skalowanie ZADAŃ typu walka, oblężenie |
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
skalowanie ZADAŃ typu walka, oblężenie |
|
Propozycja
Wprowadzić skalowanie zadań strefowych polegających na walce z mobem lub oblężeniu na moby.
Dopałka dla mobów zależna od średniego/sumy poziomów uczestników.
Nagroda PR analogicznie.
Można hejtować.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
21-01-2018 12:17 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
ale po co hejtować? tak powinno być domyślnie od samego początku
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
21-01-2018 12:58 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
A ja zhejtuje.
Czyli odwlekajac zadanie z A1 z s5 do 120 lvl i zabierajac na to caly klan, mialbym dostac wiecej, niz idac ledwo przygotowanym, spragnionym wyzwan i wciaz w s5 w a1?
Jezeli zadanie jest przeznaczone na niski lvl, to powinno byc najbardziej oplacalne na niskim lvl i coraz mniej oplacalne na wyzszych. Tak jak z mobami na ekspedycjach, gdy idac na 80 lvl na bialego smoka, nie dostaje sie exp, bo jest sie zbyt silnym.
Zadan nie powinno sie odkladac. Kto ma w nosie fabule, niech ich nie robi, ale nie powinno sie, w warstwie klimatycznej, faworyzowac osob olewajacych fabule.
|
|
21-01-2018 14:22 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
Autor tematu
|
|
Pierwszy raz byłem na 2s. Niektórzy nie byli na moim poziomie jeszcze wcale.
Wyzwanie, które mnie tam czekało było niemal ponad moje siły
https://r19.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=bc44e016c2
W warstwie klimatycznej czuję się zażenowany tą walką.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
23-01-2018 14:51 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
Masz 137lvl, na 2s mozna wejsc na levelu 60.
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
23-01-2018 15:00 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
Widocznie ponad Twoje sily bylo dostanie sie tam na 60 poziomie. Tutaj archael wyjasnil czemu takie cos nie moze przejsc i popieram jego punkt widzenia.
|
|
23-01-2018 16:32 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
Autor tematu
|
|
Widzisz chłopaku powyżej, ja mam to zadanie już za sobą. Zmiana dla mnie nic nie zmieni. Ale zmieni dla innych, którzy nadejdą po mnie. Wiem, że punkt widzenia masz ograniczony do swojej osoby - ja nie.
Przeważająca większość graczy na 1s nie zajrzy, lub zajrzy będąc dojrzała w levelu.
Znaczna część graczy na 2s nie zajrzy, lub zajrzy będąc dojrzała w levelu. Dla nich te zadania, które to mają być z założenia wyzwaniami, będą śmiechem na sali.
A warto by chyba było, by - jak kolega Archael napisał - zachować jakikolwiek klimat tych wyzwań. W tej chwili nie ma go, bo prócz paru pierwszych polowań na jakiś tam chemików i mutantów czy wilczych króli są one banalne.
Przeskalowanie tego zajmie chwilę. Przyjemność z grania wzrośnie.
Nie zabieraj więc jej innym, tylko dlatego, że przez pryzmat innych nie potrafisz kolego szanowny patrzeć. Świat nie kończy się na Tobie.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
24-01-2018 21:31 |
|
|
lib66
Lord
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 315
Kraina: Necropolia
|
|
Skalowanie samo w sobie wydaje się dosyć głupim pomysłem i nie trzeba dodawać nic, ci w temacie już zostało już napisane. Po prostu ciężko to sobie wyobrazić.
Jednak swoją drogą zarówno nagrody, jak i ilość zadań wyglądają śmiesznie i nie m pojęcia bladego jak można mówić tutaj o jakiejkolwiek fabułę. Tutaj bym coś pogrzebał - nowe zadania to jakieś minimum, do tego przeanalizowanie nagródi znaczące ich podbicie. Teraz te kilka k PR nic nie wnosi, nawet na świeżo otwartym serwerze (może gdzieś na STARCIE-STARCIE jest sens robić zadania, ale potem ich brak nie daje odczuwalnie żadnej straty)
__________________ ZosiA
|
|
24-01-2018 21:46 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Nie chodzi o to, że samo skalowanie jest złe.
Jasne, mogłoby być, czemu nie.
Chodzi o to, że:
1. Zadania są fabularne, nie mechaniczne, sama mechanika i poziom trudności jest mniej znaczący, niż historia opowiedziana, więc zmiana tego, nie powinna mieć żadnego wpływu na odbiór. Jeżeli ma, to znaczy, że coś jest źle zrobione w samych zadaniach.
2. Samo skalowanie nie jest złe, złe jest zwiększenie ilości nagród ze zwiększaniem ilości graczy, poziomem etc. jest złe, bo czyni dysproporcje między:
A) Graczami, którzy już zrobili zadania, a tymi, którzy ich jeszcze nie zrobili.
B) Graczami, którzy z pasją robili zadania gdy tylko mogli, a tymi, którzy mieli je w nosie i zrobili przy okazji, gdy po 10latach gry weszli do wyższej strefy.
A jeżeli nagrody nie będą zwiększone, to czemu poziom trudności miałby się zwiększać, po co? Dla wyzwań? Wracamy do pkt.1
|
|
24-01-2018 22:41 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
Autor tematu
|
|
Zapominasz, że 3k punktów na 60 poziomie a 30k punktów na 100 dają pi razy kijem w oko taki sam bonus do statów. Dysproporcji więc nie będzie jeśli to przeskalujesz, bo żadne zadania tak czy inaczej nie są znaczącym źródłem PR. Ale ładniej widzieć te 30 czy 300 niż 3k. Analogicznie było, że przypomnę, z nagrodami ze skarbów. Śmiech był na sali, a potem pojawiła się linijka kodu, dopasowała ilość zasobów do poziomu i z głowy.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
26-01-2018 20:44 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
Tu sie nie zgodze jest wiele zadan, ktore daje po kilkadziesiat tysiecy PR az do 250k. Takie 250k na 80 lvl to ogromny boost. Zadania daja malo na tych 100+ lvlach ale na niskich daje ogromna roznice, robilem zadania jak najszybciej sie da i inwestowalem w trening. Dzieki czemu przy dobrym losowaniu za parzysty poziom mozna byc do przodu o grube miliony PR dzieki tym "kilku tysiecy punktow"
|
|
26-01-2018 22:13 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
Autor tematu
|
|
Proszę o listę "Tu sie nie zgodze jest wiele zadan, ktore daje po kilkadziesiat tysiecy PR az do 250k."
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
27-01-2018 22:09 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
niedawno uzupełniałem sobie masochistycznie tę listę i z tego co pamiętam to questy z s3 i s2 dają jakoś po 20k-30k za zadanie. w s1 obleg jest za 250k, pozostałe od 30k do 90k
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
27-01-2018 22:31 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
Autor tematu
|
|
questy z s1 są zawsze dostępne dla małej garstki ludzi i te 250k na samym początku gdy strefa jest dostępna no to faktycznie coś tam widać w rozwoju. Ale jak się tam wchodzi po paru latach gry, w wyniku wojen czy przetasowań to te 250k i tak będzie mało. Ale większość innych to straszne drobne a wyzwania strasznie lamerskie. Bo pamiętajmy, że ze skalowanie pr miałoby być powiązane ze skalowaniem przeciwnika by zachować na high level poziom trudności analogiczny do tego, jaki ma ktoś robiący zadanie od na niskim poziomie.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
28-01-2018 07:33 |
|
|
|