Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
Autor tematu
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
cytat: |
Freeya napisał(a)
Mam pytanie:
"[Necro v1] Spasiony Pomiot: obniżono punkty życia przeciwnika o 50%. Obniżono obrażenia wszystkich ataków tego przeciwnika o 50%."
1) Czy to działa dla R18? - nekro V2, w zasadzie to głównie my mamy z tym problemy z racji wysokich poziomów.
2) Czy sumuje się z tym? Spasiony Pomiot: obniżono punkty życia przeciwnika o 25%. Jeśli nie, to na jakim serverze obowiązuje ten nerf?
No i najważniejsze pytanie - jaki sens jest zmieniać to w taki sposób? Problemem nie było tak wielkie hp spaślaka czy jego ataki, tu chodziło o blokadę kilku osób przez jednego moba. To jak naprawa zatartego silnika przez wlanie nowego oleju >.> |
Nie nie działa na N2, gdyby miało działać na N2 to było by o tym napisane w [...]
Ta zmiana działa TYLKO dla N1. |
To przykro mi w takim razie, że:
> nic nie zostało wykonane na nekro typu speed czyli R18, które najdotkliwiej odczuwa skutki niezbalansowanych spaślaków-randomów
> pozostałe nekropolie także nadal narzekają na ten jakże losowy czynnik...
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
15-03-2017 15:02 |
|
|
turlacz1
King
Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 823
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz Skąd: Ślesin...Bydgoszcz
|
|
Moze pomyślcie i wbijajcie na krwi zycia ? nie powybija Was tak szybko
__________________ Tonąca_rybka
|
|
15-04-2017 17:41 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
Autor tematu
|
|
@up: Na cytce i innych nic to nie da, tu jakis random link wrzuciłem ;p
Jak my mamy 150 prawie poziomy? Co to da, jak występuje max. liczba przeciwników?
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
15-04-2017 17:43 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
Zwykły płacz temat. Ja wiem, że najlepiej by było, jakby 100% kw było udane, ale co w tym za zabawa?
A ten link, gdzie pół składu nie ma nawet wbitych arkan na szamanie.... noo.... To ja się nie dziwię, że macie takie problemy
Ja od kilku miesięcy walę samą cytkę, nie udało mi się zrobić całej może ze 4 razy, więc jak widać można. Ale ja burżuj i hipster szamanów używam :|
|
|
15-04-2017 20:09 |
|
|
Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
|
|
Problem w tym, że utrudnienie jest sztuczne i chaotyczne - jeśli ma się pecha, to się przegra, choćby się miało nie wiadomo jak silny skład.
Ja cytkę przez 2 czy 3 miesiące robiłem bez 1 wtopy, a ostatnio czasem 1 lvl ledwo wchodzi, mimo silnego składu.
Ja wiem, że tego typu gry oparte są na losowości, ale losowość powinna powodować oscylację poziomu trudności, a nie decydować w 100% o powodzeniu lub porażce, a tak to wygląda obecnie.
To trochę jak z hydrą na białej wieży, jak trafisz, to przegrywasz, choćby nie wiem co.
Nikt nigdy nie ubił hydry na białej wieży, i nikt nigdy nie ubije, bo jest to przeciwnik nie do pokonania na etapie tych lokacji.
To jest głupie.
__________________ [
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ahanaell: 15-04-2017 20:44.
|
|
15-04-2017 20:39 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
Autor tematu
|
|
Welen, na jakim grasz nekro?
Przekraczacie widelki 129 poziomu?
Biles 6 spaslakow?
Guzik da krew, skoro spaslakowi nie zdążysz zadać i co będziesz regenerować?
Lipny link dziś dałem (sredniaki) ale jakbyś chciał koks skład od nas to są właśnie poziomy 140-150 i wtedy masz za darmo event gniew Pana ciemności.
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
15-04-2017 20:46 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
prawda jest taka ze admini piali ze tak ma byc
nie wsyztskie kw maja byc robione wsyztskie poziomy od reki
ale mzona cos z tym pokombinowac
ogolnie to mutuja bodajze do 150 poziomu i dalej juz jest max i tak
chodzic w krwi to po pierwsze, nie probowalem w skorzee jak cos
sklad wcale nie max ludzi - jelsi macie wilcze stado to 1 mniej niz by sie miescilo (dziwne ale pomaga troche - jakby przez dodatkowa osobe z wilczego mutowalo barzdiej niz zwykle)
dobierac sklad najlepiej biala 2h /dystans i 1-2 palna multi atak
wy jescze nawet nie wioecie co znaczy mutowanie - moria r17 juz od miesiecy pisala o ogarnieciu i nic, wiec tzreba bylo kombinowac
dalej jest ciezko ale jak sie troszke postaracie bedzie ciut lepiej
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
15-04-2017 23:59 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
Autor tematu
|
|
Oj Kylin, wyluzuj.
http://r18.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=2cb7a9bff0
proszę, Cytadela z nisko-średnimi poziomami, powbijali tak jak poprosiłem.
Super zbalansowana sprawa!
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
16-04-2017 15:14 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
Autor tematu
|
|
http://r18.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=2647ec48be
Kylin daj kolejnego warna, przyjmuje z pokorą
Ale to kw mnie niszczy po prostu xD
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
24-04-2017 11:44 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
Autor tematu
|
|
Na cytadeli wylosowalo nam 8 spaslakow i zginelismy w rundę. Niezależnie od ekwipunku nasze wysokie poziomy czynią często kw nie do przejścia.
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
25-04-2017 15:35 |
|
|
Dynia
Triple Ace
Data rejestracji: 21-05-2017
Postów: 201
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia XI
|
|
|
03-07-2017 13:36 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
http://r15.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=670fe5ad68
może mi ktoś wyjaśnić, jak przejść taki 3 lvl?
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
03-07-2017 15:44 |
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
A udało wam się kiedyś przejść tę lokację? Pewnie tak. Czy mi się zdarzało dostać wciry na KW z powodu takiej konfiguracji? Wiele razy.
No i? No i może nie zawsze będzie się wszystko wygrywać, na BW w ogóle już nie istnieje coś takiego jak nieudana ekspa [poza kiepskimi małymi składami, złym szacowaniiem w eq etc.], a nieudane KW raz na x razy staje się fontanną łez.
Wszystko jest już naprawdę zbyt łatwe, a wy chcecie by było jeszcze łatwiejsze. Nudy jak cholera. 2 lata temu jak trafiłem na umag +8 sposta to pisali mi "ale farciarz", wczoraj typ od nas trafił 1/4 dmg +14 zwiny i stwierdziliśmy, że się nie opłaca, lepiej poczekać na 3 plusy.
Tak jak z wyprawami, jeżeli coś takiego dzieje się u was cały czas, podeprzyjcie taki temat linkami - sukcesywnie z dnia po dniu i wtedy będzie to cos warte, a nie "link kolegi" i "z dzisiaj". Ja nie dostrzegam tego kłopotu, a raz na jakiś czas się wkurzę bo mi KW nie wejdzie właśnie z czymś takim.
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
|
|
03-07-2017 16:08 |
|
|
Dynia
Triple Ace
Data rejestracji: 21-05-2017
Postów: 201
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia XI
|
|
@up: Poczytaj mądrości i wzoruj się na prawdziwych koksach z najlepszych klanów innych nekro:
cytat: |
Wełen napisał(a)
Zwykły płacz temat. Ja wiem, że najlepiej by było, jakby 100% kw było udane, ale co w tym za zabawa?
A ten link, gdzie pół składu nie ma nawet wbitych arkan na szamanie.... noo.... To ja się nie dziwię, że macie takie problemy
Ja od kilku miesięcy walę samą cytkę, nie udało mi się zrobić całej może ze 4 razy, więc jak widać można. Ale ja burżuj i hipster szamanów używam :| |
Nie żeby coś, ale czasami nie ma się wpływu na wynik kw - chętnie bym zmierzył się z trudnymi ekspami KW, które nie są ot tak losowe jak ze spaślakiem.
edit (salty): w świetle Waszego wbijania w arenę KvK ten post nabiera jeszcze bardziej humorystycznego znaczenia
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Dynia: 03-07-2017 16:19.
|
|
03-07-2017 16:08 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Hornet, Ty też mylisz tak proste pojęcie jak: "poziom trudności" z "losowością"? Gdyby kw miało być TRUDNE to trzeba by zabrać na nie po prostu bardzo mocną ekipę. A tymczasem jest tak, że o tej samej porze kończą się 2 kw, jedna średnia ekipa robi całą lokację, druga, znacznie silniejsza, nie daje rad zrobić 1 lvla, bo spaślaki, a od drugiej rundy masakrator. To NIE JEST poziom trudności.
Parę prostych rozwiązań:
Oblepienie gnijącymi resztkami - co rundę gracz ma procentową szansę na "uwolnienie się" (szansa taka sama jak na oblepienie)
Jeden spaślak może zablokować w jednej rundzie tylko jedną osobę i może to zrobić tylko raz.
Jeden koruptor może przejąć jedną osobę na rundę i dana osoba może zostać przejęta przez tego koruptora tylko raz w czasie walki. Albo dodać test np. inteligencji zaatakowanego specjalem, w przypadku powodzenia przejęcie się nie udaje.
Jeden kajdaniarz może zablokować daną osobę tylko raz w czasie walki (poważnie, targowisko gdzie przez 10 rund koruptor i kajdaniarz blokują jedyną "pozostałą w grze" osobę to przesada nawet jak na Team...).
A utrudnienia? Chociażby zwiększenie liczby hp mobów, bo już teraz są gracze, którzy samodzielnie ubijają cały lvl cytki. Zwiększenie dmg, inicjatywy, statów, wzmocnienie dmg specjali od 2-3 rundy (o ile oczywiście wyeliminujecie możliwość zablokowania całej ekipy od 1 rundy...).
|
|
06-07-2017 11:15 |
|
|
Vilgeforz2
Lord
Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV
|
|
|
07-07-2017 10:00 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
Jeżeli zostaje 1 żywa osoba w ekipie, to specjal koruptora nie powinien działać.
|
|
07-07-2017 10:32 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
Niby dlaczego? BO zostajesz sam to nagle mięknie mu serce i Cię oszczędza??
głupota
po prostu ograniczyć bloki do jednego gracza
jeden mob może zablokować max jednego gracza i może tego bloku użyć raz na dwie rundy
więc wtedy jak spaślaki użyją skilla i zablokują kogoś, to w next turze mają cooldown na skilla i nie mogą ponownie tego użyć
sprawi to, że nadal będzie możliwe zablokowanie całego składu, ale tylko na jedną rundę, wtedy w następnej jest szansa odegrania się na kw
bo obecnie praktycznie co rundę inny spaślak blokuje cały skład, mamy 5 spaślaków, to 5 rund może być w plecy jak co rundę inny zablokuje cały skład
i sprawić, że każdy taki skill może być użyty raz na dwie rundy, czy to koruptor, czy to nosiciel kajdan i dać ograniczenie dla tych mobów co jeszcze nie mają, że tylko max jedna osoba
wciąż będą bloki, wciąż słabe ekipy będą odpadały, ale będzie większa szansa, że dla ekipy dobrze przygotowanej kw wejdzie w całości
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
07-07-2017 13:24 |
|
|
druga kawa
Lord
Data rejestracji: 23-11-2016
Postów: 482
|
|
cytat: |
Wełen napisał(a)
Jeżeli zostaje 1 żywa osoba w ekipie, to specjal koruptora nie powinien działać. |
Jestem pozytywnie zaskoczony.
Większość na tym forum głupieje a Ty Wełen nabierasz inteligencji.
Mechanizmy otrzeźwiania muszą istnieć, a ten co zaproponowałeś jest dość oczywisty.
Widok leżących wokół trupów przyjaciół, których samemu się wymordowało, powinien przecież otrzeźwić każdego.
Jest on wprawdzie, mechanizm znaczy, pasywny ale oczywisty, oprócz tego pasywnego muszą być wprowadzone
normalne, aktywne mechanizmy otrzeźwienia w rękach graczy, też były propozycje.
Brak jakichkolwiek, mechanizmów znaczy, czyni ze spaślaka patologię.
Nieważne jak rzadko losowaną, ale patologię.
PS:
Tematy o spasionym pomiocie są tak stare, że może i ktoś wcześniej proponował coś takiego, nie pamiętam.
Olewanie latami oczywistych bugów to specjalność Administracji BW...
edit: re down.
Nie zaliczam się do większości.
Najlepszym dowodem, że większość bardzo mnie nie lubi.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez druga kawa: 07-07-2017 15:26.
|
|
07-07-2017 14:50 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
Szkoda kawa, że ty zaliczasz się do większości.
Akurat w przypadku koruptora jest to źle zaprojektowany specjal. Tzn. dobrze, ale nie bierze pod uwagę sytuacji 1 żywej osoby. A jakby taka osoba poszła sama na kw, to też będzie bić sojuszników? Ale kogo, jak soluje lokację? Tak, można powiedzieć, że to kwestia głupiego opisu, ale po coś ten opis napisano w taki, a nie inny sposób.
Spaślaki też są źle zaprojektowane. Niech te mobki mają więcej hp, stat i większy dmg, ale niech trudność nie polega na tym, że albo mobki nawalą specjalami i będzie wtopa, albo nie i wszystko pójdzie gładko.
|
|
07-07-2017 15:04 |
|
|
|