Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Dyskusja Zmian sezonowych Nekro/moria PARAMETRYZACJA aktywności w grze! » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Przeskocz na dół strony Dyskusja Zmian sezonowych Nekro/moria PARAMETRYZACJA aktywności w grze! 9 Ankieta - średnia ocena: 5,00
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
adzi4n
Viking


Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 642
Kraina: Necropolia

Dyskusja Zmian sezonowych Nekro/moria PARAMETRYZACJA aktywności w grze! Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Takie tematy pojawiają się cyklicznie przed końcem sezonu, którego końcówka jest nudna jak flaki z olejem, ale do rzeczy żeby nie powtórzyć błędu z morii. Będzie trochę cyferek i ogólnie zmiany proste a wpływające na rozgrywkę.

1. Pkty krwi za blachy, dla niewtajemniczonych teraz jest to wymierzone na 8 potrójnych umagów krwi za komplet blach z dwóch map, pięć pierwszych mobów z obu map ma mniejsza stałą ilość punktów krwi (dla morii jest to 70, reszta 120).

Proponuje na przesunięcie siły krwi z blach na 4 ostatnie moby pierwszej mapy jak i drugiej.

Do rozdysponowania na pierwszą mapę było by 1200 krwi (1x8 umag do krwi), na drugą mapę 2400 (2x 8 umag do krwi), żeby to zobrazować w prosty sposób rozpisze po prostu numery lokacji i przyporządkuje im ilość krwi.

I Mapa

1. 20 pkt krwi (Biały Smok)
2. 25 pkt krwi
3. 30 pkt krwi
4. 35 pkt krwi
5. 40 pkt krwi
6. 45 pkt krwi
7. 50 pkt krwi
8. 55 pkt krwi
9. 60 pkt krwi
10. 65 pkt krwi
11. 70 pkt krwi
12. 75 ​pkt krwi
13. 80 pkt krwi
14. 100 pkt krwi
15. 125 pkt krwi
16. 150 pkt kwri
17. 175 pkt krwi (Kronos)

II mapa

1. 40 pkt.krwi (Geyron)
2. 50 pkt krwi
3. 60 pkt krwi
4. 70 pkt krwi
5. 80 pkt krwi
6. 90 pkt krwi
7. 100 pkt krwi
8. 110 pkt krwi
9. 120 pkt krwi
10. 130 pkt krwi
11. 140 pkt krwi
12. 150 ​pkt krwi
13. 160 pkt krwi
14. 200 pkt krwi
15. 250 pkt krwi
16. 300 pkt krwi
17. 350 pkt krwi (Hastur)

Dlaczego tak? Na morii początkowa ilość pktów krwi już za pierwsza blachę dawała takiego boosta że kolejne zdobywało się coraz łatwiej, a jak ktoś przeskakiwał między blachami to był wręcz karany i musiał do nich wracać. Tutaj moc jest rozłożona na końcówkę pierwszej i drugiej mapy. Z pierwotnymi ilościami krwi jak łapacz puści majka z regenem to zatrzyma się z blachami dopiero na trio borku, robiąc resztę w duecie lub autobusem.

2. Zmiany typowo ladderowe które mamy w bw, a które mogą zmieniać się co sezon zmianą parametryczną (typu 0,1 lub mnożnik). Ile mamy takich parametrów żeby każdy sezon był inny? Trochę się tego uzbiera, poniżej podam krótką listę:

- exp ( dlaczego zawsze musi być 4? (dajmy przedział (3-5, lub np skokowo zwiększany exp co miesiąc, dynamika znacznie wzrośnie pod koniec sezonu)

- cena treningu (mnożnik od 0.5 do 2.0, czyli np 2x tańszy lub 2x droższy trening i wszystko pomiędzy)

- siła mobów (mnożnik od 0.8 do 1.5), łatwiejsze, trudniejsze expy, teraz domyślnie by było 1.0)

- cena budynków kwadratowych jak i klanowych (mnożnik 0.5-1.5)

- statystyki końcowe przedmiotów czyli to co mamy teraz zaokrąglane w dół (0.9-1.1, żeby nie przesadzić i nie wysadzić jako takiego balansu do góry nogami, taka mała modyfikacja już zmieni spida, orche i siewce na + lub -), może zwiększona siła tylko dla poszczególnych prefów, sufów, setów

- korzystanie z zk (tryb nekro lub morii czyi 0, 1) np nekro z możliwością wrzucania epików ale wszystkie pożyczone przedmioty nie działają na expach i w atakach

- limity odnawiana ataków/wypraw (0.9-1.1)

- evo z ataków podwójne lub po staremu (0,1)

- mniejsza/większa szansa na umagi oraz ich siła, może wyłączenie jakiegoś efektu na sezon

Jest w czym wybierać, co zmieniać żeby każdy sezon był inny ciekawszy ze zmienna metą, a wprowadzenie takich parametrów to najmniejsza linia oporu jak bw jest jasno napisane, a było dostosowywane do współczesnych standardów chyba z 5 lat to powinno być bajecznie proste do zaprogramowania.

Macie jeszcze jakiś pomysły sugestie co można by ubrać w parametr i kapkę podrasować/znerfić na poczet ciekawszej rozgrywki?

3. Przyjrzyjcie się przegiętym broniom na low lvl jak szuriken, nożyk do rzucania, toprek do rzucania, kosa, korbacz, halabarda, katana, piła.
27-11-2021 14:37 adzi4n jest offline Szukaj postów użytkownika: adzi4n Dodaj adzi4n do Listy kontaktów
turlacz1
King


Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 823
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz
Skąd: Ślesin...Bydgoszcz

RE: Dyskusja Zmian sezonowych Nekro/moria PARAMETRYZACJA aktywności w grze! Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
adzi4n napisał(a)


Dlaczego tak? Na morii początkowa ilość pktów krwi już za pierwsza blachę dawała takiego boosta że kolejne zdobywało się coraz łatwiej, a jak ktoś przeskakiwał między blachami to był wręcz karany i musiał do nich wracać. Tutaj moc jest rozłożona na końcówkę pierwszej i drugiej mapy. Z pierwotnymi ilościami krwi jak łapacz puści majka z regenem to zatrzyma się z blachami dopiero na trio borku, robiąc resztę w duecie lub autobusem.


Najwiekszy plus aktualnej krwi jest wlasnie to ze liczy sie kazda odznaka a nie glupie przeskiwanie co 2-3 moby albo jak juz sie zdarzało o 4-5 !

Dodatkowo na sezonowce gdzie gra sie 6-7 msc nie ma szans i sensu blaszyc ostatnich 2 mobow bo absolutnie nic to nie daje chytry rotfl

__________________
Tonąca_rybka

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez turlacz1: 28-11-2021 20:14.

28-11-2021 18:55 turlacz1 jest offline Szukaj postów użytkownika: turlacz1 Dodaj turlacz1 do Listy kontaktów
MasterOfPuppets
Community Manager


Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jeśli chodzi o krew z odznak, to jej ilość będzie najprawdopodobniej zmniejszona w kolejnym sezonie Morii. Na Necro krew w odznakach wejdzie w najbliższym sezonie, jeśli tam również Gracze stwierdzą że jest za dużo, to sumę się zmniejszy. Jeśli chodzi natomiast o samą propozycję przesunięcia większości krwi na ostatnie moby i drugą mapę, to nie planujemy czegoś takiego. Obecny system zachęca do blaszenia wszystkich mobów i nie chcemy tego zmieniać. Wartości po zmianie (w 4 sezonie Morii) będą zwiększały się łagodniej, ale nie będzie aż takich różnic między pierwszym a ostatnim mobem.
Co do modyfikatorów na jeden sezon, to coś takiego jest w planach.

__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości


30-11-2021 11:54 MasterOfPuppets jest offline Szukaj postów użytkownika: MasterOfPuppets Dodaj MasterOfPuppets do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Dyskusja Zmian sezonowych Nekro/moria PARAMETRYZACJA aktywności w grze!

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH