areny klanowe to jakaś parodia |
niqś
Forum Ace
Data rejestracji: 01-01-2017
Postów: 81
|
|
areny klanowe to jakaś parodia |
|
Oświadczam że przeczytałem(-am) temat: Najczęściej zgłaszane bugi i problemy (Najczęściej Zgłaszane Problemy I Ich Rozwiązania) i opisany przeze mnie problem się tam nie znajduje.
Id lub nick w grze:
Przeglądarka internetowa:
Opis problemu:
http://r6.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=521cadc085
50k roznicy w pkt
top 5 vs top 10
49 os vs 37 os
od momentu jak ruszyliście coś w losowaniu aren jest po prostu parodia
kolejny patch który więcej zepsuł niż poprawił
GRATULACJE KONRADZIE !!!
i teraz mi napisz:
" z tego co widzę nie było bardziej wyrównanej drużyny dla was"
a takiego wała jak polska cała, że nie było...
ogarnijcie się z tymi arenami bo na chwile obecna nie ważne czy się wygrywa czy nie a liczy się frekwencja i pkt sezonowe
więc to nie są już wojny krwii tylko the sims w wersji przeglądarkowej ...
__________________
|
|
04-06-2017 21:31 |
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
Dodam tylko, ze ten sam problem zgłaszałem prawie miesiąc temu:
KvK: Przeciwko R8 bez (s) i dziwny dobór przeciwników.
"to nie było dla Was bardziej >>zrównoważonej<< drużyny pod względem sumy i średniej"
Gdzie zniknęły te wszystkie drużyny, z którymi walczyliśmy przed tym, jak teraz wpadamy prawie tylko na to r14?
Gdzie te zmiany, które miały nadejść w ciągu kilku kolejnych tygodni od mojego zgłoszenia?
__________________ R6 - Locke Lamora
Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
|
|
04-06-2017 21:40 |
|
|
Lodniss5
Forum Ace
Data rejestracji: 07-02-2012
Postów: 81
Kraina: Necropolia II
|
|
|
04-06-2017 21:54 |
|
|
Riper_Angel
Viking
Data rejestracji: 21-01-2011
Postów: 638
Kraina: Moria IV
|
|
Najlepiej podajcie algorytm i razem z graczami rozkmincie jak najlepiej do tego podejsc,zeby bylo w miare sprawiedliwe, bez duzych odchylek i trudne do obejścia
Kilka tegich glow sie znajdzie
|
|
05-06-2017 09:34 |
|
|
SimonKSD
Viking
Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI Skąd: Grox
|
|
RE: areny klanowe to jakaś parodia |
|
cytat: |
niqś napisał(a)
50k roznicy w pkt
top 5 vs top 10
49 os vs 37 os ... |
Ja tu widzę roznice 20k a nie 50k. Skończcie z patrzeniem na ranking arenowy bo on nie ma nic wspólnego z doborem przeciwnika. Dobierany przeciwnik jest z sumy osób które wbily w arenę!!!
Zauważcie ze mieliście mniej pkt rankingowych ale srednia wieksza od przeciwnika, dlatego nie dostaliście slabszej drużyny.
Algorytm wybiera pod względem pkt rankingowych osób które wbily w arenę i srednia osób bioracych udział w arenie. 5 maluchów i będziecie mieli slabszych przeciwników.
Nie zwalajcie problemu na algorytm ale na brak drużyn do wyboru. W tym tkwi problem a tego nie przeskoczysz.
Zacznijcie kombinować ze składem.
|
|
05-06-2017 10:23 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
|
|
cytat: |
Gdzie zniknęły te wszystkie drużyny, z którymi walczyliśmy przed tym, jak teraz wpadamy prawie tylko na to r14? |
Dostały ujemnego/dodatniego rankModa i walczą teraz ze słabszymi/lepszymi drużynami.
niqś,
Wasz rankMod przed walką wynosił ponad 18000 w wyniku poprzednich wygranych, więc Wasza suma klanu była zawyżona o 18000. To chyba normalne, że jak idziesz w górę rankingu areny, to dostajesz coraz mocniejszych przeciwników. Natomiast faktycznie średnia tego mocniejszego klanu była zbyt niska i to jest coś, co można ulepszyć.
cytat: |
ogarnijcie się z tymi arenami bo na chwile obecna nie ważne czy się wygrywa czy nie a liczy się frekwencja i pkt sezonowe |
W takim razie chyba nie ma sensu się aż tak emocjonować, prawda?
Darkshu: właśnie obecny sposób stara się uwzględniać zarówno sumę jak i średnią. Nie wiem czemu wygląda Ci na to, że zatrudniliśmy studenta, skoro problem nie leży w programowaniu tylko w sposobie wyznaczania siły klanu.
Obliczenie realnej siły klanu to nie jest taka prosta sprawa jak się niektórym wydaje.
Planujemy w przyszłości zaprząc do tego sieć neuronową, ale to się nie stanie w tydzień czy nawet w miesiąc. W związku z tym póki co będziemy wprowadzać kolejne poprawki do czasu aż uda się uzyskać sensowne wyniki (przy rankMod 0). Prosimy o cierpliwość i wklejanie raportów, w których dobranie drużyn wydaje się mało sensowne. Dodamy też wartość modyfikatora do parametrów klanu wyświetlanych w raporcie, by można było na to wziąć poprawkę już w momencie oglądania raportu.
__________________
|
|
05-06-2017 10:33 |
|
|
KR33P
Forum Legend
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
|
|
Czy mało sensowne? Pewnie tak. Dziwne jednak, że akurat Siewców nam wylosowało skoro już walczyli, a były klany które są bliżej nas w rankingu. Zakładam, że algorytm wylosował nam tę akurat ekipę z powodu ostatnich dobrych wyników. Tak czy inaczej wklejam, ponoć im więcej danych tym weselej:
http://r11.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=8c817722f7
__________________
|
|
05-06-2017 11:36 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
|
|
KR33P, ranking nie jest aż tak miarodajny jak by się mogło wydawać. Ranking uwzględnia cały klan, a na samej arenie drużyny są dobierane na podstawie tego, kto do nich dołączył. Ogólnie drużynie mało licznej jest najtrudniej znaleźć dobrze dobranego przeciwnika, bo tam zazwyczaj już kompletnie nie ma z czego wybierać (jest ich mało). Niemniej dzięki za raport.
__________________
|
|
05-06-2017 11:44 |
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
cytat: |
Konrad napisał(a)
To chyba normalne, że jak idziesz w górę rankingu areny, to dostajesz coraz mocniejszych przeciwników. Natomiast faktycznie średnia tego mocniejszego klanu była zbyt niska i to jest coś, co można ulepszyć. |
W takim razie dlaczego rozgrywamy z nimi trzecią arenę? Skoro my tracimy 11400, a oni zyskują 13500, to dlaczego wciąż na nich wpadamy? Jeśli w pozostałych dwóch arenach z nimi podobnie były bonusy za wygraną/przegraną, to różnica między nami od pierwszej areny wzrosła do ponad 60k (ranking w tej chwili pokazuje ~70k pkt różnicy). Czy w kolejnej arenie znowu na nich trafimy? W topce klanów na arenie naprawdę są aż takie różnice, ze nie może losować przeciwników w sposób bardziej dobrany?
__________________ R6 - Locke Lamora
Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
|
|
05-06-2017 19:30 |
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
http://r6.bloodwars.interia.pl/?a=msg&do...31462678&type=1
No brawo, w końcu inna drużyna!
No i również bardzo równa potyczka, zupełnie jak nasze wcześniejsze..
Ale tutaj chociaż jako tako Wasza średnia i pkt się zgadzają, wow.
__________________ R6 - Locke Lamora
Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
|
|
11-06-2017 21:26 |
|
|
Darkshu
Forum Legend
Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527
|
|
|
11-06-2017 21:46 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
ale wy sie naprawde dziwicie ze system glupieje jak te wasze druzyny to powinny na arene 3v3 a nie klanowe chodzic
mniej was nie bylo?...
chyba normalne ze przy mniejszej iloscio osob/punktow systyem bedzie mial wioekszy problem z dopasowaniem druzyn
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
12-06-2017 09:41 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
kacik napisał(a)
ale wy sie naprawde dziwicie ze system glupieje jak te wasze druzyny to powinny na arene 3v3 a nie klanowe chodzic
mniej was nie bylo?...
chyba normalne ze przy mniejszej iloscio osob/punktow systyem bedzie mial wioekszy problem z dopasowaniem druzyn |
To odnieś się do naszych, a nie do jego ;d
w tym tygodniu dostaliśmy niby przeciwników zbliżonych do nas pkt i średnią, a to była rzeź, nie mieli z nami najmniejszych szans i pytanie, z jakiej racji sparowało ich z nami?
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
12-06-2017 12:00 |
|
|
NaSiR
Lord
Data rejestracji: 04-04-2007
Postów: 370
Klan: r1: LeT, AD | r4: PHX, LeT Kraina: Necropolia; Necropolia III Skąd: Preussisch Holland
|
|
Faktycznie te areny KLANOWE z trzema osobami na krzyz to
nie maja prawa byc dobrze sparowane bo niby jak?
Wezcie ogarnijcie klan, zrobcie fuzje czy przejdzie do wiekszego i
wyjdzie to na dobre dla was i dla innych.
Zrozumcie ze ten dobor polega tylko i wylacznie na cyferkach tak
jak cale BW. Jak system ma ocenic prawdziwa moc bojowa??
Rownie dobrze mozna miec pretensje ze w 1v1 wylosowalo nam
przeciwnika, ktory farmil zlom, trafil 2x loterie, dropia mu epiki i
na dodatek daje mu potrojne umagi, ale ma ten sam lvl i ilosc pkt.
Przeciez dla algorytmu jestesmy rowni, a nasza postac jest po
prostu stara, prowadzona chaotycznie i troche zaniedbana..
Reasumujac - nie wymagajcie zeby wam losowalo druzyny tylko
takie, z ktorymi mozecie wygrac
Wierze ze skrypt jest tak napisany
aby losowalo klany najbardziej zblizone do siebie.
__________________ ..:: r4: NaSiR (zloz oferte) ::..
|
|
12-06-2017 13:38 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
|
|
Darkshu, nieważne jak by policzyło i tak nie było innej drużyny, którą mogłoby Wam dobrać. Ostatnio na próbę nadaliśmy niewielkie znaczenie postaciom na poziomach poniżej czołówki - myślę, że w przypadku klanów, które liczniej dołączają do areny to rozwiązanie się sprawdza - wcześniej drużyny o dużym rozstrzale poziomowym były przeszacowywane. Jeśli masz lepszy pomysł, to słuchamy.
__________________
|
|
19-06-2017 08:24 |
|
|
Darkshu
Forum Legend
Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527
|
|
przy tak liczonej średniej : jest to bezwartościowy parametr,
mój pomysł luźno interpretowany już był przedstawiany i jest na obecny forum, przez 2 lata nie narzekałem na areny, raz przegrywając - raz wygrywając
mój pomysł: wróć do orginalnego pomysłu przedstawianego przy złych dopasowania dodawaj więcej parametrów opisujących postać : jest tylko jedna "prosta" droga - zrezygnować z wszelkich parametrów opisujących klan -duże bonusy za wygrane jak, przegrane rosnące wykładniczo przy seriach - brak resetu na koniec sezonu - i może wam się kiedyś ranking sam posortuje ...
Ale bardziej polecam maszynę ekspercką opisaną przed latami
PS. nie trzeba być geniuszem aby widzieć że przyrost pr ( statystyk bojowych ) jest wykładniczy ze wzrostem pr , bonusów za parzysty lvl, wzrost mnożnika za dodatkowe staty, wzrost siły bojowej jest ściśle powiązany z aktem ( akt 1 bez legend, akt 2 bez epików, ewolucji ) etc, etc - chyba to nie ja powinienem uczyć was własnej gry
ciąg dalszy:
źle wyliczona średnia dla klanu : Hunter of souls
http://r2.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=744455ad2c
i
kolejna źle wyliczona średnia dla klanu TYRANIA:
http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=c1562e2ba7
PPS
Kolejne dziecko "prawidłowego inaczej wyliczenia średniej"
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=155a4c209b
( raczej nie sądzę że wygranie dwóch oblegów uzasadniałoby awans do "wyższej ligi" )
__________________ Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
Ten post był edytowany 5 raz(y), ostatnio edytowany przez Darkshu: 16-07-2017 21:44.
|
|
19-06-2017 22:02 |
|
|
dreczyciel
Member
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 30
Kraina: Moria III
|
|
|
27-07-2017 22:00 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Jutrzenka ma bodajże 10/4 dmg, względem najwyższego lvla, Dravika to 10x bonus za 4lvle, czyli 100 dmg na niekryta, 28 ataków - 2800 dmg na rundę. Z samej pieśni ma +300% moda kryta, dodajmy mod z ziza i wyjdzie pewnie z 10k dmg/rundę za samą różnicę z lvla.
Według mnie to całkiem sporo, ale może administracja inaczej na to patrzy:d
|
|
28-07-2017 09:30 |
|
|
bujak
Lord
Data rejestracji: 21-06-2007
Postów: 338
Kraina: Moria V Skąd: Qtno
|
|
@up
niech poprawi sprzęt, lvl nic nie zmienia. Ewidentnie złe ustawienia tatków/sprzętu do walki PvP.
__________________ r13/15:Siratha
ID: 3696 / 94
|
|
28-07-2017 10:23 |
|
|
szkrin
Junior Member
Data rejestracji: 04-05-2014
Postów: 13
|
|
|
30-07-2017 22:16 |
|
|
Zaccaria
Newbie
Data rejestracji: 17-01-2017
Postów: 3
Kraina: Moria VII
|
|
|
31-07-2017 12:40 |
|
|
|