Patch balansujący + kamienie |
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
|
16-09-2016 15:44 |
|
|
78dyzio
King
Data rejestracji: 28-05-2007
Postów: 951
Klan: PARAD0X Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: 3city
|
|
Sushi,
Pozostawiając koszt rozbijania/łączenia kamieni zaprzeczasz idei, która ponoć stała za wprowadzeniem kamiennego patcha. Niezależnie od ceny jaka będzie kż będzie więcej warty niż wynika to z przelicznika kd=4kż
__________________ r259:78dyzio
r3:78dyzio - oddane
|
|
16-09-2016 16:01 |
|
|
Sonny Psycho
Viking
Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX Skąd: Poznań
|
|
|
16-09-2016 17:02 |
|
|
lib66
Lord
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 315
Kraina: Necropolia
|
|
Poziom 4. +900 nanitów/poziom gracza. (czyli 72000-XX nanitów zależnie od poziomu 80-XX)
Minimalny poziom gracza 80.
Cena = 600
Jak rozumiem na 88 poziomie będzie to 79200 nanitów?
Ogolnie hm, to tak, jakby nie było kosztów wcale, zakladajac ze co 3-5 dni(wbicie pkt skarbu) będzie można rozbić koło 600-700 KD, czyli spoko
Prosze nie pisać Sushiemu głupot, ze za tanio!!
__________________ ZosiA
|
|
16-09-2016 17:05 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
W przypadku Andrasa to jeszcze uniki by mu lekko ściąć, liczbę ataków.
Odnośnie ulepszania umagow, to może jednak o więcej % ściąć liczbę lpc a podbić odpowiednio więcej koszt w repie?
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
16-09-2016 17:15 |
|
|
Dwayne
Lord
Data rejestracji: 18-01-2008
Postów: 440
Klan: mój Kraina: Necropolia V
|
|
Koszt repy zwiększyć nawet znacznie np x10 lub x15 spowoduje to odpływ nadmiaru repy co spowoduje że może znowu ktoś będzie używał dni premium na łowy
|
|
16-09-2016 18:20 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
Albo dorzucić koszt w esencjach, pr, surowcach, czymkolwiek, ale zrezygnować z łpc, bo albo będzie to ścięte do śmiesznie niskich wartości, albo będzie bezużyteczne dla osób, które nie poświęcą paru lat na farmę 1 lokacji... albo dla ludków z mega fartem, co trafią np. 15% ignora i 2 zwiny(no siema, mam taki umag) i nawet jak zrobią 8 zwiny to sukces(bo akurat miałem tyle łpc), bo 14 nie jest realne bez 1-1,5 roku farmy.
|
|
16-09-2016 18:25 |
|
|
PsychoParty
Forum Ace
Data rejestracji: 08-11-2013
Postów: 94
Kraina: Moria VI
|
|
Sushi
Dodaj balans Glakkiego żeby dało się go bez nb ubić
tak samo jak ktoś wyżej napisał , zrob cos żeby nie miał takiego uniku na palną ....
__________________
|
|
16-09-2016 18:30 |
|
|
slimthug
Double Ace
Data rejestracji: 17-06-2008
Postów: 121
|
|
zdecydowanie za duzo nanitow ze skarbow.. do wprowadzenia patcha przez 3 lata zebralem jakos 120k nanitow a teraz z jednego skarbu dostane 900x 146= 131400 ??
chyba przy kazdej wartosci o 1 0 zza duzo sie napisalo ;]
__________________ r19 KillaBee
|
|
16-09-2016 18:32 |
|
|
99CESARZ
Viking
Data rejestracji: 13-09-2006
Postów: 521
|
|
A jak ktoś gra bez premium i nie robi wypraw, to nadal ma nie rozbijać kamieni?
__________________ Co to???
|
|
16-09-2016 18:46 |
|
|
Vilgeforz2
Lord
Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV
|
|
mam takie samo zdanie j/w
to jest sprzeczne, po co nam wmawiano ze patch jest po to zeby nie bylo roznic przy rozbijaniu kamieni i zeby ceny na aukcjach byly klarowne, skoro nadal bedzie tak samo
beda aukcje z blokami bo drobne nadal beda warte wiecej
|
|
16-09-2016 19:07 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
sushi, miales kiedys do czynienia z arkuszem kalkulacyjnym albo matematyka, prawda? +24 nanity/2 lvl postaci daje lacznie razem +12 nanitow. jak zwykle zle opisujesz swoj pomysl, chociaz tym razem chyba wszyscy zrozumieli
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
16-09-2016 19:18 |
|
|
SHAD79
Lord
Data rejestracji: 28-02-2008
Postów: 479
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV Skąd: D.G. Aktualnie Zachodniopomorskie
|
|
a kiedy jakiś balans dla necro ???? bo tam zima taka że serwery zamarzają w serwerowni
__________________ R6 ZeDDicusZulZorander ZeDD Na emeryturce
Moje Aukcje Trwaja 24H Chyba ze napisze inaczej.
R10 Heineken
R12 Satsuka
|
|
16-09-2016 21:40 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.670
Kraina: Moria III
|
|
ja mam propozycje
klejenie i rozbijanie za zero nanitow... zaoszczedzony czas mozecie przezaczyc na 'splaszczenie' dropa na nekro + rzut okiem do mojego tematu o ilosc pr za ekspy na drugiej mapie
uczepiliscie sie tych nanitow :/
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
17-09-2016 00:14 |
|
|
Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
|
|
Fakt faktem, nie rozumiem podejścia, usunięcie kosztu zajmnie przecież mniej czasu, niż balans czy dodawanie nowych źródeł nanitów, a jest zdecydowanie praktyczniejszy.
Jeżeli każdy będzie miał tych nanitów w cholerę, to i tak prawie tak, jakby kosztu nie było, ale zakodzenie tego to więcej roboty...
No i prawie robi wielką różnicę, jak to się mówi, koszt jednak pozostanie, no, chyba, że chodzi o ukrócenie narzekań, że ze skarbu wpadają itemy typu ostra pałka
Bo każdy te zafajdane nanity teraz będzie brał.
Chcieliście znaleźć sposób na pozbywanie się nanitów, to jest ok, ale może wprowadzić, choćby i w przyszłości coś nowego, co ich będzie wymagało, a nie na siłę dodawać koszt w nanitach do czegoś, co było darmowe od 8 czy iluś tam lat, nie chce mi się sprawdzać, kiedy moria powstała ;p
I przewalutowanie nie jest żadnym wytłumaczeniem, po co zmieniać coś na korzyść, jak dodaje się jednocześnie zmianę negatywną?
Przytoczę ponownie przykład, to tak, jakby po patchu z trenem zwiększyć koszt treningu, zmniejszyć ilość pr z exp albo np dodać koszt w manie czy czymśtam - ale po cholerę?
A może siedzieliście nad patchem z nanitami tak długo, że za wszelką cenę chcecie jakoś ten pomysł uratować? ;p
No cóż, nie tędy droga.
__________________ [
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ahanaell: 17-09-2016 03:20.
|
|
17-09-2016 03:18 |
|
|
batman66
Triple Ace
Data rejestracji: 13-08-2016
Postów: 168
|
|
cytat: |
Chcieliście znaleźć sposób na pozbywanie się nanitów |
a w tym paczu dadzą nowe źródło nanitów
trochę to NIELOGICZNE, ale ok
rozumiem że tutejsza ADM tak dziwnie rozumuje (spoko, pewnie temu ta gra taka niszowa)
ps. pielgrzymki w a2 przez 2 tygodnie i ciągle cisza i spokój na wiedzy
sorki, ale ja odpadam
dajcie znać jak usuniecie tego bubla, bo chętnie bym zobaczył co jest za aktem II
|
|
17-09-2016 05:20 |
|
|
slimthug
Double Ace
Data rejestracji: 17-06-2008
Postów: 121
|
|
cytat: |
Ahanaell napisał(a)
Fakt faktem, nie rozumiem podejścia, usunięcie kosztu zajmnie przecież mniej czasu, niż balans czy dodawanie nowych źródeł nanitów, a jest zdecydowanie praktyczniejszy.
Jeżeli każdy będzie miał tych nanitów w cholerę, to i tak prawie tak, jakby kosztu nie było, ale zakodzenie tego to więcej roboty...
No i prawie robi wielką różnicę, jak to się mówi, koszt jednak pozostanie, no, chyba, że chodzi o ukrócenie narzekań, że ze skarbu wpadają itemy typu ostra pałka
Bo każdy te zafajdane nanity teraz będzie brał.
Chcieliście znaleźć sposób na pozbywanie się nanitów, to jest ok, ale może wprowadzić, choćby i w przyszłości coś nowego, co ich będzie wymagało, a nie na siłę dodawać koszt w nanitach do czegoś, co było darmowe od 8 czy iluś tam lat, nie chce mi się sprawdzać, kiedy moria powstała ;p
I przewalutowanie nie jest żadnym wytłumaczeniem, po co zmieniać coś na korzyść, jak dodaje się jednocześnie zmianę negatywną?
Przytoczę ponownie przykład, to tak, jakby po patchu z trenem zwiększyć koszt treningu, zmniejszyć ilość pr z exp albo np dodać koszt w manie czy czymśtam - ale po cholerę?
A może siedzieliście nad patchem z nanitami tak długo, że za wszelką cenę chcecie jakoś ten pomysł uratować? ;p
No cóż, nie tędy droga. |
glos osoby ktora zamienila kz na kp i teraz nie ma nanitow zeby odwrcic po patchu zamiane... smutek
__________________ r19 KillaBee
|
|
17-09-2016 05:28 |
|
|
budy16
Member
Data rejestracji: 18-05-2008
Postów: 39
|
|
|
17-09-2016 12:14 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
Spoko. Ubij go bez nb albo policz, jaka jest szansa na ubicie z talkami na 4 poziomie.
|
|
17-09-2016 12:39 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
Kolega płacze, ponieważ jak poprawią andrasa, to jeszcze inni zdobędą blachę oprócz niego. W gimbazie są chyba dojrzalsi ludzie.
Co do punktów łaski to jest jedna kwestia.
Załóżmy że Sushi obniży próg do 80%, wtedy zamiast 7 lat będziemy zbierać łpc jakieś 4-5 lat i w tym czasie nasza postać nie zyska żadnego fajnego umagu
A może by tak zrobić że licznik łpc do ulepszeń bedzie powiększany o łpc uzyskane ze wszystkich lokacji i będzie działał na umagi we wszystkich lokacjach.
Tzn robię slumsy a licznik łpc do ulepszeń idzie w górę', potem przekazuję na cytadele i nadal mi jeden wspólny licznik łpc (tylko do ulepszeń, nie do uzyskiwania lepszych umagow na lokacji).
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
17-09-2016 14:20 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
I takie coś, jak proponuje Arius też byłoby dobre.
|
|
17-09-2016 14:23 |
|
|
Toxic
King
Data rejestracji: 23-09-2006
Postów: 936
|
|
cytat: |
Arius napisał(a)
Kolega płacze, ponieważ jak poprawią andrasa, to jeszcze inni zdobędą blachę oprócz niego. W gimbazie są chyba dojrzalsi ludzie.
Co do punktów łaski to jest jedna kwestia.
Załóżmy że Sushi obniży próg do 80%, wtedy zamiast 7 lat będziemy zbierać łpc jakieś 4-5 lat i w tym czasie nasza postać nie zyska żadnego fajnego umagu
A może by tak zrobić że licznik łpc do ulepszeń bedzie powiększany o łpc uzyskane ze wszystkich lokacji i będzie działał na umagi we wszystkich lokacjach.
Tzn robię slumsy a licznik łpc do ulepszeń idzie w górę', potem przekazuję na cytadele i nadal mi jeden wspólny licznik łpc (tylko do ulepszeń, nie do uzyskiwania lepszych umagow na lokacji). |
To ja już wolę 80%, niż takie alpejskie kombinacje. Bo tylko stracę na tym uzbierane łcp...
__________________ NA WIECZNYM URLOPIE
|
|
17-09-2016 16:32 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
cytat: |
Toxic napisał(a)
cytat: |
Arius napisał(a)
Kolega płacze, ponieważ jak poprawią andrasa, to jeszcze inni zdobędą blachę oprócz niego. W gimbazie są chyba dojrzalsi ludzie.
Co do punktów łaski to jest jedna kwestia.
Załóżmy że Sushi obniży próg do 80%, wtedy zamiast 7 lat będziemy zbierać łpc jakieś 4-5 lat i w tym czasie nasza postać nie zyska żadnego fajnego umagu
A może by tak zrobić że licznik łpc do ulepszeń bedzie powiększany o łpc uzyskane ze wszystkich lokacji i będzie działał na umagi we wszystkich lokacjach.
Tzn robię slumsy a licznik łpc do ulepszeń idzie w górę', potem przekazuję na cytadele i nadal mi jeden wspólny licznik łpc (tylko do ulepszeń, nie do uzyskiwania lepszych umagow na lokacji). |
To ja już wolę 80%, niż takie alpejskie kombinacje. Bo tylko stracę na tym uzbierane łcp... |
Dlaczego? To co uzbierales na wszystkich lokacjach teraz by sie przenioslo na nowy licznik.
W tej propozycji mógłbyś polować na umagi na innyc lokacjach i nie czulbys, że stoisz z umagami rok w miejscu.
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
17-09-2016 17:35 |
|
|
Shadow 7
Double Ace
Data rejestracji: 15-04-2010
Postów: 100
|
|
A ja już 2/3 monitów wyje... na rozbijanie
i kto mi teraz zwróci?
A i może zajmijcie się EPIKAMI na moriach.
|
|
17-09-2016 18:03 |
|
|
Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
|
|
cytat: |
slimthug napisał(a)
cytat: |
Ahanaell napisał(a)
Fakt faktem, nie rozumiem podejścia, usunięcie kosztu zajmnie przecież mniej czasu, niż balans czy dodawanie nowych źródeł nanitów, a jest zdecydowanie praktyczniejszy.
Jeżeli każdy będzie miał tych nanitów w cholerę, to i tak prawie tak, jakby kosztu nie było, ale zakodzenie tego to więcej roboty...
No i prawie robi wielką różnicę, jak to się mówi, koszt jednak pozostanie, no, chyba, że chodzi o ukrócenie narzekań, że ze skarbu wpadają itemy typu ostra pałka
Bo każdy te zafajdane nanity teraz będzie brał.
Chcieliście znaleźć sposób na pozbywanie się nanitów, to jest ok, ale może wprowadzić, choćby i w przyszłości coś nowego, co ich będzie wymagało, a nie na siłę dodawać koszt w nanitach do czegoś, co było darmowe od 8 czy iluś tam lat, nie chce mi się sprawdzać, kiedy moria powstała ;p
I przewalutowanie nie jest żadnym wytłumaczeniem, po co zmieniać coś na korzyść, jak dodaje się jednocześnie zmianę negatywną?
Przytoczę ponownie przykład, to tak, jakby po patchu z trenem zwiększyć koszt treningu, zmniejszyć ilość pr z exp albo np dodać koszt w manie czy czymśtam - ale po cholerę?
A może siedzieliście nad patchem z nanitami tak długo, że za wszelką cenę chcecie jakoś ten pomysł uratować? ;p
No cóż, nie tędy droga. |
glos osoby ktora zamienila kz na kp i teraz nie ma nanitow zeby odwrcic po patchu zamiane... smutek |
A wyobraź sobie, że nie, kp mam znikomą ilość, w sumie ogólnie kamyków mam mało, mi się zmiana sama w sobie nie podoba, a nie dlatego, że sam osobiście coś tracę.
Za to ty dziwnie negatywnie podchodzisz do zwiększenia przyrostu nanitów lub usunięcia kosztu, ciekawe dlaczego?
A tak w ogóle, to twój post kompletnie nic nie wnosi i powinien być uznany za spam, a ja tfu, jeszcze się do twojego poziomu zniżam
A tak bardziej na temat, to administracja powinna zacząć uzgadniać z graczami zmiany, a nie wprowadzać na łapu capu, a potem przez miesiąc kombinować, by w efekcie i tak naprawić nie tak jak naprawić.
Poza kilkoma osobami, których tok myślenia jest dla mnie całkiem niepojęty, wszyscy są zdecydowanie przeciw jakimkolwiek kosztom rozbijania, teraz jest nanitów zbyt mało, by cokolwiek zrobić, po patchu nanitów powinno starczyć, ale wtedy rozwiązanie teaci resztki sensu, o ile w ogóle jakiś sens był, bo ja go nie dostrzegam, pytam ponownie, dlaczego nie usunąć całkiem tego durnego kosztu?
Przecież jeśli nie można kamieni rozbić w dowolnej ilości i w każdym momencie, to jest jasne, że kamienie drobniejsze będą przewartościowane, imho teraz jest nawet gorzej, niż przed patchem, ceny poszalały, a zmiana jeat jak narazie wyłącznie niekorzystna, bo przy4ost drobnych jest mniejszy, niż był.
Ale mimo wszystko, administracja robi po swojemu, kompletnie ignorując opinie graczy, po takich ilościach protestów na miejscu było by chyba chciaż jakieś wyjaśnienie dlaczego ten koszt ma być, prawda?
Chyba, że nawet administracja nie może znaleźć żadnego logicznego powodu, ale po prostu głupio się teraz wycofać
Ulepszanie to też masakra, po 300 drobnych to za mało, by na dsk5 wbić, ja wywaliłem na 1 item już ok 4 x więcej, niż jest on wart na dsk5, licząc same kd i kp, które rozbiłem, drobne z exp etc już pomijam, a wyjścia nie mam, bo kupienie na r5 czegokolwiek graniczy z cudem, wolę tracić kamienie, byle tylko wbić eq, bo skoro tych itemków ani składników i tak na aukcjach nie ma, to jakie mam wyjście?
Ech, a czasami wbicie na dsk kosztuje jakieś tam śmieszne drobne, to nie jest zbyt uczciwe, drop ok, ale tu szczęście odgrywa zbyt dużą rolę, ale b
gdyby zbieranie drobnych nie było takie upierdliwe, nie było by to takie żłe, teraz nie dość, że próba kończy się często niepowodzeniem, to w dodatku nie ma skąd brać drobnych, przez ten kretynizm z nanitami, patch może i nieco pomoże, ale to jak leczenie bólu żębe zardzewiałym gwoździem.
cytat: |
Arius napisał(a)
Kolega płacze, ponieważ jak poprawią andrasa, to jeszcze inni zdobędą blachę oprócz niego. W gimbazie są chyba dojrzalsi ludzie.
Co do punktów łaski to jest jedna kwestia.
Załóżmy że Sushi obniży próg do 80%, wtedy zamiast 7 lat będziemy zbierać łpc jakieś 4-5 lat i w tym czasie nasza postać nie zyska żadnego fajnego umagu
A może by tak zrobić że licznik łpc do ulepszeń bedzie powiększany o łpc uzyskane ze wszystkich lokacji i będzie działał na umagi we wszystkich lokacjach.
Tzn robię slumsy a licznik łpc do ulepszeń idzie w górę', potem przekazuję na cytadele i nadal mi jeden wspólny licznik łpc (tylko do ulepszeń, nie do uzyskiwania lepszych umagow na lokacji). |
Arius, dokładnie to samo proponowałem, ale jakoś propozycja przeszłe bez echa...
__________________ [
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ahanaell: 18-09-2016 00:06.
|
|
18-09-2016 00:03 |
|
|
budy16
Member
Data rejestracji: 18-05-2008
Postów: 39
|
|
cytat: |
Arius napisał(a)
Kolega płacze, ponieważ jak poprawią andrasa, to jeszcze inni zdobędą blachę oprócz niego. W gimbazie są chyba dojrzalsi ludzie.
Co do punktów łaski to jest jedna kwestia.
Załóżmy że Sushi obniży próg do 80%, wtedy zamiast 7 lat będziemy zbierać łpc jakieś 4-5 lat i w tym czasie nasza postać nie zyska żadnego fajnego umagu
A może by tak zrobić że licznik łpc do ulepszeń bedzie powiększany o łpc uzyskane ze wszystkich lokacji i będzie działał na umagi we wszystkich lokacjach.
Tzn robię slumsy a licznik łpc do ulepszeń idzie w górę', potem przekazuję na cytadele i nadal mi jeden wspólny licznik łpc (tylko do ulepszeń, nie do uzyskiwania lepszych umagow na lokacji). |
Napisałem to dla jaj
ale widzę że niektórzy odrazu musza hejtowac. Dla mnie to niech wszyscy wbija blachę czuje się samotny z tą blacha
|
|
18-09-2016 08:44 |
|
|
|