6. Zmiany w balansie broń palna 1h Moria |
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
No tak, po co w ogóle ubierać się w spost.
Na biała nie potrzeba
Dystans i tak ma większy
1h i tak będzie trafiac
Na inne bronie palne 2h też po co, bo przecież też ubierają się w dmg zamiast spost.
...
Twoja logika jest bezbledna
Muszę płac sposta i iść full dmg, bo przecież na nic mi ta niepotrzebna statystyka.
A co do drugiej części, pisałem jak masz pokonać palną 2h:
Np 100lucka i bez trafienia trafiasz 30% ze swnich 20 atakó. = 6, czyli dokładnie tyle ile w sumie ma snajper (chyba ze z miotla) dmg bedziesz miał ten sam i mimo braku zasięgu wygrasz.
|
|
08-07-2016 18:07 |
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
cytat: |
Archael napisał(a)
No tak, po co w ogóle ubierać się w spost.
Na biała nie potrzeba
Dystans i tak ma większy
1h i tak będzie trafiac
Na inne bronie palne 2h też po co, bo przecież też ubierają się w dmg zamiast spost.
...
Twoja logika jest bezbledna
Muszę płac sposta i iść full dmg, bo przecież na nic mi ta niepotrzebna statystyka.
|
A możesz bez przelewania się ironii napisać mi,
czemu nie chcesz ubrać się w dmg idąc palną 2h przeciwko palnej 1h?
I co niby ma oznaczać ta ironia że na białą spost niepotrzebny?
Ty w spoście idziesz na białą?
Myślisz że duża porcja ironii zamaskuje brak logiki?
Przyznałeś że nie potrafisz atakować snajperem inaczej niż w spoście,
nawet białej, i co niby tą ironią chciałeś zamaskować?
cytat: |
Archael napisał(a)
A co do drugiej części, pisałem jak masz pokonać palną 2h:
Np 100lucka i bez trafienia trafiasz 30% ze swnich 20 atakó. = 6, czyli dokładnie tyle ile w sumie ma snajper (chyba ze z miotla) dmg bedziesz miał ten sam i mimo braku zasięgu wygrasz. |
Według Ciebie wystarczy preko zdjąć by 100 lucka mieć?
Palna 1h, rewo i ganster bez straty dmg jak ma tak po prostu 100 lucka mieć?
Albo dmg w ubraniu albo dmg w bizu spadnie.
A gdzieś muszą być wpływy przecież.
Nawet jeśli jest to możliwe, by zawsze luckiem trafiać i wygrywać,
to gra spłycona do lucka będzie i uboga i bez sensu.
Ataki bez zasięgu to patologia a nie norma.
A ciśniesz by rewo tylko takie miał do wyboru idąc na snajpera.
|
|
08-07-2016 20:30 |
|
|
Padrezg22
Lord
Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
to kto mi pokaże bulid sposta dla rewo? ;P coś innego niż śmierć set (preko pastuchy) i słonka?
do tego beszka i kamień przemiany
sory ale tutaj wiele nie zmienisz
chyba że 2 lata poświęcisz na słonko nietoperka... ale gdzie tu sens... robić nietoperze pod pvp... i areny.
bez zmian nie sięgam dystanów mających 550 sposta.... szczególnie jeśli chodzi o wpływy.
__________________ r17: Papa
r19: papa
|
|
08-07-2016 23:59 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Dobra, to może inaczej
palna 1h nie ma sposta na broni
palna 2h ma aż 34 sposta na snajpie dsk+5 i 12 sposta na miotle dsk+5
Nawet jak cała reszta buildu będzie taka sama, to te parę punktów spostrzegawczości nie stanowi zbyt dużej różnicy.
Problem z palniakami 1h jest taki, że chcą mieć wszystko:
build pod dmg i wpływy, a do tego darmowy zasięg w broni
palniacy 2h nie mają tak dobrze, build robią albo pod dmg, albo pod zasięg, bo mimo, że w broniach mamy ten spost, to nie jest go tak na prawdę wyjątkowo dużo.
a teraz jeszcze weźmy kuriozalny przykład:
babka 1h zakłada opaskę preko i dwa deserty
facet 2h zakłada bandanę preko i snajpę
reszta ubrań taka sama więc zeruję różnicę
jak wychodzimy z dmg i zasięgiem?
opaska:
spost 68
dwa deserty:
8 ataków po 64-70dmg, 22 wpływy i charka
Bandana:
spost 46
snajpa:
2 ataki po 124-130dmg, 34 sposta
68 sposta vs 80 sposta
536 dmg vs 254 dmg
nawet jak przez te 12 różnicy trafisz tylko połową ataków to i tak zostaje ci 268dmg
I to licząc średnio z samej broni.
Wszelkie modyfikatory dmg np pelka, pref śmierć itp boostują bronie multiatakowe.
Narzekasz, że bez bonusa 27% trafienia nie będziesz miał zasięgu na snajpera?
Naj ubierasz się w dmg zamiast zasięg to nic dziwnego, że nie będziesz miał zasięgu.
A snajper musi ubrać się w zasięg, żeby mieć choć szansę przespostować niektórych przeciwników, albo w dmg ryzykując że zostanie przespostowany
Rzucasz się co do propozycji ucięcia zasięgu w broni leg, bo w niesmak ci sytuacja, że ubierając się pod dmg stracisz zasięg, a ubierając się pod zasięg będziesz miał mniejszy dmg.
Tymczasem wszyscy muszą wybierać dmg, czy zasięg
Poza tym, tak jak mówiłem, zacząłbyś nie tyle przegrywać, co wyrównałyby się szansę i to tylko między palną 2h i 1h
a jeżeli chcesz to policzę ci jeszcze na miotle:
bandana jw
miotła:
5 ataków po 67-167, 12 sposta
68 sposta vs 58 sposta
536 dmg vs 585 dmg
W tym wypadku to ty masz większy zasięg i to bez bonusu 27%, ale wciąż bonusy do dmg bardziej dopakują 8 ataków, niż 5.
Mając bonus 27% zasięgu możesz olać znaczą część zasięgu, żeby dobić dmg
Palna 2h nie ma takiej możliwości.
Dlaczego ubieram się w sposta na arence?
Bo nie wiem na kogo trafię
Jak przyjdzie mi walczyć z dystansem, muszę mieć zasięg, żeby trafić
Jak przyjdzie mi walczyć z palną 2h, muszę mieć zasięg, żeby trafić, może uda mi się przespostować miotłę i wygrać
Jak przyjdzie mi walczyć z palną 1h, to jest szansa, że przeciwnik będzie miał dużo mniejszy zasięg mimo bonusu.
I powtórzę kolejny raz, mam nadzieję, że dotrze do niektórych opornych:
Palna 1h ma w nosie zasięg, leci na full dmg a i tak trafia we wszystko, dlatego jest to przekokszone i powinno zostać ukrócone.
Nie jestem za ucięciem bonusu 27%, bo stracą wtedy zasięg na moby.
Można by ustawić te 27% tylko na ekspy, pvp byłoby wtedy sprawiedliwsze.
Ale można upiec 2 pieczenie na jednym ogniu, tj zbalansować 1h i 2h, dodając do broni palnej 2h "ignorowanie trafienia przeciwnika niewynikającego ze statystyk" - 1h zachowa bonus, ale skończy się terror rewo i gangsterów, a palna 2h zacznie się wybijać choć trochę.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Archael: 09-07-2016 11:31.
|
|
09-07-2016 11:31 |
|
|
Ham_let
Member
Data rejestracji: 02-09-2015
Postów: 37
Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
Archael napisał(a)
Dobra, to może inaczej
palna 1h nie ma sposta na broni
palna 2h ma aż 34 sposta na snajpie dsk+5 i 12 sposta na miotle dsk+5
Nawet jak cała reszta buildu będzie taka sama, to te parę punktów spostrzegawczości nie stanowi zbyt dużej różnicy.
Problem z palniakami 1h jest taki, że chcą mieć wszystko:
build pod dmg i wpływy, a do tego darmowy zasięg w broni
palniacy 2h nie mają tak dobrze, build robią albo pod dmg, albo pod zasięg, bo mimo, że w broniach mamy ten spost, to nie jest go tak na prawdę wyjątkowo dużo.
a teraz jeszcze weźmy kuriozalny przykład:
babka 1h zakłada opaskę preko i dwa deserty
facet 2h zakłada bandanę preko i snajpę
reszta ubrań taka sama więc zeruję różnicę
jak wychodzimy z dmg i zasięgiem?
opaska:
spost 68
dwa deserty:
8 ataków po 64-70dmg, 22 wpływy i charka
Bandana:
spost 46
snajpa:
2 ataki po 124-130dmg, 34 sposta
68 sposta vs 80 sposta
536 dmg vs 254 dmg
nawet jak przez te 12 różnicy trafisz tylko połową ataków to i tak zostaje ci 268dmg
I to licząc średnio z samej broni.
Wszelkie modyfikatory dmg np pelka, pref śmierć itp boostują bronie multiatakowe.
Narzekasz, że bez bonusa 27% trafienia nie będziesz miał zasięgu na snajpera?
Naj ubierasz się w dmg zamiast zasięg to nic dziwnego, że nie będziesz miał zasięgu.
A snajper musi ubrać się w zasięg, żeby mieć choć szansę przespostować niektórych przeciwników, albo w dmg ryzykując że zostanie przespostowany
Rzucasz się co do propozycji ucięcia zasięgu w broni leg, bo w niesmak ci sytuacja, że ubierając się pod dmg stracisz zasięg, a ubierając się pod zasięg będziesz miał mniejszy dmg.
Tymczasem wszyscy muszą wybierać dmg, czy zasięg
Poza tym, tak jak mówiłem, zacząłbyś nie tyle przegrywać, co wyrównałyby się szansę i to tylko między palną 2h i 1h
a jeżeli chcesz to policzę ci jeszcze na miotle:
bandana jw
miotła:
5 ataków po 67-167, 12 sposta
68 sposta vs 58 sposta
536 dmg vs 585 dmg
W tym wypadku to ty masz większy zasięg i to bez bonusu 27%, ale wciąż bonusy do dmg bardziej dopakują 8 ataków, niż 5.
Mając bonus 27% zasięgu możesz olać znaczą część zasięgu, żeby dobić dmg
Palna 2h nie ma takiej możliwości.
Dlaczego ubieram się w sposta na arence?
Bo nie wiem na kogo trafię
Jak przyjdzie mi walczyć z dystansem, muszę mieć zasięg, żeby trafić
Jak przyjdzie mi walczyć z palną 2h, muszę mieć zasięg, żeby trafić, może uda mi się przespostować miotłę i wygrać
Jak przyjdzie mi walczyć z palną 1h, to jest szansa, że przeciwnik będzie miał dużo mniejszy zasięg mimo bonusu.
I powtórzę kolejny raz, mam nadzieję, że dotrze do niektórych opornych:
Palna 1h ma w nosie zasięg, leci na full dmg a i tak trafia we wszystko, dlatego jest to przekokszone i powinno zostać ukrócone.
Nie jestem za ucięciem bonusu 27%, bo stracą wtedy zasięg na moby.
Można by ustawić te 27% tylko na ekspy, pvp byłoby wtedy sprawiedliwsze.
Ale można upiec 2 pieczenie na jednym ogniu, tj zbalansować 1h i 2h, dodając do broni palnej 2h "ignorowanie trafienia przeciwnika niewynikającego ze statystyk" - 1h zachowa bonus, ale skończy się terror rewo i gangsterów, a palna 2h zacznie się wybijać choć trochę. |
Tak tak tak....
Ja mam tylko dwa pytania na które prosił bym byś odpowiedział.
1- co zmieniasz w ekwipunku snajpera jeśli ubierasz się pod ten zasięg.
2 - co ma założyć palna 1h by iść ubrana pod zasięg.
Proste pytania. Dziękuję ślicznie jeśli postarasz się odpisać rzeczowo bez koloryzacji i bez tworzenia powieści w stylu rewo ma zasięg i dmg i 50 dziewic jak dystans go pojedzie.
|
|
09-07-2016 12:02 |
|
|
Padrezg22
Lord
Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
Archael napisał(a)
I powtórzę kolejny raz, mam nadzieję, że dotrze do niektórych opornych:
Palna 1h ma w nosie zasięg, leci na full dmg a i tak trafia we wszystko, dlatego jest to przekokszone i powinno zostać ukrócone.
Nie jestem za ucięciem bonusu 27%, bo stracą wtedy zasięg na moby.
Można by ustawić te 27% tylko na ekspy, pvp byłoby wtedy sprawiedliwsze.
Ale można upiec 2 pieczenie na jednym ogniu, tj zbalansować 1h i 2h, dodając do broni palnej 2h "ignorowanie trafienia przeciwnika niewynikającego ze statystyk" - 1h zachowa bonus, ale skończy się terror rewo i gangsterów, a palna 2h zacznie się wybijać choć trochę. |
chcesz aby palna 1h stała się impotentem... w jaki sposób rewo po ucięciu zasięgu ma sięgnąć lekkie dystanse?
liczyć na umagi ?
to jak liczyć na 6 w lotto.
nie tu leży problem... mówiłem już wielokrotnie... snajper powinien dostać bonus do zasięgu...! a nie zabierać go rewo.
__________________ r17: Papa
r19: papa
|
|
09-07-2016 12:19 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
cytat: |
Padrezg22 napisał(a)
cytat: |
Archael napisał(a)
I powtórzę kolejny raz, mam nadzieję, że dotrze do niektórych opornych:
Palna 1h ma w nosie zasięg, leci na full dmg a i tak trafia we wszystko, dlatego jest to przekokszone i powinno zostać ukrócone.
Nie jestem za ucięciem bonusu 27%, bo stracą wtedy zasięg na moby.
Można by ustawić te 27% tylko na ekspy, pvp byłoby wtedy sprawiedliwsze.
Ale można upiec 2 pieczenie na jednym ogniu, tj zbalansować 1h i 2h, dodając do broni palnej 2h "ignorowanie trafienia przeciwnika niewynikającego ze statystyk" - 1h zachowa bonus, ale skończy się terror rewo i gangsterów, a palna 2h zacznie się wybijać choć trochę. |
chcesz aby palna 1h stała się impotentem... w jaki sposób rewo po ucięciu zasięgu ma sięgnąć lekkie dystanse?
liczyć na umagi ?
to jak liczyć na 6 w lotto.
nie tu leży problem... mówiłem już wielokrotnie... snajper powinien dostać bonus do zasięgu...! a nie zabierać go rewo. |
Dlatego wnosiłem nie o ucięcie zasięgu palnej 1h, tylko ograniczenie dodatkowego trafienia wobec broni palnych 2h = 1h wciąż by sięgało moby i dystans, wciąż miałoby szansę sięgnąć 2h.
cytat: |
Ham_let napisał(a)
Tak tak tak....
Ja mam tylko dwa pytania na które prosił bym byś odpowiedział.
1- co zmieniasz w ekwipunku snajpera jeśli ubierasz się pod ten zasięg.
2 - co ma założyć palna 1h by iść ubrana pod zasięg.
Proste pytania. Dziękuję ślicznie jeśli postarasz się odpisać rzeczowo bez koloryzacji i bez tworzenia powieści w stylu rewo ma zasięg i dmg i 50 dziewic jak dystans go pojedzie. |
1. snajpa/miotła / sufy na portkach i biżu(od behe cały czas koncentryki, ale to się ma zmienić)
2. to samo co palna 2h, jak pisałem wcześniej będziesz mieć najwyżej 34 sposta mniej* (tyle co snajpa, reszta eq daje tyle samo tobie i mnie), nawet jeżeli by ograniczyło ci to trafienie do 10%, to ubierz się pod dmg, twoje 10% trtafień da 3 trafienia na turę, snajper ma ich 5, różnica 2 trafień, a ty możesz ubrać się pod dmg i i tak wygrasz.
* 12 jeżeli walczysz przeciw miotaczowi płomieni, ale tego sięgniesz.
|
|
09-07-2016 13:14 |
|
|
Padrezg22
Lord
Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
jaki sens by miało ograniczenie zasięgu rewo do palnej 2h?
jak sam podkreślasz bulid jest ten sam więc gdzie tu logika?
__________________ r17: Papa
r19: papa
|
|
09-07-2016 13:27 |
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
cytat: |
Padrezg22 napisał(a)
jaki sens by miało ograniczenie zasięgu rewo do palnej 2h?
jak sam podkreślasz bulid jest ten sam więc gdzie tu logika?
|
Nie ma logiki, Archael gra snajperem i chce być nietykalnym dla palnej 1h.
Zwykłe ciśnienie zmiany pod siebie i nic więcej, logiki zero.
cytat: |
Archael napisał(a)
zbalansować 1h i 2h, dodając do broni palnej 2h "ignorowanie trafienia przeciwnika niewynikającego ze statystyk" - 1h zachowa bonus, ale skończy się terror rewo i gangsterów, |
W dodatku ciśnie obłudnie
cytat: |
Archael napisał(a)
ograniczenie dodatkowego trafienia wobec broni palnych 2h = 1h wciąż by sięgało moby i dystans, wciąż miałoby szansę sięgnąć 2h.
|
bo tak to guzik by trafiała snajpera.
Czysty, masowy spam.
|
|
09-07-2016 14:06 |
|
|
Padrezg22
Lord
Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
Martwi mnie to, że administracja nic się nie udzieliła i nie wniosła do naszej dyskusji...
czekamy!
__________________ r17: Papa
r19: papa
|
|
09-07-2016 14:59 |
|
|
revean
Member
Data rejestracji: 30-08-2015
Postów: 35
Klan: Old years ago (PARADOX) Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia; Moria
|
|
cytat: |
Originally posted by Padrezg22
Martwi mnie to, że administracja nic się nie udzieliła i nie wniosła do naszej dyskusji...
czekamy! |
Jak zwykle przecież.
Od samego początku pisałem...nie obcinać 1h tylko ulepszyć palną 2h żeby była bardziej grywalna.
Pozdrawiam.
|
|
09-07-2016 15:32 |
|
|
Toxic
King
Data rejestracji: 23-09-2006
Postów: 936
|
|
Administracja chce po prostu wywołać wiosnę ludów. Policzcie sobie ile kasy wpłynie jak nawet co 5 rewo się przerobi. Policzcie ile banów poleci jak ceny nagle się na aukcjach pozmieniają.
Jak dla mnie, po każdej tego typu zmianie powinniśmy dostać darmową możliwość zmiany tatuażu, nie na zasadzie kasacji starego i wykupu nowego, ale na zasadzie zmiany na dowolny inny tatuaż.
__________________ NA WIECZNYM URLOPIE
|
|
14-07-2016 16:40 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Tylko dlatego, że nie potrafisz znaleźć sposobu na przywrócenie jakości snajperowi?
Czy też dlatego, że płacz białej 2h spać Ci po nocach nie daje i inne tatki nie mają mieć nawet doskoku do berka czy cra? Przecież oni nawet nie martwią się o zasięg, tylko żeby bić agrę w 3 a nie 4...
Coś Ci w końcu wyszło, zrobiłeś grywalna palną 1h, ciągle grywalna jest biała 2h i Ty marnujesz czas nad rozmyślaniem jak przyciąć jedną z tych broni zamiast pomyśleć co zrobić, żeby ludzie uznali snajpera, mnicha, zabójcę, wd czy łowcę za równie atrakcyjne tatuaże. Nie rozumiem Ciebie człowieku, po prostu nie rozumiem.
|
|
22-07-2016 17:34 |
|
|
Toxic
King
Data rejestracji: 23-09-2006
Postów: 936
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Update 22 07 2016
modyfikatora do zasięgu jaki daje broń legendarna zostanie zmniejszony do +15% |
To brzmi bardziej racjonalnie...
__________________ NA WIECZNYM URLOPIE
|
|
22-07-2016 19:19 |
|
|
Archon
Triple Ace
Data rejestracji: 26-09-2010
Postów: 153
Klan: ex Troll Kraina: Moria V Skąd: Gdynia
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Update 22 07 2016
modyfikatora do zasięgu jaki daje broń legendarna zostanie zmniejszony do +15% |
Gram Gangsterem - Ssak, typowy sprzęt na średnio lewelowej postaci. W ataku muszę założyć Handlarza bo nie wchodzi atak. Tak jest teraz przeciwko Snajperowi też podobny poziom i typowy sprzęt na R9:
Atak:
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=7aaaf386a1
Snajper:
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=878cde7af9
Nie mam umaga do Spostrzegawczości ... jak ja będę wyglądał przeciwko snajperowi i dystansom po patchu? Mogę talizmanami powachlować ale to niewiele zmieni. Nie podoba mi się taka zmiana to chyba Sushi nie o to chodzi
|
|
27-07-2016 13:55 |
|
|
Dwayne
Lord
Data rejestracji: 18-01-2008
Postów: 440
Klan: mój Kraina: Necropolia V
|
|
cytat: |
Archon napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Update 22 07 2016
modyfikatora do zasięgu jaki daje broń legendarna zostanie zmniejszony do +15% |
Gram Gangsterem - Ssak, typowy sprzęt na średnio lewelowej postaci. W ataku muszę założyć Handlarza bo nie wchodzi atak. Tak jest teraz przeciwko Snajperowi też podobny poziom i typowy sprzęt na R9:
Atak:
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=7aaaf386a1
Snajper:
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=878cde7af9
Nie mam umaga do Spostrzegawczości ... jak ja będę wyglądał przeciwko snajperowi i dystansom po patchu? Mogę talizmanami powachlować ale to niewiele zmieni. Nie podoba mi się taka zmiana to chyba Sushi nie o to chodzi |
kompromitujesz sie takimi linkami i swoją grą,
Cruel używa talizmanów: Kamień zła poz. 2, Kamień przestrzeni poz. 1, Cichy łowca poz. 2, Szpony nocy poz. 0.
Gniadolek używa talizmanów: Behemot poz. 2, Kamień dobra poz. 3, Kamień przestrzeni poz. 3, Ambicja poz. 0.
uzywanie nadal talka do sposta na lv1 ? i to tyle do zasiegu jak przeciwnik ma behemota + przestrzeń lv3, jakbyś się nie obijał to móglbyś wygrać, a tak to pretensje bo nie chcialo się aktywnie zbierać run lub układać talizmanów
|
|
27-07-2016 14:58 |
|
|
delordione
Lord
Data rejestracji: 03-08-2015
Postów: 358
|
|
boze, to nie atakuj snajperow xD dlaczego w tej grze kazdy musi bic kazdego i kazdy musi robic top dmg na expach, jak mnie to irytuje
bij bialasow w spakach, kup sobie msciwy set nie wiem, pomysl
|
|
27-07-2016 14:59 |
|
|
Archon
Triple Ace
Data rejestracji: 26-09-2010
Postów: 153
Klan: ex Troll Kraina: Moria V Skąd: Gdynia
|
|
Wiecie jak wy jesteście ułomni ... normalnie d-e urywa. Sam sobie załóż mściwe i sięgnij spostowca. Dweyne nie każdy jak Ty jest PRO i nie każdy musi grać w tą grę 7/24. Tutaj balansu nie ma w niczym, tutaj balans polega na podłożeniu się największej liczbie płaczków na forum. Po co obcinać zasięg palnej 1h? snajper i tak wygra w ataku ze mną.
Zresztą co ja będę dyskutował z wami i tak już nikt nowy w to nie gra i nic nie pomoże ten patch. Powstanie multum kont dla "bonusów" urodzinowych i Administracja będzie mogła napisać, och jak fajnie tyle nowych kont powstało ...
|
|
27-07-2016 15:21 |
|
|
Ksionc
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: łódz
|
|
cytat: |
Archon napisał(a)
kompromitujesz sie takimi linkami i swoją grą,
Cruel używa talizmanów: Kamień zła poz. 2, Kamień przestrzeni poz. 1, Cichy łowca poz. 2, Szpony nocy poz. 0.
Gniadolek używa talizmanów: Behemot poz. 2, Kamień dobra poz. 3, Kamień przestrzeni poz. 3, Ambicja poz. 0.
uzywanie nadal talka do sposta na lv1 ? i to tyle do zasiegu jak przeciwnik ma behemota + przestrzeń lv3, jakbyś się nie obijał to móglbyś wygrać, a tak to pretensje bo nie chcialo się aktywnie zbierać run lub układać talizmanów |
nie kazdy ma takiego farta by ciagle dropic potrzebne runy :/ i miec ich niewiadomo ile
nie kazdy gracz spedza zycie na grze w bw
sa tu tez tacy ktorzy maja jeszcze realne sprawy i obowiazki
Mnie ciagle zastanawia czemu meczycie palna niewazne czy na nekro czy morii :/ jesli miala 2h na speedzie ma tak wielka przewage i dziala tak bardzo nielogicznie :/
juz kilka razy podawalem ten przyklad ale jeszcze raz go powtorze
chlop z koba zabija goscia z akaczem bo tamten pomimo tego ze atakuje z dystansu jest zaciukany kosa zanim zdazy wystrzelic
o tym ze gosc z kosa musi dobiec
to chyba nikomu nie musze wspominac
no ale logika tej czesci miedzy biala a dystansem/palna byla dla mnei zawsze zagadka
pozdrawiam.
cytat: |
Szerlok napisał(a)
rozwiazanie zagadki: wampiry nie walcza w polu tylko z zasadzki. jak wyskoczy na ciebie z krzakow mutant z kosa albo zeskoczy z dachu w waskiej uliczce to zdazysz zdjac z plecow kalacha, odbezpieczyc, wycelowac i strzelic zanim cie potnie? |
najwieksza bzdura jaka slyszalem
nawet jesli by ktos wyskoczyl na ciebie z kosa nozem czy czyms innym to potrzeba wiecej czasu by zrobic zamach wycelowac niz wystrzelic
zanim zaczniesz pisac kolejne bzdury w tym stylu :/ zapoznaj sie odrobine z realiami
zwykle podstawy historii lub podstawowa wiedza militarna
__________________ Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
Ten post był edytowany 4 raz(y), ostatnio edytowany przez Ksionc: 27-07-2016 16:17.
|
|
27-07-2016 16:09 |
|
|
Pycorius
Triple Ace
Data rejestracji: 19-03-2009
Postów: 175
Klan: Bananas, NG, Banda Drombo Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria; Moria III Skąd: Pabianice
|
|
Skoro zabieracie po raz kolejny zasięg palnej 1h to domagam się zmiany statystyk obrony łowieckiej peleryny siewcy śmierci tak, by można ją było nosić na rewolwerowcu z biżuterią inną niż słoneczny set, by mieć z niej pożytek w pvp. Obecnie ograniczenia tatuażu dla zbroi to max 60 a wspomniana przeze mnie zbroja na dsk+5 ma 62 punkty obrony.
|
|
28-07-2016 00:05 |
|
|
Lutek1302
Forum Ace
Data rejestracji: 21-03-2011
Postów: 87
Kraina: Necropolia IX
|
|
popieram wszelkie zmiany z bronią palną itd
__________________
|
|
24-10-2016 12:50 |
|
|
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej
Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.302
Klan: BW Team Rasa w grze: Władca Zwierząt Kraina: Moria; Moria VI; Moria S Skąd: Województwo łódzkie
|
|
Zmiana wprowadzona, temat zamykam.
__________________
Wielki, zły Buc
__________________
Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________
cytat: |
Buc napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada
|
Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm. |
|
|
04-12-2016 12:17 |
|
|
|