Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Zamknięcie PTR i wprowadzenie speed » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Zamknięcie PTR i wprowadzenie speed 11 Ankieta - średnia ocena: 7,5511 Ankieta - średnia ocena: 7,5511 Ankieta - średnia ocena: 7,55
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Hornet87
Emperor


Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238

Zamknięcie PTR i wprowadzenie speed Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W temacie forum PTR jest informacja o zamykaniu serwerów testowych i RYCHŁYM wprowadzeniu speed na Necro [a także już na Morię]

Znaków zapytania jest od groma.

Pisałem już na forum ptr moje zapytania, ale myślę, że można wymienić kilka głównych i prowadzić tutaj dyskusje bo za chwilę, możliwe, że forum ptr zostanie zamknięte.

1. Dlaczego wprowadzacie speed pomimo tego, że duża część graczy z testów jest do niego nastawione koszmarnie negatywnie. Nawet Ci, którzy byli neutralni albo za, zmienili zdanie i to diametralnie.

2. Dlaczego nie pomogliście graczom w dostatecznym stopniu w testach? W istocie ciężko było sobie cokolwiek przeliczyć. np. to czy bardziej opłaca się na speed być nowym graczem czy starym koksem z trenem 1,5kkk. Kalkulator treningu? Brak. Możliwość projektowania postaci? Brak [etc.etc.]. Oczywiście nie mówię, że nie było żadnej pomocy, ale pomimo tego serweru w sumie nic nie okazało się dla mnie jasne [może poza 1 sprawą, ale to akurat nie jest kwestia techniczna]

3. Jak przeliczono treningi? Skoro mi z 86 przeliczono na 121, a komuś z 86 przeliczono na 131, 10 w statach różnicy [pomimo przewagi]. Z parzystych wyszło +4 dla tego gracza, gdzie pozostałe 7? Dlaczego ktoś dodał innemu graczowi + 6 statów znikąd? Usłyszałem, że ten gracz by sobie potrenował po drodze, ale MOP nie rozumie, że ten gracz sobie potrenował po drodze na slow necro - bo zebrał z 300kk expa więcej!! [=300kk pr!!] Jak teraz będą przeliczone?

4. Co to za jakieś teksty, że lepiej mieć po równo np. 80-81 staty niż rozstrzelane [np. 76 wyglądu i 86 zwiny] bo wtedy dostaje się więcej statystyk po przeliczeniu. To prawda? Można jakieś info? Jakieś progi, wyliczenie?

5. Jak przeliczycie teraz wolne pr? W momencie przeliczenia miałem jakieś 10kk pr, tyle mnie kosztuje 1 wyglądu. Po przeliczeniu miałem 200k pr a 1 wyglądu kosztował jakieś 2kk pr. Można dostać jasne info jak przeliczacie wolne pry.

6. Czy planujecie regulacje cen eq i złomu? Jak utrzymacie BW przed dorobieniem się i stratą fortun u graczy, którzy pozyskają je/stracą tylko z powodu zmian w silniku gry, a nie własnej pracowitości.

7. Czy zamierzacie utrzymać jakiś 1 serwer slow dla ludzi, którzy nie chcą być przeliczeni?

W sumie piszę o dosyć konkretnych sprawach odnośnie speed serwera. Jeśli forum PTR nie zostanie zamknięte to dyskusję można tam przenieść, ale z drugiej strony wątek odnosi się bezpośrednio do systemu i nie tylko speed bo jak sami piszecie, speed za chwilę będzie obowiązywał jako ostateczny i oficjalny system rozgrywek.

Serio liczę na konkretne odpowiedzi bo dla wielu graczy dalsza gra w BW stoi pod znakiem zapytania, możecie rozwiać trochę wątpliwości Wink

__________________
masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Hornet87: 16-10-2018 10:57.

16-10-2018 10:50 Hornet87 jest offline Szukaj postów użytkownika: Hornet87 Dodaj Hornet87 do Listy kontaktów
MasterOfPuppets
Community Manager


Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

1. Speed serwery to kierunek, w którym administracja chce rozwijać grę. Brak ściany ułatwi dalszy rozwój gry, dodatkowo zmniejszy się problem z rozpoczęciem gry na starszym serwerze - aktualnie po 2 latach gry znajdujesz się w zasięgu topki, która ma niewiele wyższy poziom, ale we wszystkich pozostałych aspektach ma wieloletnią przewagę.

