Dyskusja Zmian sezonowych Nekro/moria PARAMETRYZACJA aktywności w grze! |
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 642
Kraina: Necropolia
|
|
Dyskusja Zmian sezonowych Nekro/moria PARAMETRYZACJA aktywności w grze! |
|
Takie tematy pojawiają się cyklicznie przed końcem sezonu, którego końcówka jest nudna jak flaki z olejem, ale do rzeczy żeby nie powtórzyć błędu z morii. Będzie trochę cyferek i ogólnie zmiany proste a wpływające na rozgrywkę.
1. Pkty krwi za blachy, dla niewtajemniczonych teraz jest to wymierzone na 8 potrójnych umagów krwi za komplet blach z dwóch map, pięć pierwszych mobów z obu map ma mniejsza stałą ilość punktów krwi (dla morii jest to 70, reszta 120).
Proponuje na przesunięcie siły krwi z blach na 4 ostatnie moby pierwszej mapy jak i drugiej.
Do rozdysponowania na pierwszą mapę było by 1200 krwi (1x8 umag do krwi), na drugą mapę 2400 (2x 8 umag do krwi), żeby to zobrazować w prosty sposób rozpisze po prostu numery lokacji i przyporządkuje im ilość krwi.
I Mapa
1. 20 pkt krwi (Biały Smok)
2. 25 pkt krwi
3. 30 pkt krwi
4. 35 pkt krwi
5. 40 pkt krwi
6. 45 pkt krwi
7. 50 pkt krwi
8. 55 pkt krwi
9. 60 pkt krwi
10. 65 pkt krwi
11. 70 pkt krwi
12. 75 pkt krwi
13. 80 pkt krwi
14. 100 pkt krwi
15. 125 pkt krwi
16. 150 pkt kwri
17. 175 pkt krwi (Kronos)
II mapa
1. 40 pkt.krwi (Geyron)
2. 50 pkt krwi
3. 60 pkt krwi
4. 70 pkt krwi
5. 80 pkt krwi
6. 90 pkt krwi
7. 100 pkt krwi
8. 110 pkt krwi
9. 120 pkt krwi
10. 130 pkt krwi
11. 140 pkt krwi
12. 150 pkt krwi
13. 160 pkt krwi
14. 200 pkt krwi
15. 250 pkt krwi
16. 300 pkt krwi
17. 350 pkt krwi (Hastur)
Dlaczego tak? Na morii początkowa ilość pktów krwi już za pierwsza blachę dawała takiego boosta że kolejne zdobywało się coraz łatwiej, a jak ktoś przeskakiwał między blachami to był wręcz karany i musiał do nich wracać. Tutaj moc jest rozłożona na końcówkę pierwszej i drugiej mapy. Z pierwotnymi ilościami krwi jak łapacz puści majka z regenem to zatrzyma się z blachami dopiero na trio borku, robiąc resztę w duecie lub autobusem.
2. Zmiany typowo ladderowe które mamy w bw, a które mogą zmieniać się co sezon zmianą parametryczną (typu 0,1 lub mnożnik). Ile mamy takich parametrów żeby każdy sezon był inny? Trochę się tego uzbiera, poniżej podam krótką listę:
- exp ( dlaczego zawsze musi być 4? (dajmy przedział (3-5, lub np skokowo zwiększany exp co miesiąc, dynamika znacznie wzrośnie pod koniec sezonu)
- cena treningu (mnożnik od 0.5 do 2.0, czyli np 2x tańszy lub 2x droższy trening i wszystko pomiędzy)
- siła mobów (mnożnik od 0.8 do 1.5), łatwiejsze, trudniejsze expy, teraz domyślnie by było 1.0)
- cena budynków kwadratowych jak i klanowych (mnożnik 0.5-1.5)
- statystyki końcowe przedmiotów czyli to co mamy teraz zaokrąglane w dół (0.9-1.1, żeby nie przesadzić i nie wysadzić jako takiego balansu do góry nogami, taka mała modyfikacja już zmieni spida, orche i siewce na + lub -), może zwiększona siła tylko dla poszczególnych prefów, sufów, setów
- korzystanie z zk (tryb nekro lub morii czyi 0, 1) np nekro z możliwością wrzucania epików ale wszystkie pożyczone przedmioty nie działają na expach i w atakach
- limity odnawiana ataków/wypraw (0.9-1.1)
- evo z ataków podwójne lub po staremu (0,1)
- mniejsza/większa szansa na umagi oraz ich siła, może wyłączenie jakiegoś efektu na sezon
Jest w czym wybierać, co zmieniać żeby każdy sezon był inny ciekawszy ze zmienna metą, a wprowadzenie takich parametrów to najmniejsza linia oporu jak bw jest jasno napisane, a było dostosowywane do współczesnych standardów chyba z 5 lat to powinno być bajecznie proste do zaprogramowania.
Macie jeszcze jakiś pomysły sugestie co można by ubrać w parametr i kapkę podrasować/znerfić na poczet ciekawszej rozgrywki?
3. Przyjrzyjcie się przegiętym broniom na low lvl jak szuriken, nożyk do rzucania, toprek do rzucania, kosa, korbacz, halabarda, katana, piła.
|
|
27-11-2021 14:37 |
|
|
turlacz1
King
Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 823
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz Skąd: Ślesin...Bydgoszcz
|
|
|
28-11-2021 18:55 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Jeśli chodzi o krew z odznak, to jej ilość będzie najprawdopodobniej zmniejszona w kolejnym sezonie Morii. Na Necro krew w odznakach wejdzie w najbliższym sezonie, jeśli tam również Gracze stwierdzą że jest za dużo, to sumę się zmniejszy. Jeśli chodzi natomiast o samą propozycję przesunięcia większości krwi na ostatnie moby i drugą mapę, to nie planujemy czegoś takiego. Obecny system zachęca do blaszenia wszystkich mobów i nie chcemy tego zmieniać. Wartości po zmianie (w 4 sezonie Morii) będą zwiększały się łagodniej, ale nie będzie aż takich różnic między pierwszym a ostatnim mobem.
Co do modyfikatorów na jeden sezon, to coś takiego jest w planach.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
30-11-2021 11:54 |
|
|
|