Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Offtopic » pytanie dotyczące World of Warships » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Przeskocz na dół strony pytanie dotyczące World of Warships
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
markesz
King


images/avatars/avatar-19432.jpg

Data rejestracji: 23-07-2007
Postów: 787
Klan: + Decados +
Kraina: Necropolia
Skąd: z brzucha mamusi :P

pytanie dotyczące World of Warships Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

nie gram, nie znam się:

jakie sa najlepsze zarabiaczki ??

planuje prezent Big Grin
12-12-2016 21:59 markesz jest offline Szukaj postów użytkownika: markesz Dodaj markesz do Listy kontaktów
Acrivec
Żelkowy Troll


images/avatars/avatar-21762.jpg

Data rejestracji: 27-09-2007
Postów: 1.594

RE: pytanie dotyczące World of Warships Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
markesz napisał(a)
nie gram, nie znam się:

jakie sa najlepsze zarabiaczki ??

planuje prezent Big Grin

Keee? Profesje, postacie, strefy, questy, instancje? Tongue

/edit:
Edytowałeś tytuł czy mam halucynacje? Tongue
betewu temat do offtopa

__________________


Status serwerów BloodWars - odświeżane co 5 minut!
Osoba o nicku acrivec na League of Legends to nie ja, tylko podszywający się idiota.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Acrivec: 12-12-2016 22:58.

12-12-2016 22:57 Acrivec jest offline Szukaj postów użytkownika: Acrivec Dodaj Acrivec do Listy kontaktów
markesz
King


images/avatars/avatar-19432.jpg

Data rejestracji: 23-07-2007
Postów: 787
Klan: + Decados +
Kraina: Necropolia
Skąd: z brzucha mamusi :P