2. Przeliczenie zostało zrobione właśnie tak, żeby bycie nowym graczem nie opłacało się bardziej, i jednocześnie żeby nowi gracze nie byli na przegranej pozycji tylko dla tego, że nie zostali przeliczeni.

3. Potrenował, ale spadły koszty treningu. Za 300kk mógł wytrenować kilka punktów, a teraz może kilkanaście. Ty też będziesz mógł, tylko musisz zdobyć te 300kk PR., tak jak on zdobył.

4. Jeśli ktoś trenuje po równo we wszystkich statystykach, jego trening jest wyższy zarówno w wartości, jak i liczbie statystyk. Po pierwsze, zamiast 1 punktu zwinności trenujesz 5 wyglądu - masz wyższe statystyki. Po drugie, szanse że parzysta trafi w tą mocno wytrenowaną statystykę są znacznie mniejsze niż trafienie w cokolwiek innego - to powoduje, że trenowanie na równo daje większą wartość treningu w PR i wyższą sumę statystyk. Jednocześnie ma się też niższe kluczowe statystyki. Przeliczenie nie ma tutaj nic do rzeczy, różnice są zachowane.

5. Nie mam szczegółowych informacji; przelicznik został złagodzony, w dalszym ciągu im wyższy poziom tym więcej PR jest ucinane, ale dla necro zostało to mocno złagodzone.

6. Każda zmiana w grze powoduje wzbogacenie się lub stratę u graczy, jest to nieuniknione. Zablokowanie jednego sposobu spekulacji odblokuje drugi. Jedyne opcje które wykluczą możliwość spekulacji to brak zmian lub reset serwera po każdej zmianie.

7. R1 najprawdopodobniej nie będzie przeliczone

__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości


16-10-2018 11:21 MasterOfPuppets jest offline Szukaj postów użytkownika: MasterOfPuppets Dodaj MasterOfPuppets do Listy kontaktów
Eleishar
Lord


Data rejestracji: 28-02-2018
Postów: 276
Klan: Klan Cienia
Rasa w grze: Łapacz Myśli
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

MoP a czemu tylko gracze z poziomu 100+ mają przeliczany trening? Wcześniejszy model pozwalał mniejszym graczom na odzyskanie części nakładu. Nawet minimalne przeliczenie oznaczało miliony PR odzyskane do wykorzystania.

__________________
Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym to był ja.
16-10-2018 12:44 Eleishar jest offline Szukaj postów użytkownika: Eleishar Dodaj Eleishar do Listy kontaktów
Hornet87
Emperor


Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Hornet87
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

1. Nie wiem czy z odpływem 50% graczy administracja będzie cokolwiek rozwijać w grze. Fajnie mieć plany, ale dobrze je też weryfikować z rzeczywistością. Nie weryfikujecie, może się to okazać gwoździem, a nie trampoliną.

2. Dlaczego miałbym w to wierzyć, skoro nie daliście żadnego kalkulatora ani narzędzia generowania postaci? Przecież wystarczy jeden drop dla nowej postaci i przy choćby trochę mniejszych cenach, jest on o kosmos lepszy od starego gracza Wink

3. Potrenował, ale spadły koszty treningu, ale przecież napisałem, że ja kupiłem tyle samo treningu co on za te same ceny trenu. Przeliczacie wartość treningu, ale zapominacie, że:

JEŚLI JA MAM TAKI SAM TRENING CO GRACZ WIĘKSZY ODE MNIE O 300KK EXPA, TO JA JESTEM OD NIEGO MOCNIEJSZY I TO NIE JA GO GONIĘ, ALE PRZEGANIAM!

Dlaczego dajecie mu taką przewagę, której ja mogę w ogóle nigdy nie dogonić [np. poprzez parzyste] pomimo tego, że już na starcie miałem takie same staty jak on?

4. Nie, nie, nie o to chodzi. Ok, prosty przykład.
Czy jeśli ktoś ma równy trening wszystkiego po 80, a ktoś ma rozstrzelany od 75 do 85 to obojętnie od tego jakie ma różnice, wszystkie statystyki dla gracza 1 i dla gracza 2 będą przeliczone w taki sam sposób czy też gracz 1 zyska coś dzięki dodatkowemu algorytmowi przeliczenia.

5. Co? Im wyższy poziom tym więcej pr jest ucinane? Przecież maluchy mają często dłuższy staż i więcej pr odłożone, dropią cuda za 70kk... Jak to inne przeliczenie wolnych pr? Nie no, naprawdę mówicie starym graczom

ŻEGNAMY!

Frown

6. Czyli tak naprawdę robicie coś i liczycie na jakiś próg bólu wielu ludzi, w takim razie punkt 1 się kłania. Życzę szczęścia.

7. Szkoda, że mojego konta nie można przepiąć na r1, cóż.


Reasumując: Po wejściu speed: najlepiej być maluszkiem albo graczem z top10 expem, wtedy wszystko się kalkuluje i traci najmniej. Najgorzej mają gracze z expem 40-80% top1 czyli w sumie większość aktywnego serwera. Oni zawsze stracą po tym przeliczeniu. Nie oszacowaliście grupy docelowej albo oszacowaliście ją dla b. ścisłej topki i na nowego gracza. Myślę, że najlepszy test jaki czeka speed serwer jest test finansowy. Jestem niemal pewien, że po 2-3 miesiącach administracja się bardzo ożywi na forum Big Grin

__________________
masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Hornet87: 16-10-2018 14:35.

16-10-2018 14:32 Hornet87 jest offline Szukaj postów użytkownika: Hornet87 Dodaj Hornet87 do Listy kontaktów
kacik
Forum Legend


Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Placz placz placz i tyle z tego wynika

Jakbys bardzo chcial to wmiare szybko bys sobie policzyl ile co jak wzroslo i komu poproatu pytajac paru osob

To ze zmian nie da sie zrobic by wszystkich zadowolic to raz
To ze etatowi beda plakac najglosniej to dwa

Czy tobie sie jakakolwiek zmiana wogole podobala bo noe zauwazylem

__________________
R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa

Nie odpowiadam za bledy
16-10-2018 15:27 kacik jest offline Szukaj postów użytkownika: kacik Dodaj kacik do Listy kontaktów
HaLiNkA
Chodzące szczęście 2016


Data rejestracji: 17-10-2008
Postów: 120

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Kacik daj się wypowiadać kompetentnym ludziom - nie musisz komentować każdego postu na forum - to nie jest onet.

Ja nie rozumiem jednej rzecz - ktoś poszedł w lvl, ktoś nie - grają tyle samo czasu. Czemu dwóch graczy traktujemy w różny sposób?

Rozen sporo żali wylewa, ponieważ BW Team od dłuższego czasu wprowadza same buble Smile Już teraz ktoś, kto 7 lat budował postać pod białą, czy dystans zakłada miotłę i kosi cały serwer w palnej (mimo braku umagów) Big Grin No sam powiedz - nie chore? Smile
16-10-2018 17:51 HaLiNkA jest offline Szukaj postów użytkownika: HaLiNkA Dodaj HaLiNkA do Listy kontaktów
sil123
King


Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)


2. Przeliczenie zostało zrobione właśnie tak, żeby bycie nowym graczem nie opłacało się bardziej, i jednocześnie żeby nowi gracze nie byli na przegranej pozycji tylko dla tego, że nie zostali przeliczeni.



Dlaczego grający gracze (nie nowi), którzy nie osiągnęli 100 poziomu do przeliczenia, będą stratni?

__________________
R6 - Locke Lamora

Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Big Grin

Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez sil123: 16-10-2018 18:38.

16-10-2018 18:38 sil123 jest offline Szukaj postów użytkownika: sil123 Dodaj sil123 do Listy kontaktów
Alveanerle1
Lord


Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Master,
A dlaczego zamknęliście test serwer bez dokonczenia balansu? Sami widzieliście co pisali gracze, i sami dobrze wiecie, że to co zrobiliście to jest 25-30% balansu jaki być powinien. Czy nie lepiej zrobić od razu full tylko pchać na siłe teraz speed serwy a potem znowu robić balans?
16-10-2018 20:58 Alveanerle1 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alveanerle1 Dodaj Alveanerle1 do Listy kontaktów
Kaagular
Forum Legend


Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
1. Speed serwery to kierunek, w którym administracja chce rozwijać grę. Brak ściany ułatwi dalszy rozwój gry, dodatkowo zmniejszy się problem z rozpoczęciem gry na starszym serwerze - aktualnie po 2 latach gry znajdujesz się w zasięgu topki, która ma niewiele wyższy poziom, ale we wszystkich pozostałych aspektach ma wieloletnią przewagę.

Że administracja sobie coś tam wymyśliła, to niech będzie ale... co to znaczy "brak ściany"? Chyba jedyna opcja na eliminowanie ściany (tj. jej przesuwanie) to zwiększanie ilości zdobywanego expa, a nie zmiana wartości treningu. Czemu administracja postanowiła wywracać grę do góry nogami mieszając w treningu zamiast przeliczyć ilość zdobywanego expa z czym nie wiązałyby się właściwie żadne inne zmiany?
Przecież teraz "ściana" jak była tak jest, tyle że odsunięta w czasie. Tak, czy nie? Teraz jest na lvl 130 (czy tam wszystko jedno gdzie ją umieścimy), po przeliczeniu będzie na lvl 700 (niestety nie dane było tego przetestować).
Czy wiadomo jakie levele będą mieli top gracze za rok, dwa, trzy?
Czy administracja wie ile trwa wbijanie kolejnych poziomów, od 1 do X (takiego, który będą mieli top gracze za 2-3 lata)? Bo to, że progres w czasie jest nieliniowy, to już wiadomo.
Czy na serwery wejdzie blokada samarytanina dla założyciela i tym samym będą wysokolevelowe konta wydmuszki dostające po mordzie od graczy 100lvl mniejszych (teraz 20-30lvl się zdarza)?
Czy takie rzeczy jak bonus za logowanie, bonusy świąteczne (mistrzostwa itp.) itp. będą uwarunkowane poziomem?
Czy na serwery wejdzie opcja zakładania "każdej" ekspy od 20 lvl? Jeśli tak, to czy administracja wie jakie to będzie miało konsekwencje? Czy ktoś to sprawdził?
16-10-2018 23:58 Kaagular jest offline Szukaj postów użytkownika: Kaagular Dodaj Kaagular do Listy kontaktów
MasterOfPuppets
Community Manager


Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Hornet87

1. Wiadomo, że wszystkich graczy się nie zadowoli. Nie zmienia to faktu, że przeliczenie wyeliminuje główne problemy, które sprawiały że BW jest znacznie mniej atrakcyjne dla nowych osób (i dla starych graczy chcących zacząć grę nową postacią) niż inne gry - a to jest największy problem BW.

2. Nie musisz nam wierzyć, wystarczy pokierować się logiką. To raczej oczywiste że robimy przeliczenie w taki sposób, żeby nikogo nie stawiać na przegranej pozycji.

3. Na serwerach slow może nie było to aż tak widoczne jak na speed, ale ilość statystyk w treningu zależy także od poziomu. Parzyste to nie wszystko - koszty treningu są inne, więc za te 300kk PR nie wytrenujesz tyle samo, co przed przeliczeniem. Wbij te 300kk expa, będziesz miał lepszy trening niż gracz do którego się porównujesz.

4. Trening rozstrzelony między 85 a 75 to nie to samo, co trening po 80, ponieważ cena statystyk rośnie. Ale zakładając, że ktoś ma po prostu lepszy trening i takie właśnie statystyki, to dalej będzie miał lepszy trening po przeliczeniu. Ja mówię o sytuacji, gdzie 2 graczy wydaje tyle samo PR na trening, z tym że jeden maksuje zwinność, a drugi trenuje po równo. Trening drugiego gracza będzie miał wyższą wartość w PR, suma statystyk będzie większa, zarówno przed jak i po przeliczeniu.

5. Tak, ponieważ im wyższe statystyki, tym większa różnica w kosztach treningu. Trening po przeliczeniu będzie tańszy, początkowo się nie zmienia, później tanieje - im wyżej tym różnica większa. Dlatego im wyższy poziom, tym więcej PR jest odejmowane.

6. Każda gra tak robi, nie jest to nic nowego i nie da się tego uniknąć.



Alveanerle1

Wydaje mi się, że sporo graczy oczekiwało symetrycznego balansu, gdzie każda klasa będzie mogła sobie równie dobrze radzić w każdym aspekcie gry. Taki balans jest w Time Edge, w BW takiego nie było i nie będzie. Nie chodzi o to, żeby CR sobie radził na ekspedycjach równie dobrze jak Berek. Różni gracze stawiają na pierwszym miejscu różne elementy gry. Jeśli każda klasa radzi sobie równie dobrze w każdym aspekcie, to gra robi się nudna - nie ma znaczenia kim grasz, i tak masz zapewnione wszystko.

Kaagular

Zwiększenie zdobywanego doświadczenia spowodowałoby, że trenowanie po pewnym czasie odbywało by się tak samo jak na r17-r19: czyli jedynie poprzez parzyste. Dotychczasowy system zdobywania poziomów i trenowania nie nadaje się do użycia na speed serwerach.
Wyłączenie blokady doświadczenia wejdzie, było już o tym mówione setki razy. "Wydmuszki" powstaną, gdy tylko ktoś zhakuje BW i będzie chodził na ekspy i KW bez zdobywania doświadczenia. Zmiana dotyczy wszystkich graczy, a stanie z poziomem daje korzyści tylko gdy stoimy z poziomem - gdy tylko zaczyna się zdobywać doświadczenie, przewaga stopniowo znika.

__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości


17-10-2018 11:39 MasterOfPuppets jest offline Szukaj postów użytkownika: MasterOfPuppets Dodaj MasterOfPuppets do Listy kontaktów
Borszczu
Viking


Data rejestracji: 03-12-2006
Postów: 584
Klan: SG
Rasa w grze: Łapacz Myśli
Kraina: Moria VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
1. Wiadomo, że wszystkich graczy się nie zadowoli. Nie zmienia to faktu, że przeliczenie wyeliminuje główne problemy, które sprawiały że BW jest znacznie mniej atrakcyjne dla nowych osób (i dla starych graczy chcących zacząć grę nową postacią) niż inne gry - a to jest największy problem BW


Chyba zartujesz. Problemem dla nowych nie byl trening. Nawet jesli ktos chcial sobie pokopac zlota zeby miec lepsze staty niz starzy wyjadacze to aktualne zmiany tu niewiele wniosą bo ceny zlomu zostana a staty są duzo tansze wiec problem o ktorym piszesz zostanie spotegowany. Teraz blokadą nie bedzie koszt trena, a max wartosc trenowanego parametru. Malo tego przez brak bojowych statystyk maluchy beda sie dluzej kisic na low lvl i maksowac staty.

Problemem są pkt ewo ktore trzeba zdobywac latami aby dogonic topke. Na speed widac to duzo bardziej bo mozna odpalic duzo wiecej sciezek. Dokladanie kolejnych ewo z ogromnymi kosztami to kolejne lata zbierania ktore wydluzają nowemu czas do efektywnego rywalizowania ze starymi kontami.

__________________
r1: mark

r2,r5,r7,r19: Borszczu
17-10-2018 12:49 Borszczu jest offline Szukaj postów użytkownika: Borszczu Dodaj Borszczu do Listy kontaktów
Kaagular
Forum Legend


Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)


Kaagular

Zwiększenie zdobywanego doświadczenia spowodowałoby, że trenowanie po pewnym czasie odbywało by się tak samo jak na r17-r19: czyli jedynie poprzez parzyste. Dotychczasowy system zdobywania poziomów i trenowania nie nadaje się do użycia na speed serwerach.
Wyłączenie blokady doświadczenia wejdzie, było już o tym mówione setki razy. "Wydmuszki" powstaną, gdy tylko ktoś zhakuje BW i będzie chodził na ekspy i KW bez zdobywania doświadczenia. Zmiana dotyczy wszystkich graczy, a stanie z poziomem daje korzyści tylko gdy stoimy z poziomem - gdy tylko zaczyna się zdobywać doświadczenie, przewaga stopniowo znika.


Po pierwsze zręcznie pominąłeś kilka pytań.
Po drugie pominięte pytania nawiązują do tych "wydmuszek". Nie mam wiedzy jak ma działać expienie jeśli można sobie zakładać bez kary w expie każdą expę bo zdobyciu blachy (co na starych serwerach z bunkrem to kwestia jeden próby). Więc jak ktoś nie będzie wydmuszką jak w miesiąc wbije X poziomów jednocześnie mając dosłownie zero epików, prawie zero ewo czy później prawie zero run i dosłownie zero umagów? Kiszenie to nie tylko wypracowywanie "niesłusznej" przewagi ale też jest nadganianiem statusu "pasującego" do posiadanego poziomu. Co się wyrównuje? Nic nieznacząca różnica w treningu?
I ta kwestia dotyczy nadchodzących konkretnych zmian tj. wyłączenie blokady expa oraz expy od 20 lvl bez kary za zbyt niski poziom. Dlatego pytam czy Sushi to zanalizował. Czy wiadomo jak będzie wyglądać start na starym serwerze i jak takie postacie będą się porównywały do starych postaci.
Niestety na serwerze testowym praktycznie nie było szans tego zbadać.
Czy są przewidziane jakieś korekty <100lvl?
Na starym serwerze do 20 poziomu dochodzi się w 4 dniu gry (sic). Do 40 (expy) w dniu 25. Czy jest możliwe, że nowy gracz po zmianach będzie 25 dnia robił ostatnie moby na pierwszej mapie jednocześnie dostając za nie setki k pr? Czy to nie będzie "wydmuszka"?
Czy to ktoś sprawdzał, liczył?
17-10-2018 12:53 Kaagular jest offline Szukaj postów użytkownika: Kaagular Dodaj Kaagular do Listy kontaktów
MasterOfPuppets
Community Manager


Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@Borszczu
Ale ja nie twierdzę, że problemem nowych był trening. Twierdzę, że problemem nowych było to, że po 2 latach normalnej gry mają zbliżony poziom do osób z dziesięcioletnim stażem.

cytat:
Kaagular napisał(a)
Kiszenie to nie tylko wypracowywanie "niesłusznej" przewagi ale też jest nadganianiem statusu "pasującego" do posiadanego poziomu.

Pasującego do osoby która się kisi.
cytat:
Kaagular napisał(a)
Na starym serwerze do 20 poziomu dochodzi się w 4 dniu gry (sic). Do 40 (expy) w dniu 25. Czy jest możliwe, że nowy gracz po zmianach będzie 25 dnia robił ostatnie moby na pierwszej mapie jednocześnie dostając za nie setki k pr? Czy to nie będzie "wydmuszka"?
Czy to ktoś sprawdzał, liczył?

Tak, jest to sprawdzone i nie, nowi gracze nie będą po miesiącu chodzić na Kronosa ^^

__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości


17-10-2018 12:54 MasterOfPuppets jest offline Szukaj postów użytkownika: MasterOfPuppets Dodaj MasterOfPuppets do Listy kontaktów
Najlepszejszy69
Full Member


Data rejestracji: 05-09-2018
Postów: 56

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

hm, może ja czegoś nie rozumiem, albo nie pojmuję.
Może nie czytam ze zrozumieniem, albo widzę tylko to co chcę widzieć.
Ale teraz tak całkiem serio.


Wytłumacz mi ktoś taką zależność.

Skoro expię zdobywam punkty doświadczenia = PR. ?
Czyli z Handlu mam czyjeś = PR ?
Z zadań mam wolne = PR?


Nie rozumiem systemu przeliczenia Treningu.(chyba że tak jest?)

Obecnie mój Trening Wynosi : 37,935,669
Zdobytego Doświadczenia : 8 323 746

Dlaczego (tak połepkach liczyłem) po przeliczeniu zabieracie mi z treningu dobre +/- 10kk PR ?
Oddajcie mi go jako Wolne PR (skoro jestem poniżej 100lvl) ???????

Przecież to jest MOJ CZAS

Dlaczego tak się nie stanie?
W żadnej grze nie spotkałem się z taką degradacją wypracowanego CIEŻKO godzin, i zbierania zasranego złomu, aby coś w tej grze osiągnąć, ba! ja to jestem małym elementem, są osoby ktore na moim poziomie mają trening o jedno zero więcej.

Zdarząją się balansy, gdzie na bronie wydawane są kosmiczne ilości prawdziwych pieniędzy, ale to są zmiany ABY DORÓWNAĆ, a nie ZRÓWNAĆ. Zgadnijcie dlaczego takich broni się nie szmaci ?
Już dotarło ?. Ok.


Teraz wróćmy : Handel
Gracz z Bilionem PR z czego ma pół biliona w treningu po przeliczeniu jego wartość w treningu też osiąga pół biliona ?

Gracze Poniżej : 100Poziomu
z Treningiem za Pół Biliona PR
Po przeliczeniu też osiągną daną liczbę ?

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Najlepszejszy69: 18-10-2018 19:51.

17-10-2018 14:50 Najlepszejszy69 jest offline Szukaj postów użytkownika: Najlepszejszy69 Dodaj Najlepszejszy69 do Listy kontaktów
Piwowar
Full Member


Data rejestracji: 14-01-2008
Postów: 61
Kraina: Necropolia II
Skąd: Sopot

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ja tu czegos nie rozumiem:
" 5. Tak, ponieważ im wyższe statystyki, tym większa różnica w kosztach treningu. Trening po przeliczeniu będzie tańszy, początkowo się nie zmienia, później tanieje - im wyżej tym różnica większa. Dlatego im wyższy poziom, tym więcej PR jest odejmowane. "

Czyli jak trenowalem jedna statystyke ktora jest dla mnie wazna to jestem w czarnej du... Ladujac setki milionow w trening wy go teraz sprzaszczycie tak ze gra traci sens.

Przed przeliczeniem na 1 punkt staty musialem zbierac 1,5 miesiaca (okolo 1mln pr na dzien) a po przeliczeniu na ta sama state zbieram w 2 dni...
Bez sensu


To niech przeliczenie jest uzaleznione od czasu gry? Wtedy przynajmniej ten go gral 8-10 lat bedzie mial przewage, ktora wypracowal. Bo tak to ktos kto gra 1 rok jest na rowni ze starymi wygami...

Chodzi tu o to zeby byla roznica miedzy starymi a nowymi graczami... znacie jakas gre strategiczna gdzie nowy gracz jest w stanie dogonic gracza z x latnim stazem ktory dalej gra???

Podkreslam jeszcze raz, oddajmy gracza pr ktore wladowali w postac i niech kazdy sobie wtedy trening zrobi na nowo na nowym serwerze. Ale oczywiscie admini mowia nie bo jeden gracz bedzie mial staty 200 a inny 100. Ale ten co by mial 200 wladowal w ten trening tyle zeby miec te jeba...e 200, bo zasowal na to latami.

Co do ucinania pr to tez jakas paranoja. Przeciez nie zmienia sie ilosc zdobywanych pr, więc czemu okradac czesc graczy...
17-10-2018 15:06 Piwowar jest offline Szukaj postów użytkownika: Piwowar Dodaj Piwowar do Listy kontaktów
Kaagular
Forum Legend


Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
Tak, jest to sprawdzone i nie, nowi gracze nie będą po miesiącu chodzić na Kronosa ^^

Żeby tak było, to musi być coś o czymś nie wiemy. A wiemy raczej malutko... Tyle co w pachnote. Na razie to codziennie można zdobyć jedną blachę od 20 poziomu to jak to będzie działać, skoro się nie da w miesiąc lać Kronosa? Czy chodzi o to, że gracze nie dadzą rady bo będą wydmuszkami (którymi, jak mówisz, mają nie być)?
17-10-2018 17:46 Kaagular jest offline Szukaj postów użytkownika: Kaagular Dodaj Kaagular do Listy kontaktów
Padrezg22
Lord


Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ja, jak i 99% graczy( 1% to xyx i jego kolega ), ze patch wprowadzony na serwer testowy nie wnosi nic balansującego do gry, a wręcz przeciwnie. Do tego te super raporty animowane, rodem z pasjansa Big Grin

nie róbcie sobie z nas żartów bo jednak my użytkownicy płacimy tą niby darowiznę za 2x wiecej ataków i wypek. Dzięki czemu wasz produkt jeszcze jest na serwerach i dryfuje.

