Trafienie - broń biała 1h i biała 1h |
koniasz
Double Ace
Data rejestracji: 25-07-2008
Postów: 144
Klan: aHTC Kraina: Necropolia
|
|
Trafienie - broń biała 1h i biała 1h |
|
Krótko, to jakiś żart ..
https://r19.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=b03ed481f3
Żadna inna broń nie ma tak cudownego trafienia , mało tego - kazdy item ze spostem obniża to trafienie , na oblegach spadające ataki w teście sposta i palniacy wyciągający większa inicjatywę . O dmg nawet nie będę już wspominał ☺️
__________________ ilosc podejmowanych prob zwieksza szanse
|
|
11-09-2018 22:16 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
Jakie to ma w ogole znaczenie czy brakuje Ci zwinki czy trafienia? Nie masz po prostu zasiegu. Na palnej musisz wyciagnac sposta i jeszcze wplywy zeby nie wchodzic na 30%.
Poszukaj sobie innego celu do bicia i tyle.
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
11-09-2018 23:24 |
|
|
koniasz
Double Ace
Data rejestracji: 25-07-2008
Postów: 144
Klan: aHTC Kraina: Necropolia
Autor tematu
|
|
|
12-09-2018 23:13 |
|
|
Eleishar
Lord
Data rejestracji: 28-02-2018
Postów: 276
Klan: Klan Cienia Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Necropolia II
|
|
Gość ma duży unik, to na pewno. Ale faktycznie dużo pudeł przy 70% szansy na trafienie.
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym to był ja.
|
|
12-09-2018 23:33 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
dobij 70 szczęścia więcej, a najlepiej więcej niż przeciwnik.
wtedy ataki twoje bedą wyglądały tak :
https://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=b3d531d3d2
zobacz ile szczęścia daje szansy na unik.
pozdro.
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
13-09-2018 00:39 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
Masz chyba jakis wiekszy problem z opisaniem tego o co Ci chodzi xD
W pierwszym raporcie jaki wkliles mieliscie po tyle samo zwinki i goscia nie trafiales, no spoko, masz duzo - do trafienia na broniach.
Za malo trafienia (zwinka tez jest przeliczana na trafienie) = za malo zasiegu.
Dwa kolejne raporty to wklejone na pale. Skup sie, chodzi Ci o trafianie przeciwnikow czy o "trafienie" jako statystyke czy moze o uniki przeciwnikow?
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
13-09-2018 10:01 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
I wszystko gra, tak powinno byc. ZAWSZE Z KAZDYM RODZAJEM BRONI! : ) Trafienie % powinno zostac zlikwidowane z innych broni i po sprawie.
|
|
13-09-2018 10:29 |
|
|
Nonek
Lord
Data rejestracji: 24-09-2006
Postów: 406
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Również jestem za usunięciem % trafienia z broni, za bardzo wypacza to walki. Dodatkowo w rozpisce walk powinny być dodane wartości końcowe sumy, trafienia, uniku, ignorowania obrony, twardości itd.
__________________ Don't be so Grim...
|
|
13-09-2018 14:36 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
I wroci zasada kamien>nozyce>papier
stare dobre bw a nie jak od lat na jedno kopyto bijesz kogo chcesz
|
|
13-09-2018 14:49 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
Tutorial
Różnica szczęścia pomiędzy postaciami w czasie walki modyfikuje maksymalną i minimalną szansę na trafienie. Za każde 5 punktów różnicy w szczęściu, zwiększona zostaje maksymalna i minimalna szansa na trafienie osobie która miała więcej szczęścia. Gracz który miał mniej szczęścia dostaje ujemny modyfikator o takiej samej wartości do maksymalnej i minimalnej szansy na trafienie.
Przykład: Gracz A miał 20 szczęścia, Gracz B miał 10 szczęścia. Modyfikator będzie równy 2, ponieważ było 10 różnicy szczęścia pomiędzy graczami (10/5=2). Czyli Gracz A będzie miał +2% do maksymalnej i minimalnej szansy na trafienie a Gracz B będzie miał -2% do maksymalnej i minimalnej szansy na trafienie. Po uwzględnieniu bonusu ze szczęścia, maksymalna szansa na trafienie nie może przekroczyć 99% ani spaść poniżej 15%, a minimalna szansa na trafienie nie może przekroczyć 70% ani spaść poniżej 1%.
różnica wynosiła 70 szczęścia / 5 = 14% ujemnej dla ciebie i 14 dodatniego trafienia na przeciwnika.
+ bronie minus do trafienia i no mogł mieć umagicznienia do trafienia
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
13-09-2018 18:49 |
|
|
koniasz
Double Ace
Data rejestracji: 25-07-2008
Postów: 144
Klan: aHTC Kraina: Necropolia
Autor tematu
|
|
cytat: |
Nonek napisał(a)
Również jestem za usunięciem % trafienia z broni, za bardzo wypacza to walki. Dodatkowo w rozpisce walk powinny być dodane wartości końcowe sumy, trafienia, uniku, ignorowania obrony, twardości itd. |
Dokładnie to mam na myśli, cieszę się ze ktoś tu jeszcze rozumie , jak ta gra wyglądała - Bańka świetnie to ujął i tak się grało.
__________________ ilosc podejmowanych prob zwieksza szanse
|
|
23-09-2018 10:14 |
|
|
|