ŁPC i KW ponownie, losowanie umagów a ŁPC |
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
ŁPC i KW ponownie, losowanie umagów a ŁPC |
|
N1
Witam, po przemyśleniach i analizie losowania umagów, oraz po innych podobnych tematach pragnę znów zwrócić uwagę na losowator umagów, a co za tym idzie ilości i wielkości ŁPC a umagów losowanych.
spisywanie tych umagów rozpocząłem od stycznia, co by nikt nie powiedział mi, że mam mało prób itp. prób, czyli udanych kw spisalem około 60.
największym problemem jest dostosowanie ilości łpc do jakości umagu czy jak to nazwać. mianowicie przy danej liczbie łpc losujemy niejednokrotnie ten sam umag i tej samej wartości prawie zawsze pojedynczy.
przykłady są niżej. jest mnóstwo umagów, mnóstwo możliwości tymczasem co kw losujemy na zmianę te same umagi, niezależnie czy mamy 4k łpc czy 14k łpc.
ilość łpc idzie z jakością a w tym przypadku idzie z powtarzalnością tych samych umagów.
niezależnie czy jest 1k łpc czy 15k łpc to losujemy kilka razy z rzędu ten sam umag. mój rekord to obrażenia wszystko broni +7 wylosowane 6 razy z rzędu (temat zgłosiłem w bugach bo myslałem ze się coś zepsuło)
temat założyłem z myślą o poprawie losowości i rodzaju umagów. bo już wiem, że mając 25k łpc będę losował takie same umagicznienia wtedy gdy miałem 1k łpc.
przy 1k łpc losujemy np. 15% ignora, a przy 15k łpc losujemy również 15% ignora. itp.
mamy bonus LOBBYSTĘ i PATRONA tymczasem na 63 próby nie miałem ani jednego potrójnego dodatniego umagicznienia.
by nadać większego tempa, czy też różnorodności przy większej ilości łpc proponuję od 10 k łpc naliczać bonus do losowania dodatkowego umagicznienia - na każde 1k łpc 0,5 % (25k łpc to 7,5% szansy na dodatkowy umag) oraz 0,25% na potrójny umag(pzy 25k łpc 3,75% na potrójny umag)
cytat: |
shockth napisał(a)
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +14, ZWINNOŚĆ -2. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 150
3917 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +10. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 75.
3982 łpc
+500 łpc z loteri,
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ignoruje 15 % obrony przeciwnika, SZCZĘŚCIE -1. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 200.
4682 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: SZCZĘŚCIE +20. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 80.
4762 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: PKT ŻYCIA +400, ODPORNOŚĆ -1. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 125.
4892 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrona postaci +6 na każde 4 poziomy postaci. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 60.
5032 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ignoruje 15 % obrony przeciwnika, WYGLĄD -2. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 200.
5232 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci, WIEDZA -2. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 250.
5482 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +14, ODPORNOŚĆ-2. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 150
5632 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ZWINNOŚĆ +10. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 75.
5707 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ignoruje 10 % obrony przeciwnika, WIEDZA -1. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 100.
5807 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: PKT KRWI +150. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 75.
5882 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: unik +10 %. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 75.
5957 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: SZCZĘŚCIE +20. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 80.
6037 lpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ZWINNOŚĆ +10. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 75.
6112 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: SZCZĘŚCIE +20, ZWINNOŚĆ -1. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 80.
6192 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: unik +10 %, PKT KRWI -10. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 75.
6267 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: SZCZĘŚCIE +20. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 80.
6347 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ignoruje 10 % obrony przeciwnika. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 100.
6447 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: PKT KRWI +150. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 75.
6522 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +10. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 75.
6599 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: SZCZĘŚCIE +20, ZWINNOŚĆ -1. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 80.
6677 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: SZCZĘŚCIE +20. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 80.
6782 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ZWINNOŚĆ +10, INTELIGENCJA -2. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 75.
6857 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ignoruje 15 % obrony przeciwnika. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 200.
7057 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: unik 8%. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 75.
7132 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: PKT KRWI +150. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 75.
7257 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +14, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -1. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 150.
7407 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: PKT KRWI +150, obrażenia wszystkich broni +5. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 83.
7490 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ignoruje 15 % obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni -1. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 200.
7690 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 125.
7815 łpc |
cytat: |
shockth napisał(a)
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: PKT ŻYCIA +400, SIŁA +2. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 126.
8016 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ignoruje 15 % obrony przeciwnika. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 200.
8216 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: PKT ŻYCIA +400. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 125.
8341 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ignoruje 15 % obrony przeciwnika. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 200.
8541 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, ZWINNOŚĆ +2, PKT KRWI -10. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 126.
8667 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: PKT ŻYCIA +400. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 125
8792 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +14, INTELIGENCJA +2. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 151.
8943 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 251.
9194 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: PKT ŻYCIA +400. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 125.
9319 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci, szansa trafienia krytycznego -1 %. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 250.
9569 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: PKT ŻYCIA +400, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -1. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 125.
9694 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ignoruje 10% obrony przeciwnika, ODPORNOŚĆ +2. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 101.
9705 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: PKT ŻYCIA +800, PKT KRWI -10. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 375.
10080 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: PKT ŻYCIA +800. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 375.
10695 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +14, PKT ŻYCIA -20. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 150.
10845 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postać. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 250.
11095 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ignoruje 15 % obrony przeciwnika, CHARYZMA -1. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 200.
11295 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, WYGLĄD -5. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 125.
11420 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 125.
11545 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci, ZWINNOŚĆ +3, obrażenia wszystkich broni -1. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 506.
12051 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: PKT ŻYCIA +400. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 125.
12326 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +14. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 150.
12476 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: PKT ŻYCIA +800, WPŁYWY +6. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 387.
12863 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. josh zdobywa róg demona o właściwościach: ignoruje 15 % obrony przeciwnika. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 200.
13063 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +14. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 150.
13213 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci, PKT KRWI -10. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 250.
13263 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 250.
13513 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ignoruje 15 % obrony przeciwnika, unik -1 %. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 200.
13713 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +14. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 150.
13863 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 250.
14113 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +14, szansa trafienia krytycznego -1 %. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 150.
14613 łpc
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: ignoruje 15 % obrony przeciwnika. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 200.
14813 łpc |
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
09-04-2017 13:25 |
|
|
Lowca
Lord
Data rejestracji: 24-01-2008
Postów: 381
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia
|
|
|
09-04-2017 13:35 |
|
|
Grax33
Emperor
Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:) Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: R1 nick: Grax
|
|
Widać w tym partactwo. Ale to samo jest z pielgrzymkami gdzie lepiej się dropi na małej ilości szczęścia niż na dużej a przy 70% szansy wchodzi max 40%... To samo jest z atakami gdzie przy 90% szansy na udany atak potrafi 6 razy z rzędu nie wejść...
Cały balans w grze jest skopany i Team ma to gdzieś pisząc, że za mało prób mieliśmy zrobionych by o tym w ogóle pisać..
Luszyn twój temat zdarł kolejną warstwę niedoskonałości tej gry... Pamiętaj tylko, że masz do czynienia z typową, przerośniętą cebulą!
__________________ nick: Grax.
http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584
|
|
09-04-2017 13:47 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
KOMPLETNIE SIE NIE ZGADZAM Z TYM TEMATEM
pisalem jzu w paru placz tematach o ilosci % jaka mamy na wylosowanie umaga 2 i 3 skladnikowego i twoje 63 proby nawet nie spelniaja min proby akurat...
szansa na podwójny umag [%] szansa na potrójny umag [%]
bez bonusów bous za srebro bez bonusów bonus za srebro bonus za złoto oba bonusy
slumsy 8 18 0.08 0.18 0.48 1.08
horacy 9 19 0.18 0.38 0.63 1.33
mała brama 10 20 0.3 0.6 0.8 1.6
kuźnie 11 21 0.44 0.84 0.99 1.89
targowisko 12 22 0.6 1.1 1.2 2.2
szpital 13 23 0.78 1.38 1.43 2.53
cpn 14 24 0.98 1.68 1.68 2.88
cytadela 15 25 1.2 2 1.95 3.25
poprzestawialo i nie chce mi sie poprawiac -dodalem attachment
jak widac szansa na portojny to 1.08% do 3.25% zaleznosci od lokacji - niepodales z jakiej lokacji sa to przyklady...
ja sie nie zgadzam ze jest zle - powiem ze jest wlasnie wyposrodkowane - jak nie chcesz kelpac za dlugo to klepiesz do 12,5k lpc i pozniej juz losujesz tylko z 3 umagow i masz sznase min na co prawie 5 kw dostac podwojny umag - wiec w miare szybko b dobry podwojny powinienes zlapac
jelsi chcesz czekac az bedzie potrojny to najpeiwniej dojdziesz do magicznej granicy 22499 lpc zanim sie trafi potrojny - ale w koncu zlapiesz , ostatnio u nas poszlo 30% ignora 50hp i 25 krwi bodajze wiec koks endowy umag
to jest wasza decyzja czy chcecie siedziec na jednej lokacji pare miesiecy i czekac na 3 skladnikowy czy po dojsciu do 12,5k lpc wezmiesz dobry podwojny
placz temat zreszta kolejny z wielu
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
09-04-2017 16:17 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
Autor tematu
|
|
lokacja to TARGOWISKO
kacik, pokazujesz statystyki a ja ci pokazuje czyste fakty z umagami z kw.
statystycznie - tak jak w tej tabeli którą załączyłeś, szansa na udany atak masz 90%, ale
Szansa teoretyczna: 90 %.
20 prób -> udane: 18 nieudane: 2, szansa realna: 90 %
200 prób -> udane: 187 nieudane: 13, szansa realna: 93.5 %
2000 prób -> udane: 1793 nieudane: 207, szansa realna: 89.65 %
20000 prób -> udane: 17957 nieudane: 2043, szansa realna: 89.785 %
fajnie że mam 2,2% szansy na potrójny umag, ale co mi z tego jak to jest szansa na kilkadziesiąt tysięcy prób. ja nie mam na tyle czasu.
statystycznie moge zdobyć potrójny umag za 1000 podejściem, wyobrażasz sobie robić jedną lokację tyle? na targowisku mam fajny umag jak na r1. 6/4 defa + 10% ignora. żeby ulepszyć ignora wydałem już 3k łpc. na 15% potrzebuje kolejne 12500 łpc. to jest około 3-4 miesiące zbierania łpc. zeby ulepszyć JEDEN UMAG z podwójną wartością Z JEDNEJ LOKACJI. a to nie jest end game umag.
po drugie, weź ulepsz taki potrójny umag, masz potrójny umag, z niskimi bonusami, podniesienie jednego to koszt około 15k łpc. x 3 to 45k łpc. to jest abstrakcyjna ilość. a to tylko jedna lokacja.
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
09-04-2017 16:46 |
|
|
Grexxx
Junior Member
Data rejestracji: 22-12-2016
Postów: 21
|
|
cytat: |
Grax33 napisał(a)
Widać w tym partactwo. Ale to samo jest z pielgrzymkami gdzie lepiej się dropi na małej ilości szczęścia niż na dużej a przy 70% szansy wchodzi max 40%... To samo jest z atakami gdzie przy 90% szansy na udany atak potrafi 6 razy z rzędu nie wejść...
Cały balans w grze jest skopany i Team ma to gdzieś pisząc, że za mało prób mieliśmy zrobionych by o tym w ogóle pisać..
Luszyn twój temat zdarł kolejną warstwę niedoskonałości tej gry... Pamiętaj tylko, że masz do czynienia z typową, przerośniętą cebulą!
|
Rozbecz się kacialo albo skasuj jak Ci nie podoba
Wiecznie Ci wszystko przeszkadza... A to pielgi drop zmiana rasy oblegi
Idź na spacer stary koniu a za tą premka kup sobie dropsy...
Sushi kupi mniej mandarynek dla swoich dzieci za to będzie zdrowszy
Mumin Ty wiadomo do kręcenia karuzeli
|
|
09-04-2017 17:04 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
Sprawa jest prosta
Umagi potrojne maja zajmowac dlugo czasu
To umagi podwojne beda podstawa przynajmniej w najblizszym czasie wielszosci postaci
Calkiem chcecie juz i tak zniebalansowana rozgrywke roWalic?
Bo to wlasnie teraz unagi a nie tren czy eq wplywaja najbardziej nasile postaci
Wiec musza byc ciezkie w zdobyciu i tyle
Juz widze za pol roku zgraje koksow z 8x 2na4 dmg zinkwa/spost i pkt krwi/luck - buily nie do przejscia nawet dla koks eq
Powaznie przestancie tak plakac bo prawie kazda wyplakana zmiana powoduje kolejny placz w ciagu paru tyg bo znow nudno i zle
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
09-04-2017 17:33 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
Autor tematu
|
|
kacik podaj przykład.
bo jak na razie tylko teoretyzujesz.
ja jeszcze nie widziałem w tej grze u siebie potrójnego umaga. a gram od 2008r. gdzie te koks mega end game umagi.
mówisz ze się od razu dokokszą, j/w piszę, możesz mieć mega potrójnego umaga, hp, spost i cuda wianki, ale weź go ulepsz.
samo ulepszenie MEGA potrójnych umagów to dziesiątki tyś. łpc.
tylko ja się pytam gdzie te mega potrójne umagi, jak przez te 3 miesiące wypadło mi kilka podwójnych, których koszt ulepszenia to 25k łpc (około roku klepania jednej lokacji)
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
09-04-2017 17:51 |
|
|
TomCanis
Lord
Data rejestracji: 16-04-2008
Postów: 315
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kraków
|
|
hym moge powiedziec ze jestem farciarzem- prawie .....
na cytadeli posiadam +1000hp oraz obrazenia +5 do podniesienia dmg do +20 potrzebuje 5000 łc oraz 882500 repy
chciałem uzbierac łpc wiec chodziłem dalej na cytkę (pomine ze brak mi repki ale to inna sprawa)
obecnie posiadam 1540łpc i dostałem taki umag:
15% ignora, +obrazenia broni+5 wiedza+4
do poniesienia potrzebuje mieć 5000łc oraz 1337500 repy
ale to jedyny sensowny umag jaki mam reszta ... lepiej sie nie wypowiem
|
|
09-04-2017 18:24 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +7, WIEDZA +5, trafienie wszystkich broni -15.
dla palniaka bylo by calkiem calkeim
to chyba jedyny a przynajmniej nie pamietam wiecej ale nie zapisywalem od poczatku
za to podwojnych mialem koks sporo, tu podaje te najlepsze
spost 45
ignor plus luck
atak plus hp
2/4 plus luck
SZCZĘŚCIE +15, WIEDZA +5, CHARYZMA -4 -przed urodzinami
ignor 30%, pkt zycia +50
a i to do max 14k lpc
a u nas ostatnio wpadl po zdobyciu max 22499 lpc umag:
bodajze 2/4 hp pkt krwi
jesli dobrze pamietam
i tak zgodze sie ze musial wyydac bodajze 2 czy nawet 3kk repy na ulepszenie ale tak ma byc ze te najlepsze umagi sa rzadkoscia i ulepszenie duzo kosztuje
tzn duzo - u nas pare osob ma po 20kk repy i ciagle skracaja ... ale to tylko pokazuje przegiecie palniakow 1k i dystansa na kw
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
09-04-2017 19:40 |
|
|
Grax33
Emperor
Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:) Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: R1 nick: Grax
|
|
|
09-04-2017 20:16 |
|
|
Kylin
Moderator
Data rejestracji: 21-11-2009
Postów: 300
Klan: Uroboros Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia Skąd: Piekło
|
|
Grexxx
+ 1 ostrzeżenie
spam, obraza, prowokacja
Grax33
+1 ostrzeżenie
Spam, obraza
__________________ R1 : Kylin
Moderator:
System gry
Pytania/zażalenia/uwagi/pomysły/propozycje - wiadomości kierować na PW
Zamknąłem temat, który chcesz reaktywować/uzupełnić pisz wiadomość najlepiej z linkiem do tematu
|
|
09-04-2017 21:10 |
|
|
Grexxx
Junior Member
Data rejestracji: 22-12-2016
Postów: 21
|
|
|
10-04-2017 18:56 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
Autor tematu
|
|
nie róbcie spamowiska w tym temacie, normalnie zgroza :/
dziś kolejne kw. i kolejny ten sam umag, + taki że podwójny dodatni:
Czujecie nagły przypływ magii. Luszyn zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +14, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 151.
14964 łpc
na 12 umagów:
5x + 14 dmg,
3x 15% ignora
3x 1/4 dmg
1x 800hp.
czy nadal uważa administracja że tak powinno wyglądać losowanie umagów? i co, znów wypadnie + 14 dmg, bo takie będą umagi w tym przedziale?
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
10-04-2017 21:27 |
|
|
mass82
Junior Member
Data rejestracji: 27-01-2007
Postów: 22
Klan: Golasy Kraina: Necropolia II Skąd: Tbg
|
|
LUSZYN brawo za ten temat.
Intencją twoja jest bardzo dobra i pokazuje że niektóre rzeczy to tylko mity.
KACIK tu nie chodzi o plakanie, wedle twojego prostac kiego rozumowania masz zapał żeby robić jedna lokacje 2-3 lata aż trafi ci się potrójny mega umag i potem klepac kolejne 2 lata żeby go wymaksowac, czyli 5 lat na każdą z 8 lokacji, więc w 2057 będziesz mega wyjadaczem. No gratuluję wytrwałości.
__________________ R:1LORD_SZKODNIQ
R3:LORD_SZKODNIK
|
|
10-04-2017 21:44 |
|
|
Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
|
|
Co do potrójnych umagów, to fakt, że szansa.jest znikoma - choć.ja kilka.miałem, niestety wszystkie do nivzego
Zgodze się jednak, że powtarzalność umagów irytuje noepomiernie, mi np na cytadeli NIEMAL ZAWSZE wpada 2k hp.
Gdyby mi wpadł chociaż podwójny, np 2k hp + zwinka, nawet do wbicia, to ok - bo jednak pojedyńcze efekty są niestety dość ubogie, w sensie jest ledwie garstka przydatnych, a dopiero jak kilka efektów się skumuluje w podwójnym czy potrójnym, to są dobre.
Gdyby był jakiś bardzo dobry efekt, kilka dobrych, i kilka przydatnych, choć noeco mniej, ale tak naprawdę to jest 2k hp, dmg 2/4 i ignor 30%.
A reszta efektów to śmieć, a niech nie daj boże ci taki wpadnie w potrójnym, to trzeba wbijać zakichanego odpa za milion repy by wbić drugi niewbity efekt XD
Reasumując, w umagach jest zbyt mała różnorodność, dopiero kombinacje dają pole do popisu, ale te są rzadkie, a pojedyńcze są w najlepszym wypadku przydatne, tyle, że przeważnie szkoda łpc ;p
Mi wpada w kółko to samo, przynajmniej tam, gdzie mam już jakąś w.moarę.sensowną.liczbę łpc, tzn te 2-3k chociaż, jak miałem na cytce 10k, to i tak wpadało dokładnie to samo, czyli 2k hp, atak, albo 15% ignora ;p
W końcu się zirytowałem i sobie wziąłem te 2k hp, bo nie.moałem nic, i dalej wpada mi 2k hp XD
Plus od czasu do czasu jakiś śmieć.
Jest za mało efektów moim zdaniem, doszło po raz kolejny do sytuacji, że jest pindylion możliwości, ale tylko 1 słuszna, wiadomo, że nikt nie weźmie umaga z odpornością np - oczywiście nie może być tak, że każdy umag mega, ale sysuacja, gdy na ileś tam efektów jest kilka dobrych, a reszta niegrywalna...
Powinien być podział na lepsze i gorsze, a nie na dobre i kompletnie bezużyteczne, bo obecnie nie da się mieć słabszego umaga, w tym sensie, że jeżeli trafię np dodatkowy atak i odpa, to tak jakbym trafił tylko atak, bo odp jest zbędny całkowicie, jeżeli drugi efekt to nie będzie hp, 2/4, ignor albo zwinka, to każda inna kombinacja w zasadzie jest bezużyteczna, jak ma się mało łpc, to jeszcze można się nad pkt krwii zastanowić, bo coś tam to da, a.palnik wiedzę może brać jako drugi efekt, ale generalnie to możliwości są raczej nędzne, jedyna słuszna droga, nie bardzo jest nawet z czym kombinować.
__________________ [
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ahanaell: 10-04-2017 22:33.
|
|
10-04-2017 22:32 |
|
|
KR33P
Forum Legend
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
|
|
cytat: |
shockth napisał(a)
fajnie że mam 2,2% szansy na potrójny umag, ale co mi z tego jak to jest szansa na kilkadziesiąt tysięcy prób. ja nie mam na tyle czasu. |
Weź bardzo dobry podwójny - takie wypadają i znacząco zwiększają siłę postaci.
cytat: |
mianowicie przy danej liczbie łpc losujemy niejednokrotnie ten sam umag i tej samej wartości prawie zawsze pojedynczy. |
Dlatego też wszedł bonus za srebro - żeby rzadziej losowało umag z tylko 1 efektem.
cytat: |
przy 1k łpc losujemy np. 15% ignora, a przy 15k łpc losujemy również 15% ignora. itp.
|
Tyle że przy 15k łpc nie losuje Ci już (na 1wszym miejscu) badziewia typu +charka/odporność/nie losuje Ci tego ignora tylko 10% etc etc. Masz topową bazę umaga, teraz pracujesz na to żeby zrobić z niego fajny podwójny. Potrójny natomiast nie powinien być traktowany jako coś docelowego do zdobycia. Naprawdę nie mam problemów z czekaniem na 3składnikowy umag z każdą cechą dodatnią i pasującą pod moją postać (czyli właśnie +odpa/charki raczej nie chcemy, nawet na trzecim miejscu). Natomiast jedną z niewielu rzeczy jakie mi nie pasują jest BARDZO CZĘSTE losowanie ujemnej wartości w drugim miejscu umaga, jeśli taki wylosuje. Zwiększyć szansę na wartość dodatnią na drugim miejscu, a ludzie zaczną brać naprawdę mocne, podwójne umagi, na które nie sposób narzekać.
Szukając rozwiązania:
Mam na Slumsach 155 prób, wszystkie bez Lobbysty i Patrona. Żadnego potrójnego umaga ze wszystkimi dodatnimi cechami. Potrójnych niewiele bo tylko 7. Co mnie nie dziwi bo to najniższa lokacja. Problemem jest tak jak mówię, za częste losowanie ujemnych wartości. Przykład umagów typu:
- ignoruje 6 % obrony przeciwnika, obrażenia wszystkich broni -5. (przy 1100 pkt ŁPC)
- obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci, unik -5 %. (4700 pkt ŁPC)
- obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -1. (6700 pkt ŁPC)
- PKT ŻYCIA +1000, szansa trafienia krytycznego -3 %. (8100 pkt ŁPC)
- obrażenia wszystkich broni +20, PKT ŻYCIA -60. (11850 pkt ŁPC)
- obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci, ZWINNOŚĆ -2. (13500 pkt ŁPC)
Jak widać to mogłyby być potencjalnie naprawdę bardzo mocne uwagi. Oczywiście uwzględniając ich podbicie. Jedno "ale", ale druga wartość ujemna. I jak widać nie trzeba mieć tego mitycznego 25k czy nawet 15k pkt ŁPC na lokacji żeby trafiały się sensowne umagi. Problem leży moim zdaniem w za małej szansie na dodatnią wartość drugiego efektu umagicznienia.
Dodatkowa rzecz, ostatni próg po którym odpadają efekty powinien pozostać przy 15k. Tak żeby np. 15% ignora (necro v2 ofc) nie odpadało z losowania po przekroczeniu 20k pkt ŁPC. To już byłoby bardziej elastyczne rozwiązanie, bo w chwili obecnej jak na Slumsach mam ponad 20k to już nie mogę liczyć na ignor, chyba że jako drugi efekt umaga (szczerze sobie życzę powodzenia). Też chciałbym żeby faktyczny czas włożony w farmienie kw przekładał się proporcjonalnie na zwiększającą się dla mnie, jako gracza z wizją na rozwój postaci, wartość. Wydaję mi się jednak, że wymagałoby to naprawdę dużego przemodelowania systemu zdobywania umagów. Czytaj: pieśń przyszłości.
__________________
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez KR33P: 11-04-2017 01:25.
|
|
10-04-2017 23:50 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
Autor tematu
|
|
dziś kolejne KW i kolejny ten sam umag:
http://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=6eba8668a0
15% ignora defa, podsumowując ostatnie kw:
15164 łpc
na 13 umagów:
5x + 14 dmg,
4x 15% ignora
3x 1/4 dmg
1x 800hp
jeden podwójny dodatni umag.
cytat: |
KR33P napisał(a)
Tyle że przy 15k łpc nie losuje Ci już (na 1wszym miejscu) badziewia typu +charka/odporność/nie losuje Ci tego ignora tylko 10% etc etc. Masz topową bazę umaga, teraz pracujesz na to żeby zrobić z niego fajny podwójny. Potrójny natomiast nie powinien być traktowany jako coś docelowego do zdobycia. Naprawdę nie mam problemów z czekaniem na 3składnikowy umag z każdą cechą dodatnią i pasującą pod moją postać (czyli właśnie +odpa/charki raczej nie chcemy, nawet na trzecim miejscu). Natomiast jedną z niewielu rzeczy jakie mi nie pasują jest BARDZO CZĘSTE losowanie ujemnej wartości w drugim miejscu umaga, jeśli taki wylosuje. Zwiększyć szansę na wartość dodatnią na drugim miejscu, a ludzie zaczną brać naprawdę mocne, podwójne umagi, na które nie sposób narzekać.
|
kolejny goły umag do ignora. przy takiej ilości łpc powinno częściej wpadać dodatkowy drugi parametr. nie wspominając o tym, że nie powinny tak się powtarzać te umagi. na chwile obecną od około 10k łpc co kw naprzemian mam te same umagicznienia. to jest paranoja, bo w tej chwili czekam tylko na to, by wypadł jakiś drugi sensowny umag, lub jakikolwiek trzeci dodatni.
oczywiście ten umag jest dosyć mocny - przypisany jest w widełkach 10-15k łpc. ale głównie chodzi tu o losowość kolejnego dodatniego. targowisko robie dokładnie od 21.12.2016r. czyli za chwile będzie 4rty miesiąc, dajmy na to że w maju mi coś wypadnie - ALE ZAPEWNE TRZEBA BĘDZIE TO ULEPSZYĆ a to kolejne łpc - tym razem zbierane od zera!
dlatego po raz kolejny apeluję o to, by wprowadzić dodatkowe punkty % na 2gi i 3ci umag wraz ze wzrostem ilości ŁPC.
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
11-04-2017 18:13 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
cytat: |
Originally posted by kacik
KOMPLETNIE SIE NIE ZGADZAM Z TYM TEMATEM
pisalem jzu w paru placz tematach o ilosci % jaka mamy na wylosowanie umaga 2 i 3 skladnikowego
|
ale dalej ten sam schemat - ja mam tyle lpc i powinienem miec czesciej podowjny / potrojny
ehhhhh ludzie czy wy potraficie czytac? ilosc lpc NIE MA WPLYWU na czestosc wpadania podwojnego czy potrojnego umaga
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
11-04-2017 18:51 |
|
|
SHAD79
Lord
Data rejestracji: 28-02-2008
Postów: 479
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV Skąd: D.G. Aktualnie Zachodniopomorskie
|
|
a ja bym dodał że każde 1000lpc to 1% na 2 umag i każde 5k lpc to 1% na potrójny
dzięki temu przy 100k lpc mamy pewność że wpadnie podwójny umag i 50% na potrójny.
do tego pozwoliłby na zablokowanie umaga czyli np wpada dmg i kłódka i lecimy dalej szukając czegoś do tego dmg, tak aby można było połapać te potrójne umagi przed moją emeryturą
__________________ R6 ZeDDicusZulZorander ZeDD Na emeryturce
Moje Aukcje Trwaja 24H Chyba ze napisze inaczej.
R10 Heineken
R12 Satsuka
|
|
11-04-2017 19:41 |
|
|
raikiri
Lord
Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV Kraina: Necropolia Skąd: Sląsk
|
|
jestem za
niech % rosną wraz ze wzrostem lpc na slu mam 24.5k lpc a oprocz eventu nie wpadł mi ani razu 3 składowy umag [dodatni] ... porażka oczywiście od kąd weszły bonusy mam je odpalone.
__________________ R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec
Veni Vidi Vici
|
|
11-04-2017 23:25 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
Autor tematu
|
|
|
13-04-2017 19:35 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
ja te zpodam przyklad powtarzania umagow
2x2000hp
2x2/4dmg
az sie rozplakalem....
a niecale 12k lpc
zrobmy liste przy zakladaniu kw z ktorej mozna sobie wybrac umaga - tak bedzie latwiej niz co tydzien nowy temat placz zakladac
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
13-04-2017 20:42 |
|
|
Lowca
Lord
Data rejestracji: 24-01-2008
Postów: 381
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia
|
|
cytat: |
SHAD79 napisał(a)
a ja bym dodał że każde 1000lpc to 1% na 2 umag i każde 5k lpc to 1% na potrójny
dzięki temu przy 100k lpc mamy pewność że wpadnie podwójny umag i 50% na potrójny.
do tego pozwoliłby na zablokowanie umaga czyli np wpada dmg i kłódka i lecimy dalej szukając czegoś do tego dmg, tak aby można było połapać te potrójne umagi przed moją emeryturą
|
Fajnie, fajnie z tym, ze maks lpc to 24.999.
__________________ Nick r1 : Tata_Muminek
|
|
14-04-2017 11:55 |
|
|
SHAD79
Lord
Data rejestracji: 28-02-2008
Postów: 479
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV Skąd: D.G. Aktualnie Zachodniopomorskie
|
|
cytat: |
Lowca napisał(a)
cytat: |
SHAD79 napisał(a)
a ja bym dodał że każde 1000lpc to 1% na 2 umag i każde 5k lpc to 1% na potrójny
dzięki temu przy 100k lpc mamy pewność że wpadnie podwójny umag i 50% na potrójny.
do tego pozwoliłby na zablokowanie umaga czyli np wpada dmg i kłódka i lecimy dalej szukając czegoś do tego dmg, tak aby można było połapać te potrójne umagi przed moją emeryturą
|
Fajnie, fajnie z tym, ze maks lpc to 24.999. |
max dla efektu, i myślę że zniesienie limitu max lpc nie jest problemem by tak jak skarby zbierać ile się da.
kiedyś też były limity w punktach skarbu. a teraz jak chcesz to i 100k możesz mieć
__________________ R6 ZeDDicusZulZorander ZeDD Na emeryturce
Moje Aukcje Trwaja 24H Chyba ze napisze inaczej.
R10 Heineken
R12 Satsuka
|
|
14-04-2017 12:32 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
Autor tematu
|
|
18 kw i umagi z nich to:
5x + 14 dmg,
5x 15% ignora
6x 1/4 dmg
2x 800hp
ostatni 1/4 dmg z ujemną charyzma, tak to wszystkie pojedyncze
ale
cytat: |
Konrad napisał(a)
W jeszcze następnym patchu planujemy przede wszystkim zmiany w zdobywaniu umagów i ŁPC, aby rozwiązać problemy, jakie obecnie ma część graczy: brak możliwości zdobycia ŁPC do ulepszenia umaga zapasowego (bez jego kasowania) oraz "wypadanie" z puli niektórych umagicznień powyżej pewnej ilości ŁPC.
|
więc czekamy z niecierpliwością.
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
16-04-2017 16:37 |
|
|
pieczarr
Lord
Data rejestracji: 11-09-2014
Postów: 425
Kraina: Necropolia VIII
|
|
Podbijam temat. 20k lpc i leci to samo.
Osobiscie mam 22k lpc, leci albo 1/4 albo 1000 hp. Celowalem w laczony ignor (15+15 lub 15% + 14 zwiny)
Max lpc zbliza sie nieublaganie, co mam zrobic zresetowac kw do zera czy czekac na poprawke?
|
|
22-05-2017 09:15 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
slumsy - wiec najgorsza lokacja z najmniejsza iloscia %
lpc 19122 (jakos tak)
Czujecie nagły przypływ magii. vuko zdobywa róg demona o właściwościach: obrażenia wszystkich broni +2 na każde 4 poziomy postaci, SZCZĘŚCIE +2, ZWINNOŚĆ +10, ODPORNOŚĆ -8. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 255.
prawie 2 k repa na ulepszenie wydane ale jest 2/4, 20 lucka i 35 zwiny (i minus do odpa)
up@
czlowieku ty wogole czytales ten temat badz turtorial?
sprawdz ze 2 takie same umagi nie moga wpasc - jeden musi byc ponizej 3k lpc jesli istnieje
po osoiagnieciu poziomu lpc wpadaja juz tylko umagi ktore sa powyzej tego poziomu wiec jak ty chcesz zlapac nizsze?
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
22-05-2017 18:59 |
|
|
|