Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Propozycje dla morii sezonowej (znowu) » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Propozycje dla morii sezonowej (znowu) 9 Ankieta - średnia ocena: 8,009 Ankieta - średnia ocena: 8,009 Ankieta - średnia ocena: 8,00
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Xerter
Zbanowany

images/avatars/avatar-22429.jpg

Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria V
Skąd: Z dobrego domu

Propozycje dla morii sezonowej (znowu) Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jako, że ostatnio odzew był mizerny (w temacie wypowiedziały się dwie osoby, które na nieszczęście nie potrafiły czytać ze zrozumieniem) to postanowiłem odświeżyć swój post wprowadzając drobne zmiany oraz dodając komentarz.

--------------------------------------------------------------------
ZMIANA NAGRÓD NA KONIEC SEZONU:
usunięcie punktów ewolucji i skarbu
dodatnie dni/usług premium oraz efektów graficznych do nazw postaci (kolor, podświetlenie, medale/customowe ikony widoczne przy nicku)
//
cokolwiek co ,,przechodzi'' między sezonami nie powinno mieć wpływu na rozgrywkę (siłę postaci)
--------------------------------------------------------------------
USPRAWNIENIE BUDOWANIA:
możliwość budowania wielu (różnych) budynków jednocześnie
//
zmiana ma na celu udoskonalenie systemu budowania -
prawdopodobnie niepotrzebna, jeśli wejdzie w życie (zapowiedziane) skracanie budowy za młotki

--------------------------------------------------------------------
ROZŁOŻENIE ILOŚCI PRZEDMIOTÓW NA PODRÓŻY:
bazowo: 1
zabicie pierwszego bossa: +1 przedmiot
zabicie drugiego bossa: + 2 przedmioty
ukończenie 9 poziomu podróży: +2 przedmioty
//
zmiana ma na celu zmniejszenie ilości (potężnych) przedmiotów dostępnych we wczesnej fazie rozgrywki, jednocześnie zwiększając ich ilość wraz z rozwojem postaci
--------------------------------------------------------------------
DOSTOSOWANIE NAGRÓD NA PODRÓŻY:
krew, ludzie, złom w jednej nagrodzie + skalowane z poziomem (3% większa nagroda z każdym poziomem postaci)
dodanie punktów skarbów do reputacji w nagrodzie
dodanie złotej monety do srebrnych monet w nagrodzie
bazowo takie same nagrody na podróży dla każdej osoby na serwerze w danym dniu.
//
zmiana ma na celu zwiększenie atrakcyjności nagród z podróży oraz ,,pseudo'' zbalansowanie dostępnych nagród względem różnych graczy na serwerze
--------------------------------------------------------------------
PUNKTY SKARBU:
możliwość losowania zadań dziennych i nagród z podróży za punkty skarbu (koszt: 2 punkty skarbu na każdy poziom postaci)
dodanie many do nanitów w wysokości 1/10 nagrody nanitów
dodanie nagrody w postaci punktów ewolucji (50 punktów ewolucji, koszt 1000 punktów skarbu, wymagany 100lvl postaci)
//
zmiana ma na celu uatrakcyjnienie nagród za punkty skarbu
--------------------------------------------------------------------
SREBRNE MONETY:
genetyk (1% / 2% / 4% / 6% / 9% zwiększona maksymalna szansa na udaną zasadzkę)
dodatnie premii czasowej zwiększającej statystyki na podróży (+1 do wszystkich parametrów na każde 20/17/14/11/8 poziomów postaci)
//
modyfikacja genetyka już niepotrzebna, bo z kontem premium mamy ponad 90% na udaną zasadzkę (tfu na p2w)
--------------------------------------------------------------------
ZŁOTE MONETY:
dodanie premii czasowej zwiększającej punkty krwi na podróży (100/200/300/400/500 punktów krwi)
//
zmiana ma na celu urozmaicenie bonusów za złote monety
--------------------------------------------------------------------
AUKCJA:
złożenie oferty w ostatnich 30 sekundach wydłuża aukcję o minutę
zwiększyć przebicie do 8%
ujawnić ID postaci wystawiającej przedmiot, oraz postaci z najwyższą ofertą na przedmiot (tylko z poziomu aukcji)
//
zmiana ma na celu zmniejszenie ilości czasu poświęcanego na przebijanie przedmiotu na aukcji oraz zapobiegnięcie sytuacji, w której dwóch klanowiczów podbija sobie nawzajem jeden przedmiot
--------------------------------------------------------------------
POZIOMY EWOLUCJI:
zwiększenie otrzymywanych poziomów ewolucji do 2 co 10 poziomów postaci zaczynając od 70 poziomu (69lvl +1 / 70lvl +2 / 71lvl +1 itd.)
//
zmiana ma na celu zwiększenie ilości ewolucji, które będzie można odpalać w późnym etapie gry - pomagając tym samym w walce z najtrudniejszymi przeciwnikami
--------------------------------------------------------------------
EWOLUCJE:

kły/pazury/kolce (obrażenia zwiększone o lvl5 1% / lvl9 2% / lvl10 3%)

dodatkowa komora (lvl5 +4pkt krwi za każde 2 poziomy postaci)

krew demona (lvl5 +1 szczęścia za każde 10 poziomów postaci)

mutacja DNA (aura) (lvl9 max unik +2% / lvl10 max unik +3%)

oświecony (wiedza zwiększona o lvl5 4% / lvl10 8%)

absorpcja (bazowe punkty życia zwiększone o lvl1 250 / lvl2 500 / lvl3 1000 / lvl4 1500 / lvl5 1500* / lvl6 2000* / lvl7 2500* / lvl8 3500* / lvl9 4500* / lvl10 4500**) (punkty życia (bazowe i z budynków) zwiększone o *3% / **6%)

harmonijny rozwój (aura) (wszystkie podstawowe parametry postaci zwiększone o lvl1 1% / lvl2 2% / lvl3 3% / lvl4 4% / lvl5 4%*/ lvl6 5%* / lvl7 6%* / lvl8 7%* / lvl9 8%* / lvl10 8%**) (* +1 ewo za atak / ** +2 ewo za atak)

skażenie maną (poziom ewolucji postaci lvl1 +1 / lvl2 +2 / lvl3 + 3 / lvl4 +4 / lvl5 +4*) (* +1 poziom ewolucji za każde 20 poziomów postaci)

pamięć przodków (1% / 2% / 4% / 6% / 9%*) (* dodatkowy przedmiot na wyprawie)

lekkość bytu (aura) (koszt 100 / 200 / 300 / 400 / 500 pkt ewolucji) (+1 / +2 / +3 / +4 / +5 wszystkie podstawowe parametry postaci) (łatwość i czas budowy budynków bez zmian)

piętno demona (koszt 150 / 300 / 450 / 600 / 750 / 300 / 600 / 900 / 1200 / 1500) (3% / 6% / 9% / 12% / 12%* / 17%* / 22%* / 27%* / 32%** / 40%*** ) (*inicjatywa zwiększona o 4% / **inicjatywa zwiększona o 8% / ***inicjatywa zwiększona o 8%, +1 dodatkowy atak każdą bronią)

wzmocnione mięśnie (lvl5 siła zwiększona o 4% / lvl10 siła zwiększona o 8%)
//
zmiana maja na celu uatrakcyjnienie najgorszych ewolucji oraz sprawienie, że niektóre 5 poziomy i 10 poziomy ewolucji będą dawały realnie lepsze bonusy (czasami między poziomem 4, a 5 różnica wynosi kilka punktów statystyk, co nie przekłada się na wydane punkty i poziomy ewolucji)
--------------------------------------------------------------------
SYSTEM ODZNAK (BLACH):
możliwość odpalenia ekspedycji** (z dwoma gwiazdkami) – silniejsza wersja przeciwników (punkty życia / parametry zwiększone o 15%, obrażenia zwiększone o 30%) – założyciel otrzymuje blachę za zadanie przynajmniej 25% obrażeń głównemu przeciwnikowi na ekspedycji
//
zmiana ma na celu stworzenie alternatywy dla zdobywania odznak za potwory
--------------------------------------------------------------------
UMAGICZNIENIA:
bazowe punkty życia +6 na każde(y) 3/2/1 poziom(y) postaci
bazowe punkty krwi +2 na każde 15/10/5 poziomów postaci
szczęście +1 na każde 30/15 poziomów postaci
ignorowanie obrony przeciwnika 1% na każde 20/10 poziomów postaci
siła/zwinność/odporność/wygląd/charyzma/wpływy/spostrzegawczość/ inteligencja/wiedza +1 na każde 15/10/5 poziomów postaci
//
zmiana ma na celu wyeliminowanie umagicznień, które na wczesnym etapie gry są w stanie zwiększyć siłę postaci kilkukrotnie (przykładem jest 2000 pkt życia)
zmiana pkt krwi niepotrzebna jeśli wejdzie w życie (zapowiedziany) inny stały bonus do pkt krwi

--------------------------------------------------------------------
BONUSU DOŚWIADCZENIA ZA RÓŻNE RASY NA EKSPEDYCJI:
3 różne rasy = 40% więcej doświadczenia
4 różne rasy = 80% więcej doświadczenia
5 różnych ras = 120% więcej doświadczenia
//
zmiana ma na celu zwiększenie składów na ekspedycjach oraz zwiększenie różnorodności ras(warto zauważyć, że jeśli te zmiany weszły by w życie to mob i tak da więcej pr w duo niż w 3/4/5 osób)zmiana prawdopodobnie nie potrzebna (przez buffy dla kultka i wz jest więcej różnorodności)
--------------------------------------------------------------------
POTWORY EKSPEDYCYJNE:
ujawnienie siły bojowej potworów ekspedycyjnych (tylko z poziomu wiadomości)
//
zmiana ma na celu lepsze poznanie przeciwników ekspedycyjnych (będzie podgląd parametrów moba tak jak w sali tronowej, czyli będziemy wiedzieć jakie ma trafienie unik itd.)
,,z poziomu wiadomości'' to znaczy, że w momencie jak już otrzymamy raport z walki z potworem (będzie można najechać i sprawdzić jego trafienie/unik itd.)

--------------------------------------------------------------------
TATUAŻE:
snajper – as strzelniczy – modyfikator obrażeń z wiedzy od a3: 1/2, modyfikator obrażeń z wiedzy od poziomu 100: 1/1
//
zmiana ma na celu ograniczenie siły snajpera jaką otrzymuje w akcie trzecim - obrażenia wzrastają prawie dwukrotnie z poziomu na poziom
--------------------------------------------------------------------
RASY:
łapacz myśli - majestat – koszt 55 pkt krwi
//
zmiana prawdopodobnie niepotrzebna ze względu na zmiany w arkanach kultysty i wz
--------------------------------------------------------------------
SYSTEM STREF / OBLĘŻENIA / ZADANIA STREFOWE:
każdy zaczyna w strefie 5 z przypisanym na stałe kwadratem
S5: modyfikator zdobywanych (ze wszystkich źródeł) litrów krwi, PLN, ludzi: 200%

wymagania awansu do strefy 4: ukończone wszystkie zadania w strefie 5, wybudowane wszystkie budynki w strefie 5 (przynajmniej na poziom 1), osiągnięty 25 poziom postaci, opłata w wysokości 400 punktów reputacji
S4: modyfikator zdobywanych (ze wszystkich źródeł) litrów krwi, PLN, ludzi: 150%

wymagania awansu do strefy 3: ukończone wszystkie zadania w strefie 4, wybudowane wszystkie budynki w strefie 4 (przynajmniej na poziom 1), osiągnięty 60 poziom postaci, opłata w wysokości
3 000 punktów reputacji
S3: modyfikator zdobywanych (ze wszystkich źródeł) litrów krwi, PLN, ludzi: 100%

wymagania awansu do strefy 2: ukończone wszystkie zadania w strefie 3, wybudowane wszystkie budynki w strefie 3 (przynajmniej na poziom 1), osiągnięty 90 poziom postaci, opłata w wysokości 20 000 punktów reputacji
S2: modyfikator zdobywanych (ze wszystkich źródeł) litrów krwi, PLN, ludzi: 90%

wymagania awansu do strefy 1: ukończone wszystkie zadania w strefie 2, wybudowane wszystkie budynki w strefie 2 (przynajmniej na poziom 1), osiągnięty 130 poziom postaci, opłata w wysokości 1 000 000 punktów reputacji
S1: modyfikator zdobywanych (ze wszystkich źródeł) litrów krwi, PLN, ludzi: 75%

Celem oblężenia może być tylko i wyłącznie klan. Zwycięski klan przejmuje zasoby przegranych graczy – ilość zależy od strefy, w której się znajdują: s5 - 0%, s4 – 10%, s3 – 20%, s2 – 30%, s1 – 40%. Zasoby przypadające na poszczególnych członków klanu dzielone są na paczki i przydzielane w zależności od stref: s5 – 0, s4 – 1, s3 – 2, s2 – 3, s1 -4 (przykładowo jest 5 graczy w strefie 3 oraz 5 graczy w strefie 2, a łup wynosi 10 000l krwi – dla strefy 3 będzie 10 paczek, dla strefy 2 będzie 15 paczek – łącznie łup będzie podzielony na 25 części, z czego każdy gracz w strefie 3 otrzyma po 2 części, a każdy gracz w strefie 2 otrzyma po 3 części / 10 000l krwi to 25 paczek po 400l krwi)

Należy uporządkować zmodyfikować zadania strefowe aby odpowiadały dzisiejszym realiom (szczególnie jeśli chodzi o serwery sezonowe)
//
olać te oblężenia, bo i tak to nie wejdzie
system zadań to jest jednak inna bajka i tutaj zmiany powinny być jak najbardziej wprowadzone - niektóre rzeczy się zmieniły w ostatnich latach i zadania (strefowe) mogłyby to niejako odzwierciedlać
można dodać zadania z podróżą, z wydaniem srebrnych monet, wykonaniem ataku na arenie, wykonaniem tatuażu - możliwości jest mnóstwo
zadania w strefie 5 powinny być ściśle powiązane z tutorialem - pomoże to nowym graczom zapoznać się z mechanikami gry


Kilka rzeczy, które kiedyś proponowałem zostało już jakoś usprawnionych lub wejdzie w życie w jakże obszernym patchu w następnym sezonie.
Te zmiany oczywiście cieszą, ale dla mnie to zdecydowanie za mało.
Proszę zauważyć, że podaję dokładne wartości proponowanych zmian oraz przedstawiam konkrety jeśli chodzi o rozwiązania niektórych problemów.
Zachęcam do krytykowania moich propozycji oraz przedstawiania swoich kontrargumentów.

@edit - poprawione kilka literówek

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Xerter: 17-09-2021 15:46.

16-09-2021 21:27 Xerter jest offline Szukaj postów użytkownika: Xerter Dodaj Xerter do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Propozycje dla morii sezonowej (znowu)

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH