednego przedmiotu na ponad tydzień
to trochę śmieszny argument.
Problemem była właśnie loteria gdzie przedmiot można było sobie tak po prostu wybrać,
obojętnie jakbyś tego nie próbował tłumaczyć Sushi.
Przypomnę też że z podrasowania białej 1h zrezygnowaliście, był pomysł o ignorze za siłę leg białej 1h.
I w tym kierunku trzeba było iść, w kierunku stopniowego podciągnięcia całej reszty
białej, i 1h i 2h, do tych nieszczęsnych pił,
wtedy faktycznie zabierać nagród nie trzeba będzie.
|
|
22-09-2015 17:48 |
|
|
|
KR33P
Forum Legend
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
|
|
|
22-09-2015 18:36 |
|
|
|
Winda
Member
Data rejestracji: 02-02-2014
Postów: 44
Klan: Dejt Kraina: Necropolia
|
|
RE: Zapowiedź balansu broni białej 2h - necro i necro2 |
|
jak zwykle łopatologia , za idiotyczny pomysł z wybieraniem sobie dowolnego przedmiotu z loterii karzecie graczy którzy po prostu dropnęli , a wystarczy usunąć wybieranie z loterii i dać spokój temu tematowi , ci co mieli szczęście niech się cieszą a przecież po to się dropi żeby wpadło
|
|
22-09-2015 18:29 |
|
|
|
Gatz
Junior Member
Data rejestracji: 11-11-2013
Postów: 18
Klan: The Mammoth Slayers Kraina: Necropolia X Skąd: z ziemi:)
|
|
RE: Zapowiedź balansu broni białej 2h - necro i necro2 |
|
Jesteście beznadziejni panowie(administracja). Wz 2h = znowu worek do bicia a potępiać się nie będę lepsza kasacja. Jak ludzie przestaną płacić może zaczniecie słuchać.
|
|
23-09-2015 02:18 |
|
|
|
Stokrotkaa
Lord
Data rejestracji: 30-11-2009
Postów: 350
|
|
Tak się zastanawiam z czym będę teraz biegać na Wendigo czy Kronosa.
2h mam ze średniej półki i blado wychodzę na expach, powód: brak e-speeda. Jak Sushi ukróci, moje występy na expach będą bardziej blade. Palna całkowicie odpada, psułabym tylko ludziom expy na które przestaną mnie zabierać. Mam cofnąć się z rozwojem postaci i chodzić na XR-12? Już o 2 mapie nie wspomnę.
świeży link
http://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=bd5f04e48d
Zabłysnęłam? Nie, i tak jest zawsze.
Może ktoś coś doradzi, bo raczej nie chcę dalej kuleć w tej grze. Mam pożegnać się z grą?
__________________
|
|
23-09-2015 06:12 |
|
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
RE: Zapowiedź balansu broni białej 2h - necro i necro2 |
|
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
Witam,
jeżeli tylko zdążymy to już jutro dodamy szybki patch balansujący bronie białe 2h.
Zmiany w szczególności obejmują:
- zmniejszenie różnic w szansie na trafienie krytyczne (obcięcie w dół)
- zmniejszenie rozproszenia obrażeń (np zamiast 30-60 to 35-55)
- modyfikację szansy na trafienie, czym lepsza broń tym WIĘKSZY minus do trafienia (ale bez przesady).
Dlaczego tak:
- mam nadzieję, że te zmiany sprawią, że piła i katana będą nadal top broniami ale nie będą 2x lepsze od każdej innej.
- pozwoliło by to odejść od koncepcji nerfienia nagród z loterii, bo przedmioty te przestały by był DETERMINUJĄCE sukces gracza, nadal były by SUPER i WOW ale nie AŻ tak by był o niebo lepsze do czegokolwiek innego.
- pierwotnie katana i piła, ze względu na niszowe występowanie (2 i/lub 1 strefa) miały statystyki na tyle dobre by nawet ze średnimi afiksami przedstawiały ciekawy przedmiot, obecnie gdy drop rate przedmiotów nie jest uzależniony od stref (np podczas loterii) możliwe jest zdobycie przedmiotów, których szansę wylosowania przez graczy ocenialiśmy na MAX 1 na CAŁE ŻYCIE serwera. Oczywiście powodowało to znaczne problemy z balansem.
Mam nadzieję, że wszystko wróci do normy i nie będzie trzeba nikomu "niczego" ucinać.
Pozdrawiam
SM
Poniżej, lista zmian (podane wartości dla przedmioty ZWYKŁEGO - ZWYKŁEGO):
Necropolia 1:
PIKA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 10% na 8%
TOPÓR DWURĘCZNY - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 11% na 9%
MIECZ DWURĘCZNY - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 13% na 10%, Trafienie zmienione z "-1" na 0.
KOSA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 14% na 11%, Trafienie zmienione z "-8" na "-15", obrażenia zmienione z 30-60 na 30-50.
KATANA - - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 20% na 13%, Trafienie zmienione z "-4" na "-20", obrażenia zmienione z 40-70 na 35-60.
PIŁA ŁAŃCUCHOWA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 26% na 14%, Trafienie zmienione z "-8" na "-30", obrażenia zmienione z 50-80 na 45-70.
Necropolia 2:
ŁOM - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 9% na 8%, Trafienie zmienione z "-6" na "-8".
PIKA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 10% na 9%, Trafienie zmienione z "-10" na "-12".
TOPÓR DWURĘCZNY - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 11% na 10%, Trafienie zmienione z "-7" na "-16".
MIECZ DWURĘCZNY - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 13% na 11%, Trafienie zmienione z "-1" na 0.
KOSA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 14% na 12%, Trafienie zmienione z "-8" na "-24", obrażenia zmienione z 30-60 na 35-50.
HALABARDA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 15% na 13%, Trafienie zmienione z "-5" na "-28", obrażenia zmienione z 35-65 na 40-55.
KORBACZ - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 15% na 13%, Trafienie zmienione z "-12" na "-22", obrażenia zmienione z 30-70 na 35-65.
KATANA - - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 20% na 14%, Trafienie zmienione z "-4" na "-34", obrażenia zmienione z 40-70 na 40-65.
PIŁA ŁAŃCUCHOWA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 26% na 15%, Trafienie zmienione z "-8" na "-40", obrażenia zmienione z 50-80 na 50-70. |
hahahaha i jak tak patrze pily loteryjne beda dalej koksic a reszta dostala po dupie buhahhahahahahahahhaha
gratulacje
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
23-09-2015 12:17 |
|
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
RE: Zapowiedź balansu broni białej 2h - necro i necro2 |
|
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
Witam,
jeżeli tylko zdążymy to już jutro dodamy szybki patch balansujący bronie białe 2h.
Zmiany w szczególności obejmują:
- zmniejszenie różnic w szansie na trafienie krytyczne (obcięcie w dół)
- zmniejszenie rozproszenia obrażeń (np zamiast 30-60 to 35-55)
- modyfikację szansy na trafienie, czym lepsza broń tym WIĘKSZY minus do trafienia (ale bez przesady).
Dlaczego tak:
- mam nadzieję, że te zmiany sprawią, że piła i katana będą nadal top broniami ale nie będą 2x lepsze od każdej innej.
- pozwoliło by to odejść od koncepcji nerfienia nagród z loterii, bo przedmioty te przestały by był DETERMINUJĄCE sukces gracza, nadal były by SUPER i WOW ale nie AŻ tak by był o niebo lepsze do czegokolwiek innego.
- pierwotnie katana i piła, ze względu na niszowe występowanie (2 i/lub 1 strefa) miały statystyki na tyle dobre by nawet ze średnimi afiksami przedstawiały ciekawy przedmiot, obecnie gdy drop rate przedmiotów nie jest uzależniony od stref (np podczas loterii) możliwe jest zdobycie przedmiotów, których szansę wylosowania przez graczy ocenialiśmy na MAX 1 na CAŁE ŻYCIE serwera. Oczywiście powodowało to znaczne problemy z balansem.
Mam nadzieję, że wszystko wróci do normy i nie będzie trzeba nikomu "niczego" ucinać.
Pozdrawiam
SM
Poniżej, lista zmian (podane wartości dla przedmioty ZWYKŁEGO - ZWYKŁEGO):
Necropolia 1:
PIKA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 10% na 8%
TOPÓR DWURĘCZNY - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 11% na 9%
MIECZ DWURĘCZNY - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 13% na 10%, Trafienie zmienione z "-1" na 0.
KOSA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 14% na 11%, Trafienie zmienione z "-8" na "-15", obrażenia zmienione z 30-60 na 30-50.
KATANA - - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 20% na 13%, Trafienie zmienione z "-4" na "-20", obrażenia zmienione z 40-70 na 35-60.
PIŁA ŁAŃCUCHOWA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 26% na 14%, Trafienie zmienione z "-8" na "-30", obrażenia zmienione z 50-80 na 45-70.
Necropolia 2:
ŁOM - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 9% na 8%, Trafienie zmienione z "-6" na "-8".
PIKA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 10% na 9%, Trafienie zmienione z "-10" na "-12".
TOPÓR DWURĘCZNY - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 11% na 10%, Trafienie zmienione z "-7" na "-16".
MIECZ DWURĘCZNY - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 13% na 11%, Trafienie zmienione z "-1" na 0.
KOSA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 14% na 12%, Trafienie zmienione z "-8" na "-24", obrażenia zmienione z 30-60 na 35-50.
HALABARDA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 15% na 13%, Trafienie zmienione z "-5" na "-28", obrażenia zmienione z 35-65 na 40-55.
KORBACZ - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 15% na 13%, Trafienie zmienione z "-12" na "-22", obrażenia zmienione z 30-70 na 35-65.
KATANA - - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 20% na 14%, Trafienie zmienione z "-4" na "-34", obrażenia zmienione z 40-70 na 40-65.
PIŁA ŁAŃCUCHOWA - szansa trafienia krytycznego zmniejszona z 26% na 15%, Trafienie zmienione z "-8" na "-40", obrażenia zmienione z 50-80 na 50-70. |
Naprawdę, ucinacie coś pikom, toporom i mieczom? Piła szcza na trafienie, bo ta z loterii ma +52 zwiny, co w przełożeniu teraz zmieni się na wartość zasięgu bez autokraty - wielka rzecz. Loteriarze przebijają 300 zwiny na luzie, bo nie muszą dbać ani o kryta [i dalej nie będą musieli dbać!] ani o dmg, wszystkie umagi i ewo pod zasięg mogą uskuteczniać. Zamiast zrobić porządek z tymi syfiastymi piłami - pozabierać im sufy autokraty, obcinacie mi moją demon pikę, z którą latam tylko na Kronka, bo tylko na niej znajduję zasięg. Kryt piki na epiku to 34%, teraz będzie mniej, nie przebiję chyba łącznie nawet 60%, to mogę zapomnieć o tej broni. Co za świetny pomysł:
"daliśmy szansę wzięcia sobie broni 2h z kosmosu i zrobił się dysbalans z jej powodu, bo nagle po 20+ osób w roku losuje na serwerze epik demon piłę autokraty, co zaburza kompletnie rozgrywkę, szczególnie, że coraz mniej osób gra. Poszliśmy po rozum do głowy i ucinamy wszystkie 2h, nawet te, które są w zasadzie śmieciowe, a wartości damy takie, że piła z loterii będzie dalej mieć max kryta dzięki autokracie i powalające dmg, ale uczciwie wydropione 2h straci swoją moc".
Tego się nie spodziewałem. Wasze zmiany są po prostu...brak słów, ręce opadają. Sorry koledzy od toporów, mieczy i pik - nie sądziłem, że będzie to tak nieprzemyślana zmiana. Co prawda 2h dalej będzie rządzić - od kosy w górę, ale ta niższa broń [Topór-miecz-pika] staną się takie sobie na poziomie dystansu.
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Hornet87: 23-09-2015 12:33.
|
|
23-09-2015 12:31 |
|
|
|
Gatz
Junior Member
Data rejestracji: 11-11-2013
Postów: 18
Klan: The Mammoth Slayers Kraina: Necropolia X Skąd: z ziemi:)
|
|
RE: Zapowiedź balansu broni białej 2h - necro i necro2 |
|
Dzięki bardzo admini. Popatrzcie na to co zrobiliscie z halabarda jak i tak zjechaliscie tą słabą broń. Pogratulować idiotycznego pomysłu
|
|
23-09-2015 13:10 |
|
|
|
adek444
Lord
Data rejestracji: 27-11-2006
Postów: 431
|
|
A wystarczyło item z loterii dać max dsk.
__________________ R2 adek444
|
|
23-09-2015 13:10 |
|
|
|
Martha12345
Triple Ace
Data rejestracji: 09-12-2012
Postów: 159
|
|
RE: Zapowiedź balansu broni białej 2h - necro i necro2 |
|
A mi się te zmiany nawet podobają. W sumie gra białą 2h będzie ciekawsza. Trafisz wypasionego demona to trzeba będzie ciut pokombinować, a nie jak do tej pory speed i nocki i już mamy kolejnego serwerowego koksa. I żeby nie było gram białą 2h.