__________________
r17: Papa
r19: papa
17-10-2018 18:49 Padrezg22 jest offline Szukaj postów użytkownika: Padrezg22 Dodaj Padrezg22 do Listy kontaktów
Złota Rybka
Lord


images/avatars/avatar-18359.jpg

Data rejestracji: 27-05-2010
Postów: 459
Kraina: Moria V
Skąd: wiedziałeś?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Padrezg22 napisał(a)
Ja, jak i 99% graczy


Poproszę o przestawienie danych z badania opinii graczy. Wydaje mi się że dane są zafalszowane celem poparcia wlasnej opinii. Tongue

__________________
Chcesz premię +100 do szczęścia w wyprawach, usunięcia denerwującego operatora, odblokowania konta?
Już dziś Złota Rybka może pomóc Ci w spełnieniu marzeń.

rotfl

17-10-2018 19:25 Złota Rybka jest offline Strona domowa Złota Rybka Szukaj postów użytkownika: Złota Rybka Dodaj Złota Rybka do Listy kontaktów
Alveanerle1
Lord


Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)




Alveanerle1

Wydaje mi się, że sporo graczy oczekiwało symetrycznego balansu, gdzie każda klasa będzie mogła sobie równie dobrze radzić w każdym aspekcie gry. Taki balans jest w Time Edge, w BW takiego nie było i nie będzie. Nie chodzi o to, żeby CR sobie radził na ekspedycjach równie dobrze jak Berek. Różni gracze stawiają na pierwszym miejscu różne elementy gry. Jeśli każda klasa radzi sobie równie dobrze w każdym aspekcie, to gra robi się nudna - nie ma znaczenia kim grasz, i tak masz zapewnione wszystko.


Master, ale tu nie ma nawet Asymetrycznego balansu. To co na Test serwie było na zakończenie to rozpiździaj totalny. Całkowicie odwrócenie sił jeśli chodzi o RASY, nie mówie o Tatka, mówie o RASACH.

Obecnie taki ssak, ma na + pvp i wypki, a i na astarte się przyda. Po przeliczeniu co dokładnie pokazały testy SSak do niczego poza pvp już się nie nadaje. Zostały w sumie 3 słuszne rasy czyli LM, WZ i Kultek, które mają ARKANA I BONUSY Z NICH NA EXPEDYCYJE i MOŻLIWE KOMBINACJE:
Skóra+ krew zycia
Skóra +Majestat

Ssakowi po Nerfie nie daliście totalnie nic w zamian co mogłoby dać mu buffa na expy.
Czy w związku z Tym po przeliczeniu dacie Darmową zmiane rasy? Czy to przemyślana Taktyka SMa, który tak mocno nerfiąc ssaka liczy na to że z 30-50% populacji ssaków wyda te 180 dni premki i zasili mu kieszeń pieniędzmi? Bo na tą chwilę tak to wygląda.

Czy w związku ze zmiana lekkiego dystansa i postrzeganiu jej jako broni 1h, będzie tak jak zapowiadaliście zwrot run wydanych na robienie epików?


ps. po paczu CR na expach będzie dużo lepszy niż Berek, Pvp , i wypkowo zresztą też. ( więcej kombinacji i możliwości niż tylko suma) Więc troche nie trafiłeś z argumentacją, albo nie patrzyleś co się dzieje na Test serwie i bazujesz na słowach SMa, który nie 1 raz pokazuje, że realia BW są mu obce.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Alveanerle1: 17-10-2018 21:09.

17-10-2018 21:08 Alveanerle1 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alveanerle1 Dodaj Alveanerle1 do Listy kontaktów
Najlepszejszy69
Full Member


Data rejestracji: 05-09-2018
Postów: 56

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Halooooooooooooooooooo

MOP, może się odniesiesz do postów ?
czy już weszło Ci w nawyk styl @SM ?

Ja się pytam gdzie będą moje PR kilka postów wyżej.

spam ostrzeżenie Kylin

^ zaaplikuj sobie to dolną częścią pleców, po sam żołądek Smile


E ty CM dziś był piątek, to jeszcze nie weekend, wiec do roboty

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Najlepszejszy69: 19-10-2018 18:53.

18-10-2018 19:50 Najlepszejszy69 jest offline Szukaj postów użytkownika: Najlepszejszy69 Dodaj Najlepszejszy69 do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Zamknięcie PTR i wprowadzenie speed

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH