Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » Bugi i problemy techniczne » R18 Dziwne działanie Potęgi Mocy na kw » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Dziwne działanie Potęgi Mocy na kw
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Dynia
Triple Ace


Data rejestracji: 21-05-2017
Postów: 201
Klan: halo odbjur
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia XI

Question Dziwne działanie Potęgi Mocy na kw Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Oświadczam że przeczytałem(-am) temat: Najczęściej zgłaszane bugi i problemy (Najczęściej Zgłaszane Problemy I Ich Rozwiązania) i opisany przeze mnie problem się tam nie znajduje.

Id lub nick w grze: Arbuzowa Dynia (R18)
Przeglądarka internetowa: FF (nie ma znaczenia)

Opis problemu: http://r18.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=d4073cf84e
"Arbuzowa Dynia absorbuje 50 pkt proc. modyfikatora obrażeń krytycznych przeciwnika."
Wbiłem sobie na KW dla testu 71 wysysania mocy. Z racji tego, że używam dla zwiększenia sumy behe4 i kamyk 4 to na potęgę mocy pozostały mi runy poziomu 3, więc powinienem uzyskać 106,5 (czyli 107) moda kryta. W przypadku PVP nigdy nie miałem takiego ograniczenia.

Nasuwa mi się jedno pytanie: czy ten talizman może zabrać tylko moda do wartości 0% (ew. 100% czyli brak moda) ? Czy potwory na KW są tak zaprojektowane, że mają mały mod?

Ponadto, kolejną sprawą jest działanie talizmanu tylko w pierwszej rundzie. Według mnie, po każdym poziomie bonus powinien wygasać i być wysysany na nowo z przeciwnika w każdym nowym poziomie KW (domyślam się, że nie zmienicie działania tego, więc byłaby szansa na większy mod).

Nie testowałem potęgi mocy na ekspach, gdyż to byłby bezsens. Ogólnie przedstawiony przeze mnie przykład doskonale pokazuje, że talizmany ssaka są beznadziejne (na nekro) i nawet mówi to taki fanatyk jak ja.

edit: No i w przypadku tego kw efekty na pieśni krwi miałbym o wiele lepsze, dmg +1000 / hit + regen. Także ssak tylko ssie Smile
edit2: Kolejne przemyślenie: drogi talizman rasowy, który daje mniej niż taki cichy łowca3? To wymaga zmian.

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Dynia: 14-06-2017 15:41.

14-06-2017 15:37 Dynia jest offline Szukaj postów użytkownika: Dynia Dodaj Dynia do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.670
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

byl juz o tym temat gdzies tu w bugach

jak masz 100% crit moda, to nie wyssiesz wiecej niz 100

po prostu nie uderzysz 'slabiej' niz nie-crit

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
14-06-2017 15:49 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Dynia
Triple Ace


Data rejestracji: 21-05-2017
Postów: 201
Klan: halo odbjur
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia XI

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Dynia
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

To po co jest w ogóle ten talizman?
14-06-2017 15:51 Dynia jest offline Szukaj postów użytkownika: Dynia Dodaj Dynia do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.670
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

¯\_(ツ)_/¯

no aura tez nie ignoruje wiecej niz 100% obrony/odpornosci

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
14-06-2017 16:19 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

po prostu wyssałeś całego krytmoda, jakiego się dało wyssać. kolekcjoner wali kryty za 1,5 dmg niekrytycznego

@na dole: zbij sposta do <100 to ataki ci spadną i bardziej prawdopodobnie wyssiesz krytmod ze spaślaka Wink

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 14-06-2017 16:57.

14-06-2017 16:46 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Dynia
Triple Ace


Data rejestracji: 21-05-2017
Postów: 201
Klan: halo odbjur
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia XI

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Dynia
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
edit2: Kolejne przemyślenie: drogi talizman rasowy, który daje mniej niż taki cichy łowca3? To wymaga zmian.
14-06-2017 16:47 Dynia jest offline Szukaj postów użytkownika: Dynia Dodaj Dynia do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » Bugi i problemy techniczne » R18 Dziwne działanie Potęgi Mocy na kw

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH