Dodatkowe bonusy za zdobyte odznaki |
digitalock
Newbie
Data rejestracji: 20-10-2022
Postów: 6
Kraina: Necropolia VII
|
|
Dodatkowe bonusy za zdobyte odznaki |
|
Obecnie odznaki nie dają dużo bonusu oprócz ignorowania obrony moba. Jedynymi mobami, które dają więcej, to ostatnie moby z każdej z map.
Propozycja: Każdy mob powinien dawać dodatkowy osobliwy bonus, np.:
- Odznaka za Andrasa dawałaby graczowi +2% uniku (z racji tego, że większość ciosów unika)
- Odznaka za Astarte dawałaby +3% wyglądu (z racji tego, ze ma atak specjalny związany z wyglądem)
- Odznaka za Glaakiego dawałaby 2% szans na kontratak po uniku (z racji tego, że sam ma szansę na taki kontratak)
itd.
Każdy mob dawałby jakiś inny bonus związany ze swoimi mocnymi stronami.
Dodatkowo: By nie byłoby to też trochę nudne, że bonusy są stałe i tak naprawdę każdy ma to samo, to mogłoby się je wbijać podobnie jak evo. To znaczy, że np. mamy miejsce na 5 odznak i możemy sobie wybrać, które chcemy użyć.
|
|
08-06-2023 23:10 |
|
|
digitalock
Newbie
Data rejestracji: 20-10-2022
Postów: 6
Kraina: Necropolia VII
Autor tematu
|
|
Taka luźna propozycja bonusów, które mi do głowy wpadły...
Np. dla takiego Feniksa mogłaby by to być umiejętność "Powstanie z popiołów", która po zostaniu pokonanym dawałaby np 10% szans na odrodzenie się z symbolicznym 1 HP.
Przykład:
Xyz atakuje bronią Epicka Demoniczna Pięść Niebios Biegłości, Abc zostaje zraniony za 10203 PKT ŻYCIA.
Abc kończy swoje nie-życie na polu walki.
Abc powstaje z popiołów i odradza się z 1 PKT ŻYCIA.
Abc atakuje bronią Epicki Fn-Fal, Xyz zostaje zraniony za 20527 PKT ŻYCIA.
Xyz kończy swoje nie-życie na polu walki.
Dla takiej Meduzy mogłaby to być szansa na zablokowanie arkan przeciwnika (np. na rundę).
Przykład:
Abc wykonuje atak specjalny Wrzenie Krwi, wszystkie arkana Xyz zostają zablokowane.
Dla takiego Romulusa mogłaby to być szansa na zablokowanie wszystkich ataków w danej rundzie.
Przykład:
Xyz napełnia serce Abc wizjami trwogi i rozpaczy. Owładnięty/a piekielnymi wizjami nie jest w stanie atakować w tej rundzie.
Mogłoby to być ciekawe.
"Zakładanie" odznak mogłoby wyglądać np. jak ustawianie talizmanów. Te odznaki mogłyby też być np widoczne w szpiegowaniu i może na podglądzie przeciwników na arenie 1v1.
Oczywiście rozumiem, że takie zmiany ze specjalnymi umiejętnościami podczas walki byłyby trudniejsze do zaimplementowania niż zwykłe bonusy, więc na początek można byłoby dać proste statystyki procentowe. Myślę, że nikt by nie narzekał
Bardziej skomplikowane przykłady powyżej mogłyby być (ewentualnie) wprowadzone w jakimś patchu później.
Talizmany, evo i umagi już przetarły szlak bonusów procentowych, więc nie powinno to być, mam nadzieję, aż tak ciężkie do zaimplementowania.
Uważam, że wniosloby to bardzo dużo świeżości do gry, zwłaszcza, że byłby limit na ilość aktywnych odznak. Wtedy można naprawdę kombinować podczas walk.
Wartości liczbowe i procentowe są do dogadania i gracze z pewnością wyszliby z sensownymi propozycjami do czego zachęcam
|
|
14-06-2023 18:49 |
|
|
reallny
Lord
Data rejestracji: 23-08-2018
Postów: 335
Kraina: Necropolia V
|
|
bardzo ciekawy pomysl ale obawiam sie, ze administracja 'nie zauwazy' tego tematu, a jak juz zauwazy to 'za duzo kodowania' itd, itd.
__________________ 'Wełen ale anubis zawsze wygrywal więc co za roznica. No chyba taka że dobija szybciej.' xD - SPFY
|
|
19-06-2023 20:05 |
|
|
digitalock
Newbie
Data rejestracji: 20-10-2022
Postów: 6
Kraina: Necropolia VII
Autor tematu
|
|
Bardzo możliwe, ale mam nadzieję, że jednak będzie inaczej
Fajnie to by nawet wpasowało się w fabułę i uniwesum całego BW. Bo założona odznaka, która notabene jest nagrodą i wyróżnieniem, byłaby swego rodzaju magicznym artefaktem, który zabiera się na swoje ekspedycje.
W sumie też zakładanie odznak mogłoby się odbywać np. w zbrojowni.
No nic, mam nadzieję, że jednak ktoś z góry się tematem zainteresuje...
|
|
20-06-2023 18:17 |
|
|
|