Mesik
Junior Member
Data rejestracji: 19-06-2010
Postów: 10
Kraina: Necropolia VI; Necropolia VII; Necropolia IX Skąd: Z dalekiej krainy
|
|
Witam,
chciałem coś zaproponować, choć wiem że są pewne kwestie których rozwiązanie mogłoby wstrząsnąć niektórymi, ale co sądzicie o tym:
I. Stworzenie klanowych fortów (klocki, dla całego klanu)
a)inwestuje w nie cały klan (krew,plny, ludzi), w wyższych strefach pr i evo czy też runy
b)możliwość oblegania takich fortów w celu ich przejęcia lub niszczenia(rozwiązanie procentowe)
c)areny klan vs klan odbywały by się na zasadzie- klanowicze korzystają tylko z bonusu liczonego od fortu swojego klanu (nie wliczamy klocków do tych wydarzeń)
d)oblężenia fortów odbywałyby się na takiej samej zasadzie jak areny
e)forty dawałyby klanom pewne profity (tutaj kwestia ich rozbudowy byłaby ważna)
f)forty mogłyby być tak jak klocki ustawione tak jak jest w przypadku kwadratów (w strefach dających dodatkowe profity/ otwierających możliwość budowy innych budynków)
II. Zasada równości
a)klan1 (średni) 100%/ klan2 (mały) 74% i mniej/ klan3 (duży) 126% i więcej
-klan1 może oblegać klan2, ale z ograniczeniem ilosci razy w miesiacu czy tygodniu
-klan1 może oblegać klan3 bez ograniczeń
-klan3 może oblegać klan1 i klan2 tak jak w pierwszym odnosniku
b)oblegi mogłyby być zakładane na kwadraty i na forty (kolejki niezależne)
III. Zmiana w systemie oblężeń - każdy gracz indywidualnie walczy o swój kwadrat oraz możliwość niszczenia kwadratów (obowiązuje zasada równości z drobną różnicą)
a)gracz z wyższym poziomem o 25% nie może przejmować od słabszego ale nie odwrotnie
b)zadziałałyby tutaj bonusy fortu klanowego
c)oblęzenia o kwadraty między graczami by uwzględniały ich statystyki z kwadratów
IV. System niszczenia fortów kwadratów:
a)każdorazowe oblężenie mogłoby być skierowane przeciwko jakiemuś konkretnemu budynkowi lub kilku (wtedy zmniejszone zniszczenia)
b)zniszczenia byłyby większe jeśli atakują się równi niż jak się atakuje mniejszego
c) zniszczenia kolosalne w przypadku wygranej z większym od siebie
Po przedstawieniu pora na wnioski z tego co zaproponowałem:
System fortów spowodowałby kolejną walkę o pozycję w przypadku fortów, jednak znacząco by zniwelował przewagę klanu TOP1 względem innych, gdzie każdy mógłby im nabruździć codziennie (więcej pvp).
System kwadratów i ich oblężeń jednoosobowych by sprawił że nie byłoby problemu z budowaniem kwadratu- ponieważ jeśli jesteśmy odpowiednio silni i nie mamy za wielu wrogów będzie on nasz, ale też czołówka musi mieć się na baczności.
System równości by spowodował, że gracze którzy znacznie później wystartowali mieliby możliwość spokojniejszego rozwoju i walk w gronie ludzi swojej wielkości.
System niszczenia fortów i kwadratów by spowodował wzrost zapotrzebowania na wszystkie surowce co znacznie ożywiłoby rynek, jednocześnie pozwoliło na nie powstawanie niesamowitych ilości np. krwi czy też ludzi.
Dziękuję, jeśli nie powiedzieliście zwyczajnie TLDR i chociaż chwilę się nad tym zastanowicie. Proszę o komentarze i konstruktywne refleksje.
Pozdrawiam,
Mess
__________________ Mess with the best, die like the rest.
R14 - Messwithme
R18 - Messwithme
|
|
12-07-2017 17:21 |
|
|
druga kawa
Lord
Data rejestracji: 23-11-2016
Postów: 482
|
|
RE: Propozycja rozwinięcia |
|
Nie uważasz że nawet raz na miesiąc zniszczenie fortu drugiemu klanowi
wystarczy by się odechciało grać?
Tym bardziej że dobry fort byłby niezbędny na arenach?
Ta Twoja "zasada równości" w praktyce nie ogranicza znęcania się silniejszego klanu nad słabszym.
Ograniczeni tylko czasowe i takie słabe, wręcz symboliczne?
Tym bardziej że klan top 1 mógłby równać fort klanu top 2 z ziemią
znacznie częściej niż raz w miesiącu.
Aż takich różnić między top 1 i top 2 nie ma.
I najważniejsze:
Jak to ograniczenia ma niby działać skoro przed założeniem oblegu
kilka osób może na jakiś czas wyskoczyć poza klan by go "odchudzić"?
Za proste do obejścia to ograniczenie.
Więc i nic nie daje i nawet jakby dawało to proste do obejścia.
A taki "fort", jako niezbędny do aren, bez możliwości utrzymania go przez słabszych,
jest potężnym demotywatorem dla wszystkich poza klanem top 1.
|
|
12-07-2017 21:04 |
|
|
PamiętamC
Triple Ace
Data rejestracji: 30-07-2016
Postów: 186
Kraina: Necropolia XI; Moria VII
|
|
Do tego pomysłu można dodać fabułę - forty na pustkowiach, powolne zasiedlanie, a4.
|
|
12-07-2017 21:34 |
|
|
Mesik
Junior Member
Data rejestracji: 19-06-2010
Postów: 10
Kraina: Necropolia VI; Necropolia VII; Necropolia IX Skąd: Z dalekiej krainy
Autor tematu
|
|
RE: Propozycja rozwinięcia |
|
cytat: |
druga kawa napisał(a)
Nie uważasz że nawet raz na miesiąc zniszczenie fortu drugiemu klanowi
wystarczy by się odechciało grać?
Tym bardziej że dobry fort byłby niezbędny na arenach?
Ta Twoja "zasada równości" w praktyce nie ogranicza znęcania się silniejszego klanu nad słabszym.
Ograniczeni tylko czasowe i takie słabe, wręcz symboliczne?
Tym bardziej że klan top 1 mógłby równać fort klanu top 2 z ziemią
znacznie częściej niż raz w miesiącu.
Aż takich różnić między top 1 i top 2 nie ma.
I najważniejsze:
Jak to ograniczenia ma niby działać skoro przed założeniem oblegu
kilka osób może na jakiś czas wyskoczyć poza klan by go "odchudzić"?
Za proste do obejścia to ograniczenie.
Więc i nic nie daje i nawet jakby dawało to proste do obejścia.
A taki "fort", jako niezbędny do aren, bez możliwości utrzymania go przez słabszych,
jest potężnym demotywatorem dla wszystkich poza klanem top 1.
|
zacznijmy po kolei
1. zerowanie fortu nie odbywałoby się przy pierwszym ataku... trzeba by ustalić jakiś poziom budynku który można zniszczyć czy też poziomy (w zależności od ceny tych budynków) czyli wychodzi jak obleg po krew czy złom czy coś
odchudzanie można limitować poprzez zablokowanie wchodzenia/wychodzenia z klanu podczas obli na forty.
2. kwestia organiczeń przy obleganiu polega na tym, że jeśli poziom zniszczeń nie będzie wysoki to raz w miesiącu można dostawać atak i nie narzekać że jest to coś strasznego... a chodzi o to żeby zniwelować różnice że klan top1 jest 100x mocniejszy od pozostałych bo wtedy nikogo nie będzie mógł regularnie atakować a dostawać będzie mógł regularnie.
3. wystarczy wprowadzić limitowanie zakazu przyjmowania graczy do klanu podczas oblegów i wtedy automatycznie jeśli chcesz kogoś małego bić to musisz odchudzić bez możliwości powrotów graczy na czas obla.
4. zasadniczo tutaj włączyć powinno się zasadę przeniesienie się na inny fort nie niszczy obecnego. i następuje tylko zwykła "zmiana miejsc"
Czy teraz Twoje wątpliwości co do takiego systemu zostały rozwiane czy jeszcze jakieś zastrzeżenia ?
__________________ Mess with the best, die like the rest.
R14 - Messwithme
R18 - Messwithme
|
|
12-07-2017 23:03 |
|
|
druga kawa
Lord
Data rejestracji: 23-11-2016
Postów: 482
|
|
RE: Propozycja rozwinięcia |
|
cytat: |
Mesik napisał(a)
1. zerowanie fortu nie odbywałoby się przy pierwszym ataku... trzeba by ustalić jakiś poziom budynku który można zniszczyć czy też poziomy (w zależności od ceny tych budynków) czyli wychodzi jak obleg po krew czy złom czy coś
odchudzanie można limitować poprzez zablokowanie wchodzenia/wychodzenia z klanu podczas obli na forty.
2. kwestia organiczeń przy obleganiu polega na tym, że jeśli poziom zniszczeń nie będzie wysoki to raz w miesiącu można dostawać atak i nie narzekać że jest to coś strasznego... a chodzi o to żeby zniwelować różnice że klan top1 jest 100x mocniejszy od pozostałych bo wtedy nikogo nie będzie mógł regularnie atakować a dostawać będzie mógł regularnie.
3. wystarczy wprowadzić limitowanie zakazu przyjmowania graczy do klanu podczas oblegów i wtedy automatycznie jeśli chcesz kogoś małego bić to musisz odchudzić bez możliwości powrotów graczy na czas obla.
4. zasadniczo tutaj włączyć powinno się zasadę przeniesienie się na inny fort nie niszczy obecnego. i następuje tylko zwykła "zmiana miejsc"
|
1. i 2.
Nawet jeśli klan top 1 będzie w stanie tymi atakami co miesiąc
tylko o połowę zmniejszyć tempo budowy fortu w klanie top 2 w skali roku...
To po tym roku klan top 2 nie będzie się nadawał do aren...
A klan top 1 będzie mógł w miesiącu "obsłużyć" tak 30 innych klanów...
przez cały długi rok...
Czyli de facto uwalić areny całemu serwerowi.
I wychodzenie w trakcie oblegu blokować? Przecież wyskoczą przed założeniem oblegu.
3.
Ok, w trakcie oblegu zakaz przyjmowania zadziała.
Ale będzie to strasznie nieprzyjemnie odebrane że nagle
nie można pomagać sojuszniczym klanom żadnym wsparciem.
4.
Hmmm, a wlepianie fortów-pustaków?
Nie da się postawić tylko w tym celu "świeżego" klanu?
Co do c) i d) nie wyjaśniłeś czy same oblężenia o fortu odbywałyby się
z działającymi na nich fortami?
Czy zgadywać mamy że domyślnie nie działają?
Ale najważniejsze zarzuty tyczą tego żółtego wyżej.
Dopóki pomysł realnie nie likwiduje bezkarności i pewniaka dla klanu top 1,
to pomysł zawsze będzie bez najważniejszego elementu.
|
|
12-07-2017 23:42 |
|
|
PamiętamC
Triple Ace
Data rejestracji: 30-07-2016
Postów: 186
Kraina: Necropolia XI; Moria VII
|
|
Nie - tylko obrońcom by dochodziły bonusy - tamci by musieli rozwinąć jakąś technologię, która by im dostęp w ogóle udostępniła.
|
|
13-07-2017 07:26 |
|
|
|