Dzerry_I
Newbie
Data rejestracji: 06-05-2021
Postów: 1
|
|
Szukanie umagów dla starych serwerów wymaga zmian i chyba każdy gracz się z tym zgodzi. Aktualnie przy poziomach 300-400 każdy już szuka potrójnych i nawet ta poprzednia zmiana z gwiazdkami w niczym nie pomaga.
Proponuję następujące zmiany i zachęcam do dyskusji:
1. każda gwiazdka minimalizowała szansę na wylosowanie ujemnego,
2. zwiększenie % wylosowania 2giego i 3ciego,
3. zebranie max łpc na danej lokacji pozwalające wybrać podstawę (2/6, hp etc) do której będziemy losować
Szczególnie piszę tu o r19 które w porównaniu z r17 jest mocno opóźnione z wiadomych przyczyn, a takie usprawnienie da realne szanse na wyrównanie mocy bojowej, a nie skrzywdzi r17.
|
|
20-09-2021 14:30 |
|
|
zmierzch
Lord
Data rejestracji: 23-10-2009
Postów: 359
Klan: LoS Kraina: Necropolia VI
|
|
RE: Umagi - propozycja zmian |
|
Co do jednego jestem w 100% przekonany, max. ŁPC powinien dawać możliwość wybrania podstawy. Obecnie wylosowanie dodatkowego ataku z dwoma "ładnymi dodatkami" jest 4 - krotnie mniejsze niż 2/6 z tymi że dodatkami. Staram się zrozumieć logikę BW w tym aspekcie, jednak jest tak pokrętna jak ta o płaskiej ziemi.
__________________ r10, r17 Zmierzch
|
|
20-09-2021 15:00 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
Uwolnijcie gwiazdki do 10, tak żeby podwójny umag prawie zawsze wpadła a często potrójny, kw na 4 gwiazdki robi się solo, expy we dwójkę.
Zróbcie z tego singla albo dajcie nam late game. Na necro w tym momencie już nic nie ma na horyzoncie, ładujemy pusty lvl do 500 tylko po co...
|
|
20-09-2021 16:05 |
|
|
SOLVER
Double Ace
Data rejestracji: 12-01-2007
Postów: 117
Rasa w grze: Ssak
|
|
Popieram jakieś zmiany w umagach
Np od 25k LPC ustawiasz pierwszy umag po np 50-60 ustawiasz drugi etc.
|
|
20-09-2021 16:57 |
|
|
GreatXX
Lord
Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 394
Kraina: Moria IV; Necropolia X
|
|
Zapomniałeś o zmniejszeniu lvla na poszczególne gwiazdki.
|
|
20-09-2021 19:33 |
|
|
pozio
Newbie
Data rejestracji: 27-04-2011
Postów: 9
Kraina: Moria II Skąd: Poznan
|
|
Popieram w 100% daje to jakieś możliwości na rozwój bo z tymi umagami to jest męczarnia coś złapać a szuka się kilka lat
|
|
20-09-2021 21:43 |
|
|
Dziwny1v1
Newbie
Data rejestracji: 28-09-2018
Postów: 1
|
|
To , że system umagów wymaga zmian to chyba każdy grający w BW wie , sam mam na 3 lokacjach max LPC i klepie je już ponad rok bez żadnego efektu , twórcy gry chwalą się , że mamy rozbudowany endgame...Może i tak było jak ludzie mieli max 300lvl , w tej chwili zdobywanie dobrych umagów wygląda tak , że klepiesz daną lokację do znudzenia z nadzieją , że kiedyś wpadnie ten wyczekiwany umag ? Ludzie kiszą tyle LPC , które i tak nie daje żadnej gwarancji na dobry umag , może niech dodają max próg 50k LPC na daną lokację i wtedy będzie gwarantowany pierwszy umag 2/6dmg , a drugi losuje się od pułapu 12.5k LPC .
Zróbcie cokolwiek aby graczę farmiący daną lokację latami mieli większe szanse na zdobycie dobrego umaga...
|
|
20-09-2021 21:55 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
Zabawne, bo minęło ledwie 8 lat od zmian w starym systemie umagów [i tera żyłka w mózgu pulsuje, jako to k*a grasz w to 8 lat lamusie jeden, a to nie 8, to pewnie z 18]...
Wielbicielom staroci, np. osobom które na PH oglądają stepujących ojców i milfy, powjem, że wtedy umag był dopisywany do itemu, nie do postaci. Ależ to było ciach. A tera jest dużo lepiej i sensowniej i... ale nie do końca.
Założeniem administracji było to, by umagi były faktycznie losowe i uj. I to jest dobre. Mam snajpera z wypasionymi umagami, sika spostem, pierdzi wiedzą i wszystko wyrolował w 2 lata na 5 życia. Później nic. Mam wd, który napierdala 1 lokację 3 lata i ze skutkiem takim, jakby pytał Mateusza Pana Premiera Morawieckiego o cenę chleba. Przed fuzją topka w uj a umagi takie, że śmiechem zabić. 3 triple na 400+ lvl. Dziecko sikało w pieluchę, gdy je zaczynałem zbierać.
I to jest dobre czy to jest złe?
Otóż to nie jest złe. To jest losowe. Jeden ma 24cm i 10k na msc, drugi ma 10cm i 2400 na msc. Z premią.
ALE... wypasione umagi dają dużo lepsze wyniki pvp/pvm. Nie trochę, nie ciut. Dużo. I ta dysproporcja jest nie do odrobienia żadnym eq. System umagów powstawał w świecie, w którym dało się to nadrobić np. fuxem we wbijaniu z palca czy dropem (albo nie, i mieć przejebane na każdym froncie). Od lat umagi i tylko umagi są jedynym czynnikiem różnicującym potencjalne możliwości postaci. I to jest w uj smutne, bo stajemy przed z dupy alternatywą:
- boost na rolowaniu 2nd i 3rd umag (blokowanie 1st uznaję za z dupy), z ciągnionym progresem, czyli po X failach 2nd wypada praktycznie zawsze, a jak dobije do "zawsze" to 3rd zaczyna kumulować progres albo ogólnie prościej 2nd i 3rd mają większą rolkę
- wiara w szczęście osobiste, world peace, sprawiedliwość społeczną i że jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie - zostawienie wszystkiego bez zmian.
Zalety: wreszcie będzie można np. w rok czy pół wymaksować umagi.
Wady: będzie można w rok czy pół wymaksować umagi. I wtedy 75% buildów na danym tatku będzie takich samych. Czy będziemy przez to szczęśliwsi? Czy zaczniemy marudzić, że chcemy czegoś nowego, różnicującego? Tego nie będzie i znowu będzie nam smutno? Logika wskazuje, że i tak będziemy marudzić...
Jestem na NIE WIEM, dziękuję, pomogłem?
wulgaryzm ostrzeżenie Kylin
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kylin: 21-09-2021 10:06.
|
|
21-09-2021 00:44 |
|
|
hatamoto
Full Member
Data rejestracji: 14-01-2008
Postów: 58
|
|
Jednak irytującym jest, że dobijasz do maks ŁPC i jedyne co możesz to czekać aż coś wpadnie, albo nie wpadnie... bo przecież losowator w tej grze może spowodować, że potrójnego endgamowego umaga na lokacji nigdy nie dostaniesz. Ciężką pracą i nawet długim czasem gry zasłużyć sobie każdy móc powinien na umag, który mu postać zboostuje.
__________________ R19 - ashigaru
|
|
21-09-2021 15:41 |
|
|
|