Jakie zmiany na Sezon 5 i legendarny balans ;) |
turlacz1
King
Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 824
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz Skąd: Ślesin...Bydgoszcz
|
|
Jakie zmiany na Sezon 5 i legendarny balans ;) |
|
Jako że zostały ostatnie 2 tygodnie do resetu to wypadałoby zebrać co sie zmieniło a co nie na plus
Napewno jest wieksza różnorodność w użyciu broni
Tanczacy set (zwłaszcza bonus do % hp) jest zdecydowanie za mocny...sam set daje praktycznie wszystko zwinke,lucka i mase hp.Dmg brak ale akurat on na high levelach jest najmniej potrzebny
Kolejny sezon konczymy na tym samym mobie tzn zeparze duo z tym że w tym sezonie duo było bite 2msc....2msc bity jeden mob na serwerze który trwa 6
Reset evo to opcja która powinna zostać wprowadzona było tojuz poruszane wiele razy.
Zmiana rasy natomiast powinna mieć nie 30 dni odstępu a z 10 a jak to sezon 6msc to nawet zdjąć blokade bo co to za testowanie róznych ras i wariantow jak odbywa sie co 30dni...
Palna nadal jest w tyle i to bardzo wzgledem białej 1h/2h i dystansu wszystko z powodu braku lucka w tatu na snajperze
A teraz najwazniejsze a mianowicie 8 lokacji KW !
8!
8!
Z mojej perspektywy to skrajny debilizm zeby siedziec ponad msc na 1 lokacji i szukac umagu do wymiany co cały czas same śmieci leca....
Jak juz to przed s5 pisałem powinno sie zdecydowanie przyspieszyc zdobywanie umagów i po udanej lokacji powinna pojawiac sie opcja 5 umagów i mozliwosci wyboru jednego usprawni to zdobywanie "wymarzonych" umagów x5
Pozdrawiam 14-letni Mietek
__________________ Tonąca_rybka
|
|
03-03-2023 10:34 |
|
|
Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
|
|
Nie zapominajmy, że dzięki głupiemu 5% leczenia mnichy latają na borka i zepka tak z 50 lvl wcześniej.
Dzięki tańczącemu taki snajper czy rewo mają szansę podejść do borka, ale białaski to na borku z tym hp przeginają.
Jako rewo musiałem zrobić tatu do ignora, więc jestem w tyle o te 6k evo, co daje jakieś 1,5-2 tygodnie w plecy.
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
|
|
04-03-2023 08:13 |
|
|
turlacz1
King
Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 824
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz Skąd: Ślesin...Bydgoszcz
Autor tematu
|
|
cytat: |
Rutrr napisał(a)
Nie zapominajmy, że dzięki głupiemu 5% leczenia mnichy latają na borka i zepka tak z 50 lvl wcześniej.
Dzięki tańczącemu taki snajper czy rewo mają szansę podejść do borka, ale białaski to na borku z tym hp przeginają.
Jako rewo musiałem zrobić tatu do ignora, więc jestem w tyle o te 6k evo, co daje jakieś 1,5-2 tygodnie w plecy. |
To że borek pada o 50 leveli szybciej to nie problem jesli inni tez moga to osiagnac a wszechobecny % do hp daje taka mozliwosci głownie dla białej i dystansowi bo oni głownie tanczacego uzywaja
__________________ Tonąca_rybka
|
|
04-03-2023 13:50 |
|
|
ShaeronPL
Junior Member
Data rejestracji: 26-08-2016
Postów: 23
Kraina: Moria V
|
|
Kilka komentarzy ode mnie:
- palna potrzebuje HP z broni. Rewo z 20k hp w umagach ma o 1/3 hp mniej niż mnich z 6k hp w umagach. jest to absurdalne, a biorąc pod uwagę jak bardzo ważne stało się hp po wprowadzeniu gwiazdek to palna stała się niegrywalna
- tańczący set jest OP - zdecydowanie za łatwy do osiągnięcia zestaw, który jeszcze faworyzuje białą - nie dość, że daje zwinność, która jest palnej psu na budę, to jeszcze nie zeruje obrony, przez co na tańczącym secie palna nie może używać np. runicznej opaski preko, bo nie spełnia tatuaży.
- czarny set jest o kant zada otłuc. Najrzadsze biżu w grze daje wpływy, ataki i trochę bezużytecznego w tych ilościach defa, co generalnie powoduje, że jest nieznacznie lepszy od mściwego setu, który jest średnio rzadkim setem. Propozycja - zróbcie większego kopa do defa na czarnym secie, np 20/4 poziomy, żeby można było jakkolwiek spożytkować ten zestaw - np przy próbie bicia Malphasa jako tank.
- pierwszy Zepar duo padł na evencie 1 stycznia i od tego czasu nic innego się nie farmi - w sezonie który trwa 6 miesięcy ponad 2,5 miesiąca to klepanie jednego moba w tej samej konfiguracji. Nigdy jeszcze nie odpłynęło tylu graczy po 4 miesiącu, gra może 1/3 tego co po 3 miesiącu. Moja propozycja, to dosypać expa za Malphasa i Hastura, żeby opłacało się ich klepać w większych 5-6 osobowych składach (vs Zepar duo) - np. +50% finalnego expa za Malphasa i +80% za Hastura. Trzeba jakoś rozruszać końcówkę sezonów, bo to jest cholerna umieralnia.
- krew za blachy okazała się niezłym pomysłem, jednak popsuła podróże i pvp. Podróże stały się łatwizną dla każdego ziutka który szybko fartem zblaszy 2-3 lokacje, a pvp zaczęło być walką na ogół na jedną rundę, gdzie rozbudowa kwadratów nie ma specjalnie znaczenia (no chyba że jest różnica 30+ poziomów budynków). Osobiście nie podoba mi się aż tak duże obniżenie poziomu trudności podróży, dlatego proponuję, żeby blachy dawały znacznie mniej pktów krwi (10-20-30), ale żeby zwiększały bazową wartość krwi (żeby szamany i kościaki zwiększały liczbę pktów krwi) w taki sposób, żeby w end game dsk5 zestaw szamanów i kościaków dawał tyle samo pktów krwi ile teraz mamy za blachy.
Jeszcze kilka dni, może BW Team uzna, że coś jest warte wprowadzenia
(mam nadzieję)
|
|
12-03-2023 15:56 |
|
|
turlacz1
King
Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 824
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz Skąd: Ślesin...Bydgoszcz
Autor tematu
|
|
W tym sezonie możecie spodziewać się następujących zmian:
- Kolejne poziomy ewolucji - wszystkie ewolucje, które dotychczas można było podnieść na maksymalnie 10 poziom, teraz będzie można wytrenować do 15 poziomu. Oprócz obecnych premii przeskalowanych na kolejne pięć poziomów, niektóre z nich otrzymają dodatkowe efekty.
Na sezonowym jest to bez sensu gdyż nie daje to nic a nic i tak i tak nie beda bite 2 ostatnie lokacje....to jest postulac niesezonowych
- Zmiany w niektórych tatuażach mające na celu przede wszystkim zwiększenie popularności rzadziej używanych ścieżek.
Wzmocnicie po prostu beznadziejne tatuaze i sie zrownaja do tych popularnych...
- Wygrane areny będą dawały znacznie więcej pkt ewolucji oraz więcej monet. Pojawią się też nowe bonusy dostępne za srebrne i złote monety, m.in. zwiększające obrażenia na ekspedycjach, zmniejszające szansę na negatywny efekt umagicznienia lub zwiększające liczbę esencji otrzymywanych za atak.
Zmniejszenie szans na negatywny ? tu powinien byc jakiś mega dopał do potrojnego albo wywalenie syfu typu +charka/wpływy itp ja np miesiac robie 1 lokacje
- Zabicie bossa na podróży, oprócz losowej nagrody (np. pkt ewolucji, wolne ŁPC, runy itp.) będzie dawało stałą nagrodę w postaci punktów doświadczenia.
Kosmetyczna zmiana na plus
- Zgodnie z zapowiedzią, zakończenie 5 sezonu oznacza również powrót "zwykłych" przedmiotów - bonusy przeciwko potworom zostaną wyłączone.
Kolejny strzał który zabiera mozliwosc bicia 2 ostatnich lokacji
Patch tak jak przewidywałem o kant dupska
__________________ Tonąca_rybka
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez turlacz1: 14-03-2023 12:35.
|
|
14-03-2023 12:31 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
Jeśli 15 lvle Evo mają być na sezonowym, a mamy się kąpać w hurtowych ilościach Evo, to przede wszystkim uwolnijcie maksymalny lvl skażenia mamy z liniowym kosztem, tylko na spodzie, inaczej raczej tymi 15 lvlami się nie ponawiamy bo nas poziom będzie ograniczal
|
|
14-03-2023 13:09 |
|
|
turlacz1
King
Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 824
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz Skąd: Ślesin...Bydgoszcz
Autor tematu
|
|
cytat: |
adzi4n napisał(a)
Jeśli 15 lvle Evo mają być na sezonowym, a mamy się kąpać w hurtowych ilościach Evo, to przede wszystkim uwolnijcie maksymalny lvl skażenia mamy z liniowym kosztem, tylko na spodzie, inaczej raczej tymi 15 lvlami się nie ponawiamy bo nas poziom będzie ograniczal |
Nie bedziemy się aż tak kapać wystarczy ze bedziesz wbijał 15 poziom plus całe po runy piro hydro..5 poz
Po prostu podróz bedziesz na runy robił
__________________ Tonąca_rybka
|
|
14-03-2023 15:24 |
|
|
turlacz1
King
Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 824
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz Skąd: Ślesin...Bydgoszcz
Autor tematu
|
|
Zabraliście bonusy z broni i dodaliście to ? Zmiencie dilera bo to jest śmieszne a 2 ostatnie moby kolejny sezon sa niegrywalne i sezon zakonczy sie na duo zeparze
Moria sezonowa] Berserker:
Żądza walki poziom 5 - ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2 (zamiast 1), +1 atak każdą bronią za każde 80 poziomów postaci (zamiast 1/100),
Szał krwi poziom 1-5: modyfikator obrażeń krytycznych +15/30/45/60/75 % (nowy efekt).
[Moria sezonowa] Zabójca: Znawca anatomii poziom 5: SZCZĘŚCIE +1 za każde 5 poziomów postaci (nowy efekt).
__________________ Tonąca_rybka
|
|
21-03-2023 19:05 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Turlacz, od samego początku zapowiadaliśmy, że bonusy ekspedycyjne do broni są na jeden sezon. Rozważaliśmy pozostawienie ich jako stały element gdyby wszyscy Gracze jednogłośnie stwierdzili że są super i powinny zostać. Tak się nie stało, więc zgodnie z zapowiedzią zostały wyłączone.
Możliwe że za kilka sezonów bonusy wrócą, skoro mają zarówno zwolenników jak i przeciwników.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
21-03-2023 19:48 |
|
|
turlacz1
King
Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 824
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz Skąd: Ślesin...Bydgoszcz
Autor tematu
|
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Turlacz, od samego początku zapowiadaliśmy, że bonusy ekspedycyjne do broni są na jeden sezon. Rozważaliśmy pozostawienie ich jako stały element gdyby wszyscy Gracze jednogłośnie stwierdzili że są super i powinny zostać. Tak się nie stało, więc zgodnie z zapowiedzią zostały wyłączone.
Możliwe że za kilka sezonów bonusy wrócą, skoro mają zarówno zwolenników jak i przeciwników. |
Tu chodzi o to że Wy nie znacie w ogóle realiów tej gry....już 1 dnia sezon został okrzyknięty dystans warsem bo biała to sobie moze szukac zasiegu na takiego borka 4* 50-100 leveli za dystansem...a te zmiany w berku są praktycznie zerowe/nieistotne i kolejny sezon z duo zepem 4* i nic wiecej.....6x to samo
__________________ Tonąca_rybka
|
|
22-03-2023 03:34 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
Berek dostał ładnego biodra na mid gamę, zabójca się nada teraz na zeoary, ale jak plana była niegrywalna tak dalej nie jest
Dajcie proste skalowanie na epickich broniach do podanej 1h +% do HP tylko na expie, no na jednej sztuce na EP 5 50 pct, już podniesie to jej atrakcyjność
Mnich dalej lepszy niż dystans na sepię, tylko pnki zamiast waki zalozy
|
|
22-03-2023 09:35 |
|
|
Xerter
Zbanowany
Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria V Skąd: Z dobrego domu
|
|
balans jest fuj, a admin to
|
|
22-03-2023 17:12 |
|
|
Pajozi
Junior Member
Data rejestracji: 01-01-2022
Postów: 11
|
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Turlacz, od samego początku zapowiadaliśmy, że bonusy ekspedycyjne do broni są na jeden sezon. Rozważaliśmy pozostawienie ich jako stały element gdyby wszyscy Gracze jednogłośnie stwierdzili że są super i powinny zostać. Tak się nie stało, więc zgodnie z zapowiedzią zostały wyłączone.
Możliwe że za kilka sezonów bonusy wrócą, skoro mają zarówno zwolenników jak i przeciwników. |
Wszyscy, czyli 100%? wysoko postawiona poprzeczka. Ankiety w grze nie było. Skąd administracja wzięła takie informacje? może Większość graczy była za tylko nie korzysta z forum skoro i tak 90% tematów jest przez was ignorowanych lub odpowiadacie po tygodniu.
Czy jakieś zmiany w grze są nadal rozważane w celu jej rozwoju?
A może tańsza premka dla tych co bezmyślnie dalej płacą (
np ja
) ?
|
|
22-03-2023 17:17 |
|
|
|