Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Tatuaże moria S5 » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Przeskocz na dół strony Tatuaże moria S5 4 Ankieta - średnia ocena: 7,754 Ankieta - średnia ocena: 7,754 Ankieta - średnia ocena: 7,75
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
adzi4n
Viking


Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia

Tatuaże moria S5 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pisze z perspektywy spida, Jaki koń jest każdy widzi, Cry przeplatane mnichami. Będą jakieś dodatkowe zmiany w tatuażach. Suwak się przesunął w stronę broni białej. Tatki do broni palnej 1h dalej martwe. Tak samo jak tatki bez skalowanego lucka.

Dam przykład na berku którym aktualnie gram, jedyny atut który miał względem Cra to więcej zasięgu, teraz zasięg jest za darmo z każdej broni 2h. Na białej 1h taka upośledzona wersja mnicha.


Miała być większa różnorodność a w late game będzie tylko Cr/Mnich/Łs.

Pole do dyskusji, aby albo dodać tego brakującego lucka reszcie ataków, albo przynajmniej jakaś ilość na sztywno, w innym wypadku zrekompensujcie to winny sposób.

Niżej szczegółowe porównanie berka do mnicha i CRa

Biała 2h

Trafienie wszystkich broni +75,
PKT ŻYCIA (bazowe i z budynków) +35 %
szansa trafienia krytycznego +30 %, twardość +50%
SZCZĘŚCIE +10, +1 atak każdą bronią za każde 80 poziomów postaci,
SZCZĘŚCIE +1 na każde 5 poziomów postaci
doświadczenie +20 %,

VS

Obrażenia wszystkich broni +10, obrażenia wszystkich broni +1/10 poziomów
PKT ŻYCIA +5 %, jednorazowo w walce wskrzesza postać po śmierci, pozostawiając jej 1 PTK ŻYCIA.
szansa trafienia krytycznego +5 %, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, +1 atak każdą bronią za każde 100 poziomów postaci.
doświadczenie +20 %

Dosłownie mniej wszystkiego, dzizas mod +30dmg w zamian za 30% hp 75 trafienia, 25% szansy na kryta, 50 twardości tony lucka i lepiej skalowalny atak 80 vs 100 lvli Big Grin , dodatkowo brak możliwości noszenia opiekuna krwiopijcy razem z tańczącym setem, docelowo mogą nosić takie samo eq po za bronią i Cr będzie po prostu mocniejszy i lepszy pod każdym względem.

Biała 1h

Mnich

ODPORNOŚĆ +15, twardość +50%, wymagania atrybutów postaci obniżone o 7 % (aura*)
Unikanie kul
unik przed bronią palną +25 %, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +25 %, SZCZĘŚCIE +1 za każde 5 poziomów postaci
regeneruje 5% PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, obrażenia zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci
Dyscyplina
+15 do PKT ŻYCIA za każde trafienie, PKT ŻYCIA (bazowe i z budynków) +15%, doświadczenie +20 %

VS

Obrażenia wszystkich broni +10, obrażenia wszystkich broni +1/10 poziomów
PKT ŻYCIA +5 %, jednorazowo w walce wskrzesza postać po śmierci, pozostawiając jej 1 PTK ŻYCIA.
szansa trafienia krytycznego +5 %, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, +1 atak każdą bronią za każde 100 poziomów postaci.
doświadczenie +20 %

Eq takie samo na oba tatki, berek zyskuje dodatkowe ataki (kiedy wbite waki ma 11 ataków Smile ) kontra 2/4 dmg, 10% więcej hp, regen 5% hp co runde (czyli potencjalnie +5-50% extra bazowego hp) do tego 0.25 moda za 5% szansy na kryta, mod wygrywa, a do tego extra unik, skalowalny luck i twardość, słabo to wygląda.

Jaki wniosek? nie równajmy w dół tylko w górę, dajcie lucka, więcej hp, może jakiś specjał powiązany z ignorowaniem obrony jako przeciwwagę na tony twardości w taktach wyżej?

Administracja ma na pewno lepsze narzędzia żeby sprawdzić ilościowy stan poszczególnych tatuaży na serwerze.
12-11-2022 15:42 adzi4n jest offline Szukaj postów użytkownika: adzi4n Dodaj adzi4n do Listy kontaktów
Arek105
Member


Data rejestracji: 31-01-2020
Postów: 46

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Rozwiązaniem problemu jest to by lucek nie nerfił trafienia przeciwnika, tylko dawał trafienie osobie posiadającej.

Łs ma wyje**** lucek +700 na 500 lvl, a reszta po prostu go nie trafia + do tego duży def (Runik) + dużo bonusu do HP i duży DMG skalowalne wraz z lvl.

Następnym przykładem jest znerfienie Ciężkiej Kuszy by przykładowo na epiku +5 dawała -100 zwinki i -100 sposta bo DMG jaki robi w pvp + duży mod trafień krytycznych i szybkostrzelność przegięta jest z iloscią atakow.

Jednym słowem dopierdzielcie się do Łs-a na ssaku w ciężkim dystansie.

Na wszystkich innych jest łatwy sposób. Cr-a bardzo łatwo rozwali palniak i każdy ssak, mnicha znowu inny białas lub palniak. Dystans rozdupcza wszystkich.
09-12-2022 15:57 Arek105 jest offline Szukaj postów użytkownika: Arek105 Dodaj Arek105 do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Tatuaże moria S5

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH