SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Witam,
poniżej zamieściłem szczegółowy opis planowanych zmian w punktach ŁPC.
Jeżeli macie jakieś pytania proszę zamieszczać je poniżej postaram się na nie odpowiadać w wolnych chwilach.
Jestem ciekaw co sądzicie o zamieszczonej propozycji.
Pozdrawiam
SM
LISTA ZMIAN:
1. Eventy dwudniowe. - obecnie część losowych eventów jest korzystna tylko dla części graczy. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić nową kategorię eventów, która rozgrywana będzie od 9.00 jednego dnia do 23.59 dnia kolejnego.
W skład nowej grupy eventów wejdzie Noc Bohaterów.
2. Dodany zostanie event Łowy Pana Ciemności – dający 100% szansy na wylosowanie drugiego efektu dla umagicznienia. Będzie to event dwudniowy.
3. Dodany zostanie event Wielkie Łowy Pana Ciemności – dający 100% szansy na wylosowanie drugiego efektu umagicznienia oraz podwajający szansę na wylosowanie trzeciego efektu umagicznienia. Będzie to event dwudniowy.
4. Dodana zostanie nagroda za srebrne monety, Lobbysta: zwiększająca szansę na wylosowanie drugiego umagicznienia.
Poziom Koszt Czas trwania [dni] szansa na drugie umagicznienie
1 2 1 2,00%
2 10 7 4,00%
3 20 14 6,00%
4 28 21 8,00%
5 36 28 10,00%
5. Dodana zostanie nagroda za złote monety, Patron: zwiększająca szansę na wylosowanie trzeciego umagicznienia.
Poziom Koszt Czas trwania [dni] szansa na trzecie umagicznienie
1 10 7 1,00%
2 20 14 2,00%
3 30 21 3,00%
4 40 28 4,00%
5 50 35 5,00%
6. 10% zdobywanych ŁPC będzie dodawane do puli Wolnych ŁPC , które gracz będzie mógł rozdzielać według własnego uznania.
Zarówno by zwiększyć ilość zwykłych ŁPC jak i aktywować dodatkowe bonusy z punktów 7 i 8.
7. W związku z tym, że część z Was chce wylosować na pierwszym umagicznieniu jeden ze słabszych efektów dodana zostanie opcja Zablokowania zdobywania ŁPC na każdej lokacji.
W takim przypadku gracz nie będzie więcej zdobywał ŁPC w ZABLOKOWANEJ lokacji.
Zablokowana lokacja generuje 20% Wolnych ŁPC (zamiast 10%).
W momencie osiągnięcia maksymalnej liczby ŁPC w lokacji, będzie ona automatycznie generowała 20% Wolnych ŁPC.
8. Po zablokowaniu ŁPC gracz może "doładować" 4 poziomy bonusów przy użyciu Wolnych ŁPC.
Poziom pierwszy – drugie umagicznienie losuje się z puli umagicznień jak dla bazowego 501 ŁPC
Poziom drugi – dodatkowe 5% szansy na drugie umagicznienie
Poziom trzeci – trzecie umagicznienie losuje się z puli umagicznień jak dla bazowego 251 ŁPC
Poziom czwarty – dodatkowe 5% szansy na trzecie umagicznienie
Koszt w WŁPC:
Poziom 1. - 250
Poziom 2. - 750
Poziom 3. - 1250
Poziom 4. - 2000
ŁĄCZNIE – 4250 WŁPC
Możliwe będzie zdjęcie "blokady" - jednak wtedy WŁPC poświęcone na aktywację bonusów zostaną stracone.
W przypadku przypisania umagicznienia całość się resetuje identycznie jak zwykłe ŁPC.
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
07-12-2016 15:09 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
cytat: |
4. Dodana zostanie nagroda za srebrne monety, Lobbysta: zwiększająca szansę na wylosowanie drugiego umagicznienia.
Poziom Koszt Czas trwania [dni] szansa na trzecie umagicznienie
1 2 1 2,00%
2 10 7 4,00%
3 20 14 6,00%
4 28 21 8,00%
5 36 28 10,00% |
drugi czy trzeci?
ogolnie pomysl dodania nowych funkcji dla pkt lpc mi (jako chomikowi) sie podoba. bonusow za srebro i zloto mamy obecnie juz wiecej niz chcielibysmy odpalic, ale jesli w praniu nie wyjdzie ze sa to same must-have to to rowniez nie jest zle
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
07-12-2016 15:20 |
|
|
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
Autor tematu
|
|
cytat: |
Szerlok napisał(a)
cytat: |
4. Dodana zostanie nagroda za srebrne monety, Lobbysta: zwiększająca szansę na wylosowanie drugiego umagicznienia.
Poziom Koszt Czas trwania [dni] szansa na trzecie umagicznienie
1 2 1 2,00%
2 10 7 4,00%
3 20 14 6,00%
4 28 21 8,00%
5 36 28 10,00% |
drugi czy trzeci?
ogolnie pomysl dodania nowych funkcji dla pkt lpc mi (jako chomikowi) sie podoba. bonusow za srebro i zloto mamy obecnie juz wiecej niz chcielibysmy odpalic, ale jesli w praniu nie wyjdzie ze sa to same must-have to to rowniez nie jest zle |
Oczywiście, drugi
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
07-12-2016 15:24 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
problem z bonusami za monety jest taki, ze w przeciwienstwo np do evo... dajecie nowe bonusy ale sposobow na ich zdobycie juz nie
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
07-12-2016 15:26 |
|
|
Chantlarz
Full Member
Data rejestracji: 21-11-2011
Postów: 64
Klan: SL4 Kraina: Necropolia Skąd: Warsaw
|
|
Sushi ale gdzie tu jest propozycja rozwiązania problemu zarobku LPC przez osoby które nie rozpoczynają zbiorów od 2 tys LPC dla każdej lokacji? Aktualnie zebranie 2k LPC dla pojedynczej lokacji to kwestia 100 ekspedycji ! A mamy ich osiem, zatem 800 ekspedycji by nadrobić bonus? Przecież to nie do zrobienia. Jeśli nie planujecie nic z tym zrobić, powiedz o tym już teraz, zaoszczędzi mi to czasu i pieniędzy.
__________________ R10 - dracco333
|
|
07-12-2016 15:38 |
|
|
malefo
Forum Ace
Data rejestracji: 09-12-2015
Postów: 90
Kraina: Moria III
|
|
RE: Propozycja zmian w ŁPC. |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
4. Dodana zostanie nagroda za srebrne monety, Lobbysta: zwiększająca szansę na wylosowanie drugiego umagicznienia.
...
5. Dodana zostanie nagroda za złote monety, Patron: zwiększająca szansę na wylosowanie trzeciego umagicznienia.
|
Czy to są 2 niezależne losowania?
Czy patron działa zawsze czy tylko pod warunkiem wcześniejszego wylosowania na drugim slocie?
cytat: |
Możliwe będzie zdjęcie "blokady" - jednak wtedy WŁPC poświęcone na aktywację bonusów zostaną stracone.
W przypadku przypisania umagicznienia całość się resetuje identycznie jak zwykłe ŁPC. |
Reset ŁPC powinien być definitywnie zniesiony, chyba już nawet sam nie wierzysz w swoje baśnie o "potworkach"
__________________
|
|
07-12-2016 15:42 |
|
|
Grax33
Emperor
Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:) Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: R1 nick: Grax
|
|
Czyli wychodzi na to, że mając już dwa umagi na lokacji z czego jeden: (intel+4 spost+6 i szczęście +5) a który chciałbym rozbudować na maxa (4k ŁPC) będę przez kolejne 3 lata zbierał punkty?
Toć jak wpadnie mi kolejny raz z 8 ŁPC i zgarnę z tego 20% WŁPC to chyba się potnę i dam na luz z grą...
To fajnie, że w ogóle próbujecie coś z tym zrobić ale osobiście to już bym zamiast tego kombinowania wolał jakiś event raz na 3 lub 4 tygodnie dający na 24h zwiększenie ŁPC o np: 2k.
i przynajmniej człowiek miałby szansę w tej grze złapać coś lepszego niż ma teraz. A jeśli już złapał tak jak ja podstawę potrójnego umaga mógłby sobie to rozbudować choć w części w tym dniu....
Takie eventy wymuszałyby na graczach codzienne logowanie bo nikt nie chciałby ich przegapić. Serwery byłyby aktywniejsze. Po zakończeniu eventu ŁPC zmniejszałyby się na całym serwerze do poprzedniej sumy jaką każdy miał w lokacji. Uważam, że każdy byłby zadowolony z takiego eventu promującego aktywność w grze. Skorzystałaby na tym tak samo administracja jak i same klany które cierpią z powodu braku aktywności klanowiczy.
pozdrawiam.
__________________ nick: Grax.
http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584
|
|
07-12-2016 16:14 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Tyle pieprzenia się, tyle kombinowania, a wystarczyłoby, żebyście nie kazali nam resetować łpc i zrobili coś ze spaślakami w końcu i temat kw mielibyście zamknięty, moglibyście się zająć czymś innym.
|
|
07-12-2016 16:29 |
|
|
KR33P
Forum Legend
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
|
|
1. Niech będzie, które to dokładnie będą ewenty oprócz NB,
bo Sushi nie dajesz konkretnego info tylko opisujesz swój zamiar.
Które jeszcze ewenty?
2. Kropla w morzu.
3. Jeśli dobrze kojarzę to szansa na wylosowanie 3 składnika umaga wynosi 1%, x2 2%,
ergo dopóki nie wejdzie do gry czwarty poziom bonusu za WolneŁPC, event nie różni się praktycznie niczym od ewentu powyżej.
Imo bezsensu na chwilę obecną.
4. Fajnie, podzielam jednak opinię twardego, pojawiają się kolejne i kolejne bonusy za srebrne monety, które dla którzy nie chcą zostać w tyle są konieczne wręcz. Cały czas jednak, stoimy na jednym ataku na arenie dziennie i jeszcze rzadszych arenach 3v3.
5. Meh. Niby in plus ale jednak meh.
6. Jak najbardziej, to jest bardzo dobra nowość.
7. Nie do końca rozumiem dlaczego ktoś chciałby trzymać przeciętny umag, tylko po to żeby zgarniać 20% więcej WŁPC,
koniec końców i tak będzie musiał go zmienić.
8. Mam wrażenie że będzie miało to sens jedynie jeśli gracz będzie miał już bardzo dużo nazbieranych punktów ŁPC dla danej lokacji,
tak by mieć pewność, że pierwszy składnik umaga będzie (relatywnie)topowy, bądź możliwy do podbicia - co też wymaga niemałej puli ŁPC na danej lokacji.
__________________
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez KR33P: 07-12-2016 16:43.
|
|
07-12-2016 16:41 |
|
|
brzoza
Viking
Data rejestracji: 28-06-2007
Postów: 604
Kraina: Necropolia Skąd: Ruda Slaska
|
|
Srebne monety yhym areny 3v3 +12 1v1 4monety...A na koncu na podsumowianiu dostaniesz z 40...Teroz nie kozda arene wygrosz czy to 3v3 czy 1v1 to powiedz skad brac monety na to? ...
|
|
07-12-2016 16:49 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
nowe bonusy dla lpc bede must have ale skad wziasc na nie monety skoro teraz wiekszosc ogranicza sie z wyborem bo ciagle brak a tu dochadza 2 nowe??
cos chyba trzeba by zmienic dodac kolejna opcje zdobywania
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
07-12-2016 17:06 |
|
|
Shot91
Lord
Data rejestracji: 19-02-2013
Postów: 287
Klan: SiH Kraina: Necropolia
|
|
jak zwykle zamiast ułatwiać i tak zagmatwany system to jeszcze go komplikujecie
niech mi ktoś wytłumaczy - jak nowy gracz ma ogarnąć tę grę skoro jest ona rozwięzła jak moda na sukces? dajecie "gównopatche" zamiast zająć się poważnymi sprawami - czyt. system gry (zaglądacie tam czasami? bo mam wrażenie że dymacie tylko graczy na kase i kladziecie lache)
__________________
R1 ZabUjczaParUffka
|
|
07-12-2016 20:26 |
|
|
Madmen
Forum Legend
Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria
|
|
Jak najbardziej za. Ale ilość własnie srebrnych monet jest za mała do ilości bonusów jakie trzeba mieć. Przydałoby się zwiększyć srebrniki. Do np 6 za wygrany atak na 1 vs 1 i 8 za obrone. A na 3 vs 3 zamiast 12 za wygrane dać 16 ijuz troszke to poprawi
__________________ This battle's not the same which they have led us to believe
A synthesis of propaganda, terror and deceit
We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline
r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
|
|
07-12-2016 20:43 |
|
|
Shandril
Lord
Data rejestracji: 11-05-2008
Postów: 271
Klan: Dimmuborgir Kraina: Moria II Skąd: wziąć na wódkę??:P
|
|
Żeby kupować coś za srebrne monety, to trzeba je mieć.. 1vs1 różnie, 3vs3 - masakra, remis nic nie daje, losowania między serwerami też tak wychodzą, że na 10 aren można zdobyć 8 monet. no faktycznie, kupię sobie za to.. xD "Nagrody" za koniec sezonu są DRAMATYCZNIE niskie. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam więcej niż 2-3 włączone bonusy z monet. Także wprowadzanie kolejnych bonusów za monety, bez poprawienia obecnego systemu uważam za totalną niedoróbkę.
__________________
Kiedy jestem dobra, jestem bardzo dobra, ale kiedy jestem zua, jestem jeszcze lepsza
|
|
07-12-2016 21:31 |
|
|
Nether
Forum Ace
Data rejestracji: 20-01-2008
Postów: 78
Kraina: Necropolia X
|
|
Chcielibyście mieć wszystko powykupowane i to jak najmniejszym kosztem prawda? Bez ogarniętej stałej ekipy na 3v3 jest z tym ciężko, no ale może właśnie o to w tym wszystkim chodzi? Bonusów do wykupienia powinno być jak najwięcej, a każdy sam dobierałby te mu najbardziej potrzebne. Bonus za złote monety za słaby w proponowanej wersji wg mnie.
|
|
07-12-2016 21:59 |
|
|
Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
|
|
Mi się w sumie podoba, jedyne zastrzeżenie, to jak ktoś wcześniej zauważył, coraz więcej bonusów, a źródło monet bez zmian
W sumie tam gdzie jestem złota nie brak(ze srebrem gorzej, bo mam duże potrzeby, zużywam więcej, niż zbieram, mimo wygrywania 99% aren ;p), ale biorąc pod uwagę, że losowator czasem naprawdę dziwnie dobiera przeciwników (Na r19 widziałem 1vs1 w postaci 25lv vs 1lvl..., aren klan vs klan też kilka dziwnych było) konieczne jest moim zdaniem ogarnięcie tego, by każdy miał szansę skorzystać, niw wnikam, czy losowator jest wadliwy, czy nie, ale fakt faktem czasami są odpały kosmiczne, początkowo bonusy za monety były miłym dodatkiem, ale teraz to będzie must-have, nie może dojść do sytuacji, że ktoś nie będzie miał monet, bo trafia na oponenta, ktorego nie ma najmniejszych szans pokonać ze względu na niefortunny dobór drużyn.
P.S. aha, moim było by miło, gdyby bonusy obniżały szansę na negatywny efekt, tym bardziej, że technicznie bonus zwiększający szansę na drugi pozytywny zwiększy też szansę na drugi negatywny, jako, że ta szansa jest równa 1/2 szansy na drugi pozytywny, zwiększenie szansy na dodatni o 10% zwiększy więc o 5% szansę na negatywa...
Nie są to duże wartości, prawdopodobieństwo prawdopodobieństwem, ale nie zdziwiłbym się, gdyby nagle zaczęły wpadać te nieszczęsne 2 i 3 efekty, ale non stop z negatywami, jak jest to jakieś tam -2 do wiedzy to pół biedy, ale są i takie, które mogą całkowicie spieprzyć całkiem niezły umag, ;p
I tak wystarczy, że na pierwszy negatyw jest aż 50%, co jest ogromną szansą, mi na 10 umagów pierwszy negatyw wpada 7-8 razy.
__________________ [
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Ahanaell: 08-12-2016 02:12.
|
|
08-12-2016 00:54 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
Problemem tak samo tego jak i poprzednich patchy jest taki że ze gra nie staje się bardziej rozbudowana tylko skomplikowana. Z punktu widzenia nowego gracza który nie miał nigdy styczności z BW, Tutorial wygląda jak ustawa o Vat dla gimnazjalisty.
Kiedyś żeby wytłumaczyć coś jakiemuś świeżakowi wystarczyło max kilka PW wymienić. Jeżeli miałbym teraz szczegółowo przedstawić komuś kwestię KW to trzeba by chyba taką książeczkę wydać jak do PITów:/ (którą i tak by każdy po swojemu zinterpretował)
Czy nie można tego uprościć??????????????????
Mamy KW
Na KW zdobywamy losowe umagicznienia
Jeżeli komuś nie losuje tego co by chciał to nie musi załamywać rąk
Za każde udane KW Pan Ciemności daje nam w nagrodę 1 marchewkę
Po uzbieraniu 100 marchewek pierwszy umag losuje nam z puli najlepszych 10 umagów
Po uzbieraniu 150 marchewek zawsze losuje nam drugi umag z losowej puli
Po uzbieraniu 200 marchewek zawsze losuje nam 2 i 3 umag z losowej puli
Wszystkie umagicznienia można ulepszać (powiedzmy za punkty ewo)
Przynajmniej człowiek by wiedział dokąd zmierza i ile mniej więcej czasu mu to zajmie jeżeli wcześniej szczęście nie dopisze. To co zostało zaproponowane to zwykłe zaklinanie rzeczywistości!
Jak ktoś nie ma szczęścia wcale to i z tymi bonusami nic nie znajdzie!
POTRZEBUJEMY NARZĘDZIA DO ZDOBYWANIA UMAGÓW A NIE OBIETNIC I NADZIEI ŻE JAK BĘDZIE 5% WIĘCEJ TO HOHO, BW BĘDZIE WYGRANE!
__________________ R14 : Brzydall
|
|
08-12-2016 09:17 |
|
|
Lowca
Lord
Data rejestracji: 24-01-2008
Postów: 381
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia
|
|
|
08-12-2016 10:16 |
|
|
78dyzio
King
Data rejestracji: 28-05-2007
Postów: 951
Klan: PARAD0X Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: 3city
|
|
RE: Propozycja zmian w ŁPC. |
|
Sushi,
Muszę się zgodzić z poprzednikami:
1. Propozycja dosyć ciekawa ale komplikuje prosty mechanizm KW
2. Obecnie srebro się nie przelewa. Rozumiem, że założenie jest takie aby nie można było sobie pozwolić na wszystkie bonusy i trzeba je wybierać ale już teraz jest to mocno ograniczone.
Czy poza blokowaniem łpc rozważasz jeszcze zablokowanie zdobywania umaga? Tak żeby można było dozbierać brakujące łpc konieczne do podniesienia jakiejś cechy (jeżeli brakuje).
__________________ r259:78dyzio
r3:78dyzio - oddane
|
|
08-12-2016 11:25 |
|
|
Typhoon-ik
Lord
Data rejestracji: 15-01-2011
Postów: 281
Klan: Alamut Kraina: Moria IV Skąd: Jelenia Góra
|
|
Wszystko fajnie tylko na kiedy zamierzasz to wprowadzić, bo teraz okazuje się że nie wiadomo czy przypisywać umagi czy czekać na patcha.
|
|
08-12-2016 11:37 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
wedlug rozpiski ze strony glownej bw.... styczen-marzec 2017
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
08-12-2016 11:39 |
|
|
Carnivor
King
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia III
|
|
1. Eventy dwudniowe - strzał w 10! Choć oczywisty
2. i 3. (Wielkie) Łowy Pana Ciemności - świetnie!
W sam raz żeby stawiać wtedy jakieś slumsy czy coś innego gdzie ta szansa jest mizerna.
Wielkie Łowcy Pana Ciemności - jw., tylko jeszcze świetneij
4. i 5. Lobbysta i Patron - To również bardzo mi się podoba. Tylko problem jest taki jak już wcześniej wiele osób zgłaszało, i jaki już widzę kilkakrotnie padł w tym temacie: ilość srebra/złota. Moim zdaniem cena bonusów (lub ilość zdobywanych monet) powinny być tak dobierane/zmieniane na bieżąco, żeby gracz/klan który w ciągu sezonu zdobywa absolutnie każdą możliwą do zdobycia monetę, miał zagwarantowaną (i jednocześnie tylko on miał taką możliwość) możliwość wykupienia wszystkich istniejących bonusów na max poziomie. Szczególnie warto byłoby zmienić ten mechanizm który przyznaje dodatkowe monety na podstawie różnicy poziomów pomiędzy graczem a top1. Tak żeby działał niezależnie od poziomu... Bo efekt jest taki, że maluchy, (zwłaszcza na trochę starszych serwerach) które raz że areny mają śmiesznie łatwe a potrzeby srebra niezbyt wysokie, przy okazji farmienia złomu zbierają sobie iście niebotyczne ilości również srebra. Zaś topka która powinna korzystać z praktycznie każdego bonusa, bo każdy jej diablo potrzebny, musi się szczypać z każdym srebrnikiem, bo nie dość że nie wygrywa się już tak łatwo, to jeszcze z rozliczenia dostaje się jakieś nędzne grosze. Nie tak chyba powinno być... To kolejna zachęta do siedzenia jak najdłużej jak najniżej, i mocny demotywator do gry :/ Ale to wymaga osobnego tematu.
6. Bardzo fajnie
7. Również świetny pomysł
8. Jeszcze świetniejszy
Dobra robota, naprawdę. Tylko (jeszcze) jedno małe "ale" - nie licząc tych zdobywanych wolnych ŁPC (no bo nie oszukujmy się, to będą malutkie ilości, rzędu kilku pkt dziennie - lub wcale, jeśli wylosowany umag będzie warty mniej niż 10 ŁPC), to tak naprawdę nie widzę tutaj mechanizmu ułatwiającego nowym graczom (lub komukolwiek bez tego bonusa urodzinowego) szybsze przebicie się przez ten niesamowicie irytujący okres dobicia do jakiejś znaczniejszej ilości ŁPC...
Co do poziomu skomplikowania - mi tam nie przeszkadza, i nie widzę co tu niby skomplikowanego. A nowy gracz i tak ma 65 lvli przynajmniej, na zorientowanie się o co kaman.
__________________ r2: Carnivor
r4: Carnivor
|
|
08-12-2016 14:12 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
cytat: |
Ahanaell napisał(a)
P.S. aha, moim było by miło, gdyby bonusy obniżały szansę na negatywny efekt, tym bardziej, że technicznie bonus zwiększający szansę na drugi pozytywny zwiększy też szansę na drugi negatywny, jako, że ta szansa jest równa 1/2 szansy na drugi pozytywny, zwiększenie szansy na dodatni o 10% zwiększy więc o 5% szansę na negatywa...
Nie są to duże wartości, prawdopodobieństwo prawdopodobieństwem, ale nie zdziwiłbym się, gdyby nagle zaczęły wpadać te nieszczęsne 2 i 3 efekty, ale non stop z negatywami, jak jest to jakieś tam -2 do wiedzy to pół biedy, ale są i takie, które mogą całkowicie spieprzyć całkiem niezły umag, ;p
I tak wystarczy, że na pierwszy negatyw jest aż 50%, co jest ogromną szansą, mi na 10 umagów pierwszy negatyw wpada 7-8 razy. |
tu moim zdaniem poruszona zostala wazna kwestia. czy zwiekszenie za srebro lub zloto szansy na kolejny dodatni efekt wplynie na szanse na efekt ujemny? konrad tez pisal, ze "moze kiedys" bedzie dodana mozliwosc kasowania efektow ujemnych, mozemy liczyc na dodanie tego w 2017?
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 08-12-2016 15:06.
|
|
08-12-2016 15:04 |
|
|
mychol
Lord
Data rejestracji: 02-06-2009
Postów: 321
|
|
A mi sie to nie podoba bo znowu wszystko bedzie zalezalo od losowatora; ludzie przeciez jak ktos ma pecha do umagow to ta zmiana wiele mu nie da; sushi konrad zrozumcie ze przynajmniej na necro graczowi potrzebna jest swiadomosc ze jak zrobi strzelam powiedzmy te 100 kw w lokacji to w koncu cos dostanie a nie 10% wiecej szans; to bylby cel do ktorego by sie dazylo i zalezalby on od aktywnosci a nie od (nie)szczescia
|
|
09-12-2016 00:01 |
|
|
Adana
Lord
Data rejestracji: 22-11-2007
Postów: 255
Kraina: Necropolia III
|
|
Po pierwsze, strasznie sie ciesze, ze ruszy temat umagow, ktory kwicza, bo nikt nie poswieci 15 lat, zeby miec cien szansy na wymaksowanie polowy z nich.
Po drugie, jestem totalnie przeciwny takiemu ZAGMATWANIU tematu, ze w polowie czytania
stracilem watek. Kto bedzie wertowal strony i strony tutoriala, zeby to zajarzyc?
Kto bedzie to notorycznie tlumaczyl nowym graczom? po ką cholerę?
oto rozwiazanie:
1). przesunac progi.
2000 LPC --> 0 LPC (czyli takie frykasy, jakie teraz mamy przy poziomie 2k LPC, powinny
byc juz przy poziomie 0 LPC).
22,500 LPC --> 10,000 LPC (czyli takie frykasy, jak jeszcze nikt nie ma na zadnym serwerze,
chociaz latami grindujemy KW, powinny byc juz od progu 10k LPC (czyli rok ostrego grindu na farcie).
2) wprowadzic 1 ekstra bonus do drugiego/trzeciego umaga za ewolucje,
bo to kazdy moze sobie grindowac. 99% starszych postaci
ma cholerny problem ze srebrem, jest go zwyczajnie ZA MALO dla przecietnego gracza,
ktory wygrywa 50% pojedynkow i 50% 3v4 (czyli srednia zyciowa) A zloto? jest go BARDZO
za malo w kazdym klanie, w ktorym kiedykolwiek bylem.
3) GOTOWE, mozemy zajac sie innymi tematami.
__________________ r4, r9: Adana
KUPIĘ r4:
Leg dsk msciwy pierscień szczęścia/szaleńca
leg dsk tytanowy pierscien/amulet lewitacji
dsk czarny lancuch lewitacji
KUPIĘ r9:
nic, biedny jestem
|
|
09-12-2016 09:25 |
|
|
Bobsonq3
Triple Ace
Data rejestracji: 16-04-2007
Postów: 164
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
Ogólnie fajnie to wygląda, ale 10 i 20% generowanych wolnych łpc to troszkę mało, bo najczęściej wypadają umagi po 45-75 łpc
No i trzeba by pomyśleć nad zwiększeniem możliwości zdobywania monet.
No i przy okazji tych zmian można by zmienić te nieszczęsne punkty skarbu, bo obecnie dla postaci high lvl nie ma tam nic użytecznego. Można by tam dodać włpc, punkty evo, monety czy nawet możliwość wybrania sobie konkretnego itemu oczywiście za odpowiednio wysoką ilość punktów skarbu
__________________
|
|
09-12-2016 09:31 |
|
|
|
Zwiększyłbym % o 50% albo nawet i o 100%, obecnie zaproponowane są za małe moim zdaniem.
8k łaski na slumsach i 2/4 dmg brak
|
|
09-12-2016 11:54 |
|
|
|