Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Wprowadzenie broni dystansowych do gry endgame :) » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Wprowadzenie broni dystansowych do gry endgame :) 12 Ankieta - średnia ocena: 7,0812 Ankieta - średnia ocena: 7,08
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Kudlatymat
Junior Member


Data rejestracji: 31-08-2010
Postów: 11

Wprowadzenie broni dystansowych do gry endgame :) Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jeżeli chodzi o endgame na necro toczy się walka miedzy Scrorionami (palna 1h) i a Kastetami/Pięściami niebios na demonach lub szybkości. Dla urozmaicenia gry gracze próbują tez innych modyfikacji, ale to tak raczej dla zabawy bo ciężko jest dogonić tak dobre kombinacje Smile

Dlatego mam propozycje o dodaniu modyfikacji do shurikena (dystansowa lekka).
Jeżeli do tej broni dodalibyśmy 1/6dmg (tak jak jest to w siewcy śmierci), to była by szansa że ta broń znalazła by zastosowanie i w późniejszych etapach gry. Z racji, że jest to dosyć mocny dodatek (w epiku 5/6dmg to dużo) to oczywiście częstotliwość wypadania tej broni tez można by było zmniejszyć (może nawet od 3 czy 2 strefy do znalezienia).


Ciężko jest ocenić jak ta zmiana by wypadała bez sprawdzenia jej w działaniu, ale warto by się nad tym zastanowić Smile Dobrze by było mieć wybór rozbudowy postaci pod dystans na endgame Smile

Zapraszam do podzilenia się opinią na ten temat Smile

Dzięki i pozdrawiam, Kudłaty (R20)

__________________
id R20: 7376
13-01-2021 17:36 Kudlatymat jest offline Szukaj postów użytkownika: Kudlatymat Dodaj Kudlatymat do Listy kontaktów
NotKili
Member


Data rejestracji: 17-12-2016
Postów: 49
Klan: BH
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia XI
Skąd: R18

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Moim zdaniem, wg mnie kilka niedociągnięć jest.
Nie jest to jednak zawarte w lekkim czy ciężkim czy dobrze wyważonym dystansie.
Ogólnie każdy rodzaj broni będzie za słaby na endGame, jeśli nie podeprzemy go umagami oraz talizmanami i bonusami rasowymi + arkanami.
Kwestia spojrzenia na postać nie lokalnie lecz globalnie.

Bardziej w EndGame najbardziej przeszkadzającym elementem w grze jest
Totalna dysproporcja miedzy przedmiotami leg dobrymi / leg dsk / epikami
( chodzi w głównej mierze o przedmioty na tzw. Klatę )

Przykład orchidea:
Leg dobra = 3/4dng
Leg dsk = 3/4 dmg
Epicka 5/4 dmg

Przykład Siewca Śmierci
Leg dobra = 3/6 dmg
Leg dsk = 3/6 dmg
Epik = 5/6 dmg

Przykład szybkość
Leg dobry= 3% modyfikator palna2h /4lvl
Leg dsk= 3% modyfikator palna2h /4lvl
Epick = 5% modyfikator palna2h/4lvl

Dlaczego w tym przypadku
Leg dsk orcha nie może być 4/4dmg
Leg dsk siewca nie może być 4/6dmg
Leg dsk szybkość nie może być 4% mod/4

Wydaje mi sie, ze wprowadziłoby to większe znaczenie przedmiotow nieepickich do gry. A osoby nie mające dotychczas szczęścia w dropie, mogłyby nadrabiać braki do szczesliwcow z epikami


Pozdrawiam Deja bo Kili r20
13-01-2021 18:08 NotKili jest offline Szukaj postów użytkownika: NotKili Dodaj NotKili do Listy kontaktów
Denis
Full Member


Data rejestracji: 06-05-2008
Postów: 63

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
NotKili napisał(a)
Moim zdaniem, wg mnie kilka niedociągnięć jest.
Nie jest to jednak zawarte w lekkim czy ciężkim czy dobrze wyważonym dystansie.
Ogólnie każdy rodzaj broni będzie za słaby na endGame, jeśli nie podeprzemy go umagami oraz talizmanami i bonusami rasowymi + arkanami.
Kwestia spojrzenia na postać nie lokalnie lecz globalnie.

Bardziej w EndGame najbardziej przeszkadzającym elementem w grze jest
Totalna dysproporcja miedzy przedmiotami leg dobrymi / leg dsk / epikami
( chodzi w głównej mierze o przedmioty na tzw. Klatę )

Przykład orchidea:
Leg dobra = 3/4dng
Leg dsk = 3/4 dmg
Epicka 5/4 dmg

Przykład Siewca Śmierci
Leg dobra = 3/6 dmg
Leg dsk = 3/6 dmg
Epik = 5/6 dmg

Przykład szybkość
Leg dobry= 3% modyfikator palna2h /4lvl
Leg dsk= 3% modyfikator palna2h /4lvl
Epick = 5% modyfikator palna2h/4lvl

Dlaczego w tym przypadku
Leg dsk orcha nie może być 4/4dmg
Leg dsk siewca nie może być 4/6dmg
Leg dsk szybkość nie może być 4% mod/4

Wydaje mi sie, ze wprowadziłoby to większe znaczenie przedmiotow nieepickich do gry. A osoby nie mające dotychczas szczęścia w dropie, mogłyby nadrabiać braki do szczesliwcow z epikami


Pozdrawiam Deja bo Kili r20


w sedno, ja w sumie najbardziej czekam na drop klaty, E klata jest zbyt OP w porównaniu do Leg Dsk lub po prostu Leg Dsk jest za słaba w porównaniu do epickiej. Jeżeli ma być jakiś patch balansowy to ta sprawa powinna być bardzo ważnym punktem w dyskusji.
13-01-2021 18:35 Denis jest offline Szukaj postów użytkownika: Denis Dodaj Denis do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Wprowadzenie broni dystansowych do gry endgame :)

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH