Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Pomysły na tatuaże » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Pomysły na tatuaże 3 Ankieta - średnia ocena: 1,003 Ankieta - średnia ocena: 1,003 Ankieta - średnia ocena: 1,003 Ankieta - średnia ocena: 1,003 Ankieta - średnia ocena: 1,00
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
piternowy93
Newbie


Data rejestracji: 23-11-2020
Postów: 2
Klan: Elysium
Rasa w grze: Potępiony
Kraina: Moria S
Skąd: Okolice Warszawy

Text Pomysły na tatuaże Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Hej!
Ponieważ ostatnio nudziło mi się w robocie to pobawiłem się w tworzenie nowych tatuażySmile

Ponieważ serwer sezonowe to IDEALNE miejsce na testowanie nowych, ciekawych rzeczy, np. nowych prefiksów i sufixów, nowych broni itp., mam szczerą nadzieję że niedługo doczekamy się jakichś nowości idących w tym kierunku. Wiem wiem, wielu z nas jest bardzo sceptycznie nastawionych do tego - my gracze już się czujemy bardzo pokrzywdzeni brakiem nowości w grze, zastaniem postaci i metą która ma miejsce w danym momencie i jest przez wszystkich ogrywana w koło (myślę tu o Łapaczach Myśli ze Snajperką).

Niemniej chciałem się podzielić paroma śmiesznymi pomysłami. Uwaga: to co zamieszczam może być odebrane za bardzo niezbalansowane, overpowered i nie na miejscu. Dlatego radzę oczyścić sobie umysł z rzeczy które znamy i (zbytnio) nie porównywać tych tatuaży do aktualnie istniejących rozwiązań w grze.

Mój pomysł był taki, aby odrobinę zmienić tatuaże w grze - aktualnie mamy kilka ścieżek którymi dane jest nam iść, i zupełnie nie rozumiem dlaczego nie są one w ogóle balansowane, aktualizowane ani zmieniane. Jest wielki potencjał mechaniczny na dodawanie nowych ścieżek rozwoju, gra jest rozbudowana i na pewno chętnie byśmy spróbowali się w nowych rolach.

Aby nie być gołosłownym, sam zapodam swoją propozycję tatuaży - system jest troszkę inny ale jednocześnie bardzo podobny do tego który istnieje teraz:
- każda ścieżka ma 8 tatuaży, z których wybieramy jedynie 4 - reszta się zamyka
- każdy tatuaż ma 5 poziomów, ceny w kamieniach takie jak dotychczas
- zrezygnowałem z tatuażu dodającego doświadczenie, w zamian jeśli wszystkie 4 tatuaże wymaksujemy dostajemy bonus aurę +20% doświadczenia
- jeśli wybierzemy konkretne 3 tatuaże w danej ścieżce tworzące układ, dostajemy potężny bonus
- każda ścieżka ma 3 dostępne układy (można ułożyć tylko 1, nie musimy żadnego)

Oto 2 ścieżki które wykreowałem w wolnej chwili, dajcie znać jak wam się podobają pomysły!


Ścieżka Gangstera (wymagania: broń palna jednoręczna)

Rewolwerowy spektakl
Co czwarty atak ma +10% szansy na trafienie krytyczne i +20% modyfikatora do obrażeń krytycznych
Co czwarty atak ma +20% szansy na trafienie krytyczne i +40% modyfikatora do obrażeń krytycznych
Co czwarty atak ma +30% szansy na trafienie krytyczne i +60% modyfikatora do obrażeń krytycznych
Co czwarty atak ma +40% szansy na trafienie krytyczne i +80% modyfikatora do obrażeń krytycznych
Co trzeci atak ma +50% szansy na trafienie krytyczne i +100% modyfikatora do obrażeń krytycznych

Niszcząca prędkość
Każde 10 punktów zwinności dodaje +1% modyfikatora do obrażeń krytycznych
Każde 10 punktów zwinności dodaje +2% modyfikatora do obrażeń krytycznych
Każde 10 punktów zwinności dodaje +3% modyfikatora do obrażeń krytycznych
Każde 10 punktów zwinności dodaje +4% modyfikatora do obrażeń krytycznych
Każde 10 punktów zwinności dodaje +5% modyfikatora do obrażeń krytycznych

Walka zza zasłony
Gdy trafiasz krytycznie, zyskaj 5 obrony. Następnie do końca walki -2% szansy na trafienie krytyczne.
Gdy trafiasz krytycznie, zyskaj 10 obrony. Następnie do końca walki -2% szansy na trafienie krytyczne.
Gdy trafiasz krytycznie, zyskaj 15 obrony. Następnie do końca walki -2% szansy na trafienie krytyczne.
Gdy trafiasz krytycznie, zyskaj 20 obrony. Następnie do końca walki -2% szansy na trafienie krytyczne.
Gdy trafiasz krytycznie, zyskaj 20 obrony Następnie do końca walki -1% szansy na trafienie krytyczne.

Spektakularne wejście
Jeśli inicjatywa jest większa o min. 50 od przeciwnika - zyskaj dodatkowy atak każdą bronią
Jeśli inicjatywa jest większa o min. 40 od przeciwnika - zyskaj dodatkowy atak każdą bronią
Jeśli inicjatywa jest większa o min. 30 od przeciwnika - zyskaj dodatkowy atak każdą bronią
Jeśli inicjatywa jest większa o min. 20 od przeciwnika - zyskaj dodatkowy atak każdą bronią
Jeśli inicjatywa jest większa o min. 10 od przeciwnika - zyskaj dodatkowy atak każdą bronią

Liść jutra
Trafienia krytyczne leczą 1% pozostałych punktów życia. Następnie do końca walki -2% szansy na trafienie krytyczne.
Trafienia krytyczne leczą 2% pozostałych punktów życia. Następnie do końca walki -2% szansy na trafienie krytyczne.
Trafienia krytyczne leczą 3% pozostałych punktów życia. Następnie do końca walki -2% szansy na trafienie krytyczne.
Trafienia krytyczne leczą 4% pozostałych punktów życia. Następnie do końca walki -2% szansy na trafienie krytyczne.
Trafienia krytyczne leczą 5% pozostałych punktów życia. Następnie do końca walki -1% szansy na trafienie krytyczne.

Krwawe marzenia
Zwiększa maksymalną szansę na trafienie krytyczne o 1%
Zwiększa maksymalną szansę na trafienie krytyczne o 3%
Zwiększa maksymalną szansę na trafienie krytyczne o 5%
Zwiększa maksymalną szansę na trafienie krytyczne o 7%
Zwiększa maksymalną szansę na trafienie krytyczne o 9%

Zmysły ulicznika
unik +5%
unik +10%
unik +15%
unik +20%
unik +25%, każdy unik zwiększa szansę trafienia krytycznego o 7% do końca walki

Furia kul
Gdy trafiasz krytycznie, obrażenia broni rosną o 1 do końca rundy
Gdy trafiasz krytycznie, obrażenia broni rosną o 2 do końca rundy
Gdy trafiasz krytycznie, obrażenia broni rosną o 3 do końca rundy
Gdy trafiasz krytycznie, obrażenia broni rosną o 4 do końca rundy
Gdy trafiasz krytycznie, obrażenia broni rosną o 5 do końca rundy

BONUS Z UKŁADU TATUAŻY

Niszcząca prędkość, Liść jutra, Furia kul
- Spostrzegawczość zwiększona o wartość połowy szansy trafienia krytycznego

Walka zza zasłony, Spektakularne wejście, Zmysły ulicznika
- Pozwala użyć arkana: "Nieposkromiona furia": Szansa trafienia krytycznego -50%, obrażenia wszystkich broni +2/4 poziomy postaci. Koszt: 300 pkt krwi.

Rewolwerowy spektakl, Niszcząca prędkość, Krwawe marzenia
- Obrażenia wszystkich broni +20%

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez piternowy93: 23-11-2020 19:25.

23-11-2020 19:18 piternowy93 jest offline Szukaj postów użytkownika: piternowy93 Dodaj piternowy93 do Listy kontaktów
piternowy93
Newbie


Data rejestracji: 23-11-2020
Postów: 2
Klan: Elysium
Rasa w grze: Potępiony
Kraina: Moria S
Skąd: Okolice Warszawy

Autor tematu Temat rozpoczęty przez piternowy93
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ścieżka zabójcy (wymagana broń: biała jednoręczna)

Zabójcza szybkość
Inicjatywa +10
Inicjatywa +20
Inicjatywa +30
Inicjatywa +40
Inicjatywa +50

Atak z zaskoku
Jeśli w danej rundzie wykonasz atak jako pierwszy, zwiększ obrażenia tego ataku o 100%
Jeśli w danej rundzie wykonasz atak jako pierwszy, zwiększ obrażenia tego ataku o 150%
Jeśli w danej rundzie wykonasz atak jako pierwszy, zwiększ obrażenia tego ataku o 200%
Jeśli w danej rundzie wykonasz atak jako pierwszy, zwiększ obrażenia tego ataku o 250%
Jeśli w danej rundzie wykonasz atak jako pierwszy, zwiększ obrażenia tego ataku o 300%

Walka z marionetkami
Każde 30 punktów inicjatywy daje +0.5 do odporności
Każde 30 punktów inicjatywy daje +0.5 do siły
Każde 30 punktów inicjatywy daje +1 do siły
Każde 15 punktów inicjatywy daje +1 do siły
Każde 15 punktów inicjatywy daje +1 do siły i do odporności

Znawca anatomii
Jeśli zdrowie przeciwnika jest mniejsze niż 25%, zwiększ obrażenia broni o wartość Inteligencji/8
Jeśli zdrowie przeciwnika jest mniejsze niż 25%, zwiększ obrażenia broni o wartość Inteligencji/6
Jeśli zdrowie przeciwnika jest mniejsze niż 25%, zwiększ obrażenia broni o wartość Inteligencji/4
Jeśli zdrowie przeciwnika jest mniejsze niż 25%, zwiększ obrażenia broni o wartość Inteligencji/3
Jeśli zdrowie przeciwnika jest mniejsze niż 50%, zwiększ obrażenia broni o wartość Inteligencji/2

W celny punkt
Każdy atak ma 1% szans na odebranie przeciwnikowi jednego ataku.
Każdy atak ma 2% szans na odebranie przeciwnikowi jednego ataku.
Każdy atak ma 3% szans na odebranie przeciwnikowi jednego ataku.
Każdy atak ma 4% szans na odebranie przeciwnikowi jednego ataku.
Każdy atak ma 5% szans na odebranie przeciwnikowi jednego ataku.

Prędkość szeptu
Inicjatywa +5
Inicjatywa +10
Inicjatywa +15
Inicjatywa +20
Inicjatywa +25, każde 350 inicjatywy daje dodatkowy atak każdą bronią

Seryjny morderca
Inicjatywa -30, każde trafienie krytyczne daje +1% ignorowania obrony przeciwnika (max 15%)
Inicjatywa -30, każde trafienie krytyczne daje +1% ignorowania obrony przeciwnika (max 30%)
Inicjatywa -30, każde trafienie krytyczne daje +1% ignorowania obrony przeciwnika (max 40%)
Inicjatywa -30, każde trafienie krytyczne daje +1% ignorowania obrony przeciwnika (max 50%)
Inicjatywa -30, każde trafienie krytyczne daje +2% ignorowania obrony przeciwnika (max 50%)

Odpowiedni moment
Jeśli masz mniej inicjatywy niż przeciwnik to zyskujesz 1 dodatkowy atak każdą bronią na koniec każdej rundy.
Inicjatywa +1/4 poziomy, jeśli masz mniej inicjatywy niż przeciwnik to zyskujesz 1 dodatkowy atak każdą bronią na koniec każdej rundy.
Inicjatywa +2/4 poziomy, jeśli masz mniej inicjatywy niż przeciwnik to zyskujesz 1 dodatkowy atak każdą bronią na koniec każdej rundy.
Inicjatywa +3/4 poziomy, jeśli masz mniej inicjatywy niż przeciwnik to zyskujesz 1 dodatkowy atak każdą bronią na koniec każdej rundy.
Inicjatywa +4/4 poziomy, jeśli masz mniej inicjatywy niż przeciwnik to zyskujesz 2 dodatkowe ataki każdą bronią na koniec każdej rundy.

Zabójcza szybkość, Walka z marionetkami, Odpowiedni moment
- Każde 20 inicjatywy daje +4 do Szczęścia.

Atak z zaskoku, W celny punkt, Prędkość szeptu
- Pozwala użyc arkana: "Ukrycie w zaułkach": Inicjatywa -50, przeciwnicy chybiają wszystkie ataki wymierzone w Twoim kierunku, dopóki nie zaatakujesz. Koszt: 100 pkt. krwi

Zabójcza szybkość, Znawca anatomii, W celny punkt
- Każda broń dostaje dodatkowy prefix "zatruta/-y", który jest nakładany jedynie w trakcie walki.


upomnienie słowne multipost Kylin

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kylin: 24-11-2020 17:09.

23-11-2020 19:22 piternowy93 jest offline Szukaj postów użytkownika: piternowy93 Dodaj piternowy93 do Listy kontaktów
Scarecrow
Double Ace


Data rejestracji: 12-01-2018
Postów: 126
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII; Moria S

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wygląda to ciekawie tylko co to wnosi do gry? Ludzie zaczną się nagle przerabiać na gangstera czy zabójcę? Czy wrócą do gry po latach nieżycia?
Wydaje mi się też że ingerencja tak znaczna w tatki wymusi też zmiany na innych elementach gry.

__________________
Wroga i przyjaciela hojnie obdarze, a potem zobaczę kto się kim okaże...
24-11-2020 01:06 Scarecrow jest offline Szukaj postów użytkownika: Scarecrow Dodaj Scarecrow do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Pomysły na tatuaże

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH