Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Podwójne ataki bronią 1h » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Przeskocz na dół strony Podwójne ataki bronią 1h 10 Ankieta - średnia ocena: 6,40
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Czerwony_Aniol
Triple Ace


Data rejestracji: 18-10-2008
Postów: 213
Klan: -EQ-
Kraina: Moria
Skąd: z brzucha

Podwójne ataki bronią 1h Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Patrząc na walki wyobrażam sobie to tak, że gracz x atakuje bronią 2h, po czym następuje losowanie zwodu, uniku, kryta i mamy hit, a następnie gracz Y odpowiada i również atakuje swoją bronią. Dlaczego więc gracz mający broń 1h atakuje tylko jedną bronią? Runda to pewnego rodzaju gra turowa, gracz X robi ruch, a potem gracz Y. Jest to spore ułatwienie dla graczy z bronią 2h i to na każdym etapie. Przy kontrach z furii bestii dało się to jakoś zrobić.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Czerwony_Aniol: 28-11-2022 11:09.

28-11-2022 11:08 Czerwony_Aniol jest offline Szukaj postów użytkownika: Czerwony_Aniol Dodaj Czerwony_Aniol do Listy kontaktów
Europa
Junior Member


Data rejestracji: 19-09-2017
Postów: 23

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Tak. Uważam że on ma racje.
Powinno tak to wyglądać.
Gracz 1. Atakuje prawą i lewą ręką, jeśli broń zajmuje obydwie ręce to wykonuje po prostu atak.
Gracz 2. Atakuje prawą i lewą ręką.

W wypadku broni jednoręcznej i dwuręcznej.

Obecnie jest tak.
Gracz 1 walczy bronią dwuręczną i atakuje niejako prawą i lewą ręką.
Gracz 2 walczy bronią jednoręczną i atakuje tylko prawą ręką.
Potem znów gracz 1 atakuje prawą i lewą i
Gracz 2 atakuje tylko lewą.

Jak się nad tym głębiej zastanowić to system obecnie lekko dyskryminuje broń jednoręczną.
03-12-2022 11:42 Europa jest offline Szukaj postów użytkownika: Europa Dodaj Europa do Listy kontaktów
ameniasty
Double Ace


Data rejestracji: 30-09-2010
Postów: 119
Kraina: Moria IV
Skąd: Łódź

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jak już chcecie urealniać mechanikę gry, to idąc tą logiką:
- snajper powinien rozstrzelać przeciwnika zanim ten się w ogóle zorientuje że jest atakowany.
- palna 1h vs broń biała i odwrotnie, powinna atakować tylko 1 rundę, jeżeli przeciwnikowi wystarczy hp, to palna powinna paść w momencie jak białas podejdzie na dystans zadania ciosu
- palna 1h vs palna 1h, obecny system by się sprawdził
- palna 1h/broń biała vs snajperzy/ciezki dystans, to nie ma prawa bytu, bo z założenia by to się nie miało prawa udać
- ciężki dystans, to samo co w przypadku snajpera
- lekki dystans vs biała/palna 1h, to samo co palna 1h vs biała
BW to jest jednak gra, ma taką a nie inną mechanikę z takich a nie innych powodów.

__________________
r13 Melis
r19 Melis

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez ameniasty: 03-12-2022 12:09.

03-12-2022 12:06 ameniasty jest offline Szukaj postów użytkownika: ameniasty Dodaj ameniasty do Listy kontaktów
Arek105
Member


Data rejestracji: 31-01-2020
Postów: 46

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Co do ataków bronią jednoręczną to popieram w 100%.
W dodatku dla broni lekkiej dystansowej i białej 1h lepiej byłoby zrobić że np. 2h ma 10 ataków, a jednoręczna 50 ataków w rundę. 2h wyprowadza atak i po nim 1h wyprowadza aż 4 ataki (parzyście bo 2 ręce).
Zasady turowe na tym polegają że jak ktoś ma szybsza lekka broń to bije częściej i łatwiej kontratakuje. W tej grze system ten kuleje i dlatego tak lekki dystans i biała 1h odstają od reszty.
ameniasty snajper ma boosta do inicjatywy więc bije szybciej i jako pierwszy atak to ma dopałke DMG w pierwszym hicie danej rundy.
09-12-2022 17:38 Arek105 jest offline Szukaj postów użytkownika: Arek105 Dodaj Arek105 do Listy kontaktów
Rutrr
Triple Ace


images/avatars/avatar-25408.jpg

Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria S
Skąd: Szczecin

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Chwila. Czy przypadkiem nie mając więcej ataków mamy statystycznie większe prawdopodobieństwo uzyskania wartości oczekiwanej?

tzn.
Mając 1 atak bronią 2h jak nie trafimy, wejdzie unik czy inne ustrojstwo to nie zadamy żadnych obrażeń zaś mając 2x 1h jak raz nie trafimy to mamy jeszcze okazję zadać obrażenia drugą bronią.

Oczywiście jak 2h trafi raz i 1h trafi raz to bardziej boli jak się dostanie od broni 2h stąd mamy wiele ataków i przy wymianie 50-100 wchodzą twierdzenia graniczne i zbliżanie się do wartości oczekiwanej.

__________________
"Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
12-12-2022 09:27 Rutrr jest offline Szukaj postów użytkownika: Rutrr Dodaj Rutrr do Listy kontaktów
Czerwony_Aniol
Triple Ace


Data rejestracji: 18-10-2008
Postów: 213
Klan: -EQ-
Kraina: Moria
Skąd: z brzucha

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Czerwony_Aniol
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Rutrr argument bez sensu, jak w walce 2h vs 1h obu graczom siądzie 30% zwodów, to zrobią 70% max dmg i tu broń nie ma znaczenia. Mając 2x więcej ataków na 1h dokładnie tyle samo więcej nie trafi.

Tu chodzi o sytuację np 3 rundy gdy 1h i 2h zostaje po 50 k hp, wtedy 1h bije powiedzmy za 10k, a 2h za 20k i o wygranej decyduje tylko rodzaj broni
20-12-2022 19:59 Czerwony_Aniol jest offline Szukaj postów użytkownika: Czerwony_Aniol Dodaj Czerwony_Aniol do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Podwójne ataki bronią 1h

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH