Planowany Patch 1.7.7 - "drobne zmiany" |
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Planowany Patch 1.7.7 - "drobne zmiany" |
|
Poniżej znajdziecie WIELE zmian proponowanych przez Was w różnych postach, a które uznaliśmy za na tyle ciekawe by rozważyć ich wdrożenie.
Przy każdym z nich znajdziecie informację: Trudność gdzie 1 oznacza coś banalnego, a 5 oznacza poważną ingerencję w kod, strukturę bazy danych itp itd, które mogą potrwać nawet tydzień lub dłużej. Wartości są orientacyjne, prosimy byście skupili się na samych zmianach, a nie na poziomach trudności
1. Dodanie w raporcie z wyprawy: "usuń i idź ponownie" propozycja z postu 8854221
Trudność: 2
[Wprowadzone] 2. Zmiana w szpiegowaniu:
- szpiegowanie wchodzi zawsze
- szansa na udane szpiegowanie zostaje zastąpiona szansą na pozostanie niewykrytym.
Propozycja z postu 1325252
Trudność: 2
3. Potwierdzenie zapisania notatki.
Propozycja z postu 8855876
Trudność: 1
[Wprowadzone] 4. Dodanie w zestawie przedmiotów linku do zestawu talizmanów
Propozycja z postu 8855760
Trudność: 4
[Wprowadzone] 5. Zmiana przedmiotów jednorazowych "do szczęścia".
Nowe wartości to 10/15/20 szczęścia oraz usunięty zostanie modyfikator ujemny do statystyk postaci.
Propozycja z postu 8856131
Trudność: 1
[Wprowadzone] 6. Dodanie szczegółowej informacji o modyfikatorach postaci.
W postaci niewielkiej ikony przy panelu statystyk postaci w sali tronowej. Po najechaniu wyświetlałaby się lista z informacją o dodatkowych modyfikatorach takich jak:
- łatwość
- szansa na trafienie krytyczne
- modyfikator trafienia krytycznego
- unikach z podziałem na rodzaj broni
- ignorowaniu obrażeń
- ignorowaniu obrony
- wartości bonusu do trafienia oraz całkowitego trafienia przeliczeniowego z podziałem na obie bronie.
Trudność: 4
[Wprowadzone] 7. Pośredniak skraca czas budowy o 2%/poziom (max 80%)
Pośredniak wpływa także na czas budowy samego pośredniaka.
Trudność: 2
8. Filtrowanie zbrojowni klanowej
Propozycja z postu 8845142, 8845433, 8845579
Trudność: do ustalenia
[Wprowadzone] 9. Notatka gracza przed ekspedycją
Propozycja z postu 8847605
Trudność: 5
[Wprowadzone] 10. Modyfikacja ignorowania obrony oferowanego przez ewolucję oraz przedmioty jednorazowe.
Ewolucja 3/6/10/15 lub 3/6/9/12
Przedmioty jednorazowe 3/6/10
Trudność: 1
11. Zalheqoon modyfikacja ataku specjalnego.
Trudność: do ustalenia
[Wprowadzone] 12. Zadanie z duchem. Jeżeli gracz przekracza maksymalny sugerowany poziom dla danej lokacji to szansa na pojawienie się przeciwnika zadaniowego = 100%
Propozycja z postu 8857541
Trudność: 2
13. Przycisk -> wyczyść wszystkie talizmany. (na samym dole menu)
Propozycja z postu 8857536
Trudność: 2
[Wprowadzone] 14. Zmiana w wielkości powiększenia zbrojowni w ramach USŁUG PREMIUM oraz bonusach za MONETY -> X2
15. Ekran talizmanów: ulepsz runy.
Ilość run podana będzie w formie XX+Y gdzie Y to runy w talizmanach.
Przycisk + pozwalający ulepszać runy będzie zaznaczony na czerwono jeżeli nie wszystkie wymagane runy są dostępne. Po najechaniu na + wyświetli się komunikat: runa(y) wymagana(e) do ulepszenia znajduje(ą) się w talizmanie.
Trudność: 3
[Wprowadzone] 16. Ograniczenie tracenia zasobów na oblężeniu przez graczy niskopoziomowych:
Jeżeli dany gracz w porównaniu do najlepszego gracza z klanu przeciwnego (dołączonego) ma w PvP status słabszy to traci tylko tyle zasobów co kwota gwarantowana w PvP.
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
17-12-2015 12:50 |
|
|
Dwim
Viking
Data rejestracji: 02-08-2010
Postów: 537
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI
|
|
Sushi a byłaby możliwość zrobić coś z zaliczaniem wyprawek w a2 i a3? już ponad tydzień zaliczam dalekie i pielgi po przejściu z a1 do a2. Od 3 dni udało mi się jedną pielge zaliczyć mając maksa na każdą :/
|
|
17-12-2015 14:08 |
|
|
SHAD79
Lord
Data rejestracji: 28-02-2008
Postów: 479
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV Skąd: D.G. Aktualnie Zachodniopomorskie
|
|
12. Zadanie z duchem. Jeżeli gracz przekracza maksymalny sugerowany poziom dla danej lokacji to szansa na pojawienie się przeciwnika zadaniowego = 100%
Propozycja z postu 8857541
Trudność: 2
gargulcy też ??? bo już cholera bierze bo 1 rzadko na s2 się wepchać. a 2 te nie udane wkurzają
__________________ R6 ZeDDicusZulZorander ZeDD Na emeryturce
Moje Aukcje Trwaja 24H Chyba ze napisze inaczej.
R10 Heineken
R12 Satsuka
|
|
17-12-2015 14:48 |
|
|
trusekpl
Lord
Data rejestracji: 30-12-2009
Postów: 346
Klan: Public Enemies Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VI
|
|
14. Zmiana w wielkości powiększenia zbrojowni w ramach USŁUG PREMIUM oraz bonusach za MONETY -> X2
Co na myśli miał BW TEAM mówiąc o bonusach za monety x2?
Większa liczba monet? Dłuższy czas trwania czy wzmocnione działanie bonusów?
__________________ Trusekpl
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Kastracje ma przeprowadzić wprawny weterynarz czy wolisz opłacić szpital? |
|
|
17-12-2015 15:31 |
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
|
17-12-2015 15:53 |
|
|
Sonny Psycho
Viking
Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX Skąd: Poznań
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.7 - "drobne zmiany" |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
10. Modyfikacja ignorowania obrony oferowanego przez ewolucję oraz przedmioty jednorazowe.
Ewolucja 3/6/10/15 lub 3/6/9/12
Przedmioty jednorazowe 3/6/10
Trudność: 1 |
Moim zdaniem druga opcja jest lepsza.
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
11. Zalheqoon modyfikacja ataku specjalnego.
Trudność: do ustalenia |
Chyba chodziło Tobie o Zulchequona?
. Na jakiej zasadzie specjał zostanie zmieniony? Już o tym postulowałem w stosownym temacie, ale na Necro II wystarczyłoby tylko zmienić próg, po którym specjał się odpala, bo obecny(projektowany dla Morii) jest nie do osiągnięcia na serwerach Necro II. Wtedy mobek byłby fajnym wyzwaniem
__________________ R14 - Sonny Psycho
|
|
17-12-2015 16:55 |
|
|
KR33P
Forum Legend
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.7 - "drobne zmiany" |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
5. Zmiana przedmiotów jednorazowych "do szczęścia".
Nowe wartości to 10/15/20 szczęścia oraz usunięty zostanie modyfikator ujemny do statystyk postaci.
Propozycja z postu 8856131
Trudność: 1 |
Nie podoba mi się. 1-raz za 22,5k oraz ten za 45k i tak same w sobie niwelują minus do statystyk na wyprawach, a po zmianie nie będą miały żadnego ujemnego modyfikatora. Robienie pielg będzie jeszcze łatwiejsze. Nie rozumiem tej zmiany. Chyba że te jednorazy mają być używane bojowo do niwelowania różnicy lucka, ale nawet jeśli to i tak biednie i są lepsze jednorazy bojowe.
__________________
|
|
17-12-2015 17:19 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.7 - "drobne zmiany" |
|
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
1. Dodanie w raporcie z wyprawy: "usuń i idź ponownie" propozycja z postu 8854221
Trudność: 2
|
na tak
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
2. Zmiana w szpiegowaniu:
- szpiegowanie wchodzi zawsze
- szansa na udane szpiegowanie zostaje zastąpiona szansą na pozostanie niewykrytym.
Propozycja z postu 1325252
Trudność: 2
|
na tak aczkolwiek nie jest to az tak bardzo potrzebne
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
3. Potwierdzenie zapisania notatki.
Propozycja z postu 8855876
Trudność: 1
|
good
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
4. Dodanie w zestawie przedmiotów linku do zestawu talizmanów
Propozycja z postu 8855760
Trudność: 4
|
dobre
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
5. Zmiana przedmiotów jednorazowych "do szczęścia".
Nowe wartości to 10/15/20 szczęścia oraz usunięty zostanie modyfikator ujemny do statystyk postaci.
Propozycja z postu 8856131
Trudność: 1
|
nie - ja jednak wole sczzescie - przeciez prawie kazdy i tak ma max & z stat?
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
6. Dodanie szczegółowej informacji o modyfikatorach postaci.
W postaci niewielkiej ikony przy panelu statystyk postaci w sali tronowej. Po najechaniu wyświetlałaby się lista z informacją o dodatkowych modyfikatorach takich jak:
- łatwość
- szansa na trafienie krytyczne
- modyfikator trafienia krytycznego
- unikach z podziałem na rodzaj broni
- ignorowaniu obrażeń
- ignorowaniu obrony
- wartości bonusu do trafienia oraz całkowitego trafienia przeliczeniowego z podziałem na obie bronie.
Trudność: 4
|
dobre ale nie jest niezbedne wiec moze inne rzeczy sa wazniejsze
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
7. Pośredniak skraca czas budowy o 2%/poziom (max 80%)
Pośredniak wpływa także na czas budowy samego pośredniaka.
Trudność: 2
|
good
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
8. Filtrowanie zbrojowni klanowej
Propozycja z postu 8845142, 8845433, 8845579
Trudność: do ustalenia
|
nie mam zdania
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
9. Notatka gracza przed ekspedycją
Propozycja z postu 8847605
Trudność: 5
|
powinno pomoc ale wyjdzie w praniu
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
10. Modyfikacja ignorowania obrony oferowanego przez ewolucję oraz przedmioty jednorazowe.
Ewolucja 3/6/10/15 lub 3/6/9/12
Przedmioty jednorazowe 3/6/10
Trudność: 1
|
nie - was porabalo? was zostatni patch dajacy ignora pile jest kompletnie bezuzyteczny to jeszcze chcecie zabrac 3%? zamiana ilosci z 1x na evo ok ale nie nerf
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
12. Zadanie z duchem. Jeżeli gracz przekracza maksymalny sugerowany poziom dla danej lokacji to szansa na pojawienie się przeciwnika zadaniowego = 100%
Propozycja z postu 8857541
Trudność: 2
|
good
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
13. Przycisk -> wyczyść wszystkie talizmany. (na samym dole menu)
Propozycja z postu 8857536
Trudność: 2
|
good
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
15. Ekran talizmanów: ulepsz runy.
Ilość run podana będzie w formie XX+Y gdzie Y to runy w talizmanach.
Przycisk + pozwalający ulepszać runy będzie zaznaczony na czerwono jeżeli nie wszystkie wymagane runy są dostępne. Po najechaniu na + wyświetli się komunikat: runa(y) wymagana(e) do ulepszenia znajduje(ą) się w talizmanie.
Trudność: 3
|
ok ale nie niezbedne skoro ciezkie w zrobieniu
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
16. Ograniczenie tracenia zasobów na oblężeniu przez graczy niskopoziomowych:
Jeżeli dany gracz w porównaniu do najlepszego gracza z klanu przeciwnego (dołączonego) ma w PvP status słabszy to traci tylko tyle zasobów co kwota gwarantowana w PvP. |
ok
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
17-12-2015 17:20 |
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.7 - "drobne zmiany" |
|
cytat: |
kacik napisał(a)
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
5. Zmiana przedmiotów jednorazowych "do szczęścia".
Nowe wartości to 10/15/20 szczęścia oraz usunięty zostanie modyfikator ujemny do statystyk postaci.
Propozycja z postu 8856131
Trudność: 1
|
nie - ja jednak wole sczzescie - przeciez prawie kazdy i tak ma max & z stat? |
Skoro wolisz szczęście, to czemu jesteś na nie, skoro dostaniesz 10/15/20 szczęścia zamiast 7/10/17?
__________________ R6 - Locke Lamora
Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
|
|
17-12-2015 18:31 |
|
|
searcher
Najlepszy gracz BW 2015
Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 835
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VII
|
|
cytat: |
sil123 napisał(a)
cytat: |
kacik napisał(a)
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
5. Zmiana przedmiotów jednorazowych "do szczęścia".
Nowe wartości to 10/15/20 szczęścia oraz usunięty zostanie modyfikator ujemny do statystyk postaci.
Propozycja z postu 8856131
Trudność: 1
|
nie - ja jednak wole sczzescie - przeciez prawie kazdy i tak ma max & z stat? |
Skoro wolisz szczęście, to czemu jesteś na nie, skoro dostaniesz 10/15/20 szczęścia zamiast 7/10/17? |
być może gość jest z morii, a sushi nie sprecyzował czy to tylko dla necro, czy dla wszystkich.
bo jeśli dla wszystkich, to kacik uznał, że kradną mu całe 5 szczęścia. a 5 z 25, to 20% mniej. więc faktycznie może czuć się poszkodowany.
__________________ Chlastam się co dwa miesiące, a Ty?
Nie klikaj!
|
|
17-12-2015 18:46 |
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
Faktycznie, zapomniałem, że Easy serwer ma inne wartości jednorazów..
No i Sushi mógłbyś napisać, czego to tyczy, chociaż wydaje mi się, że to o Nekro chodzi.
__________________ R6 - Locke Lamora
Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
|
|
17-12-2015 18:58 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.7 - "drobne zmiany" |
|
Wszystko super, bardzo podobają mi się te zmiany. Ale zawsze jest jakieś "ale":
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
10. Modyfikacja ignorowania obrony oferowanego przez ewolucję oraz przedmioty jednorazowe.
Ewolucja 3/6/10/15 lub 3/6/9/12
Przedmioty jednorazowe 3/6/10
Trudność: 1 |
Zamiana jest jak najbardziej słuszna, bo zrobienie tego evo wymaga kupę czasu, a było słabsze od jednoraza... ALE NIE UCINAJCIE TEGO! Te 15% jest wartością dobraną w sam raz! I każdy % ignora jest liczący się i ważny dla białej 1h(no i nie każda biała 1h to wz, któremu daliście 10% ignora + teraz chcecie nawalić mu ignora z talka!). Zostawcie te 15, bo zrobimy wam Hiroszimę!
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
17-12-2015 19:18 |
|
|
searcher
Najlepszy gracz BW 2015
Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 835
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VII
|
|
|
17-12-2015 19:20 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.7 - "drobne zmiany" |
|
cytat: |
nithrom napisał(a)
Wszystko super, bardzo podobają mi się te zmiany. Ale zawsze jest jakieś "ale":
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
10. Modyfikacja ignorowania obrony oferowanego przez ewolucję oraz przedmioty jednorazowe.
Ewolucja 3/6/10/15 lub 3/6/9/12
Przedmioty jednorazowe 3/6/10
Trudność: 1 |
Zamiana jest jak najbardziej słuszna, bo zrobienie tego evo wymaga kupę czasu, a było słabsze od jednoraza... ALE NIE UCINAJCIE TEGO! Te 15% jest wartością dobraną w sam raz! I każdy % ignora jest liczący się i ważny dla białej 1h(no i nie każda biała 1h to wz, któremu daliście 10% ignora + teraz chcecie nawalić mu ignora z talka!). Zostawcie te 15, bo zrobimy wam Hiroszimę! |
mieli dac ignore dla 1h wynikajacego z sily...
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
17-12-2015 19:20 |
|
|
mamusiek
Member
Data rejestracji: 23-06-2010
Postów: 32
|
|
nic ciekawego-zero wysilku ze strony administracji
__________________ r4-mamuska
|
|
17-12-2015 19:35 |
|
|
BAN xD
Double Ace
Data rejestracji: 18-03-2010
Postów: 111
Kraina: Necropolia IV
|
|
Proponuję dodać opcję zapisu jednorazu w obronie przed zasadzka razem z arkanami i przydatna też była by anulacja wyprawy.
__________________ "Aukcja kończy się 24h po zaoferowaniu CM + zasada 5 min."
|
|
17-12-2015 20:07 |
|
|
Darkshu
Forum Legend
Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527
|
|
Jak chcecie zmniejszać ignora obrony z jedno razów (moria)
to przed tymi zmianami dodałbym jedną najważniejszą
BALANS mobów II mapy ekspedycyjnej w celu obniżenia obrony mobów i rozłożenie jej pomiędzy obronę a odporność !
__________________ Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
|
|
17-12-2015 20:08 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
Twardy, jeżeli dadzą, to niech tną, ale tak to niech tego nie ruszają
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
17-12-2015 22:08 |
|
|
JelenMaster
Triple Ace
Data rejestracji: 25-09-2007
Postów: 174
Klan: DROPSY Kraina: Necropolia V Skąd: Bełchatów
|
|
|
17-12-2015 22:15 |
|
|
szczepak
Viking
Data rejestracji: 20-09-2008
Postów: 545
Kraina: Necropolia; Moria II Skąd: wziąć na słoneczny set?!?! - to już mam, teraz zbieram na sufowany ;)
|
|
Co z moją propozycją? Dostałem odpowiedź:
Podoba mi się dodałem do listy pomysłów..
Pozdrawiam
SM
Ale tu tego nie widzę
__________________ R1; R5 - Elanor
|
|
17-12-2015 23:08 |
|
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.7 - "drobne zmiany" |
|
Ja również nigdzie nie widzę mojej propozycji,
co z trzecim dniem aren 3v3 w tygodniu?
Nie wejdzie?
|
|
17-12-2015 23:18 |
|
|
_KING_
Viking
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 639
Kraina: Moria III; Moria IV
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.7 - "drobne zmiany" |
|
cytat: |
czepeknabakier napisał(a)
Ja również nigdzie nie widzę mojej propozycji,
co z trzecim dniem aren 3v3 w tygodniu?
Nie wejdzie?
|
Moim zdaniem mogły by być do drugi dzień lub nawet codziennie. Oczywiście odpowiednio przeskalować ilość monet i będzie fajnie. Ranking będzie bardzo dynamiczny. I tylko poprawić krew życia bo nikt nie lubi remisów.
Może jakieś bonusy czasowe dla najlepszych 10 po całym sezonie? Tak samo dla 1vs1?
Osobiście uważam areny za najbardziej interesujący aspekt obecnego BW. Jeszcze jak by tak za jakiś czas można było walczyć z francuzami czy anglikami to już w ogóle 10/10.
|
|
18-12-2015 00:32 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.7 - "drobne zmiany" |
|
cytat: |
_KING_ napisał(a)
Może jakieś bonusy czasowe dla najlepszych 10 po całym sezonie? Tak samo dla 1vs1? |
to sie nadaje na osobna propozycje, jako zmiana bonusu na zakonczenie sezonu - przedluzenie wszystkich mozliwych premii na 5 lvl (jesli masz cos odpalone na mniejszym lvlu, to bonus zostalby anulowany i odpalony od nowa na te 28 chyba dni na 5 lvlu)
a jak ktos np erudyty nie chce, to zawsze moze anulowac
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
18-12-2015 01:38 |
|
|
Devil666 2
Newbie
Data rejestracji: 27-08-2015
Postów: 1
|
|
1. Dodanie w raporcie z wyprawy: "usuń i idź ponownie" propozycja z postu 8854221
Trudność: 2
a złom z wyprawy też sprzeda od razu ?
bo pozbycie się 2k itemów by wykopac tego jedynego dropsa przyprawia nas o mdłości :/
i nie pisać ze mozna czyscic zbrojownie na biezaco, bo komu się chce
|
|
18-12-2015 17:48 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
Oby nie, bo będą placze, że ktoś rak zezlomowal jakieś fajne cacko
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
18-12-2015 19:01 |
|
|
CHuCKy
Member
Data rejestracji: 09-12-2015
Postów: 44
Kraina: Necropolia XI
|
|
cytat: |
Devil666 2 napisał(a)
1. Dodanie w raporcie z wyprawy: "usuń i idź ponownie" propozycja z postu 8854221
Trudność: 2
a złom z wyprawy też sprzeda od razu ?
bo pozbycie się 2k itemów by wykopac tego jedynego dropsa przyprawia nas o mdłości :/
i nie pisać ze mozna czyscic zbrojownie na biezaco, bo komu się chce
|
Zawsze możesz unmoda użyć i ustawić kwotę poniżej której Ci sprzeda itemki. Działa tylko na to co widać na 1 półce, ale zawsze coś
__________________
|
|
18-12-2015 21:16 |
|
|
|