Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (5): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 47 Ankieta - średnia ocena: 5,85
Postów w wątku Autor Data
 Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 SushiMaker 26-01-2016 14:46
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 Tig 27-01-2016 10:29
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 sil123 27-01-2016 11:12
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 czepeknabakier 27-01-2016 17:50
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 Bulbazaur 26-01-2016 15:39
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 szybkiskalpel 26-01-2016 15:40
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 EgzoticK 26-01-2016 15:40
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 Frenare 26-01-2016 15:45
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 Konrad 27-01-2016 08:21
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 szybkiskalpel 27-01-2016 08:30
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 Konrad 27-01-2016 08:40
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 EgzoticK 27-01-2016 11:18
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 KanarkiKikkers 26-01-2016 15:45
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 Aqq.r12R3 26-01-2016 15:49
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 EgzoticK 26-01-2016 15:49
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 sil123 26-01-2016 15:55
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 uszu 26-01-2016 20:10
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 sil123 26-01-2016 20:18
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 Madmen 26-01-2016 15:59
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 MiM 26-01-2016 16:02
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 MistrzR8 26-01-2016 16:19
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 max_77 26-01-2016 16:24
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 searcher 26-01-2016 16:31
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 KR33P 26-01-2016 16:45
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 syczybobr 26-01-2016 16:52
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 Tig 26-01-2016 17:05
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 sil123 26-01-2016 17:11
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 Regio90 26-01-2016 17:17
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 Grax33 26-01-2016 17:46
 RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 wlatca_kurnika 26-01-2016 18:01
Następna Strona »

Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam,

poniżej znajdziecie listę zmian jakie wprowadzi planowany na jutro (27 01 2016) patch.

Dlaczego właśnie te zmiany?
W związku z tym, iż optymalizowany był kod zajmujący się częścią z tych efektów, dodanie takich zmian było relatywnie łatwiejsze teraz, gdy i tak kod był modyfikowany, niż zrobienie tego ponownie za jakiś czas.

LISTA ZMIAN 1.7.6:
  • Zbrojownia: dodano możliwość porównania, jaki wpływ na postać będzie miało założenie przedmiotu.
  • W Sali tronowej można zobaczyć aktualne parametry bojowe postaci.
  • Dodano możliwość obejrzenia zsumowanych efektów globalnych ekwipunku (ekran Zbrojownia) oraz talizmanów (ekran Talizmany).
  • [Moria] Dodano możliwość obejrzenia zsumowanych efektów wykonanych tatuaży (Sala tronowa - tylko aktywne, Studnia dusz - wszystkie)
  • Arena 1v1: przyrosty surowców powinny być prawidłowo przeliczane, co powinno wyeliminować problemy z zakupem przedmiotu jednorazowego w obronie, mimo że na koncie uzbierało się wystarczająco surowców by to zrobić.
  • Arena 1v1: w podglądzie przeciwnika pokazywane będą aktualnie wyekwipowane przedmioty, jeśli przeciwnik nie ma zapisanych przedmiotów w obronie.
  • Pośredniak skraca czas budowy o 2%/poziom (max 80%).
  • Ekran budynków: efekty następnego poziomu budynków będą wyświetlane jako wartość efektu na następnym poziomie, a nie jako jego przyrost.
  • Ekran budynków: jeśli nie można zbudować budynku, to podany będzie powód, dlaczego jest to niemożliwe.
  • Ekran budynków: dodano możliwość zobaczenia zsumowanych efektów, jakie dają zbudowane już budynki.
  • Szpiegowanie: szpiegowanie będzie się zawsze udawać. Dotychczasowa szansa na udane szpiegowanie pełni teraz funkcję szansy na pozostanie niewykrytym.
  • Zadanie z Duchem w IV strefie: jeżeli gracz przekracza maksymalny sugerowany poziom dla lokacji, to szansa na pojawienie się przeciwnika zadaniowego wynosi 100%.
  • Zadanie z Gargulcami II strefie: zwiększono 6-krotnie szansę na trafienie Gargulców. Dla ostatniej lokacji I mapy szansa wynosi 100%.
  • Oblężenia: jeśli dany gracz ma status "słabszy" względem najwyższego poziomem przeciwnika z drużyny przeciwnej, to traci maksymalnie po 35.000 każdego surowca.
  • Zmodyfikowano przedmioty jednorazowe:
    Wywar z czarnego kota, Gwiezdny pył, Grimoire: przedmioty te nie będą już obniżały parametrów postaci.
    [Necro v1 i v2] Wywar z czarnego kota, Gwiezdny pył, Grimoire: zwiększono bonus do szczęścia.
    [Wszystkie] Sok z żuka, Oko topielca, Ogień z serca ziemi: zmniejszono bonus do ignorowania obrony (z 5,10,15 na 3,6,10).
  • Ewolucja "Piętno demona": zwiększono bonus do ignorowania obrony na 3,6,10,15 (wcześniej 2,4,6,10).


Czego można się spodziewać w kolejnym patchu (1.7.7)?
- lista nowych efektów talizmanów jest już prawie opracowana, więc w pierwszej kolejności zajmiemy się nimi.
- planujemy wprowadzenie zmiany w sposobie wczytywania przedmiotów w zbrojowni dzięki czemu element ten nie będzie powodował takiego obciążenia,
- jednocześnie wprowadzimy kolejne pozycje z już opublikowanej listy 1.7.6-1.7.8 w zależności od tego czy dana zmiana nie będzie kolidowała z inną już zaplanowaną na później.



Pozdrawiam
SM

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


26-01-2016 14:46 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Tig
Niezarejestrowany
RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Czego można się spodziewać w kolejnym patchu (1.7.7)?
- lista nowych efektów talizmanów jest już prawie opracowana, więc w pierwszej kolejności
Pozdrawiam
SM


Prosto z mostu: kiedy? Big Grin

Nie musimy chyba mówić że to nas dotyczy najbardziej, każdego dnia i to jest teraz kością w gardle dla każdego.
27-01-2016 10:29
sil123
King


Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czemu można porównywać tylko jeden przedmiot? Albo ja nie ogarniam, a to gdzieś jest?

A jakby się chciało wymienić np. cały set biżu ze słonecznego na jastrzębi, to już nie ma porównania, jak to będzie wyglądało, a to chyba ciekawsze..

__________________
R6 - Locke Lamora

Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Big Grin

Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
27-01-2016 11:12 sil123 jest offline Szukaj postów użytkownika: sil123 Dodaj sil123 do Listy kontaktów
czepeknabakier
Viking


images/avatars/avatar-25386.gif

Data rejestracji: 27-05-2015
Postów: 679

RE: Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
[*] W Sali tronowej można zobaczyć aktualne parametry bojowe postaci.


No nie bardzo to wyszło

te wyświetlone obrażenia są takie jakby krytyk był okrągłe zero,
tzn mogę mieć krytyka 60% a i tak
średnie obrażenia na rundę policzy bez krytyka,
czyli trafiamy 100% i mamy 0% krytyka, a przeciwnik ma 0 wszystkiego... Wink
gdzie i kiedy zdarza się taka sytuacja? w jakiej walce?

Nie lepiej dać każdej lokacji "bazowego" moba na nasz lev
i dla niego dać realne obrażenia na rundę?
"bazowy" mob pojawiałby się, jego średnie parametry,
po najechaniu strzałką na lokację na nasz lev.
27-01-2016 17:50 czepeknabakier jest offline Szukaj postów użytkownika: czepeknabakier Dodaj czepeknabakier do Listy kontaktów
Bulbazaur
Double Ace


Data rejestracji: 08-12-2015
Postów: 140
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

po co jeszcze ucinać ignora (w jednorazach) trzeba było to zostawić w spokoju..
26-01-2016 15:39 Bulbazaur jest offline Szukaj postów użytkownika: Bulbazaur Dodaj Bulbazaur do Listy kontaktów
szybkiskalpel
Member


Data rejestracji: 04-09-2015
Postów: 39
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 - zmiany po byku Big Grin Big Grin

Zbrojownia: dodano możliwość porównania, jaki wpływ na postać będzie miało założenie przedmiotu ?

a co to ma niby być bo nie rozumiem ? możliwość porównania z czym ? bez sens , lepiej już wprowadzić epiki do zk a nie jakieś bzdury.
26-01-2016 15:40 szybkiskalpel jest offline Szukaj postów użytkownika: szybkiskalpel Dodaj szybkiskalpel do Listy kontaktów
EgzoticK
Emperor


images/avatars/avatar-25277.gif

Data rejestracji: 07-09-2009
Postów: 1.123
Klan: DUKE
Kraina: Necropolia
Skąd: BOCHNIA

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A gdzie zmieniony efekt posredniaka zmniejszajacy dlugosc budowy budynkow?? :\

__________________
cytat:
vision837 napisał(a)
.tyle w temacie na twój temat brak mi słów .

R1:EgzoticK



26-01-2016 15:40 EgzoticK jest offline Szukaj postów użytkownika: EgzoticK Dodaj EgzoticK do Listy kontaktów
Frenare
Full Member


images/avatars/avatar-24314.gif

Data rejestracji: 07-08-2011
Postów: 59
Kraina: Necropolia; Moria II
Skąd: Poznań.

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
EgzoticK napisał(a)
A gdzie zmieniony efekt posredniaka zmniejszajacy dlugosc budowy budynkow?? :\


Dokładnie, też mi tego tutaj brakuje :/

__________________

R1: Kiedyś - Frenare R2EN : Kiedyś - nesskafe
Lowest Player to get Expedition Badge nesskafe Level 62 - jeszcze nie pobity

26-01-2016 15:45 Frenare jest offline Szukaj postów użytkownika: Frenare Dodaj Frenare do Listy kontaktów
Konrad
Administrator ds. technicznych


images/avatars/avatar-11621.gif

Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team
Skąd: localhost

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
EgzoticK napisał(a)
A gdzie zmieniony efekt posredniaka zmniejszajacy dlugosc budowy budynkow?? :\

Zmiana została wprowadzona, ale jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności zabrakło jej w changelogu Smile
Dzięki za zwrócenie uwagi - dopisane.

__________________


Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!



Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets




27-01-2016 08:21 Konrad jest offline Strona domowa Konrad Szukaj postów użytkownika: Konrad Dodaj Konrad do Listy kontaktów
szybkiskalpel
Member


Data rejestracji: 04-09-2015
Postów: 39
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Konrad napisał(a)
cytat:
EgzoticK napisał(a)
A gdzie zmieniony efekt posredniaka zmniejszajacy dlugosc budowy budynkow?? :\

Zmiana została wprowadzona, ale jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności zabrakło jej w changelogu Smile
Dzięki za zwrócenie uwagi - dopisane.



Ha ha ha śmiech na sali Big Grin Big Grin tyle ludzi najeżdża na te zmiany ze sushi wzioles sie na szybko za robote by chociaż 1 zmianę wprowadzić w tym śmiesznym patshu a tekst ze zabrakło jej w changelogu jest śmieszny Smile ale niech bedzie ze zabrakło Big Grin
27-01-2016 08:30 szybkiskalpel jest offline Szukaj postów użytkownika: szybkiskalpel Dodaj szybkiskalpel do Listy kontaktów
Konrad
Administrator ds. technicznych


images/avatars/avatar-11621.gif

Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team
Skąd: localhost

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Po pierwsze nie jestem Sushi.
Po drugie mógłbym Ci to udowodnić pokazując log z systemu kontroli wersji, ale nie zrobię tego bo zasadniczo jest mi obojętne w co wierzysz.
Po trzecie nie musisz zaśmiecać tematu swoimi drwinami.
Z góry dzięki.

__________________


Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!



Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets




27-01-2016 08:40 Konrad jest offline Strona domowa Konrad Szukaj postów użytkownika: Konrad Dodaj Konrad do Listy kontaktów
EgzoticK
Emperor


images/avatars/avatar-25277.gif

Data rejestracji: 07-09-2009
Postów: 1.123
Klan: DUKE
Kraina: Necropolia
Skąd: BOCHNIA

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Konrad napisał(a)
cytat:
EgzoticK napisał(a)
A gdzie zmieniony efekt posredniaka zmniejszajacy dlugosc budowy budynkow?? :\

Zmiana została wprowadzona, ale jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności zabrakło jej w changelogu Smile
Dzięki za zwrócenie uwagi - dopisane.


Zdaza sie Wink a jak sprawa z lewiatanem wyglada?

__________________
cytat:
vision837 napisał(a)
.tyle w temacie na twój temat brak mi słów .

R1:EgzoticK



27-01-2016 11:18 EgzoticK jest offline Szukaj postów użytkownika: EgzoticK Dodaj EgzoticK do Listy kontaktów
KanarkiKikkers
Lord


Data rejestracji: 18-02-2013
Postów: 483

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mobek nr 11 z drugiej mapy dopiero w późniejszych patchach?
26-01-2016 15:45 KanarkiKikkers jest offline Szukaj postów użytkownika: KanarkiKikkers Dodaj KanarkiKikkers do Listy kontaktów
Aqq.r12R3
Triple Ace


images/avatars/avatar-23481.jpg

Data rejestracji: 17-03-2010
Postów: 209
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia VII
Skąd: Łódź

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Na fb pojawiła się do tego grafika Smile

Załącznik:
jpg 3599_1108481085848795_530377575005905453 2_n.jpg (49 KB, 2.356ściągnięć)


__________________

26-01-2016 15:49 Aqq.r12R3 jest offline Szukaj postów użytkownika: Aqq.r12R3 Dodaj Aqq.r12R3 do Listy kontaktów AIM Screen Name of Aqq.r12R3: brak YIM Account Name of Aqq.r12R3: brak
EgzoticK
Emperor


images/avatars/avatar-25277.gif

Data rejestracji: 07-09-2009
Postów: 1.123
Klan: DUKE
Kraina: Necropolia
Skąd: BOCHNIA

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Tak samo lewiatana sie prosi o zmiane trafienia niekrytycznego na krytyczne :\ z tego co pamietam to nie byla jakas wielka trudnosc Smile

__________________
cytat:
vision837 napisał(a)
.tyle w temacie na twój temat brak mi słów .

R1:EgzoticK



26-01-2016 15:49 EgzoticK jest offline Szukaj postów użytkownika: EgzoticK Dodaj EgzoticK do Listy kontaktów
sil123
King


Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
EgzoticK napisał(a)
Tak samo lewiatana sie prosi o zmiane trafienia niekrytycznego na krytyczne :\ z tego co pamietam to nie byla jakas wielka trudnosc Smile


No i będzie w następnym patchu.. ciekawe kiedy..

Lepiej wprowadzać jakieś mało istotne zmiany dla leni i wygodnickich niż naprawiać rzeczy, które psują balans gry, no jasne.

__________________
R6 - Locke Lamora

Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Big Grin

Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
26-01-2016 15:55 sil123 jest offline Szukaj postów użytkownika: sil123 Dodaj sil123 do Listy kontaktów
uszu
Full Member


Data rejestracji: 29-08-2010
Postów: 61
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ale zmiana lewiatana juz byla w pathu 1.7.1

Zmieniono talizman Lewiatan na +X do obrony za każde otrzymane NIE krytyczne obrażenia. Regeneracja nadal jest naliczana za otrzymane obrażenia KRYTYCZNE.

EgzoticK rozumiem ze pragniesz cofniecia tej zmiany do stanu poprzedniego , gdzie bylo za x obrony za kazde trafinie krytyczne .

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez uszu: 26-01-2016 20:11.

26-01-2016 20:10 uszu jest offline Szukaj postów użytkownika: uszu Dodaj uszu do Listy kontaktów
sil123
King


Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
uszu napisał(a)
Ale zmiana lewiatana juz byla w pathu 1.7.1

Zmieniono talizman Lewiatan na +X do obrony za każde otrzymane NIE krytyczne obrażenia. Regeneracja nadal jest naliczana za otrzymane obrażenia KRYTYCZNE.

EgzoticK rozumiem ze pragniesz cofniecia tej zmiany do stanu poprzedniego , gdzie bylo za x obrony za kazde trafinie krytyczne .


Oczywiście. Zmiana ta, pod morię, praktycznie rozpieprzyła białą na necro.

__________________
R6 - Locke Lamora

Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Big Grin

Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
26-01-2016 20:18 sil123 jest offline Szukaj postów użytkownika: sil123 Dodaj sil123 do Listy kontaktów
Madmen
Forum Legend


Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sushi. Wrzuccie skrocenie budowy za pośredniakaSmile Toż to chyba jedna z najbardziej wyczekiwanych zmian

__________________
This battle's not the same which they have led us to believe

A synthesis of propaganda, terror and deceit

We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline


r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
26-01-2016 15:59 Madmen jest offline Szukaj postów użytkownika: Madmen Dodaj Madmen do Listy kontaktów
MiM
Triple Ace


Data rejestracji: 21-06-2007
Postów: 156
Kraina: Necropolia VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wiele osób wyczekuje skrócenia budowy... budowanie graniaka >1 miesiąca to tragedia, a tak by coś z pośredniakiem się ruszyło.
Może uda się przemyśleć sprawę i dorzucić to do patcha? A jak nie ten to do następnego?

__________________
R10: mimus93
26-01-2016 16:02 MiM jest offline Szukaj postów użytkownika: MiM Dodaj MiM do Listy kontaktów
MistrzR8
Lord


Data rejestracji: 30-09-2010
Postów: 265
Kraina: Necro Hardcore

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sorki ale to nie jest patch tylko kosmetyka ale skoro to było łatwo zakodować to czemu nie rotfl

__________________
Ciekawe kto korzysta z mojego Systemu Fair drop bo na pewno nie ja

rys1972 - r8
26-01-2016 16:19 MistrzR8 jest offline Szukaj postów użytkownika: MistrzR8 Dodaj MistrzR8 do Listy kontaktów
max_77
Full Member


Data rejestracji: 26-08-2006
Postów: 50
Klan: Ph0eNix
Skąd: Piła

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Miesiąc to i tak mało w porównaniu z HB 48
Czas budowy: 91 d. 10 godz. 21 min. 26 sek.
3 miechy blokady, ta zmiana jak najbardziej potrzebna . . .
26-01-2016 16:24 max_77 jest offline Szukaj postów użytkownika: max_77 Dodaj max_77 do Listy kontaktów
searcher
Najlepszy gracz BW 2015


images/avatars/avatar-25504.jpg

Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 835
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Zadanie z Gargulcami II strefie: zwiększono 6-krotnie szansę na trafienie Gargulców. Dla ostatniej lokacji I mapy szansa wynosi 100%.

dzięki, mogę iść na 2s. i oczywiście za szpiegowanie, koniec irytacji z tymi małymi procentami Big Grin


teraz czekam na dwukrotne powiększenie zbrojowni Smile

__________________
Chlastam się co dwa miesiące, a Ty?
Nie klikaj!

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez searcher: 26-01-2016 16:51.

26-01-2016 16:31 searcher jest offline Szukaj postów użytkownika: searcher Dodaj searcher do Listy kontaktów
KR33P
Forum Legend


images/avatars/avatar-22659.jpg

Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia V; Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szpiegowanie: szpiegowanie będzie się zawsze udawać. Dotychczasowa szansa na udane szpiegowanie pełni teraz funkcję szansy na pozostanie niewykrytym.


Sushi tylko mi nie mów, że nie zmieniliście maksymalnej wartości z 65,61% i dalej będą zdarzały się serie, tym razem udanych ale i tak wykrytych. A o to też przecież chodzi w szpiegowaniu żeby nie dać się wykryć. Moim zdaniem max % na niewykryte powinien być w okolicach 80%, nawet niech będzie sprzężony z koniecznością posiadania wyższego poziomu schroniska czy po prostu większej ilości wpływów, ale do jasnej niech to nie będzie tylko 65%.

Zmiana z zadaniami expowymi jak najbardziej na plus, tak samo ze zmianami w 1razie i ewo do ignora. Nie podoba mi się zmiana w 1razach do lucka. Większość, jeżeli nie wszystkie jednorazy powinny mieć jakiś ujemny bonus, a wy jeszcze zmieniliście wartości lucka na wyższa. Jeśli to ma być krok w kierunku tego by highlvlowcy na nekro lepiej trzymali staty na pielgach ( ci lepsi i tak pewnie mają max albo prawie max) to jest to zła zmiana. Zamiar dobry, ale zmiana zła. Już serio lepszy byłby hardcap na koszt statów w trenie.

__________________

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez KR33P: 26-01-2016 16:53.

26-01-2016 16:45 KR33P jest offline Szukaj postów użytkownika: KR33P Dodaj KR33P do Listy kontaktów
syczybobr
Lord


images/avatars/avatar-13746.jpg

Data rejestracji: 21-10-2007
Postów: 361
Kraina: Necropolia
Skąd: rZEszÓw

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

szczegolowe statystyki na duzy +
szkoda ze ignor obciety z jednoraza ale w polaczeniu z zboostowanym "Pietno demona" wyjdzie na zero...
czekamy na obcinki przekokszonych talkow i budynki Smile

__________________
R3: Ponury Żniwiarz
26-01-2016 16:52 syczybobr jest offline Szukaj postów użytkownika: syczybobr Dodaj syczybobr do Listy kontaktów
Tig
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

1.7.6 miał być patchem dotyczącym talizmanów, jakoś nie widzę tu wzmianek o tym Big Grin

Był topik, 10 stron pomysłów, rozmów między graczami, admini nie raczyli się tam wypowiadać, topik oceniony na "dwie lapki w dół" Big Grin czyli wedle utartych reguł na tym frum - "mało łapek nie przechodzi?" Big Grin haha.


Robicie tą kosmetykę ok pewnie musicie albo coś trzeba było wreszcie dać bo by nas zlinczowali.

To pytanie kiedy 1.7.7 i zmiany w talizmanach?
26-01-2016 17:05
sil123
King


Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Tig napisał(a)
1.7.6 miał być patchem dotyczącym talizmanów, jakoś nie widzę tu wzmianek o tym Big Grin

Był topik, 10 stron pomysłów, rozmów między graczami, admini nie raczyli się tam wypowiadać, topik oceniony na "dwie lapki w dół" Big Grin czyli wedle utartych reguł na tym frum - "mało łapek nie przechodzi?" Big Grin haha.


Robicie tą kosmetykę ok pewnie musicie albo coś trzeba było wreszcie dać bo by nas zlinczowali.

To pytanie kiedy 1.7.7 i zmiany w talizmanach?


Miał być, ale była też informacja:

"Numeracja 1.7.6 itd jest tylko orientacyjna, kolejność patchy jak i kontent może i prawdopodobnie ulegnie niewielkim zmianom."

I masz "niewielką" zmianę

__________________
R6 - Locke Lamora

Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Big Grin

Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
26-01-2016 17:11 sil123 jest offline Szukaj postów użytkownika: sil123 Dodaj sil123 do Listy kontaktów
Regio90
Lord


Data rejestracji: 19-02-2011
Postów: 325

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

nie ogarniam juz waszych zmian droga administracjo. Dajecie ludzia cos co nie dziala a ludzie dostosowali sie do tego czegos i teraz ponosza konsenskwencje. Tniecie cos po tak dlugim czasie zamiast ulepszac inne rzeczy. Ludzie sie potepili i teraz co ?? Ciezko bylo dac ta bete na inny serwer i tam testowac a nie robic to na graczach >??? Inne talki pod rasy to kupa i tutaj trzeba naprawiac. Bylo tyle propozycji ze kilka rodzai talizmanow mozna by z tego zrobic.... Robicie kosmetyke a mechanika calej gry siada (NECRO2)

__________________
r3 mrrr
r12 fififa
26-01-2016 17:17 Regio90 jest offline Szukaj postów użytkownika: Regio90 Dodaj Regio90 do Listy kontaktów
Grax33
Emperor


images/avatars/avatar-16844.png

Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:)
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia
Skąd: R1 nick: Grax

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Kolejne nic nie znaczące zmiany które świadczą o braku szacunku i totalnej znieczulicy względem graczy...

Wyczerpujecie czas i naszą cierpliwość tracąc ją na jakieś pierdoły podczas gdy my gracze czekamy na konkretny balans w grze. R1 się kłania... Co z kultystami panie sushi? Udajemy, że nie ma problemu?

Żenada i tyle.

__________________
nick: Grax.

http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584
26-01-2016 17:46 Grax33 jest offline Szukaj postów użytkownika: Grax33 Dodaj Grax33 do Listy kontaktów
wlatca_kurnika
Triple Ace


Data rejestracji: 28-01-2010
Postów: 241
Kraina: Necropolia V; Necro Hardcore

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dodajcie skrocenie czasu budowy, np przesowajac date o dzien, i spezedane Smile
26-01-2016 18:01 wlatca_kurnika jest offline Szukaj postów użytkownika: wlatca_kurnika Dodaj wlatca_kurnika do Listy kontaktów
Strony (5): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH