Wszystko o dystansie by Jelonek |
Jeleniozaur
Forum Legend
Data rejestracji: 28-05-2008
Postów: 1.539
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV
|
|
Wszystko o dystansie by Jelonek |
|
Postanowiłem napisać ten poradnik dla osób początkujących i mało obeznanych z bronią dystansowa na serwerach typu MORIA
Zacznijmy od tego co to jest bron dystansowa:
-Broń dystansowa jest pomiędzy bronia palna, a bronią biała;
-Trafienie jest liczone z zwinności i spostrzegawczość, tak zwana SUMA;
-Ważnymi statystykami dla tej broni są wiedza, siła, inteligencja i wygląd do noszenia EQ oraz spostrzegawczość i zwinność do trafienia;
-Kolejnym ważnym czynnikiem w broni dystansowej jest uderzenie krytyczne, ponieważ broń sama w sobie ma małe obrażenia, a ciosy krytyczne są mnożone 3 razy zwykle obrażenia;
-Rasą, która świetnie się sprawuje jest SSAK dzięki arkanie w 2. akcie, która daję % na szanse trafienie krytyczne (0.75%) i +2 do szczęścia, które też wpływa na szansę trafienia krytycznego w mniejszym stopniu. Kolejną świetną rasą do dystansu jest KULTYSTA dzięki arkanie która daje zwinność. Inną rasą, którą można próbować jest ŁAPACZ MYŚLI i POTĘPIONY (dostępny dopiero po wykonaniu pomyślnie wszystkich pielgrzymek w nieznane w akcie drugim).
Do 20 poziomu
Do 20 lvl(poziomu) liczymy głownie na drop, używamy broni dystansowej ze sklepu
EQ wygląda mnie więcej tak (bez dropów):
Obręcz/Kapelusz/Opaska
Peleryna
Krawat/Apaszka
Sygnety/Bransolety 2x (postacie męskie sygnety na atak, bransolety na obronę)
Szorty
Krótki łuk -> łuk -> długi łuk
-Nie wydajemy kamieni na ulepszanie rzeczy sklepowych i mało wartościowych (jeśli nie wiemy ile coś jest warte patrzymy w AUKCJE, a później ZAKOŃCZONE);
-Zostawiamy przedmioty przydatne do rozbudowy, czyli takie które dają charyzmę, wpływy, wygląd, inteligencję, wiedzę i siłę. Takie przedmioty są przydatne do rozbudowy RZEŹNI, AGENCJI OCHRONY, POSTERUNKU POLICJI;
-Atakujemy słabych, nieaktywnych graczy zbierając PLN kupując za nie ZŁOM, który później sprzedamy;
-Trenujemy głównie wiedzę, inteligencję, spostrzegawczość, wygląd, siłę i zwinność.
Poziomy 20-30
EQ na tę lvle powinno wyglądać tak
Czapka Prekognicji +3/+4/+5
Peleryna zabójcy/Kobry +3
Apaszka/Krawat/Łańuch Geniuszu +3/+4/+5
Sygnet/Pierścień Siły +3/+4/+5
Bransoleta/Sygnet/Pierścień Mądrości +3/+4/+5
Elfie szorty +3
Krótki luk Reakcji +3/+4/+5, Dobry Shuriken, Krótki Łuk Driady
-Takie rzeczy są tanie i funkcjonalnie
-Atakuje graczy silniejszych od siebie szczególnie używających broni palnej dwuręcznej i jednoręczne (w przypadku pierwszej mogą być problemy z wpływami)
Poziomy 30-40
Eq no wyglądać tak
Dobra Czapka Prekognicji +0/+1/+2
Koszulka Siewcy Śmierć +3/+4/+5
Apaszka/Krawat Celność +3/+4/+5
Pierścień Siły +5/dobry+0
Bransoleta Mądrości +5/dobry+0
Elfie szorty +5
Shuriken Reakcji +3/+4/+5
-Na około 40 lvl powinnyśmy wybrać tatuaż
Na pytanie Łowca czy WD | Trupismród | z tego tematu
cytat: |
Trupismród napisał(a)
Nie ma tu prostej odpowiedzi. Po pierwsze mój przedmówca nie zdaje sobie sprawy z istnienia innych broni dystansowych niż Shuriken, a to poważny błąd ponieważ znam 2-ch Władców Demonów z czego jeden jest właśnie Łapaczem Myśli i nie narzeka na Trafienia Krytyczne używając swojej Leg. Dosk. Ciężkiej Kuszy Reakcji
Zaś co do samego pytania osobiście doradzam Łowce jeśli to Twoje początki z BW ponieważ to tatuaż dużo prostszy do prowadzenia oraz do kompletowania eq w początkowym stadium gry.
Łowca zapewni Ci szybki przyrost obrażeń, sumy i po pewnym czasie efekt Kary z tatuaża
Tatuaż WD odradzam poniweż jest to tatuaż jakim należy się specyficznie posługiwać na początku
To raczej tatuaż dla graczy jacy już grają trochę w BW i dodatkowo mieli już styczność z bronią dystansową by wiedzieli co się z czym tutaj używa
Reasumując Łowca zapewni Ci miłą rozgrywke poprzez niekomplikujące życia wymagania tego tatuaża, WD zaś to tatuaż dla osób bardziej doświadczonych, trudny w początkowej fazie rozgrywki. |
Tatuaży do dystansu jest 3
*Łowca Silne ramię|Deszcz strzał|Kamuflaż|Wiedza lasu
1/1/0/0 -> 3/1/0/0 -> 5/3/0/1 -> 5/3/3/1 -> 5/3/5/1 -> 5/5/5/1 -> 5/5/5/5
*Władca Demonów (WD) Kości wrogów|Siewca grozy|Pożeracz dusz|Szaman
3/0/0/0 -> 5/0/0/1 -> (50lvl +) -> 5/3/0/1 -> 5/3/3/1 -> 5/5/3/1 -> 5/5/5/1 -> 5/5/5/5
*Łowca Skarbów Szczęśliwy strzał|Żądza pieniądza|Przewodnik|Aborygen
a) 3/3/0/0 -> 5/5/0/1 -> 5/5/3/1 -> 5/5/5/1 -> 5/5/5/5
Atomos
b) 3/0/0/0 -> 3/0/3/1 -> 5/5/3/1 -> 5/5/5/1 -> 5/5/5/5
-Zaletą ŁOWCY jest duża szansa na uderzenie krytyczne, efekt kary (przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki). Ten tatuaż jest polecany dla początkujących dystansowców, ponieważ wymagania tatuaża są niskie i można wyciągnąć dużą sumę.
-Zaleta Władcy Demonów jest łatwość, dzięki której szybciej ubieramy przedmiotu. Kolejna zaletą jest spora obrona, dzięki której broń biała i dystansowa biją nas słabiej i dużo życia (do około 55 lvl Władca demonów rozwija tatuaż z łatwością i kieruje sie ku dużej sumie)
-Łowca Skarbów jest tatuażem wysokolevelowym i trudnym do prowadzenia pod broń dystansową, wiec go nie opiszę.
-Na tych poziomach powinnyśmy zacząć robić pielgrzymki w nieznane, żeby na 50-51 lvlu przejść do 2. aktu.
Poziomy 40-50
Dobra Czapka Prekognicji +0/+1/+2
Peleryna Siewcy Śmierć +3/+4/+5, WD Elfia koszulka/peleryna +3/+4/+5 lub peleryna korby/zabójcy +3/+4/+5 lub lekka koszulka/peleryna korby/zabójcy +3/+4 (zależy od funduszy i upodobań)
Apaszka/Krawat Celność +3/+4/+5/dobry+0/+1/+2
Pierścień Młodość +5/dobry+0
Bransoleta Młodość +5/dobry+0
Dobre Elfie szorty +1/+2/+3, WD Elfie szorty +5/db+0/db+1
Shuriken Reakcji ++5/db+0/+1
Poziomy 50-60
Dobra Opaska/Bandana Prekognicji +1/+2/+3 WD Dobry Hełm Prekognicji +1/+2/+3
Peleryna Siewcy Śmierć +5/dobra+0, WD Dobra kamizelka Siewcy Śmierć +1
Dobra Apaszka/Krawat Celność dobry+0/+1/+2
Dobra Pierścień Młodość +1/+2/+3
Dobra Bransoleta Młodość +1/+2/+3
Dobre Elfie szorty +3/+4/+5, WD Dobre szorty Tropiciela +2/+3/+4 alternatywa dla WD Elfie Szorty Rzezimieszka +5/db+0/+1
Dobry Shuriken Reakcji +0/+1/+2/+3
-Na ekspedycje nosimy Legendarna Ciężka Kuszę jak najwyżej damy radę ja unieść
Poziomy 60-70
Dobra Bandana Przezorność +1, Dobra Opaska Prekognicji +2/+3
Lekka Peleryna Siewcy Śmierć +5/dobra+0/+1, WD Dobra Lekka kamizelka Siewcy Śmierć +2/+3/+4
Dobra Apaszka/Krawat/Łańcuch Lewitacji dobry+0/+1/+2/+3/+4/+5
Dobra Pierścień/Sygnet Nietoperza +1/+2/+3/+4/+5
Dobra Pierścień/Sygnet Młodość +1/+2/+3/+4/+5
Dobre Elfie szorty Słońca, WD Dobre lekkie szorty Tropiciela +2 lub Elfie Szorty Rzezimieszka db+0/+1/+2/+3
Dobry Shuriken Reakcji +2/+3/+4/+5
- Na ekspedycje powinniśmy mieć Legendarny Shuriken Reakcji jak najwyżej damy rade unieść
Poziomy 70+
Doskonała Bandana Pasterza/Prekognicji(po chyba 84 poziomie) +1, Dobra Pomocna Opaska Prekognicji +4/+5(ewentualnie bez prefix'u wyżej wbita)
Dobra Lekka Peleryna Siewcy Śmierci +1/+2/+3, WD Dobra Lekka Kamizelka Siewcy Śmierci +3/+4/+5
Dobra Tytanowa Apaszka/Krawat/Łańcuch Lewitacji dobry +4/+5/ds+0
Dobra Tytanowy Pierścień/Sygnet Nietoperza +2/+3
Dobra Tytanowy Pierścień/Sygnet nietoperza +2/+3
Doskonały Kilt Słońca +1, WD Dobre Elfie Szorty Rzezimieszka +3/+4/+5
Dobra Shuriken Reakcji +4/+5/ds+0
-W przypadku bandany (ds+1) tracimy na sumie, ale zyskujemy obrażenia
-Ekspedycji tradycyjnie z Legendarnym Shurikenem Reakcji db+5/ds
Inne przedmioty godne uwagi
Aksamitny Szorty Rzezimieszka/Przemytnika (można stosować na ataki na palniaków)
Łowiecka Kamizelka Siewcy Śmierci
Archaiczny set z sufixami
Legendarna Ciężka Kusza Reakcji
Tytanowy Łańcuch Młodość (można stosować na ataki na palniaków)
Elfie Szorty uników (WD... doskonałe +1)
Build Blind(-)a
Poziom 80, rasa: Kultysta
Doskonała Bandana Pasterza (+1) docelowo Doskonała Bandana Prekognicji +1
Dobra Elfia Peleryna Siewcy Śmierci (+2)
Dobry Tytanowy Krawat Celności (+3)
Dobry Tytanowy Pierścień Nietoperza (+4)
Dobry Tytanowy Pierścień Nietoperza (+4)
Doskonały Kilt Słońca (+2)
Legendarny Doskonały Shuriken Reakcji
Ataki
Tytanowy Łańcuch Występku/Tytanowy Łańcuch Młodość
Tytanowe Sygnety Występku
Doskonały Kilt Cichych Ruchów +1 lub wyżej (przy Tytanowym Łańcuchu Młodość)
Docelowy
Doskonałe Śmiercionośne Bandana Prekognicji+1
Doskonała Lekka Peleryna Siewcy Śmierci +1
Spaczony Łańcuch Lewitacji
Spaczony Sygnet Młodości
Spaczony Pierścień/Bransoleta Nietoperza
Doskonały Elfi Kilt Słońca +1
Legendarny Doskonały Shuriken Reakcji +3
Ataki
Spaczony xxx Nietoperza -> Spaczony Sygnet Sztuki
Elfi Kilt Słońca -> Doskonały Aksamitny Kilt Handlarza Bronią +1
Leg. Doskonały Shuriken reakcji +3 -> Dobry Shuriken Driady
Poziom: 82, rasa: Ssak
Doskonała Śmiercionośna Bandana Przezorność +1
Dobra Elfie Peleryna Siewcy Śmierci +3/+4
Jastrzębi set siły
Elfie szorty Słońca lub Doskonały kilt Słońca/Pasterza +1 i wyżej
legendarny Doskonały Shuriken Reakcji +2
Docelowy
Doskonała Śmiercionośna Bandana Prekognicji +1
Doskonała Elfia Peleryna Siewcy Śmierci +1
Jastrzębi set celność/młodość x2
Doskonały Elfi Kilt Słońca/Pasterza +1
Legendarny Doskonały Shuriken Reakcji +3
Poziom: 80, rasa: Łapacz Myśli
Doskonała Bandana Prekognicji +1
Dobra lekka Peleryna Siewcy +4 lub Dobra Elfia Peleryna Siewcy Śmierci +2
Jastrzębi set (na palcach Siły)
Elfie Szorty Słońca lub Doskonały Kilt Pasterza +1 (oblężenia/ekspedycje na mooby z dużą obroną)
Legendarny Doskonały Shuriken reakcji +0
Docelowy
Doskonała Śmiercionośna Bandana Prekognicji +1
Doskonała Lekka Peleryna Siewcy Śmierci +1
Jastrzębi set celność/młodość x2
Doskonały Elfi Kilt Słońca/Pasterza+1
Legendarny Doskonały Shuriken +3
Jak zrobić legendarny shuriken reakcji
cytat: |
Jeleni94 napisał(a)
cytat: |
Blind- napisał(a)
skupujesz 2 leg. xxx dalekiego zasięgu i 3 leg. xxx doskonałości - wystarczy, że 1 z tych 5 przedmiotów będzie na łuku/shurikenie i masz leg. shuriken reakcji na 4 łączenia
|
DZ + Doskonałość = Precyzji
Precyzji + Doskonałość = Zemsty
DZ + Doskonałość = Precyzji
Precyzji + Zemsty = Reakcji
Przy tym iż musisz mieć 4 krótkie luki (tanie) i jedne łuk/shuriken, bo:
Krótki łuk + łuk = shuriken
Krótki łuk + shuriken = shuriken |
Zalety i wady ras przy danych tatuażach (bez Łowcy Skarbów)
Kultysta:
Władca demonów:
+jeszcze większe trafienie,
+atak z żaru (powinien działać za 100% trafieniem),
+na oblegach można zwiększyć sobie trafienie w nielegendarnej broń,
-brak krytyka przy Legendarnym Shurikenie Reakcji (aż do ds+3 włącznie, nie licząc przedmiotu jednorazowego),
-troszkę mniej łatwość, niż przy SSAKU (o 5%).
Łowca:
+spory plus do trafienia z arkan,
+kolejny dodatkowy atak (żar),
-mniejszy krytyk przy Legendarnym Shurikenie Reakcji.
Ssak:
Łowca:
+dodatkowy plus do krytyka z arkan i szczęście (wpływa na maksymalny poziom trafienia [każde 5 różnicy szczęścia miedzy graczami] i na bonus do krytyka [ Szansa na trafienie krytyczne = (Szczęście A - Szczęście B)/5 * 1%]),
+ niewielka ilość przydatnej łatwość,
-brak bonusu do trafienia.
Władca Demonów:
+dodatkowy plus do krytyka z arkan i szczęście (wpływa na maksymalny poziom trafienia [każde 5 różnicy szczęścia miedzy graczami] i na bonus do krytyka [ Szansa na trafienie krytyczne = (Szczęście A - Szczęście B)/5 * 1%]),
+łączna, duża suma łatwość,
- ja nie widzę, ale na pewno jakieś są.
Łapacz Myśli:
Łowca:
+bonus do życia z arkan,
+premia do obrażeń wynikająca z majestaty,
-brak krytyka,
-brak bonusu do trafienia.
Władca Demonów:
+bardzo dużo życia (czasami na oblegach jest to poważnym minusem),
+premia do obrażeń wynikająca z majestaty,
-brak krytyka przy Legendarnym Shurikenie Reakcji (aż do ds+3 włącznie, nie licząc przedmiotu jednorazowego).
Atomos
Potępiony:
Władca demonów:
+jeszcze większe trafienie,
+na oblegach można zwiększyć sobie trafienie w nielegendarnej broń,
+efekt kary w zasadzkach (groza),
-brak krytyka przy Legendarnym Shurikenie Reakcji (aż do ds+3 włącznie, nie licząc przedmiotu jednorazowego),
-troszkę mniej łatwości niż przy SSAKU (o 5%),
-brak przydatnej arkany zwiększającej obrażenia.
Łowca:
+spory plus do trafienia z arkan,
-bezużyteczność grozy w zasadzkach,
-mniejszy krytyk przy Legendarnym Shurikenie Reakcji.
Władcza Zwierząt z powodu braku przydatnych arkan do walki bronią dystansową nie nadaje się do jej używania.
Wszystkie prawa zastrzeżone
Autor: Jeleni94
Pomocnik: Atomos
Osoby które pomogą w większym stopniu, zostaną dopisani jako POMOCNICY
Zapraszam do komentowania
Ten post był edytowany 82 raz(y), ostatnio edytowany przez Kargho: 28-06-2012 03:18.
|
|
09-05-2009 10:37 |
|
|
MroczneZiele
Member
Data rejestracji: 03-12-2008
Postów: 33
Klan: Samael Kraina: Moria Skąd: B-wo
|
|
No to niech ktoś opisze teraz Łowce Skarbów i eq dla niego no i git będzie
__________________
|
|
09-05-2009 11:52 |
|
|
Atomos
Forum God
Data rejestracji: 01-02-2008
Postów: 2.046
Kraina: Moria Skąd: Lądek-Zdrój
|
|
cytat: |
Jeleni94 napisał(a)
Zacznijmy od tego co to jest bron dystansowa:
-Bron dystansowa to połączenie broni białej i palnej. |
bym raczej powiedział, że jest to coś pomiędzy białą i palną
, albo połączenie pod względem trafienia, bo premii do obrażeń z siły/wiedzy nie ma
40 - 60 dla WD i łowcy skarbów na głowę musi być hełm prekognicji, inaczej nie będzie można podnieść wyżej tatka i na dobrą sprawę, dopasowanie reszty pancerzy nie będzie miało znaczenia
60+ skoro amu celności wymieniamy na lewitację, to warto przy okazji jedną młodość wymienić na pierścień nietoperza, siły wystarcza, a sumę trzeba ciułać
cytat: |
Jeleni94 napisał(a)
-Atakujemy słabych nieaktywnych graczy zbierając ZŁOTO kupując za nie ZŁOM, który później sprzedamy |
a może lepiej by wyszło PLN zamiast ZŁOTO? xD
Można by jeszcze napisać jak różne rasy sprawują się na tatuażach(np. ŁM likwiduje problem z punktami życia u łowcy i może być bardzo mocnym bunkrem na WD, za to na ŁS dystansem dość średnio walczy, kultysta poprawia trafienie, którego łowca nie ma w tatuażu, a WD ma go stosunkowo mało, ssak ŁS z racji arkan do krytyka jako jedyny może iść na ekspę z legendarnym dystansem innym niż Leg. Ciężka Kusza Reakcji +x, zaś WZ nie ma z arkan żadnych korzyści dla dystansu)
Poza tym poradnik bardzo fajny
, lepiej tego ująć raczej nie można
__________________
cytat: |
Mądre cytaty dobrze wyglądają na profilach. |
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Atomos: 09-05-2009 12:35.
|
|
09-05-2009 12:11 |
|
|
Jeleniozaur
Forum Legend
Data rejestracji: 28-05-2008
Postów: 1.539
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV
Autor tematu
|
|
Dzięki za komentarze
Poprawiłem błędy i braki jakie pokazał Atomos
A do tych PLN to się czepiasz
Z tymi rasami zrobię na wieczór, ewentualnie na jutro rano
|
|
09-05-2009 13:50 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
Pudło - tylko ssak lub ktoś z tatkiem wd założy leg. dsk. shuriken reakcji. Gram łowcą, mam 73 poziom i pomimo tego brakuje mi mniej więcej 390 000 pr na wbicie wiedzy na taki poziom, by nosić leg. dsk. reakcję na bazowych
Legendarny Doskonały Shuriken Reakcji ZAMKNIJ
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 56 - 59
Cechy: trafienie -30, ilość ataków na rundę: 11, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +24, ZWINNOŚĆ +24, szansa trafienia krytycznego -6 %, obrażenia broni +16, szansa trafienia bronią zwiększona o 30 %, łączne obrażenia broni +15 %
Wymagania: POZIOM: 59 (64), SIŁA: 56 (60), ZWINNOŚĆ: 61 (66), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 31 (33), INTELIGENCJA: 40 (43), WIEDZA: 52 (56), Postać musi być w akcie: 2
Cena sprzedaży: 53 800 PLN
Wartość: Nanity 489, Mana 2407
Oprócz tego:
cytat: |
-Zaletą ŁOWCY jest duża szansa na uderzenie krytyczne, efekt kary (przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki). Ten tatuaż jest polecany dal początkujących dystansowców, ponieważ wymagania tatuaża są niskie i można wyciągnąć dużą sumę/
-Zaleta Władcy Demonów jest łatwość, dzięki której szybciej ubieramy przedmiotu. Kolejna zaletą jest spora obrona, dzięki której broń biała i dystansowa biją nas słabiej i dużo życia.
|
2x walnąłeś głupotę. Po pierwsze najważniejsze, co masz na władcy demonów, to łatwość, resztę tatuażu przeważnie na początku się olewa, po drugie właśnie dzięki łatwości na wd/trafieniu na łowcy skarbów masz większy zasięg niż na łowcy.
No i oczywiście sugerowałbym drobną edycję w sprzęcie na 60+ poziom - nie pomocna bandana przezorności na + ileś tam, ale dsk. bandana przezorności +1 (później może być inny sufiks) - bez obrażeń nic się nie zdziała
No i ostatnie, do czego mogę się przyczepić, przeglądając ten temat "na szybko"...
cytat: |
- Na ekspedycje powinniśmy mieć Legendarny Shuriken Reakcji jak najwyżej damy rade unieść (na doskonałym spokojnie powinniśmy dać radę) |
I nie masz krytyka, biorąc pod uwagę przede wszystkim to, że używasz łowieckiego ss (który jest rzadki i drogi;] ). Do tego nie trafiasz praktycznie nikogo na oblężeniach - broń biała ma zbyt wysoką sumę, mocni snajperzy mają tyle sposta, że nawet mała ilość zwinności, którą posiadają, sprawia, że i tak nie zawsze ich trafiasz. W zasadzkach jest to samo
|
|
09-05-2009 18:14 |
|
|
Atomos
Forum God
Data rejestracji: 01-02-2008
Postów: 2.046
Kraina: Moria Skąd: Lądek-Zdrój
|
|
cytat: |
Blind- napisał(a)
cytat: |
-Zaletą ŁOWCY jest duża szansa na uderzenie krytyczne, efekt kary (przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki). Ten tatuaż jest polecany dal początkujących dystansowców, ponieważ wymagania tatuaża są niskie i można wyciągnąć dużą sumę/
-Zaleta Władcy Demonów jest łatwość, dzięki której szybciej ubieramy przedmiotu. Kolejna zaletą jest spora obrona, dzięki której broń biała i dystansowa biją nas słabiej i dużo życia.
|
2x walnąłeś głupotę. Po pierwsze najważniejsze, co masz na władcy demonów, to łatwość, resztę tatuażu przeważnie na początku się olewa, po drugie właśnie dzięki łatwości na wd/trafieniu na łowcy skarbów masz większy zasięg niż na łowcy. |
Pewnie, można olać tatek(oprócz łatwości) w WD i chodzić w d+1 shurikenie reakcji i d+1 elfiej pele, ale wtedy zwykłe ciosy lecą po 30 pkt, a krytyki po 90 ;], żaden to interes, a już wtedy można się skutecznie bawić tatuażem.
EDIT: http://r2.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=301dfbae45 zerknij na Jaro_85, mądre to jest?
Co do zasięgu to można się sprzeczać, łowca nie musi nosić ciężkich pancerzy z dużymi wymaganiami i nawet bez łatwości założy Ci taką lekką pele siewcy, czapkę preko +x, oraz elfie szorty xxx(lekki suf ze zwinką), z kolei ŁS jako że nie ma łatwości, a wymagania tatka musi spełnić, bo inaczej jedyny tatek z obrażeniami nie będzie działał i będzie w pupie bo musi poświęcać sumę na rzecz noszenia bardzo ciężkich pancerzy, tatek nie zawsze to zrównoważy
cytat: |
Blind- napisał(a)
No i oczywiście sugerowałbym drobną edycję w sprzęcie na 60+ poziom - nie pomocna bandana przezorności na + ileś tam, ale dsk. bandana przezorności +1 (później może być inny sufiks) - bez obrażeń nic się nie zdziała |
to teraz pokaż dystansa, który przed 75 poziomem złożył dsk bandanę przezorności +1
, może trzeba to trzochę rozpisać, ale póki co Pomocna bandana/opaska preko wg mnie pasuje, bo sumę trzeba ciułać
cytat: |
Blind- napisał(a)
cytat: |
- Na ekspedycje powinniśmy mieć Legendarny Shuriken Reakcji jak najwyżej damy rade unieść (na doskonałym spokojnie powinniśmy dać radę) |
I nie masz krytyka, biorąc pod uwagę przede wszystkim to, że używasz łowieckiego ss (który jest rzadki i drogi;] ). Do tego nie trafiasz praktycznie nikogo na oblężeniach - broń biała ma zbyt wysoką sumę, mocni snajperzy mają tyle sposta, że nawet mała ilość zwinności, którą posiadają, sprawia, że i tak nie zawsze ich trafiasz. W zasadzkach jest to samo
|
do shurikena nosi się lekkiego siewcę, oraz jest się ssakiem lub łowcą i krytyk jest
mi się jeszcze rzuciło w oczy: mało jaki dystans używa przedmiotów powyżej poziomu db+5(zwłaszcza ta pomocna bandana preko która wyszła po interwencji Blind-, tego nikt na BW nie uniesie), na poziomie 75+ dopiero pokazują się doskonałe shurikeny, na na 50-60 db+4/db+5 chyba nikt nie nosi
co jeszcze:
cytat: |
Jeleni94 napisał(a)
50-60
Dobra Opaska/Bandana Prekognicji +1/+2/+3 |
tu nadal bym postulował dla WD Db Hełm preko, WD nadrabia wygląd łatwością, a + do trafienia z hełmu równoważy różnicę sposta wynikającą z bandany(choć z opaski jeszcze nie xD, ale obrona jest), ŁS na tym poziomie już by musiał skołować pomocną opaskę/kapelusz/bandanę preko bo inaczej nie wyrobi, a te rzeczy na R2 i R5 teraz drogie nie są
ED@down:
cytat: |
Jeleni94 napisał(a)
60+
Dobra Pomocna Bandana Prekognicji +3/+4/+5/ds+0/ds+1, kobiety Dobra Pomocna Opaska Prekognicji |
bujać to my, ale nie nas
, zrób do db+5 i jako alternatywę(albo jak będzie rozpiska na high level) można wrzucić dsk bandanę przezorności +1
__________________
cytat: |
Mądre cytaty dobrze wyglądają na profilach. |
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Atomos: 09-05-2009 21:22.
|
|
09-05-2009 21:10 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
@Atomos:
Mam 73poziom - proszę, mój sprzęt, wszystko (poza nietoperkiem i szortami) sobie złożyłem:
Doskonała Bandana Pasterza (+1)
ZDEJMIJ
Dobra Giętka Koszulka Siewcy Śmierci (+3)
ZDEJMIJ
Dobry Krawat Lewitacji
ZDEJMIJ
Dobry Pierścień Młodości (+5)
ZDEJMIJ
Dobry Tytanowy Pierścień Nietoperza (+2)
ZDEJMIJ
Dobre Elfie Szorty Słońca (+4)
ZDEJMIJ
Legendarny Dobry Shuriken Reakcji (+5)
i jeszcze jedno:
cytat: |
(...)łowca nie musi nosić ciężkich pancerzy z dużymi wymaganiami i nawet bez łatwości założy Ci taką lekką pele siewcy(...) |
Zdaje się, że od poziomu dobrego ta peleryna dopiero wymogi defa spełnia?
Czyli od 74? poziomu bazowo
EDIT: @Atomos
Wcześniej zrobiłem płytową szybkość na koszulce - 21kd dostałem, więc miałem jakieś tam kamyki na zrobienie tej giętkiej, która i tak pójdzie na przeróbkę na coś innego, pewnie elfią pele ss - ale mam jeszcze czas.
Wracając do tematu:
Generalnie nie da się rozpisać uniwersalnego ekwipunku pod dystans - trzeba brać pod uwagę rasę,płeć postaci (sick!) no i przede wszystkim tatuaż. Co się sprawdzi na łowcy kultku (niekoniecznie totalnie wymaksowana suma, bo można ją dobić wbijając zwinkę z arkan), nie zadziała już na ssaku czy potępionym ;]
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Blind-: 10-05-2009 11:46.
|
|
09-05-2009 23:45 |
|
|
Atomos
Forum God
Data rejestracji: 01-02-2008
Postów: 2.046
Kraina: Moria Skąd: Lądek-Zdrój
|
|
Nooo, mniejsza o większość z tą pelą xD, ale na przykład takiej koszulki WD już zbytnio nie założy
(ismahel swoją elfią kami siewcy na 77 dopiero założył tak, że spełniała mu wymogi tatuażu, a ty nosisz swoją na 73 poziomie bez łatwości
), a co do tych bandan, to wszystko zależy od zasobów kamieni, jak ktoś nie ma dropa, lub farta do ulepszeń/aukcji, to ni choroby nie zarobi na złożenie takiej
__________________
cytat: |
Mądre cytaty dobrze wyglądają na profilach. |
|
|
10-05-2009 00:06 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
cytat: |
Jeleni94 napisał(a)
Po 1 na oblegi nie bierzesz legendy
no chyba, że kusze i jest napisane na ekspedycje, a nie na oblegi
Po 4. to dziwne bo jakoś na 65 lvl to na obleachi przeciwko koksom z topki ruszałem się przed biała, palna i w przedziwny sposób trafiałem wszystkich (nie mówię, że pierwszy)
Poza tym poprawiłem z bandana |
Tak jakoś temat przycichł, poprawek nie widzę, jakiejś rozbudowy tematu też nie... ale do tych pkt. mogę się w sumie odnieść ;]
No to tak...
Na oblegi bierzesz legendę, bo inaczej nie trafisz. Nie wiem przeciw jakim 'koksom' z topki walczyłeś, ale nie sądzę, byś mówił o ścisłym top, bo ich bez legendy po prostu nie trafisz ;] Poza tym, nawet jeśli trafiałeś, to ciekawe z jaką siłą biłeś - to też ma duuuuże znaczenie
Legenda daje Ci dodatkowy dmg - jeśli potrafisz dobrze dobrać sprzęt, to łowcą wydusisz (obojętnie jaka rasa) nawet koło 3000 na rundę - ja ostatnio tyle wbijam
|
|
14-05-2009 17:04 |
|
|
sysek
Full Member
Data rejestracji: 18-01-2009
Postów: 69
Klan: ANCIENTS! Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria II Skąd: Podlasie/Warszawa
|
|
na lvl 60+ na oblegi wg mnie zdecydowanie bez legendy. Jak trafic? prosto, na tym lvlu wyciskasz około 300 sumy, co zapewnia Ci trafienie. Do tego, bez legendy, masz (przy łowcy ) jakieś 45+24+12 ? = 80% krytyka.(chyba dobrze licze
), wiec wyciskasz kosmiczne obrazenia przy 10 atakach.
Na ekspedycje za to legenda jest obowiazkowa, co z krytyka, jakesli silnych mobow nie trafiasz (a te trafic trudniej niz gracza).
Co do eq, raczej bez zastrzeżeń, z tym, że dobry siur ++ jest cholernie ciężko unieść, eq nie zakłada podwyższonej wiedzy ani inta, do tego, nie wiem czy na to eq wykręci się... wygląd... bo wymagana są naprawde duże. Dalej, jeśli nie gramy wd i ssakiem, nie mamy łatwości - musimy kręcić wysoką siłę, a młodość jest raczej towarem deficytowym, dlatego ja osobiście (lvl44) noszę d.krawat siły + d.pierścień siły+ d.bransolete celności + 31 siły z treningu, co pozwala mi mieć 45 siły (aby unieść d.elfie szorty+2), do tego nie stać mnie teraz na nic do inta/wiedzy, wiec d.siura reakcji zaloze za pare lvli dopiero.
Eq łowcy jest kosztowne, i jest go mało, bo po 1 snajperzy wykupują preko, 1h, 2h wykupuja ss i elfy, tak więc trzeba się mocno bic o eq, co wiąże się z dużymi kosztami.
Poradnik wg mnie bardzo dobry, trzeba tylko zaznaczyć, ze kosztowny
p.s. prosze o wypowiedzi w temacie link, dotyczy on prefixów w przedmiotach dla Łowcy kultka. pozdrawiam.
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez sysek: 27-05-2009 18:41.
|
|
27-05-2009 18:36 |
|
|
szampi1
Emperor
Data rejestracji: 01-12-2007
Postów: 1.291
Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
sysek napisał(a)
na lvl 60+ na oblegi wg mnie zdecydowanie bez legendy. Jak trafic? prosto, na tym lvlu wyciskasz około 300 sumy, co zapewnia Ci trafienie. Do tego, bez legendy, masz (przy łowcy ) jakieś 45+24+12 ? = 80% krytyka.(chyba dobrze licze
), wiec wyciskasz kosmiczne obrazenia przy 10 atakach.
Na ekspedycje za to legenda jest obowiazkowa, co z krytyka, jakesli silnych mobow nie trafiasz (a te trafic trudniej niz gracza).
Co do eq, raczej bez zastrzeżeń, z tym, że dobry siur ++ jest cholernie ciężko unieść, eq nie zakłada podwyższonej wiedzy ani inta, do tego, nie wiem czy na to eq wykręci się... wygląd... bo wymagana są naprawde duże. Dalej, jeśli nie gramy wd i ssakiem, nie mamy łatwości - musimy kręcić wysoką siłę, a młodość jest raczej towarem deficytowym, dlatego ja osobiście (lvl44) noszę d.krawat siły + d.pierścień siły+ d.bransolete celności + 31 siły z treningu, co pozwala mi mieć 45 siły (aby unieść d.elfie szorty+2), do tego nie stać mnie teraz na nic do inta/wiedzy, wiec d.siura reakcji zaloze za pare lvli dopiero.
Eq łowcy jest kosztowne, i jest go mało, bo po 1 snajperzy wykupują preko, 1h, 2h wykupuja ss i elfy, tak więc trzeba się mocno bic o eq, co wiąże się z dużymi kosztami.
Poradnik wg mnie bardzo dobry, trzeba tylko zaznaczyć, ze kosztowny
p.s. prosze o wypowiedzi w temacie link, dotyczy on prefixów w przedmiotach dla Łowcy kultka. pozdrawiam. |
jeśli znajdziesz dystansa który na 60 lvl ma 300 sumy to będziesz moim mistrzem
ekwipunek nie jest aż tak bardzo kosztowny...
szczególnie ten dla WD
__________________ Coś, kiedyś
|
|
27-05-2009 19:26 |
|
|
sysek
Full Member
Data rejestracji: 18-01-2009
Postów: 69
Klan: ANCIENTS! Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria II Skąd: Podlasie/Warszawa
|
|
dobra, 300 samu przesadzam, sadze ze 250-280 sie juz znajdzie. generalnie chodzi mi o to, ze trafienie (tak przynajmniej zauwazylem obserwujac rozne walki, oblezenia) nie jest takim wielkim problemem, zeby rezygnowac z krytyka (a takowego nie ma jak sie nosi legende)
kikimora, moze jakis pref na spodnie do zwinki ? moze jakies prefixy na bizuterie ? (ciagle probuje sie dowiedziec, jakie sa dobre/efektowne, sam mam kilka teorii)
|
|
27-05-2009 20:51 |
|
|
sysek
Full Member
Data rejestracji: 18-01-2009
Postów: 69
Klan: ANCIENTS! Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria II Skąd: Podlasie/Warszawa
|
|
walczylem z kolesiami na poziomie 52 z 210 sumy... wiec wiem
|
|
27-05-2009 21:51 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
Odejmij te 13 pkt. sposta z posterunku, zwróć też uwagę na to, jak niskie miał obrażenia
230 sumy w sali tronowej miałem na chyba 64 poziomie
kikimora: skupujesz 2 leg. xxx dalekiego zasięgu i 3 leg. xxx doskonałości - wystarczy, że 1 z tych 5 przedmiotów będzie na łuku/shurikenie i masz leg. shuriken reakcji na 4 łączenia
|
|
03-06-2009 20:27 |
|
|
kosmo2000
Junior Member
Data rejestracji: 03-09-2006
Postów: 14
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
czy możecie to poradnika dodać oczywiście tak mniej więcej jak rozwinąć statystyki (trening) na dane poziomy jak są podane poradniku
__________________ nick w grze "cytadela"
|
|
15-06-2009 23:33 |
|
|
Piaskowy
Lord
Data rejestracji: 13-10-2007
Postów: 331
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VII
|
|
|
15-06-2009 23:50 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
Przy każdym tatku z bronią dystansową sporo inta i wiedzy akurat się przyda, ale generalnie rozwijać je należy tak, żeby tylko broń unieść (oczywiście trafią się też "szczęśliwcy", którym, kiedy już oni sami wbiją inta za pr, zacznie na parzystych dodawać właśnie inta -.-)
|
|
16-06-2009 00:02 |
|
|
kosmo2000
Junior Member
Data rejestracji: 03-09-2006
Postów: 14
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
no ja gram ssakiem i właśnie nie wiem czy dawać znaczna ilość do wiedzy i inteligencji
Czy wiedza daje do obrażeń ??
__________________ nick w grze "cytadela"
|
|
16-06-2009 00:05 |
|
|
Fylkirk
Lord
Data rejestracji: 15-02-2007
Postów: 300
Kraina: Moria Skąd: Tarnów
|
|
żadna ze statystyk nie podnosi obrażeń w dystansie, po prostu dużo wiedzy i inta trzeba aby nosić dobre bronie
__________________ 1
|
|
16-06-2009 01:09 |
|
|
litka
Forum Ace
Data rejestracji: 24-08-2006
Postów: 98
Klan: Akademia OBSESSED Kraina: Moria Skąd: Lubin
|
|
A może ktoś rozpisze jakiś ekw. dla baby?
__________________
ORTOGRAFII SIĘ NAUCZCIE, A POTEM PISZCIE
Nick na Morii: Dalilah
|
|
26-06-2009 23:14 |
|
|
JohnnyChrist
Viking
Data rejestracji: 04-12-2008
Postów: 677
Klan: codziennie o 12.45 Kraina: Moria II; Moria IV
|
|
Powie ktoś czy kultek(r9) ma szansę zaistnieć na tatoo WD, czy łowca tylko wchodzi w grę.
__________________ R15 - JohnnyChrist
R17 - Piesoelektryk
|
|
29-06-2009 21:20 |
|
|
Atomos
Forum God
Data rejestracji: 01-02-2008
Postów: 2.046
Kraina: Moria Skąd: Lądek-Zdrój
|
|
Masz szansę zaistnieć, ale z legend użyje tylko Ciężkiej Kuszy reakcji z rozsądnym skutkiem
__________________
cytat: |
Mądre cytaty dobrze wyglądają na profilach. |
|
|
29-06-2009 22:47 |
|
|
JohnnyChrist
Viking
Data rejestracji: 04-12-2008
Postów: 677
Klan: codziennie o 12.45 Kraina: Moria II; Moria IV
|
|
Czyli co, na kultku lepiej łowca ?
__________________ R15 - JohnnyChrist
R17 - Piesoelektryk
|
|
29-06-2009 22:57 |
|
|
JohnnyChrist
Viking
Data rejestracji: 04-12-2008
Postów: 677
Klan: codziennie o 12.45 Kraina: Moria II; Moria IV
|
|
To jeszcze 1 pytanie. Czy zostawić tego kultka i robić łowcę, czy może wybrać ssaka i WD ?
__________________ R15 - JohnnyChrist
R17 - Piesoelektryk
|
|
30-06-2009 11:10 |
|
|
|