Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
|
|
|
22-06-2016 14:03 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.670
Kraina: Moria III
|
|
przez 9 lat na serwerach nekro wszyscy grajacy biala bronia wrzucali kocie sciezki na expy... wraz z levelowaniem behemota mozna wrzucac dziki szal...I OLABOGA TAK NIE MOZNA? hee?
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
22-06-2016 14:05 |
|
|
raikiri
Lord
Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV Kraina: Necropolia Skąd: Sląsk
|
|
behemot działa bez zarzutu ? nerf = strzał w stope ;p
zmieńcie cichego tak aby uatrakcyjnił wbijanie kocich w takim razie
__________________ R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec
Veni Vidi Vici
|
|
22-06-2016 14:09 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Sushi, ale wiesz, że nie tylko behemota kultek może wybrać? Nie zmieniajcie tego co działa dobrze z powodu problemu, który boli może jednego czy dwóch graczy...
|
|
22-06-2016 14:09 |
|
|
danwojownik
Triple Ace
Data rejestracji: 16-09-2010
Postów: 224
Klan: Banda Kraina: Moria III; Moria IV
|
|
Akurat jedyny z pomysłów, który mi się nie podoba. Argument, że arkana kultysty są bezsensu jest beznadziejny. Pragnę zauważyć, że nadal na oblężenia wszyscy biegają wbijając kocie ścieżki, nawet jeśli nie są kultystami(mówię o r9) bo się bardziej opłaca niż wbicie dzikiego szału(nawet na wz, który może najwięcej zyskać z wbicia ds. a i tak tego nie robi).
__________________
|
|
22-06-2016 14:10 |
|
|
Sylweerek
Triple Ace
Data rejestracji: 17-07-2009
Postów: 219
Klan: Szpital! Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia IX Skąd: ty mieszkasz?
|
|
Zamiast ścinać Behemota, proponuje dodać jakiś efekt z kocich ścieżek w talizmanie Cichy łowca.
__________________ r7: -Nosferatu-
r14: RaStaMaN
|
|
22-06-2016 14:14 |
|
|
cavs12
Newbie
Data rejestracji: 21-04-2011
Postów: 8
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX
|
|
cytat: |
raikiri napisał(a)
behemot działa bez zarzutu ? nerf = strzał w stope ;p
zmieńcie cichego tak aby uatrakcyjnił wbijanie kocich w takim razie
|
Zgadzam się w zupełności. To, że kocie i kultysta stracili na talizmanach jest spowodowane brakiem tak naprawde talizmanu pod ich arkana. Nerfowanie behe byłoby najgorszym co możecie zrobić. Talizman jest równy dla wszystkich i tak jak mówili ludzie wyzej dał troche urozmaicenia do gry.
__________________ R18 - Lapserdak
"Gdzie kucharek sześć... tam piłka zawsze wpada w środek"
|
|
22-06-2016 14:14 |
|
|
Kuuuba
Lord
Data rejestracji: 18-06-2007
Postów: 357
|
|
bez sensu bo kultek też używa behe, a dodatkowo wbija kocie z arkan w pvp przez co dalej ma przewage zwinki nad resztą ras.
__________________ R14: Blomkvist
|
|
22-06-2016 14:15 |
|
|
Dorsusek
Forum Ace
Data rejestracji: 18-07-2012
Postów: 84
|
|
cytat: |
Freeya napisał(a)
Jest to chyba jedyny pomysł z którym się nie zgodzę. Behemot działa świetnie i tchnął życie w biżuterię suffowaną np koncentracją/mądrością - diamencik zyskał drugą młodość
Równie dobrze można zarzucić że potęp też traci na behe, czyż nie? Zostawcie go, jest świetny (potępiony here)
|
zgadzam się, behemota nie am co tykać, bo jest spoko i nie slyszalem zeby sie ktos na niego skarżył.
__________________ r14 Dorsus Q.Vegall
NECRO V2
|
|
22-06-2016 14:16 |
|
|
BFK
Full Member
Data rejestracji: 28-08-2009
Postów: 56
Klan: b33rs 33k3rs
|
|
Z behemotem wszystko jest ok po co ruszac
|
|
22-06-2016 14:19 |
|
|
pieczarr
Lord
Data rejestracji: 11-09-2014
Postów: 425
Kraina: Necropolia VIII
|
|
Ruszac ruszac, dobry pomysl!
Na 4 poziomie behemota przy broni dystansowej lepiej wbic 80 dzikiego niz 70 kocich.
40 zwiny z behe
+20 trafienia z dzikiego ~~ 50 zwiny.
|
|
22-06-2016 14:21 |
|
|
Dorsusek
Forum Ace
Data rejestracji: 18-07-2012
Postów: 84
|
|
cytat: |
pieczarr napisał(a)
Ruszac ruszac, dobry pomysl!
Na 4 poziomie behemota przy broni dystansowej lepiej wbic 80 dzikiego niz 70 kocich.
40 zwiny z behe
+20 trafienia z dzikiego ~~ 50 zwiny. |
Jest to jedyny talizman naprawde dobry dla dystansowca, szczególnie jak akurat postawi na to, zeby wbic talka jak najwyzej. a do 4tego poziomu to jeszcze baaaardzo daleka droga, przynajmniej u nas na Necro.
__________________ r14 Dorsus Q.Vegall
NECRO V2
|
|
22-06-2016 14:25 |
|
|
kajciu
Lord
Data rejestracji: 08-02-2014
Postów: 362
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Moria VI Skąd: z Polski synu
|
|
jak najbardziej jestem ZA. troszkę to utrudni zwinkowanie drzewa
__________________ Matylda87 22:22 -> Kajciu jest agentem bucowego wywiadu
|
|
22-06-2016 14:35 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
|
|
cytat: |
kajciu napisał(a)
jak najbardziej jestem ZA. troszkę to utrudni zwinkowanie drzewa |
Może przez takie wypowiedzi rozdzieliłbym talizman behe dla morii i nekro. U nas behemot działa bez zarzutu i w zasadzie nie znam osoby która by go chciała uciąć.
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
22-06-2016 14:37 |
|
|
grzeli
Newbie
Data rejestracji: 02-12-2011
Postów: 8
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia II Skąd: Kalisz
|
|
nie wiem po co ruszac taka rzecz ktora nie sprawia problemu. Problemu nie rozumiem, kultysta jak chce to niech uzywa behemota razem z kocimi sciezkami, tak wiecej wyciagnie kocich niz pozostale rasy wiec tez daje mu to przewage. Ja kocich uzywam na kazdym kroku gdzie tylko mozna wiec jak kultysty arkana sa bezuzyteczne?
__________________ R3: Magic
|
|
22-06-2016 14:46 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
przeciez jesli do tego wejdzie zmiana treningu z propozycji nr 9, to mimo wszystko behe dostanie wiekszego boosta niz nerfa
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
22-06-2016 14:49 |
|
|
Veltaxio
King
Data rejestracji: 27-10-2008
Postów: 865
Kraina: Necropolia
|
|
dokladnie, do tego jak pisali panowie wyzej oble czy areny 3 na 3 w ogromnej wiekszosci sprowadzaja sie do uzywania kocich a nie dzikiego szalu na behemocie.
historia zna przypadki aturowania, sam nieznam nikogo kto by narzekal na behemota.
Dlatego prosze, zostawcie ten talizman i skupcie sie tych ktore sa niegrywalne.
__________________
|
|
22-06-2016 14:50 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
|
|
cytat: |
Szerlok napisał(a)
przeciez jesli do tego wejdzie zmiana treningu z propozycji nr 9, to mimo wszystko behe dostanie wiekszego boosta niz nerfa |
To wtedy dużo straci suffowana biżuteria, bo po co komu sufiks koncentracji przy np. dystansie? (Palna wiadomo, dostaje dmg) Fajnie to wymyślili i szkoda uzależniać od treningu, powstanie wtedy spory dysbalans.
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
22-06-2016 14:54 |
|
|
George
Member
Data rejestracji: 11-02-2012
Postów: 39
Klan: BS Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria Skąd: Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
|
|
cytat: |
Szerlok napisał(a)
przeciez jesli do tego wejdzie zmiana treningu z propozycji nr 9, to mimo wszystko behe dostanie wiekszego boosta niz nerfa |
gram wz (120lvl) gdzie na expy wbijam 119 dzikiego szału, wg przeliczeń ze zman z treningu dostanę 84 siły - czyli stracę 35 siły do behemota co daje 13 zwinki mniej w tym wypadku przy behemocie 3
__________________ R2 Chronos
|
|
22-06-2016 15:00 |
|
|
TorreadorTM
Forum Ace
Data rejestracji: 05-05-2016
Postów: 77
|
|
Opcja +
Dla mnie, sam behemot jest poprostu przekokszony, odstający w pip miedzy innymi możliwościami.
Behemot teraz wygląda jak Evo "musisz to mieć" .
|
|
22-06-2016 15:15 |
|
|
DlegionistaD
Full Member
Data rejestracji: 12-05-2009
Postów: 60
Kraina: Moria II
|
|
Behemot jest przydatny 2h dystansowi. W erze popularnych umagów do zwinki i sposta +100 i więcej do sumy już dzisiaj jest trudno trafić przeciwnika. Proszę o rozważniejsze podejście do kwestii behemota i baczniejsze spoglądnięcie na np. talizman pieśń krwi.
__________________ r2
|
|
22-06-2016 15:22 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.670
Kraina: Moria III
|
|
mam teraz na nekro 330 zwiny przy 200 sily na nekro na bialasie, z tego co licze po zmanie bedzie to 384 zwiny, WOW, zasieg na cmentarzu na przekletej broni 2h!! tak tak tak
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
22-06-2016 15:27 |
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
Czy was już do reszty p**********o? Robicie betę na cały rok, ludzie robią evo po kilka tysięcy pkt na runy, a teraz wam się odcipiało i wszystko zmieniacie? Sprzedałem eq i zmieniłem umagi pod talizmnay, bo nie raczyliście nic zrobić z talizmanami, talki pod ŁM to żenada, nie mogę wbić nic innego z maską strachu co byłoby użyteczne dla mnie, poza...
BEHEMOTEM
A teraz dowiaduję się, że będzie guzik warty.
To jeszcze nic kukuńku sushi, zobacz jak bezsensowne są arkana ŁM: Wbijam majek i dostaję 0 zasięgu, nic w talkach, śladowe ilości dmg i życie, ALE życia już jest full od run, talków, umagów, budynków, evo. Moby walą kryty po 16k więc co mi daje to 3,5k-7k HP? GUZIK. Patrz dalej, odpalam maskę strachu i co dostaję na ekspie? Dmg, a co z HP i zasięgiem? NIC. By odpalić cokolwiek do zasięgu, muszę mieć 4 zielone i 4 czerwone runy, rok zbierania evo non stop na 100% udanych ataków. To nagle kultyta co traci? Do licha ciężkiego, to ręce opadają.
Wiecie co administracjo? Idźcie w c**j ze swoją grą, na jaką cholerę buduję postać latami jak przyjdzie sushi po urlopie, gdzie mu słońce przygrzało za mocno i nagle wszystko odwraca o 180 stopni.
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Hornet87: 22-06-2016 15:43.
|
|
22-06-2016 15:39 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.670
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Hornet87 napisał(a)
Czy was już do reszty p**********o? Robicie betę na cały rok, ludzie robią evo po kilka tysięcy pkt na runy, a teraz wam się odcipiało i wszystko zmieniacie? Sprzedałem eq i zmieniłem umagi pod talizmnay, bo nie raczyliście nic zrobić z talizmanami, talki pod ŁM to żenada, nie mogę wbić nic innego z maską strachu co byłoby użyteczne dla mnie, poza...
BEHEMOTEM
A teraz dowiaduję się, że będzie guzik warty.
Wiecie co administracjo? Idźcie w c**j ze swoją grą, na jaką cholerę buduję postać latami jak przyjdzie sushi po urlopie, gdzie mu słońce przygrzało za mocno i nagle wszystko odwraca o 180 stopni. |
zmiany w treningu dadza ci wiecej niz ten caly behemot teraz...
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
22-06-2016 15:41 |
|
|
Veltaxio
King
Data rejestracji: 27-10-2008
Postów: 865
Kraina: Necropolia
|
|
Wlasnie dlatego chcialbym zasugerowac ankiete serverowa w tej sprawie.. zostawic behemota w obecnej formie, czy znerfic. Niech zdecyduja gracze.
__________________
|
|
22-06-2016 15:42 |
|
|
|