__________________ r14 Martha
|
|
24-09-2015 19:05 |
|
|
turlacz1
King
Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 824
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz Skąd: Ślesin...Bydgoszcz
|
|
"Kombinatorzy za dyche" macie pierwsze komentarze
Nie potraficie wypic piwa ktore nawazyliscie sobie sami
__________________ Tonąca_rybka
|
|
22-09-2015 17:15 |
|
|
Veltaxio
King
Data rejestracji: 27-10-2008
Postów: 865
Kraina: Necropolia
|
|
Dobra decyzja, jak to się ma w założeniu do przyszłych Charonów ? Czy dowolnie wybrany epik będzie dalej występował a może likwidujecie tą nagrodę ?
__________________
|
|
22-09-2015 17:17 |
|
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
Veltaxio napisał(a)
Dobra decyzja, jak to się ma w założeniu do przyszłych Charonów ? Czy dowolnie wybrany epik będzie dalej występował a może likwidujecie tą nagrodę ? |
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
- pozwoliło by to odejść od koncepcji nerfienia nagród z loterii, bo przedmioty te przestały by był DETERMINUJĄCE sukces gracza, nadal były by SUPER i WOW ale nie AŻ tak by był o niebo lepsze do czegokolwiek innego.
|
Czytaj pierwszy post, czyli zostaje loteria jak jest, jak wyjdzie dobrze z balansem
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
22-09-2015 17:18 |
|
|
KriG
Newbie
Data rejestracji: 28-01-2010
Postów: 9
Kraina: Necropolia VI Skąd: Katowice/Denmark
|
|
a moze cos dodacie palniakom !!!!
__________________ r.10 KriG
|
|
22-09-2015 17:19 |
|
|
|
supex0-r18 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
KriG napisał(a)
a moze cos dodacie palniakom !!!! |
+800 dmg z jastrzębiego setu ?
|
|
22-09-2015 17:20 |
|
|
|
vivalabam
Lord
Data rejestracji: 25-11-2007
Postów: 300
Klan: Krwawa Armia Khorna Kraina: Necropolia X Skąd: Radom
|
|
Popieram grochts, nie możecie się przyznać, że źle zrobiliście z tą loterią? Teraz dzięki temu ucierpią wszyscy co grają 2h, ekstra!
__________________ R10 : Bamek
|
|
22-09-2015 17:24 |
|
|
|
turlacz1
King
Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 824
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz Skąd: Ślesin...Bydgoszcz
|
|
A za pol roku obudza sie ze waki jest za silne bo juz widzialem co potrafi na epiku zdzialac
) Patch beta ?
__________________ Tonąca_rybka
|
|
22-09-2015 17:30 |
|
|
|
MiM
Triple Ace
Data rejestracji: 21-06-2007
Postów: 156
Kraina: Necropolia VI
|
|
cytat: |
KriG napisał(a)
a moze cos dodacie palniakom !!!! |
Patch nerfiąc biała 2h roni podwójną robotę - zmniejsza dystans dzielący dmg 2h od całej reszty broni.
Zatem bądź co bądź dodaje palnym + dystansom + białej 1h
__________________ R10: mimus93
|
|
22-09-2015 17:21 |
|
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
KriG napisał(a)
a moze cos dodacie palniakom !!!! |
Temat jest o białej 2h, nie spamujcie, bo znowu zostanie temat zaspamowany na 10 stron , a odpowiedzi administracji będzie trzeba szukać szukajką -.-
Jeżeli według Ciebie coś jest nie tak z palną, to od tego jest system gry
Idź napisz tam temat, opisz czego palnej brakuje i czekaj na opinie graczy
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
22-09-2015 17:22 |
|
|
grochts
Lord
Data rejestracji: 25-08-2009
Postów: 278
Klan: Tremere Vampires Kraina: Necropolia V Skąd: Wałbrzych
|
|
Kolejna kretynska decyzja....brawo. Uwalicie wszystkich bialasow 2h zamiast przyznac sie do bledu z loteria i to zmienic...brak slow
__________________
R10 Xanphia
Ex Trade Moderator. Bw team to oszuści;]
|
|
22-09-2015 17:21 |
|
|
|
rubeleu
Full Member
Data rejestracji: 29-11-2014
Postów: 59
Kraina: Necropolia VI
|
|
Czy zmiany w statystykach broń będę również ujęte w bw item test ?
__________________ nick w grze: eurorubel
|
|
22-09-2015 17:24 |
|
|
|
|
|