adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
Pisze z perspektywy spida, Jaki koń jest każdy widzi, Cry przeplatane mnichami. Będą jakieś dodatkowe zmiany w tatuażach. Suwak się przesunął w stronę broni białej. Tatki do broni palnej 1h dalej martwe. Tak samo jak tatki bez skalowanego lucka.
Dam przykład na berku którym aktualnie gram, jedyny atut który miał względem Cra to więcej zasięgu, teraz zasięg jest za darmo z każdej broni 2h. Na białej 1h taka upośledzona wersja mnicha.
Miała być większa różnorodność a w late game będzie tylko Cr/Mnich/Łs.
Pole do dyskusji, aby albo dodać tego brakującego lucka reszcie ataków, albo przynajmniej jakaś ilość na sztywno, w innym wypadku zrekompensujcie to winny sposób.
Niżej szczegółowe porównanie berka do mnicha i CRa
Biała 2h
Trafienie wszystkich broni +75,
PKT ŻYCIA (bazowe i z budynków) +35 %
szansa trafienia krytycznego +30 %, twardość +50%
SZCZĘŚCIE +10, +1 atak każdą bronią za każde 80 poziomów postaci,
SZCZĘŚCIE +1 na każde 5 poziomów postaci
doświadczenie +20 %,
VS
Obrażenia wszystkich broni +10, obrażenia wszystkich broni +1/10 poziomów
PKT ŻYCIA +5 %, jednorazowo w walce wskrzesza postać po śmierci, pozostawiając jej 1 PTK ŻYCIA.
szansa trafienia krytycznego +5 %, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, +1 atak każdą bronią za każde 100 poziomów postaci.
doświadczenie +20 %
Dosłownie mniej wszystkiego, dzizas mod +30dmg w zamian za 30% hp 75 trafienia, 25% szansy na kryta, 50 twardości tony lucka i lepiej skalowalny atak 80 vs 100 lvli
, dodatkowo brak możliwości noszenia opiekuna krwiopijcy razem z tańczącym setem, docelowo mogą nosić takie samo eq po za bronią i Cr będzie po prostu mocniejszy i lepszy pod każdym względem.
Biała 1h
Mnich
ODPORNOŚĆ +15, twardość +50%, wymagania atrybutów postaci obniżone o 7 % (aura*)
Unikanie kul
unik przed bronią palną +25 %, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +25 %, SZCZĘŚCIE +1 za każde 5 poziomów postaci
regeneruje 5% PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, obrażenia zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci
Dyscyplina
+15 do PKT ŻYCIA za każde trafienie, PKT ŻYCIA (bazowe i z budynków) +15%, doświadczenie +20 %
VS
Obrażenia wszystkich broni +10, obrażenia wszystkich broni +1/10 poziomów
PKT ŻYCIA +5 %, jednorazowo w walce wskrzesza postać po śmierci, pozostawiając jej 1 PTK ŻYCIA.
szansa trafienia krytycznego +5 %, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, +1 atak każdą bronią za każde 100 poziomów postaci.
doświadczenie +20 %
Eq takie samo na oba tatki, berek zyskuje dodatkowe ataki (kiedy wbite waki ma 11 ataków
) kontra 2/4 dmg, 10% więcej hp, regen 5% hp co runde (czyli potencjalnie +5-50% extra bazowego hp) do tego 0.25 moda za 5% szansy na kryta, mod wygrywa, a do tego extra unik, skalowalny luck i twardość, słabo to wygląda.
Jaki wniosek? nie równajmy w dół tylko w górę, dajcie lucka, więcej hp, może jakiś specjał powiązany z ignorowaniem obrony jako przeciwwagę na tony twardości w taktach wyżej?
Administracja ma na pewno lepsze narzędzia żeby sprawdzić ilościowy stan poszczególnych tatuaży na serwerze.
|
|