Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Misz-Masz » rework tatuaży! » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Przeskocz na dół strony rework tatuaży! 5 Ankieta - średnia ocena: 8,205 Ankieta - średnia ocena: 8,205 Ankieta - średnia ocena: 8,20
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

rework tatuaży! Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@MOP - proszę tylko o odpowiedź, czy coś takiego (w sensie prawdziwe rozróżnienie "klas") w ogóle ma szanse powstać. nie ważne, czy na wrzesień 2015, czy kwiecień 2035

disclaimer: tak, wiem, bajki piszę. kodowania na 100 lat a balansowania na dwa razy tyle. wszystko co piszę niżej to tylko moje poglądowe opinie. wiele z tego już w jakiejś formie w grze istnieje, ale wiele nie. jak drzwi w kuchni są za wąskie, to wstaw lodówkę do piwnicy - nie chodzi o to, aby coś było dokładnie takie jak piszę, ale aby był zachowany pierwotny cel. a i jeszcze jedno - tak, gra(łe)m na morii (oddałem konto w czerwcu, planuję niedługo wrócić)

moim zdaniem różnorodność na morii była i jest tylko umowna. mamy 10 tatuaży, a jednak wszystkie chcą w sumie tego samego - ubić przeciwnika szybciej niż on ubije nas poprzez zadanie większych (procentowo względem hp) obrażeń, niż on nam.

potrzeba tutaj rozróżnienia. tank, support, dps i hybrydy - nawet bez skomplikowanych rozkmin typu "niech mnich będzie każdym po trochu, zależy co zbuduje", mamy tutaj 6 różnych możliwości plus duplikaty z różnym typem broni. dużo w tym temacie "załatwić" może dodanie tatkom zdolności specjalnych, odpalanych na tych samych zasadach co specjale mobów lub groza, a może za koszt kamieni i surowców?

poniżej rozpiszę, co moim zdaniem powinni mieć, a nie mają:

niech zabójca będzie zabójcą:
cios w plecy - pierwszy atak w całęj walce bije mocniej lub nakłada karę, tona ignora i szans na kryta, trucizna, jakieś unieruchomienie (przeciwnikowi przepadają ataki albo jest w 100% trafialny jak po trafieniu ogarów na oblu), stealth - nie może zostać celem po wyprowadzeniu wszystkich ataków w danej rundzie oraz zanim zacznie atakować - łatwy do zabicia dps/cc płaczący na forum, jaki test sposta jest zły, bo umar po zadaniu 124328573829643 dmg pierwszym ciosem
niech rewolwerowiec będzie rewolwerowcem:
"najszybsza ręka na radioaktywnym pustkowiu" - szansa na przeniesienie ataków na sam początek rundy niezależnie od kolejki wyznaczonej inicjatywą, bonusy do testu sposta, mały dmg dla ilości ataków, srebrne kule zwiększające dmg przeciwko graczom - palny dps nastawiony na szybkie-słabe ciosy
niech gangster będzie gangsterem:
"ziomki z gangu" - raz na rundę przyzwanie mobka, który przyjmie śmiertelny cios za jednego z sojuszników lub wystrzeli serią z kałacha. do tego bonusowy item/kamienie/exp na ekspie, w której wziął udział, +5pkt. proc. zabieranych przeciwnikowi zasobów, mniejszy koszt złomu w sklepie, bandażowanie sojusznika (mały heal) - support/dps od zwiększania zysków
niech władca demonów włada demonami:
chowaniec! przyzwanie jednego mobka spośród tych na kw zależnego od poziomu wbicia tatka. jak będzie zbyt op to zabrać mobkom specjale a dać boost statów. do tego szansa na zdominowanie przeciwnika (0% przeciw graczowi i głównemu mobkowi na ekspie, cecha głównie pod kw lub inne chowańce), szansa na przerażenie mobka (jak poprzednie), możliwość przyzwania "mięsa armatniego" (jakieś ogary czy coś - przyjmie strzała i pada), absorpcja duszy (autoheal kosztem hp przeciwnika) - support z potencjałem na tanka
niech mnich będzie mnichem:
modlitwa - zwiększenie sojusznikom dmg, krytmoda, defa, hp, ignora dmg. zielarstwo - antidota (zdejmuje cc z sojuszników), holy dmg - obrażenia mnicha ignorują wszystkie aspekty obronne przeciwnika. obrona mnicha musi mieć wymagania minimalne na poziomie tanka - trudny do zabicia support z potencjałem na dpsa
niech berserker będzie berserkerem:
zwiększone obrażenia zależnie od utraconego w walce hp. jak będzie za mocne to zamiast jezus mode. bonusy do trafienia i inicjatywy. "szaleniec biegający i siekający wszystko na polu walki" - gdy zostanie w swojej drużynie sam, wpada w furię a jego ataki zadają obrażenia wielu przeciwnikom jednocześnie (do 3? może nawet 5?) aż nie opadnie z sił na końcu kolejnej rundy. lifesteal - myślę, że 5%-10% nie będzie zbyt op - dps atakujący szybko-słabo lub wolno-mocno, zależnie od buildu
niech czarny rycerz będzie rycerzem:
obecne zmiany w crze idą w dobrą stronę, ale są za słabe. ograniczenie max ignora przeciwnika do 75%. ignorowanie obrażeń. taunt+def="defensywna postawa", być może na ekspie wiążąca się z utratą ataków w danej rundzie. obrażenia od potworów zmniejszone o % zależny od poziomu tatuażu. autoheal oraz więcej hp i procentowa odporność na cc - epic ultimate tank simulator
niech snajper będzie snajperem:
strzelanie z oddalenia: przeciwnik musi najpierw podejść - kara na 1 rundę, być może 2 rundy przeciwko melee. duże bonusy do trafienia w przypadku broni ze wspomaganiem celowania - tak, snajper ma używać snajpy. duża szansa na kryta, duży modyfikator kryta, duży ignor obrony. szansa na ponowny atak po zabiciu przeciwnika - palny pvp dps atakujący wolno-mocno
niech łowca skarbów łowi skarby:
więcej itemów i lucka na wypkach. +10% zdobywanej łaski na kw, w którym wziął udział. "lasso indiany jonesa" - szansa na unieruchomienie/rozbrojenie przeciwnika. duża szansa na wyzwolenie się z cc. więcej expa/itemów/kamieni/zasobów tam, gdzie jest obecny. max szansa na unik, "typowy farciarz" - dodatkowa szansa na uniknięcie śmiertelnego ciosu oraz max szansa na kryta przeciwnika = 75% - support z wieloma środkami na zwiększenie przeżycia, jednak zawsze w losowy sposób
a łowca niech będzie łowcą:
niewykrywalni szpiedzy. więcej dmg, ataków, kryta, ignora i krytmoda przeciwko mobkom. dla drużyny też, ale mniej (aura). chowaniec. możliwość leczenia chowańca i buffowania go "jagódkami" - losowe efekty "znalezione w lesie", jednorazowo na walkę nielosowe, jak przedmiot jednorazowy. dostępna pula zależna od poziomu wbicia tatka. przeciwnicy mają dużo mniejszą szansę na unik przeciwko łowcy - siedzi taki na drzewie i kampi. pułapki unieruchamiające lub zadające obrażenia - dps/support nastawiony na pve z chowańcem-tankiem do pvp

no ale przede wszystkim trzeba znieść zwinkowanie mobów

p.s. tak, nudziło mi się akurat Smile nie jestem pewien czy to odpowiedni dział, jeśli nie to proszę o przeniesienie

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 12-10-2018 02:16.

12-10-2018 02:00 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Misz-Masz » rework tatuaży!

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH