Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Systemowe generowanie przedmiotów na aukcje. » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (3): [1] 2 3 następny » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Systemowe generowanie przedmiotów na aukcje. 55 Ankieta - średnia ocena: 5,00
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Systemowe generowanie przedmiotów na aukcje. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam,

w związku z tym, że wiele osób zgłasza problemy z zakupem sprzętu oraz inflacją cen mamy niniejszą koncepcję, która zwiększyłaby dostępność przedmiotów na aukcjach oraz spowodowałaby odpływ pieniądza z rynku.


UWAGA! Nie wiem czy coś takiego by nie zaburzyło balansu i modelu rozwojowego w grze.

Dla każdej 100ki (wg. rankingu 1-99; 100-199 itd) graczy wylosować np. 1 przedmiot jaki mają na sobie wyekwipowany (oczywiście poza takimi, którymi nie można handlować np. epiki) i wystawić na aukcję przez system.
Dla przedziałów np. 400+ (400-499 itd) można dać np nie 1, a 2 przedmioty.

Zalety: - sprawi to, że coś rzadkiego wreszcie będzie dostępne, nawet jak nikt tego nie chce sprzedać
- sprawi, że pojawi się odpływ PR/kamieni z rynku co da większe szanse nowym graczom
- sprawi, że pojawią się na rynku przedmioty z rożnych zakresów poziomowych, także dostępne dla nowych graczy.
- pechowcy wreszcie coś będą mogli kupić

Wady: - odpływ PR (nekro)
- zmniejszenie wartości dropu dla osób farmiących

Do ustalenia:
- kiedy system powinien zacząć, a kiedy przestać generować przedmioty, tak by nie zasypać rynku sprzętem. Nie chcemy zastąpić farmienia, a jedynie dodać alternatywną opcję zdobycia potrzebnego przedmiotu.
- co ile czasu skrypt powinien się odpalać. - domyślnie przyjąłem 1 raz w tygodniu.

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji,
SM

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


22-06-2017 12:06 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Pożeracz Dusz
Tip Top Tmod 2013


images/avatars/avatar-25232.png

Data rejestracji: 26-07-2011
Postów: 904

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ja od razu mówię nie. Posiadam praktycznie 90% itemów epickich w zbrojowni więc co mi wygeneruje system? Resztki lucka które mam leg dsk warte tyle co nic.
A co jak ktoś zakupi sobie np leg dsk szorty nocy (na naszym serwerze sa jeszcze b.drogie), albo pożyczy na czas generowania przedmiotów? Resztę itemów schowa w handlu/wyprzeda/pożyczy?
Już wolał bym eliminowanie db/zwykłych itd przedmiotów od pewnego poziomu lub zwiększenie ilości dropionych przedmiotów.
Takie jest moje zdanie.

__________________



Pomyliłem się? Pisz PW. Jestem tylko człowiekiem.
Regulaminu działu handel
Zamykanie tematów

Dałem Ci warna? Popraw temat i napisz PW w raz z linkiem do niego!
Daje tylko 1 warna dziennie, kolejne mimo postu są ostrzeżeniami USTNYMI!

22-06-2017 12:16 Pożeracz Dusz jest offline Szukaj postów użytkownika: Pożeracz Dusz Dodaj Pożeracz Dusz do Listy kontaktów
Sonny Psycho
Viking


Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Poznań

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Samo generowanie to fajny pomysł natomiast nie podoba mi się sposób generowania. Może zamiast klonów przedmiotów generować losowe przedmioty na podstawie średnich wartości w PLN jakie gracze mają na sobie? Dzięki temu będzie większa różnorodność zarówno dla małych jak i dużych graczy. Oczywiście tutaj musiały być jakieś odchyłki i tolerancje. Ale sama idea jest dobra.

__________________
R14 - Sonny Psycho
22-06-2017 12:23 Sonny Psycho jest offline Szukaj postów użytkownika: Sonny Psycho Dodaj Sonny Psycho do Listy kontaktów
Conradx
Double Ace


Data rejestracji: 02-06-2017
Postów: 109
Skąd: Kraków

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Generowanie itemów to jakiś totalny żart. W perspektywie craftów to już w ogóle abstrakcja i totalna pomyłka. Czy nie prościej wprowadzić jakiś boost do dropionych itemów na wyprawach co X poziomów? Wyeliminować na setnym poziomie itemy typu dsk kąsająca pałka. Rozwiązanie bliżej tabelce umagów aniżeli generowaniu itemów. Dla przykładu:

Na poziomie 150:

brak możliwości wydropienia sufów i prefów typu: kąsający, platynowy, miedziany, występku, urody etc. Natomiast wzrasta szansa na wydropienie itemów w bazie: Leg db/leg dsk.
22-06-2017 12:28 Conradx jest offline Szukaj postów użytkownika: Conradx Dodaj Conradx do Listy kontaktów YIM Account Name of Conradx: Konrad
Dynia
Triple Ace


Data rejestracji: 21-05-2017
Postów: 201
Klan: halo odbjur
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia XI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
- zmniejszenie wartości dropu dla osób farmiących


Zmniejszenie czego Sushi? :/

Według mnie lepiej wprowadzić najpierw craft itemów, żeby ludzie się czymś zajęli i tacy epiccy pechowcy jak ja (i miliony graczy nekro) mogli w końcu mieć fajne eq.
Oj tam, 2,5 roku gry bez epickiego dystansu i e biżuterii setowej z zasięgiem (jastrzab, slonko, pajak), orchy nocek czy czegokolwiek.

A co do pomysłu, to opcja zaproponowana przez Sonny Psycho jest ciekawa.

edit: Zwiększenie droprate na wysokich poziomach
Prosta, fajna propozycja
Edit2: dajcie znać kiedy to się będzie odpalac to zdejme diamki koncy

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Dynia: 22-06-2017 12:39.

22-06-2017 12:29 Dynia jest offline Szukaj postów użytkownika: Dynia Dodaj Dynia do Listy kontaktów
Bellator
Double Ace


Data rejestracji: 05-11-2013
Postów: 110
Kraina: Necropolia IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zwiekszcie droprate i sprawa załatwiona. Klikanie 1k pielg nie daje nic prócz palek. Zróbcie od 100lvl, żeby leciały lepsze podstawy i częściej łączyły się prefy z sufami. Co 10lvli powyżej setnego niech ta szansa wzrasta i po kłopocie.

Kombinujecie jak koń pod górkę...
22-06-2017 12:30 Bellator jest offline Szukaj postów użytkownika: Bellator Dodaj Bellator do Listy kontaktów
nokia3319
Top Dyktator 2016


Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sushi, ogolnie idea bardzo fajna, ale generowanie eq na podstawie tego co ludzie maja ubrani, to zly pomysl bo zrobi sie za duzo duplikatow naprawde dobrych itemow. Ja bym to lekko zmodyfikowal, czyli wprowadzil losowy czynnik zmieniajacy pref / suff / podstawe.

Np ktos ma zalozony leg dsk jastrzebi sygnet lewitacji. System losuje co zostaje (sygnet / pref / suff) i np na aukcje leci leg dsk jastrzebi [losowa podstawa na palec] + [losowy sufix].
22-06-2017 12:32 nokia3319 jest offline Szukaj postów użytkownika: nokia3319 Dodaj nokia3319 do Listy kontaktów
tonieto
Triple Ace


Data rejestracji: 27-11-2016
Postów: 152

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ZDECYDOWANE NIE DLA GENEROWANIA PRZEDMIOTÓW Z EQ INNYCH OSÓB !!!

Już lepiej ogarnąć drop-rate dla wyprawek. Bo jak widzę że z 24 pielg średnio wpada mi 30/40 dobrych pałek xxx to słabo się robi.

Przykładowo na pielgach podnieść minimalne szanse na leg/pref/suf ...

__________________
GAME OVER

22-06-2017 13:18 tonieto jest offline Szukaj postów użytkownika: tonieto Dodaj tonieto do Listy kontaktów
Nosferek
Forum Legend


images/avatars/avatar-12233.jpg

Data rejestracji: 03-01-2008
Postów: 1.527
Klan: Khorn/Mass
Kraina: Necropolia III
Skąd: inąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zdecydowanie nie, gra się totalnie spłaszczy, nagle będzie wysyp unikatowych nieepików, które od początku serwera są unikatowe. Nic już nie będzie można sprzedać. Już epiki popsuły rynek i spłaszczyły buildy, teraz będą walki klonów.

__________________
Wróciłem na stare śmieci Smile
ID59984 KTT

Chociaż nie wiem czy na długo:

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Wiem, że chciał byś mieć wszystko za darmo, ale moje dzieci lubią owoce.

22-06-2017 13:29 Nosferek jest offline Szukaj postów użytkownika: Nosferek Dodaj Nosferek do Listy kontaktów
Carnivor
King


Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-]
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ogólnie pomysł fajny, ale właśnie sposób generowania niezbyt... Nie lepiej po prostu żeby skrypt wrzucał na rynek po jednym (czy jakiejś innej ilości) losowych przedmiotów z każdego przedziału cenowego (wartości w PLN, trzeba by jakieś przedziały ustalić) co daną ilość czasu? Przykładowo:

Co tydzień skrypt wrzuca na aukcję:
1 przedmiot o wartości od 500k do 1kk PLN
2 przedmioty o wartości 100k do 499k PLN
4 przedmioty o wartości od 50k do 99k PLN

Czy coś w tym stylu (wartości kompletnie z czapy, nie patrzyłem ile jakie przedmioty kosztują). I oczywiście niekupiony przedmiot przepada, i nie będzie wystawiony ponownie (bo obecnie popularne jest nie-dawanie cm jako pierwszy, wiedząc że przedmiot zostanie wystawiony ponownie za niższą cm)

__________________
r2: Carnivor
r4: Carnivor
22-06-2017 14:31 Carnivor jest offline Szukaj postów użytkownika: Carnivor Dodaj Carnivor do Listy kontaktów
kryczTRYBSON
Double Ace


Data rejestracji: 05-12-2013
Postów: 137
Kraina: Necropolia; Necropolia V
Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Originally posted by tonieto
ZDECYDOWANE NIE DLA GENEROWANIA PRZEDMIOTÓW Z EQ INNYCH OSÓB !!!

Już lepiej ogarnąć drop-rate dla wyprawek. Bo jak widzę że z 24 pielg średnio wpada mi 30/40 dobrych pałek xxx to słabo się robi.

Przykładowo na pielgach podnieść minimalne szanse na leg/pref/suf ...


uważam, ze to dobry pomycł

__________________
cytat:
nithrom napisał(a)
Pomysł jest prosty. Jak każdy mój. I może durny, jak większość moich Tongue

22-06-2017 14:33 kryczTRYBSON jest offline Szukaj postów użytkownika: kryczTRYBSON Dodaj kryczTRYBSON do Listy kontaktów
Wełen
Emperor


images/avatars/avatar-25541.gif

Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Albo poprawcie droprate albo niech itemy będą losowe, a nie zależne od tego, co ktoś już ma.
22-06-2017 14:46 Wełen jest offline Szukaj postów użytkownika: Wełen Dodaj Wełen do Listy kontaktów
Grymson89
Full Member


Data rejestracji: 08-08-2011
Postów: 51
Klan: DM
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VI
Skąd: KRK N-H

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
kryczTRYBSON napisał(a)
cytat:
Originally posted by tonieto
ZDECYDOWANE NIE DLA GENEROWANIA PRZEDMIOTÓW Z EQ INNYCH OSÓB !!!

Już lepiej ogarnąć drop-rate dla wyprawek. Bo jak widzę że z 24 pielg średnio wpada mi 30/40 dobrych pałek xxx to słabo się robi.

Przykładowo na pielgach podnieść minimalne szanse na leg/pref/suf ...


uważam, ze to dobry pomycł


Również podpinam się pod ten wątek..

__________________

22-06-2017 14:47 Grymson89 jest offline Szukaj postów użytkownika: Grymson89 Dodaj Grymson89 do Listy kontaktów
Vilgeforz2
Lord


Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mialo byc generowanie skladnikow na aukcje, a nie generowanie gotowych endgamowych przedmiotow ....

top100 na kazdym starszym serwerze ma na sobie tylko endgamowe itemy, to tak jakbyscie za kazdym razem wrzucali na aukcje item z loteriii ...

czytajac po kolei Twoje dzisiejsze pomysly Sushi mam wrazenie, ze nie myslales nad nimi lacznie wiecej niz 5 minut - zdziwilbym sie gdyby ktokolwiek kto gra dluzej w ta gre, odniosl inne wrazenie


na szybko, na kolanie, bez zadnego przemyslenia

w tej foprmie zdecydowanie na NIE
22-06-2017 14:55 Vilgeforz2 jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz2 Dodaj Vilgeforz2 do Listy kontaktów
Bac^
King


images/avatars/avatar-20306.jpg

Data rejestracji: 09-11-2008
Postów: 992
Klan: Night Blood Hunters
Kraina: Moria
Skąd: Łódź

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)
Mialo byc generowanie skladnikow na aukcje, a nie generowanie gotowych endgamowych przedmiotow ....
....w tej foprmie zdecydowanie na NIE


Dokładnie.

Sklejnie SLonka Koncy zajeło mi ponad rok + codziennie robienie pielgrzymek + handlowanie zeby miec kamienie na skladniki.... to jest glupie co chcecie zrobic.

Niech system generuje 10 losowych itemów majacych 90 % szansy na prefiks i 90% sufix.
Ok moze wpasc kosciana palka sekty, ale moze wpasc tez sloneczny koncentracji

__________________
Ex Trade Moderator


R2 - Bac - Emerytura
R9 - Bac - NBH
Zbanowany za rozmowki na Sb klanowym Smile
22-06-2017 15:03 Bac^ jest offline Szukaj postów użytkownika: Bac^ Dodaj Bac^ do Listy kontaktów
dune
Full Member


Data rejestracji: 27-09-2009
Postów: 73
Kraina: Moria IV; Moria V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zamiast kombinowac z kopiami sprawcie zeby ludzie na 170lvlu przestali dropic [cenz.] typu db kasajaca palka czy inne [cenz.] ktorego sie nawet nie oplaca sprzedawac na zlom bo to smieszne zeby ktos kto poswiecil wiecej czasu na gre dostawal ciagle wielkie [cenz.]a jakis niski levelowiec ciagle dropil cos wartosciowego.
Dodajcie albo za srebro jakis pakiet dodatkowych przedmiotow na wyprawie +2/+4/+6/+8 albo przebudujcie system dropu tak by wysokie lvle nie dropily takisch shitow
22-06-2017 15:37 dune jest offline Szukaj postów użytkownika: dune Dodaj dune do Listy kontaktów
Bobs Kils
Lord


Data rejestracji: 06-03-2011
Postów: 353

RE: Systemowe generowanie przedmiotów na aukcje. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Witam,

w związku z tym, że wiele osób zgłasza problemy z zakupem sprzętu oraz inflacją cen mamy niniejszą koncepcję, która zwiększyłaby dostępność przedmiotów na aukcjach oraz spowodowałaby odpływ pieniądza z rynku.


UWAGA! Nie wiem czy coś takiego by nie zaburzyło balansu i modelu rozwojowego w grze.

Dla każdej 100ki (wg. rankingu 1-99; 100-199 itd) graczy wylosować np. 1 przedmiot jaki mają na sobie wyekwipowany (oczywiście poza takimi, którymi nie można handlować np. epiki) i wystawić na aukcję przez system.
Dla przedziałów np. 400+ (400-499 itd) można dać np nie 1, a 2 przedmioty.

Zalety: - sprawi to, że coś rzadkiego wreszcie będzie dostępne, nawet jak nikt tego nie chce sprzedać
- sprawi, że pojawi się odpływ PR/kamieni z rynku co da większe szanse nowym graczom
- sprawi, że pojawią się na rynku przedmioty z rożnych zakresów poziomowych, także dostępne dla nowych graczy.
- pechowcy wreszcie coś będą mogli kupić

Wady: - odpływ PR (nekro)
- zmniejszenie wartości dropu dla osób farmiących

Do ustalenia:
- kiedy system powinien zacząć, a kiedy przestać generować przedmioty, tak by nie zasypać rynku sprzętem. Nie chcemy zastąpić farmienia, a jedynie dodać alternatywną opcję zdobycia potrzebnego przedmiotu.
- co ile czasu skrypt powinien się odpalać. - domyślnie przyjąłem 1 raz w tygodniu.

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji,
SM


Niby spoko pomysł ale czy za chwile nie będzie za dużo super itemów ? i za chwilę item który teraz jest warty np 20000 KD będzie warty 2000 bo każdy będzie już miał taki. Ogólnie daje 10 za kombinowanie aby ruszyć rynek Smile
22-06-2017 20:19 Bobs Kils jest offline Szukaj postów użytkownika: Bobs Kils Dodaj Bobs Kils do Listy kontaktów
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej


images/avatars/avatar-24020.jpg

Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.302
Klan: BW Team
Rasa w grze: Władca Zwierząt
Kraina: Moria; Moria VI; Moria S
Skąd: Województwo łódzkie

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zwiększenie drop rate'u niewiele da, ponieważ należy pozbyć się waluty z serwera.

Zaproponowany pomysł jest dla dobry dla Necro.

Dla serwerów Moria przyda się system generowania składników i wymuszania wystawiania przedmiotów przez graczy (pisałem o tym na forum). Automatyczny handel topowych itemów spowoduje jedynie pustoszenie kieszeni pojedynczych graczy. Moim zdaniem, zaproponowane przez Admina rozwiązanie jest nie do przyjęcia.

__________________

Wielki, zły Buc
__________________

Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________

cytat:
Buc napisał(a)
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada Wink


Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm.

22-06-2017 20:58 Buc jest offline Strona domowa Buc Szukaj postów użytkownika: Buc Dodaj Buc do Listy kontaktów
Albano
Emperor


images/avatars/avatar-20615.jpg

Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Waszawa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zupełnie mi się nie podoba ten pomysł ale zapytam z ciekawości czy ten przedmiot zostałby przypisany do konta czy nie?

Jeżeli nie i będzie go można później odsprzedać to jaki sens ma to ograniczanie puli kupujących do przedziału w ranku?

Jeżeli popatrzymy na ranking R14 i na wspomniany przedział 400-499 to zastanawiam się jaką cenę osiągnie tam wygenerowana przez system epik demon piła autokraty. Gra tam aktywnie może max 5 graczy którzy groszem nie śmierdzą. Jeżeli trafią piłę za 100k pr na przykład a następnie wystawią na aukcję to jaki będzie zarobek?

__________________
R14 : Brzydall
22-06-2017 21:12 Albano jest offline Szukaj postów użytkownika: Albano Dodaj Albano do Listy kontaktów
78dyzio
King


Data rejestracji: 28-05-2007
Postów: 951
Klan: PARAD0X
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III
Skąd: 3city

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Albano napisał(a)
Zupełnie mi się nie podoba ten pomysł ale zapytam z ciekawości czy ten przedmiot zostałby przypisany do konta czy nie?


Albano,
Przedmiot pojawi się na aukcji, nie u gracza.
Tak przynajmniej ja to rozumiem.

__________________
r259:78dyzio
r3:78dyzio - oddane
22-06-2017 21:16 78dyzio jest offline Szukaj postów użytkownika: 78dyzio Dodaj 78dyzio do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

dla necro: spowoduje to, że szczątkowa lista wartośćiowych przedmiotów kompletnie zniknie. na necro nie ma inflacji oprócz złomu i "dóbr luksusowych", po tej zmianie wszechobecna deflacja dotknie również tych drugich

dla morii: przechodzicie z jednej skrajności w drugą. teraz każdy ma miljon kamieni, po tej zmianie studnie będą puste i każdy będzie latać w endgame eq

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
22-06-2017 23:02 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
repe
Lord


Data rejestracji: 13-05-2007
Postów: 462
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

NA morii studnie nigdy nie będą puste, gracze potrafią robić po milion pr dziennie.
Jestem w top 300 i robię po około 400-450kk lol
22-06-2017 23:14 repe jest offline Szukaj postów użytkownika: repe Dodaj repe do Listy kontaktów
turlacz1
King


Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 824
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz
Skąd: Ślesin...Bydgoszcz

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Buc napisał(a)
Zwiększenie drop rate'u niewiele da, ponieważ należy pozbyć się waluty z serwera.

Zaproponowany pomysł jest dla dobry dla Necro.


A było wprowadzać epiki przypisane do konta ?
To głownie przez to nie ma obrotu punktami rozwoju bo jedynie trening lub złom. Gorzej jak już klocek jest bardzo wysoko i trening i koszta są kolosalne.

Główne założenie epików było skopane i tyle nie dość ze interakcje handlowe miedzy graczami się ograniczyły to i nie ma co z pr robić Wink

__________________
Tonąca_rybka

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez turlacz1: 23-06-2017 08:09.

23-06-2017 07:34 turlacz1 jest offline Szukaj postów użytkownika: turlacz1 Dodaj turlacz1 do Listy kontaktów
Nosferek
Forum Legend


images/avatars/avatar-12233.jpg

Data rejestracji: 03-01-2008
Postów: 1.527
Klan: Khorn/Mass
Kraina: Necropolia III
Skąd: inąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
turlacz1 napisał(a)
[quote]Buc napisał(a)
Zwiększenie drop rate'u niewiele da, ponieważ należy pozbyć się waluty z serwera.

Zaproponowany pomysł jest dla dobry dla Necro.
quote]

A było wprowadzać epiki przypisane do konta ?
To głownie przez to nie ma obrotu punktami rozwoju bo jedynie trening lub złom. Gorzej jak już klocek jest bardzo wysoko i trening i koszta są kolosalne.

Główne założenie epików było skopane i tyle nie dość ze interakcje handlowe miedzy graczami się ograniczyły to i nie ma co z pr robić Wink


I dlatego kiedyś pisałem o tym, żeby statystyki od pewnego poziomu kosztowały już określona, niewrastającą liczbę punktów rozwoju - mam na 3 serwach tren 80 w zwince - koszt
ZWINNOŚĆ 80 130 21 602 285

reszta statów po 70-78

koszt od
INTELIGENCJA 70 100 3 488 890

no to się na pewno na to prków wydawać nie będzie

Zablokować przyrost kosztów trenu od 70? 72? 75? i już - i tak będą drogie ale będzie można w nie inwestować - tak się waluty pozbędziesz Bucu a nie rzucając "powszechne" już niedługo endgamy na aukcje

__________________
Wróciłem na stare śmieci Smile
ID59984 KTT

Chociaż nie wiem czy na długo:

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Wiem, że chciał byś mieć wszystko za darmo, ale moje dzieci lubią owoce.

23-06-2017 07:40 Nosferek jest offline Szukaj postów użytkownika: Nosferek Dodaj Nosferek do Listy kontaktów
over86
Viking


Data rejestracji: 20-01-2007
Postów: 569
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysl tragedia. Większość graczy ma epiki a na ogol legendy jakie posiadają nie są takie mocne. Wiec nie bardzo będzie co sprzedawać.

Do tego jak ktos nie drogi to i tak niewiele mu to da bo stworzy kolejna palke na sprzedaż.

"da wieksza szanse na nowy przedmiot do nowych graczy" za co oni to maja kupic jak juz?

Dalem 1 a dalbym -10 jakbym mógł.

__________________
r1, r3 over86+
r6 - over86+
r16
23-06-2017 07:59 over86 jest offline Szukaj postów użytkownika: over86 Dodaj over86 do Listy kontaktów
Tomczito
Member


Data rejestracji: 31-07-2016
Postów: 34
Klan: Pirates
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Robicie tematy i piszecie o tym, że nie ma z czego kleić i nikt nie wystawia niczego lepszego na aukcje tak długo aż nawet sushi postanawia coś wprowadzić.
Czym to skutkuje? Zamiast zadowoleniem, że wreszcie coś ruszy to każdego pomysł boli..
Sami oportuniściu tu grają?
Robicie tematy na forum żeby po zaproponowaniu ich przez SM dopieprzyć się że jednak jesteście na nie?
Po ile lat wy macie ludzie żeby zmieniać zdanie co kilka dni?
23-06-2017 09:42 Tomczito jest offline Szukaj postów użytkownika: Tomczito Dodaj Tomczito do Listy kontaktów
bimbher
Triple Ace


images/avatars/avatar-21742.jpg

Data rejestracji: 21-03-2009
Postów: 247
Kraina: Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Może najlepszym rozwiązaniem by było żeby system sam z siebie generował te itemy najlepiej w dużych ilościach
Nie byłoby problemu że same unikatowe itemy są i to praktycznie te same czyli tytany i jastrzębie i nocki bo reszta na necro to epiki
liczby można by dać różne i w zależności od trwania serwera generowane itemy by miały coraz wyższą jakość przykład:

-na serwerze po roku czy dwóch byłyby generowane już tylko przedmioty leg db i leg dsk z losowym prefixem/sufixem z dodatkową szansą +50% na prefiks i sufiks przy odpowiedniej ilości itemów i % na lepsze podstawy prefiksy i sufiksy raz na kilka dni na aukcji pojawiał by się bardzo dobry przedmiot i często dobre przedmioty których obecnie nie ma na serwerach takich jak leg dsk niedźwiedzie krwi czy inne biżuterie

Oczywiście trzeba by też dodać jakieś ograniczenia żeby nie generowało samych pałek i noży sekty z czapkami przezorności i narkomana jak ma to miejsce na wyprawkach więc % na pojawienie się prefiksu sufiksu powinny być mniej więcej takie same dla wszystkich występujących

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez bimbher: 23-06-2017 10:04.

23-06-2017 10:03 bimbher jest offline Szukaj postów użytkownika: bimbher Dodaj bimbher do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

tomczito: otoz to. propozycja sm spowoduje wysyp gotowych itemow! ani jednego skladnika, chyba ze smierc preko i jastrzebie cela wezmiesz na skladniki

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
23-06-2017 15:35 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
druga kawa
Lord


images/avatars/avatar-25581.jpg

Data rejestracji: 23-11-2016
Postów: 482

RE: Systemowe generowanie przedmiotów na aukcje. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Zalety: - sprawi to, że coś rzadkiego wreszcie będzie dostępne, nawet jak nikt tego nie chce sprzedać
- sprawi, że pojawi się odpływ PR/kamieni z rynku co da większe szanse nowym graczom
- sprawi, że pojawią się na rynku przedmioty z rożnych zakresów poziomowych, także dostępne dla nowych graczy.
- pechowcy wreszcie coś będą mogli kupić


Sushi bez żartów. Smile
Najpierw przejechaliście handlowi piłą tarczową na wylot przez mostek
a teraz robicie sztuczne oddychanie?

Nie jest problemem w tej grze że eq zbiera się latami.
Problemem jest jak się z tym niskim drop rate przegina.

A dla maluchów mają wejść okazje na morii.

To w mojej opinii najgorszy z wczorajszych Twoich tematów.
Najpierw zabiliście rynek a teraz szarpiecie sterem
w drugą stronę i z dużym przegięciem.
Nagle na umarłym rynku już nie składniki ale docelowe eq?

cytat:
SushiMaker napisał(a)
UWAGA! Nie wiem czy coś takiego by nie zaburzyło balansu i modelu rozwojowego w grze.


Tak, zaburzy. Smile
Ale nie musisz wierzyć mi na słowo, posty innych graczy też czytaj z dystansem. Smile



edit:

Niech to działa zakresami lev podobnie jak okazje,
tzn nie top eq jaki mają na sobie, tylko eq codziennie złomowane z wyprawek,
jakiś % złomowanego i mielonego szrotu niech leci przez system wystawiane na aukcje.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez druga kawa: 23-06-2017 16:06.

23-06-2017 15:58 druga kawa jest offline Szukaj postów użytkownika: druga kawa Dodaj druga kawa do Listy kontaktów
Alveanerle1
Lord


Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

SM a moze zacznij od małych kroczków? Podnieś ilość itemów na pielgach w a3 o +2 itemy.

Da Ci to + kilkaset itemów wiecej dziennie na serwerze, zawsze to zwieksza szanse na to, że wpadnie nam cos fajnego w dodatku do pałek.
24-06-2017 08:00 Alveanerle1 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alveanerle1 Dodaj Alveanerle1 do Listy kontaktów
Strony (3): [1] 2 3 następny » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Systemowe generowanie przedmiotów na aukcje.

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH