[SEZON] Drugie źródło umagicznień. |
WinaBańki
Member
Data rejestracji: 12-06-2021
Postów: 33
|
|
[SEZON] Drugie źródło umagicznień. |
|
5 slotów na umagi to w sumie spoko ułatwienie ot plus dla graczy aczkolwiek na sezonowej to się nie sprawdzi. Na sezonie nie ma czasu na zbieranie sensownych umagów. Niektórym wlecą szybko mocne umagi niektórym dużo później a przez okres trwania sezonu to umagi świadczą co najmniej w 50% o sile Twojej postaci.
Także skoro już została wyeliminowana męczarnia związana z szukaniem krwi(trochę źle rozłożona na blachy ale to już inny temat) rozwiążmy też problem z szukaniem miesiącami niezbędnych umagicznień.
Proponuję aby powstała nowa zakładka nazwana nazwana chociażby dla zabawy i klimatu "wrzecionem mitr" gdzie każdy wampir po uiszczeniu odpowiedniej opłaty będzie mógł pobłogosławić swój los. Czyli KUPIĆ sobie umaga
Waluta: LPC
Koszty: Wartość umagicznienia.
Tylko maksymalne wersje umagicznień(aby ludzie nie kupowali za grosze 3 x hp chociażby).
Wzrost kosztu umagicznienia wraz ze wzrostem liczby umagów(x1 za pojedyńczy, x 1,25 za podwójny, x 1,50 za potrójny)
Oczywiście koszt LPC w danej lokacji tam gdzie kupujemy(lpc znika z lokacji po kupnie umagicznienia).
przykładowe umagicznienia oraz ich koszt.
Zwinność = 7 500 LPC
2 x spostrzegawczość = 18 750 LPC
2/6 + 35 Spostrzegawczości = 40 625 LPC
2/6+2/6+2k HP = 108 750 LPC
Jak widać koszty potrójnych umagicznień będą zbyt wysokie aby ta metoda wyparła sens istnienia KW. Jednak znajdzie ona swoje zastosowanie w przypadku pechowców, którym przez miesiące nie wpada to czego szukają.
Zapraszam do dyskusji i pozdrawiam.
|
|
07-12-2021 18:32 |
|
|
squerty0
Newbie
Data rejestracji: 25-11-2021
Postów: 4
|
|
Zmiany w umagach są teraz absolutnie esencjalne. Przy obecym systemie (zwłaszcza w sezonówce) jak ma się pecha to nigdy nie zdobędzie się porządnego umaga. To jest niedorzeczne. Na forum są dwie propozycje rozwiązania problemu. Jako że jestem autorem drugiego pomysłu to nie będę się tutaj rozwodził nad tym który mógłby być lepszy, ale twórcy mogliby dać chociaż jakiś znak "słyszymy was, zobaczymy co da się zrobić" albo "nic z tym nie zrobimy, pogódźcie się z tym". Milczenie działa bardzo negatywnie na odbiór podejścia twórców i w dłuższej perspektywie spowoduje dalszy odpływ graczy.
|
|
10-12-2021 09:43 |
|
|
squerty0
Newbie
Data rejestracji: 25-11-2021
Postów: 4
|
|
Owszem, ale to podwójna ilość roboty. Na razie chciałbym usłyszeć jakąkolwiek deklarację administracji w temacie umagów. Może sami mają lepszy pomysł ale wypadałoby żeby go w takim razie przedyskutowali z graczami zanim go wprowadzą.
|
|
10-12-2021 11:08 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Umagicznienia zawsze były i będą losowe. Nie ma szans aby do gry wszedł system pozwalający wybieranie efektów umagicznień, tym bardziej nie liczyłbym na wprowadzenie kupowania umagów.
Jedyna propozycja na forum której ewentualne wprowadzenie jest rozważane to zwiększanie szansy na drugi i trzeci efekt z każdym wykonywanym KW.
Każda wykonana KW zwiększa szasnę na umag o np 0.5%
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
10-12-2021 11:59 |
|
|
squerty0
Newbie
Data rejestracji: 25-11-2021
Postów: 4
|
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Umagicznienia zawsze były i będą losowe. Nie ma szans aby do gry wszedł system pozwalający wybieranie efektów umagicznień, tym bardziej nie liczyłbym na wprowadzenie kupowania umagów.
Jedyna propozycja na forum której ewentualne wprowadzenie jest rozważane to zwiększanie szansy na drugi i trzeci efekt z każdym wykonywanym KW.
Każda wykonana KW zwiększa szasnę na umag o np 0.5% |
Rozumiem. A co w takim ze zmniejszeniem tej losowości w przypadku drugiego i trzeciego umagu poprzez losowanie na nich jedynie z puli najniższego tieru (przynajmniej na speedserwerach).
W ten sposób niskim (teoretycznie) kosztem nakładu sił programisty można zwiększyć szansę na dobre umagi ale w konsekwencji trzeba by było więcej zainwestować w ich ulepszenia.
O ile na serwerach stałych zdobycie dobrego umagu jest kwestią czasu to na serwerach sezonowych tego czasu po prostu nie ma.
|
|
10-12-2021 12:58 |
|
|
GreatXX
Lord
Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 394
Kraina: Moria IV; Necropolia X
|
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Umagicznienia zawsze były i będą losowe. Nie ma szans aby do gry wszedł system pozwalający wybieranie efektów umagicznień, tym bardziej nie liczyłbym na wprowadzenie kupowania umagów.
Jedyna propozycja na forum której ewentualne wprowadzenie jest rozważane to zwiększanie szansy na drugi i trzeci efekt z każdym wykonywanym KW.
Każda wykonana KW zwiększa szasnę na umag o np 0.5% |
Mam nadzieję, że nie skończy się na tym, że 100 kw zwiększy szansę na drugi o 10% a na trzeci o 5% a każde zapisanie resetuje to.
|
|
10-12-2021 16:03 |
|
|
reallny
Lord
Data rejestracji: 23-08-2018
Postów: 335
Kraina: Necropolia V
|
|
to PROSZE zrobcie cokolwiek co zmniejszy [statystycznie] czas farmienia umagow, bo nawet jak juz wpada ten potrojny (jak dzis na evencie Wielkie Lowy PC) to zawsze jest cos nie tak.. dzis na przyklad bylo to 1/4dmg +20 pkt krwi +4 WYGLADU - 7charki..
o i w sumie nawet nie pokojarzylem, ze licze do listopada, a to przeciez juz grudzien, wiec 16(!) miesiecy farmie po jakiegos sensownego potrojnego umaga targ
__________________ 'Wełen ale anubis zawsze wygrywal więc co za roznica. No chyba taka że dobija szybciej.' xD - SPFY
|
|
11-12-2021 20:50 |
|
|
|