Może tak trzeci rodzaj oblężenia ? |
Lopezzo
Najlepszy Gracz roku 2010
Data rejestracji: 25-08-2006
Postów: 826
Klan: Phoenix Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: Wrocław
|
|
Może tak trzeci rodzaj oblężenia ? |
|
Taki który niszczy np 7 lvli wskazanych przez oblegającego budynków , oblęzenie mozna odpalić raz na powiedzmy 5 dni . Rozwiązało by to sporo problemów i można by było ograniczyć pustakowania wszelakie .
__________________ Śpieszmy sie kochac kobiety - tak szybko tyją...
Nick Lopezzo
|
|
24-07-2017 17:12 |
|
|
Conradx
Double Ace
Data rejestracji: 02-06-2017
Postów: 109
Skąd: Kraków
|
|
Pomysł ciekawy ale wprowadziłbym element "zabawy". Mianowicie aby niszczyło 5 poziomów LOSOWO wybranego budynku. Jeżeli w ciągu 10 dni postawiłbyś dwa razy obla na daną osobę ze wskazaniem garnizonu, który jest powyżej 40 lvl to ta osoba straciłaby blisko 6-7 tygodni budowania więc to jednak spore przegięcie.
|
|
24-07-2017 17:25 |
|
|
Yato
Double Ace
Data rejestracji: 18-11-2013
Postów: 111
Klan: Raven Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia III Skąd: Wrocław
|
|
Pomysł nie taki zły, szczególnie jak OP gra aktywnie na jakimś serwerze i ma dostać nauczkę
__________________ R4 Nameczanin
Konto premium=drop
|
|
24-07-2017 17:33 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
Nie wiem jakie "problemy" może rozwiązać spalenie komuś 7 lvl budynków.
Próbuję to rozgryźć na wszystkie strony ale jakoś nie dostrzegam żadnego rozwiązania, żadnego ze znanych mi problemów.
Mamy klany A i B.
Klan A jest 3 razy silniejszy niż klan B (jak to na top1 przystało)
Klan A codziennie pali 7 leveli jakiegoś budynku na tym samym lub kolejnych kwadratach należących do klanu B. Klan B nie może się obronić więc nawet nie dołącza do oblężenia.
Jaki problem to rozwiązuje?
__________________ R14 : Brzydall
|
|
24-07-2017 22:20 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
teoretycznie może to pomóc w rozwiązaniu problemu długotrwałej i czasochłonnej odbudowy po dostaniu pustaka
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
24-07-2017 22:27 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
up
Hmm!
A czy znane są przypadki kiedy ktoś dostał pustaka i powiedział "kurczę, teraz muszę to odbudować
"
Przecież nikt nie odbudowuje pustaka!
Jakim trzeba być mikrocefalem żeby ładować miliony lub dziesiątki milionów PR każdorazowo po dostaniu pustaka?
Pustaka się "oddaje" do słabszego gracza, który tak samo jak my nie obroni się się przed tą przymusową wymianą.
Ten pomysł można przyrównać do egzekucji na raty. Zamiast ubić kogoś od razu to proponuje się tygodniowe tortury które i tak zakończą się tak samo.
Wyobraźmy sobie że postawimy 3 oblężenia w których spalimy po 7 poziomów z Posterunku 25, Agencji 25 i Garnizonu 50. Na ile skubniemy takiego nieszczęśnika? Jakie ma szanse na obronę przez kilkukrotnie większym klanem? Jakiej wysublimowanej strategii musi użyć agresor?
Logujemy się, stawiamy obleg a po 19 godzinach sprawdzamy czy ofiara bardzo lamentuje?
Problem sadystów faktycznie został rozwiązany
To wszystko proponuje się po tym jak Admini jasno określili co sądzą o pustakowaniu. Przecież nawet ameba powinna zrozumieć że oblężenia zostały stworzone żeby przejmować lepsze klocki a w zamian oddawać swoje słabsze. Burzenie budynków nijak nie wpisuje się w ten system.
__________________ R14 : Brzydall
|
|
24-07-2017 23:24 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
Ja nie oddawałem pustaków
brałem cokolwiek z niekatywnych kont, byle tylko móc zbierać evo, nic więcej, po zakończeniu walk po prostu odbudowałem klocek (a w między czasie jak lapalem te slabe klocki z martwych dusz, to dostalem jeszcze pare pustakow ;p)
ogólnie coś trzeba zrobić, ale nie można w ogóle zakazać oblegów ;d a do tego powoli dąży BW
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
24-07-2017 23:32 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
up
Trzeba powiedzieć jasno, bez ogródek i ozdobników: po co są te oblężenia?
Otóż oblężenia są po to aby słabszy w pvp gracz mógł wykorzystać przewagę swojego klanu do pokonania silniejszego w pvp gracza który jest w słabszym klanie.
Jeżeli ktoś mnie pokonuje to idę do silniejszego klanu, daję mu pustaka i problem mojej słabszej płaszczyzny pvp zostaje rozwiązany.
Nie ma w tym żadnej większej filozofii!
Celem który przyświecał Adminom kiedy projektowali oblężenia było coś zgoła odmiennego.
Otóż celem oblężeń miało być przejęcie klocka naszego przeciwnika żeby ten nie mógł wykorzystywać przewagi kwadratu do wygrywania z silniejszymi przeciwnikami.
Nie chodziło o wyniszczanie przeciwnika tylko przeskoczenie na jego kwadrat oddając swój.
To zostało jasno wyrażone w ostatnich postach Administracji.
Palenie kwadratów powinno być całkowicie zlikwidowane!
Przejmowanie lepszych kwadratów powinno być jakoś obwarowane żeby nie było formalnością tylko zmuszało do jakiegoś wysiłku, pomysłu oraz wydatku.
Jeżeli można sobie ot tak, dla kaprysu zabrać lub spalić kwadrat w 2x, 5x lub 10x mniejszym klanie to o czym w ogóle rozmawiamy? O jakiej wojnie czy rywalizacji?
Słyszeliście o zasadach w sporcie?
Wszędzie są grupy wiekowe, kategorie wagowe, rozdział na rywalizację kobiet i mężczyzn.
Nawet w Formule1 są jakieś obwarowania żeby słabsze zespoły z mniejszymi budżetami mogły nawiązać rywalizację ze światowymi potęgami.
Nie znam żadnej gry w której rywalizacja jest tak schematyczna. W niektórych tytułach można robić jakieś uniki, wycofać się z walki ponosząc symboliczne straty itd.
Słyszał ktoś o Kampanii Napoleona w Rosji? Wojska Carskie tak długo unikały walki stosując metodę spalonej ziemi że zagłodziły Armię Napoleona.
Według realiów BW nic takiego nie miałoby prawa się wydarzyć!
Tutaj trzeba by od razu stanąć do z góry przegranej walki z silniejszym przeciwnikiem.
__________________ R14 : Brzydall
|
|
25-07-2017 10:27 |
|
|
|