kfiecio
Lord
Data rejestracji: 17-10-2007
Postów: 463
Rasa w grze: Ssak Skąd: inąd
|
|
Jak wiadomo ciężko złapać wymarzone umagi z wprowadzeniem PŁ(punktów łaski) i robieniem kolejnych poziomów trochę się to polepszyło ale nadal zdaniem większości jest to niezadowalające. Przede wszystkim dać 100% na wylosowanie kolejnej lokacji, lub zamiast dawania +30% za złoto dać taki bonus za srebro bo klany są przeważnie skromne i nie stać ich na takie wydatki (Może zamiast monet budynek klanowy? nawet mniej liczne w końcu wymaksują)
Co do samego pomysłu proponuje zdobywanie 1/10 zamiast 1/100 wartości PŁ danego umaga.
Losowanie umagów do zdobycia 25k PŁ przebiegało by tak jak teraz. Po przekroczeniu tego progu losowało by koniecznie 2 efekty pozytywne o wartości co najmniej APŁ(Aktualne Punkty Łaski)-25k aż do uzyskania 75k PŁ. Po przekroczeniu tego progu losowało by koniecznie 3 efekty pozytywne o wartości co najmniej APŁ-75k aż do uzyskania 150k PŁ. Po przekroczeniu tego progu losowało by koniecznie 4 efekty pozytywne o wartości co najmniej APŁ-150k aż do uzyskania 250k PŁ. Itd
(Lub jak ktoś lubi matematykę. Po przekroczeniu tego progu ((25*(n-1)*n*0.5) k PŁ) losowało by koniecznie n efektów pozytywnych o wartości co najmniej APŁ-(25*(n-1)*n*0.5) k PŁ aż do uzyskania (25*n*(n+1)*0.5) k PŁ.)
Kilka uwag co do działania: (wartości umagów dla necro)
1) Można by wyłączyć losowanie większej ilości efektów pozytywnych na danym etapie i tak aktualnie wyłapanie 2 czy 3 zwłaszcza użytecznych jest prawie niemożliwe.
2)Przy każdym zwiększeniu ilości efektów pozytywnych tak naprawdę resetuje się szybkość zdobywania PŁ wiec maksymalne PŁ dla 2 efektów zbierało by się dużo dłużej niż dla 1.
3)Po takiej zmianie można by przeskalować PŁ kasując ostatnie zero bo przy braniu 1/10 zawsze byśmy mieli ilość PŁ podzielną przez 10.
4)Taki system nie miał by wady którą mają ewolucje i talizmany (koniec rozwoju) nawet mając 8 par mocnych "dwuefektowych" umagów można zbierać 3-efektowe i w dalszej perspektywie 4-5 nawet jak trwać to będzie 10 czy 100 lat. (jak przy treningu 90+)
5) Myślę ze bez problemu można by zaimplementować wymyślony przez administracje system ulepszeń. Np. aby ulepszyć dwuefektowy umag do max +20 dmg i +15% ignora trzeba by było uzbierać 25k(pierwszy etap losowania 1 efektowych)+15k(wartość +20dmg)+20k(wartość +15%dmg)=60k (przy wcześniejszym zdobyciu 25k+ aby odpowiedni umag do ulepszania wylosować i aktywować)
6)Trzeba by było napisać jakiś symulator pokazujący jak szybko by się zbierało PŁ w takim systemie. Myślę ze mimo dziesięciokrotnego zwiększenia ilości zdobywanych pkt laski rok nie starczy na zrobienie np 8 umagów po +20 dmg.
7)Jeżeli za szybko lub za wolno zdaniem administracji zdobywało by się w takim systemie chciane umagi, najłatwiej było by zmodyfikować procent PŁ otrzymywanych z wartości wylosowanego umaga.
8)W kwestii technicznej losowanie 3 efektowego mogło by się odbywać tak ze 1 musiał by mieć wartość przynajmniej 1/3 wymaganej, 2-gi po zsumowaniu z wartością pierwszego 2/3 wymaganej i 3-ci tak aby z dwoma wcześniejszymi miał przynajmniej wymagana wartość.
edit
Policzyłem sobie ręcznie ile czasu trwało by dotarcie do losowania koniecznych 2 efektów dodatnich (przy założeniu losowania co 2 dni, tych najbardziej prawdopodobnych umagów (25k PŁ)) będzie to trwało kolo 3,5 miesiąca, nie ma szalu ale z obecnym zbieraniem 3k PŁ w rok, bardzo dozy progres, do 3 pewnie następne 4-5 miesięcy (po osiągnięciu progu szybkość przyrostu się resetuje i trzeba zebrać 2 razy tyle).
__________________ Zbieram na wino
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez kfiecio: 25-06-2016 08:32.
|
|