Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA [SEZON] Drugie źródło umagicznień. » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Przeskocz na dół strony [SEZON] Drugie źródło umagicznień. 6 Ankieta - średnia ocena: 6,33
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
WinaBańki
Member


Data rejestracji: 12-06-2021
Postów: 33

[SEZON] Drugie źródło umagicznień. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

5 slotów na umagi to w sumie spoko ułatwienie ot plus dla graczy aczkolwiek na sezonowej to się nie sprawdzi. Na sezonie nie ma czasu na zbieranie sensownych umagów. Niektórym wlecą szybko mocne umagi niektórym dużo później a przez okres trwania sezonu to umagi świadczą co najmniej w 50% o sile Twojej postaci.

Także skoro już została wyeliminowana męczarnia związana z szukaniem krwi(trochę źle rozłożona na blachy ale to już inny temat) rozwiążmy też problem z szukaniem miesiącami niezbędnych umagicznień.

Proponuję aby powstała nowa zakładka nazwana nazwana chociażby dla zabawy i klimatu "wrzecionem mitr" gdzie każdy wampir po uiszczeniu odpowiedniej opłaty będzie mógł pobłogosławić swój los. Czyli KUPIĆ sobie umaga Wink

Waluta: LPC
Koszty: Wartość umagicznienia.
Tylko maksymalne wersje umagicznień(aby ludzie nie kupowali za grosze 3 x hp chociażby).
Wzrost kosztu umagicznienia wraz ze wzrostem liczby umagów(x1 za pojedyńczy, x 1,25 za podwójny, x 1,50 za potrójny)
Oczywiście koszt LPC w danej lokacji tam gdzie kupujemy(lpc znika z lokacji po kupnie umagicznienia).

przykładowe umagicznienia oraz ich koszt.


Zwinność = 7 500 LPC
2 x spostrzegawczość = 18 750 LPC
2/6 + 35 Spostrzegawczości = 40 625 LPC
2/6+2/6+2k HP = 108 750 LPC

Jak widać koszty potrójnych umagicznień będą zbyt wysokie aby ta metoda wyparła sens istnienia KW. Jednak znajdzie ona swoje zastosowanie w przypadku pechowców, którym przez miesiące nie wpada to czego szukają.

Zapraszam do dyskusji i pozdrawiam.
07-12-2021 18:32 WinaBańki jest offline Szukaj postów użytkownika: WinaBańki Dodaj WinaBańki do Listy kontaktów
reallny
Lord


Data rejestracji: 23-08-2018
Postów: 335
Kraina: Necropolia V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wiem, ze temat [MORIA] ale necro tez dotyczy, zatem:

skoro epiki mozna crafcic i kazdy ma juz co kiedykolwiek mogl chciec to teraz to samo powinno spotkac umagi, ktore faktycznie najmocniej aktualnie wplywaja na moc postaci.


wiem, ze zakup umagow bylby najprostszym wyjsciem zdobywania tych bonusow ale skoro od dzis na kazdej lokacji mamy po 5 slotow to nie sadze, ze w tej cenie jak napisal gracz powyzej kazdy od razu obstawi wszystkie sloty na kazdej lokacji, a napewno zlagodzi to frustracje ludzi biegajacych po kilka miesiecy jedna lokacje za jakims dobrym potrojnym umagiem (np. ja juz 15 miesiecy farmie targ)

__________________
'Wełen ale anubis zawsze wygrywal więc co za roznica. No chyba taka że dobija szybciej.' xD - SPFY

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez reallny: 07-12-2021 19:26.

07-12-2021 19:26 reallny jest offline Szukaj postów użytkownika: reallny Dodaj reallny do Listy kontaktów
squerty0
Newbie


Data rejestracji: 25-11-2021
Postów: 4

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zmiany w umagach są teraz absolutnie esencjalne. Przy obecym systemie (zwłaszcza w sezonówce) jak ma się pecha to nigdy nie zdobędzie się porządnego umaga. To jest niedorzeczne. Na forum są dwie propozycje rozwiązania problemu. Jako że jestem autorem drugiego pomysłu to nie będę się tutaj rozwodził nad tym który mógłby być lepszy, ale twórcy mogliby dać chociaż jakiś znak "słyszymy was, zobaczymy co da się zrobić" albo "nic z tym nie zrobimy, pogódźcie się z tym". Milczenie działa bardzo negatywnie na odbiór podejścia twórców i w dłuższej perspektywie spowoduje dalszy odpływ graczy.
10-12-2021 09:43 squerty0 jest offline Szukaj postów użytkownika: squerty0 Dodaj squerty0 do Listy kontaktów
WinaBańki
Member


Data rejestracji: 12-06-2021
Postów: 33

Autor tematu Temat rozpoczęty przez WinaBańki
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@up
Obie propozycje się nie wykluczają Ty piszesz o większym wpływie na umagi podczas KW a ja tutaj mam na myśli nową mechanikę w grze. Obie zmiany w sumie mogłyby wejść razem i wcale nie oznaczałoby to po 3 miesiącach(połowa sezonu) każdy by biegał z endgame umagicznieniami.

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez WinaBańki: 10-12-2021 10:26.

10-12-2021 10:15 WinaBańki jest offline Szukaj postów użytkownika: WinaBańki Dodaj WinaBańki do Listy kontaktów
squerty0
Newbie


Data rejestracji: 25-11-2021
Postów: 4

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Owszem, ale to podwójna ilość roboty. Na razie chciałbym usłyszeć jakąkolwiek deklarację administracji w temacie umagów. Może sami mają lepszy pomysł ale wypadałoby żeby go w takim razie przedyskutowali z graczami zanim go wprowadzą.
10-12-2021 11:08 squerty0 jest offline Szukaj postów użytkownika: squerty0 Dodaj squerty0 do Listy kontaktów
MasterOfPuppets
Community Manager


Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Umagicznienia zawsze były i będą losowe. Nie ma szans aby do gry wszedł system pozwalający wybieranie efektów umagicznień, tym bardziej nie liczyłbym na wprowadzenie kupowania umagów.

Jedyna propozycja na forum której ewentualne wprowadzenie jest rozważane to zwiększanie szansy na drugi i trzeci efekt z każdym wykonywanym KW.
Każda wykonana KW zwiększa szasnę na umag o np 0.5%

__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości


10-12-2021 11:59 MasterOfPuppets jest offline Szukaj postów użytkownika: MasterOfPuppets Dodaj MasterOfPuppets do Listy kontaktów
squerty0
Newbie


Data rejestracji: 25-11-2021
Postów: 4

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
Umagicznienia zawsze były i będą losowe. Nie ma szans aby do gry wszedł system pozwalający wybieranie efektów umagicznień, tym bardziej nie liczyłbym na wprowadzenie kupowania umagów.

Jedyna propozycja na forum której ewentualne wprowadzenie jest rozważane to zwiększanie szansy na drugi i trzeci efekt z każdym wykonywanym KW.
Każda wykonana KW zwiększa szasnę na umag o np 0.5%


Rozumiem. A co w takim ze zmniejszeniem tej losowości w przypadku drugiego i trzeciego umagu poprzez losowanie na nich jedynie z puli najniższego tieru (przynajmniej na speedserwerach).

W ten sposób niskim (teoretycznie) kosztem nakładu sił programisty można zwiększyć szansę na dobre umagi ale w konsekwencji trzeba by było więcej zainwestować w ich ulepszenia.

O ile na serwerach stałych zdobycie dobrego umagu jest kwestią czasu to na serwerach sezonowych tego czasu po prostu nie ma.
10-12-2021 12:58 squerty0 jest offline Szukaj postów użytkownika: squerty0 Dodaj squerty0 do Listy kontaktów
GreatXX
Lord


Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 394
Kraina: Moria IV; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
Umagicznienia zawsze były i będą losowe. Nie ma szans aby do gry wszedł system pozwalający wybieranie efektów umagicznień, tym bardziej nie liczyłbym na wprowadzenie kupowania umagów.

Jedyna propozycja na forum której ewentualne wprowadzenie jest rozważane to zwiększanie szansy na drugi i trzeci efekt z każdym wykonywanym KW.
Każda wykonana KW zwiększa szasnę na umag o np 0.5%


Mam nadzieję, że nie skończy się na tym, że 100 kw zwiększy szansę na drugi o 10% a na trzeci o 5% a każde zapisanie resetuje to.
10-12-2021 16:03 GreatXX jest offline Szukaj postów użytkownika: GreatXX Dodaj GreatXX do Listy kontaktów
reallny
Lord


Data rejestracji: 23-08-2018
Postów: 335
Kraina: Necropolia V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

to PROSZE zrobcie cokolwiek co zmniejszy [statystycznie] czas farmienia umagow, bo nawet jak juz wpada ten potrojny (jak dzis na evencie Wielkie Lowy PC) to zawsze jest cos nie tak.. dzis na przyklad bylo to 1/4dmg +20 pkt krwi +4 WYGLADU - 7charki..
o i w sumie nawet nie pokojarzylem, ze licze do listopada, a to przeciez juz grudzien, wiec 16(!) miesiecy farmie po jakiegos sensownego potrojnego umaga targ

__________________
'Wełen ale anubis zawsze wygrywal więc co za roznica. No chyba taka że dobija szybciej.' xD - SPFY
11-12-2021 20:50 reallny jest offline Szukaj postów użytkownika: reallny Dodaj reallny do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA [SEZON] Drugie źródło umagicznień.

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH