Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Budowle z krwia. » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Budowle z krwia. 8 Ankieta - średnia ocena: 5,50
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
-Senti-
Lord


Data rejestracji: 12-01-2016
Postów: 343

Budowle z krwia. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Od kiedy weszlo kw budowle te zostaly zepchniete na totalny margines i nie maja praktycznie, zadnego znaczenia w tej grze(nie liczac momentu bez kw, ale to chwila czasu).


Proponuje je lekko zmodyfikowac, dodac im te statystyki.

Rzeznia - 1% do bazowego hp/poziom budowli/co 2 poziom/co 3 poziom wartosc do uzgodnienia
Pogotowie - 2% do bazowego hp/poziom budowli/co 2 poziom/co 3 poziom wartosc do uzgodnienia
Szpital - 3% do bazowego hp/poziom budowli/co 2 poziom/co 3 poziom wartosc do uzgodnienia

zwiekszy to ich atrakcyjnosc oraz zwiekszy takze atrakcyjnosc umagicznienia do zdrowia(na ktore ostatnie sporo osob placze na forum)


ok mozna flejmic.

__________________

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez -Senti-: 17-06-2017 13:29.

17-06-2017 13:23 -Senti- jest offline Szukaj postów użytkownika: -Senti- Dodaj -Senti- do Listy kontaktów
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej


images/avatars/avatar-24020.jpg

Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.302
Klan: BW Team
Rasa w grze: Władca Zwierząt
Kraina: Moria; Moria VI; Moria S
Skąd: Województwo łódzkie

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Umagi do HP dodawane są na końcu, po podliczeniu wartości procentowych, więc Twoja propozycja nie zmieni ich atrakcyjności.

Pomysł jak najbardziej mi się podoba.

__________________

Wielki, zły Buc
__________________

Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________

cytat:
Buc napisał(a)
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada Wink


Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm.

17-06-2017 13:35 Buc jest offline Strona domowa Buc Szukaj postów użytkownika: Buc Dodaj Buc do Listy kontaktów
Hornet87
Emperor


Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie, totalny bezsens byłby wtedy grać na serwerze zdominowanym przez klan numer 1. Dopóki nie zrobi się setek innych rzeczy, takie rozwiązanie - dające JESZCZE większy kop budynkom, spowoduje kolejne palenie kloców klanów niższych i wymieranie serwera. Po co top1 klan ma w ogóle ryzykować przegranie swojego gracza w 1vs1 czy 3vs3? Od razu można spalić ludziom kwadraty w niższych klanach, z czasem ich zabraknie, a dominacja siłą klocków będzie nie do przejścia.

Tego chcecie? 1 klanu w grze?

__________________
masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
17-06-2017 13:44 Hornet87 jest offline Szukaj postów użytkownika: Hornet87 Dodaj Hornet87 do Listy kontaktów
-Senti-
Lord


Data rejestracji: 12-01-2016
Postów: 343

Autor tematu Temat rozpoczęty przez -Senti-
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@Twoj argument jakos nie trafia, bo ogolnei klany top1 moga teraz palic klocki i wygrywac wszystko w 1 vs 1 czy 3 vs 3 bo po co aktualnie maja ryzykowac przegrane swojego gracza?

__________________

17-06-2017 13:46 -Senti- jest offline Szukaj postów użytkownika: -Senti- Dodaj -Senti- do Listy kontaktów
druga kawa
Lord


images/avatars/avatar-25581.jpg

Data rejestracji: 23-11-2016
Postów: 482

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Hornet87 napisał(a)
takie rozwiązanie - dające JESZCZE większy kop budynkom,


Bo ten problem powinien być rozwiązany dziesięć lat temu np w ten sposób:

Strefa 4 wejście do niej od 20 lev.
Możliwość budowania budynków strefy 4 na 5s od 40 lev.
Strefa 3 wejście do niej od 40 lev.
Możliwość budowania budynków strefy 3 na 4s i na 5s od 60 lev.
Działanie bonusów strefowych, strefowego lucka,
widoczności i robienia zadań strefy itp identycznie.


Że po rozdzieleniu domków wyższych stref między najsilniejszych,
nie będzie po co grać pozostałym graczom,
było widoczne już dziesięć lat temu.

edit1-3: chochlik. Smile

edit4:

Co do samego tematu, istniejący dziesięcioletni bug go nie dyskwalifikuje. Wink
Sam temat nie jest zły. Smile

Ten post był edytowany 4 raz(y), ostatnio edytowany przez druga kawa: 17-06-2017 14:06.

17-06-2017 14:01 druga kawa jest offline Szukaj postów użytkownika: druga kawa Dodaj druga kawa do Listy kontaktów
charmaine
Member


Data rejestracji: 09-11-2013
Postów: 29
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysł bardzo dobry jednak odwróciłbym kolejność wielkości bonusu zależnego od strefowości budynku.

W odniesieniu do wartości w poście autora :

rzeźnia 3%
pogotowie 2 %
szpital 1 %

Będzie to bliższe zamysłowi autorów gry( mocne słowa !! ) , że bazą jest 5 strefa a budynki w kolejnych wspierają swoim działaniem niższe , vide dziennik -> schronisko.

__________________
Zyggi R5 i R9

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez charmaine: 17-06-2017 15:30.

17-06-2017 15:29 charmaine jest offline Szukaj postów użytkownika: charmaine Dodaj charmaine do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Originally posted by charmaine
rzeźnia 3%
pogotowie 2 %
szpital 1 %

Będzie to bliższe zamysłowi autorów gry( mocne słowa !! ) , że bazą jest 5 strefa a budynki w kolejnych wspierają swoim działaniem niższe , vide dziennik -> schronisko.

w takim razie nalezaloby pogotowiem i szpitalem wzmacniac efekt rzezni a nie dawac w nich to samo

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
17-06-2017 15:40 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
-Senti-
Lord


Data rejestracji: 12-01-2016
Postów: 343

Autor tematu Temat rozpoczęty przez -Senti-
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szerlok napisał(a)
cytat:
Originally posted by charmaine
rzeźnia 3%
pogotowie 2 %
szpital 1 %

Będzie to bliższe zamysłowi autorów gry( mocne słowa !! ) , że bazą jest 5 strefa a budynki w kolejnych wspierają swoim działaniem niższe , vide dziennik -> schronisko.

w takim razie nalezaloby pogotowiem i szpitalem wzmacniac efekt rzezni a nie dawac w nich to samo











A to szerloka spostrzezenie nader ciekawe Smile

__________________

17-06-2017 16:09 -Senti- jest offline Szukaj postów użytkownika: -Senti- Dodaj -Senti- do Listy kontaktów
-Senti-
Lord


Data rejestracji: 12-01-2016
Postów: 343

Autor tematu Temat rozpoczęty przez -Senti-
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A upne i co do spostrzezenia szerloka to bank krwi wzmacnia taki efekt :>

__________________

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez -Senti-: 16-07-2017 12:48.

16-07-2017 07:45 -Senti- jest offline Szukaj postów użytkownika: -Senti- Dodaj -Senti- do Listy kontaktów
Satyna
Triple Ace


Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

pomysl ciekawy, ale wejscie na kw zaczyna sie od a2. jesli nie bedzie zadnego budynku dajacego krew, to skad wezma ja gracze z a1? coz im po hp, skoro nie mieliby krwi zeby sie zregenerowac?

uwazam, ze rzezne nalezy zostawic jak jest, a szpital i pogotowie mozna zmodyfikowac wg uznania. w ogole budynki z s5 powinny zostac jak sa, zeby nowe postacie mialy dostep do kazdego surowca

@down
jasne, dobrze mowisz

__________________
r9 - nick: Kamea

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Satyna: 16-07-2017 12:15.

16-07-2017 11:37 Satyna jest offline Szukaj postów użytkownika: Satyna Dodaj Satyna do Listy kontaktów
Wełen
Emperor


images/avatars/avatar-25541.gif

Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Satyna, autor proponuje dodanie nowych efektów, nie całkowitą zamianę, więc nie będzie problemu Smile


Według mnie jest to pomysł wart wprowadzenia. Nie licząc zmian w pośredniaku, to budynki nie były w ogóle ruszane od czasów powstania bw i warto się pochylić nad zmianami w nimi.
16-07-2017 11:56 Wełen jest offline Szukaj postów użytkownika: Wełen Dodaj Wełen do Listy kontaktów
mychol
Lord


Data rejestracji: 02-06-2009
Postów: 321

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Najpierw trzeba zrobic cos z pustakowaniem slabszych klanow; po co takiemu regularnie pustakiwanemu graczowi dodatkowe bonusy z budynkow skoro i tak zaraz straci swoj klocek?
17-07-2017 15:13 mychol jest offline Szukaj postów użytkownika: mychol Dodaj mychol do Listy kontaktów
bujak
Lord


images/avatars/avatar-4720.gif

Data rejestracji: 21-06-2007
Postów: 338
Kraina: Moria V
Skąd: Qtno

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pustakowanie

To tak ogólnie odnośnie pustakowania. W Blood Sims nie ma czegoś takiego Wink a raczej nie będzie za chwile ( 2-3 lata)

__________________
r13/15:Siratha
ID: 3696 / 94
18-07-2017 13:04 bujak jest offline Szukaj postów użytkownika: bujak Dodaj bujak do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Budowle z krwia.

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH